VOLVO. Samazinam degvielas patēriņš Volvo

  VOLVO Degvielas Aktivātors — tā ir ierīce, kas tiek uzstādīta uz degvielas padeves vada (bez iegriešanas) Jūsu Volvo automašīnai un pārveido degvielas struktūru un tās īpašības.

Volvo degvielas patēriņš

Ekonomē visiem Volvo modeļiem līdz 20% degvielas (tāpēc katrs 5. degvielas litrs sanāk bezmaksas).

Automašīnas Volvo dzinējs sāk strādāt labāk jau pēc pirmajiem nobrauktajiem kilometriem.

AKTIVĀTORS palīdz SAMAZINĀT ar Jūsu automašīnas Volvo saistītot IZDEVUMUS ne tikai ar mazāku degvielas patēriņu (DEGVIELAS EKONOMIJA — 20%) bet arī ar STABILU DZINEJA DARBĪBU un tā pastāvīgu profilaksi.

    Rekomendē visiem Volvo modeļiem un visiem degvielas veidiem (GĀZE, BENZINS, DĪZEĻDEGVIELA).

1. Volvo degvielas patēriņa samazināšana par 20 %.
2. Volvo dzinēja jaudas neliela palielināšana.
3. Volvo CO un CH pazemināšana par 30-40 % (tehniskās apskates iziešanas garantija).
4. Vienmērīga un dinamiska Volvo dzinēja darbība.
5. Piededžu samazināšana Volvo vizuļos, cilindros, svecēs, smidzinātājos, katalizatorā un izpūtējos.
6. Vieglāka Volvo dzinēja iedarbināšana aukstajā laikā.

DZINĒJS Volvo sāk strādāt LABĀK.

     Kustoties caur Aktivātora magnētiskajiem laukiem, DEGVIELAS struktūra tiek izmainīta, kas nodrošina PILNĪGĀKU un vienmērīgu SADEGŠANU Volvo cilindros.

Aktivātori samazina degvielas blīvumu un biezumu:

1. Tas noved pie sīkāku degvielas daļiņu izveides, nonākot Volvo cilindros.
2. Izsmidzināšanās leņķa palielināšanos nonākot Volvo dīzeļa uzgaļos.
3. Novērš Volvo dīzeļa uzgaļu piesārņošanos.
4. Samazina slodzi Volvo degvielas padeves sistēmu darbībā.

  Kā rezultāts Volvo DZINĒJS strādā daudz LABĀK (it kā jūs būtu uzpildījušies ar ļoti augstas KVALITĀTES DEGVIELU).

     Jūs taču piekritīsiet, ka saskaldīts baļķis DEG daudz LABĀK, nekā vesels… TĀPAT NOTIEK ARĪ AR DEGVIELU!  Interesanti, kā parasti šie rādītāji uzrādās uz VOLVO  pēc pirmajiem 10-20 km.

Aktivātoru uzstādīšanas piemēri dažādiem Volvo modeļiem

Noklikšķiniet fotoattēlus un tie palielināsies

     UZMANĪBU! Galvenā ŠO AKTIVĀTORU atšķirība ir tā, ka viņos izvietoti 20 magnēti, kas īsā laikā maina DEGVIELAS ĪPAŠĪBAS UN TĀS STRUKTŪRU. Citos līdzīgo aktivātoros atrodas tikai 2 jaudīgi magnēti, kuri nav spējīgi neko mainīt degvielas struktūrā (skatīties «LĪDZĪGI»)

Zinot, kur atrodas Volvo padeves degvielas šļūtene, uzstāda 5 minūtēs (skatīties «UZSTĀDĪŠANA»)

Ekonomē visiem Volvo modeļiem līdz 20% degvielas (tāpēc katrs 5. degvielas litrs sanāk bezmaksas).

Je pēkšņi nebūsiet apmierināti, garantēti preci var atgriezt 37 dienu laikā (lasīt sadaļā «ATGRIEŠANA»).  

Ražots Latvijā

Ražojam un realizējam Latvijā no 2008 gada.

Degvielas Aktivātora kalpošanas termiņš ne mazāk kā 15 gadi.

Cena:

1 Aktivatoru komplekts (2 Aktivatori)40,00 EUR

 

UZMANĪBU JAUNUMS!

Kopēja degvielas Aktivātora un autotermijas Aktivātora izmantošana uz VOLVO automašīnas ļauj SAMAZINĀT DEGVIELAS PATĒPIŅU LĪDZ  30-40 %!

Skatīties AUTOTERMIJAS AKTIVĀTORS

PATENTI UN DOKUMENTI 

Noklikšķiniet attēlus un tie palielināsies

Latvijas TV raidījums «BEZ TABU» par Aktivatoriem:

 

 Visā pasaulē jau sen ir zināma un plaši tiek pielietota naftas produktu magnētiskā apstrāde, ko veic degvielas patēriņa samazināšanas nolūkā. Lai atvērtu, klikšķiniet uz zilā raksta tektsu — «Par to neesat iedomājušies nedz Jūs, nedz Jūsu automehāniķis.»

Augstais pieprasījums pēc Volvo degvielas patēriņš ir galvenokārt saistīts ar faktu, ka eksperti no Zviedrijas, kas nodarbojas ar Montāžu un attīstības jaunajiem modeļiem par šo auto, jāievēro tikai augstākās kvalitātes standartus savā darbā. Kā rezultāts, kā saka, rezultāts uz sejas.

  Nav svarīgi, kāds modelis tiks apspriests, Volvo s60 vai kādu citu, visiem tiem, kas zina, firsthand šī zīmola automašīnu, jo īpaši, ņemiet vērā, augsta uzticamības pakāpe transportlīdzekļa. Turklāt, Volvo xc60, tāpat kā citi pārstāvji zīmolu, ir viens no atzītiem pasaules līderi attiecībā uz uzticamību un drošību. Iespējams, šī iemesla dēļ, Volvo bieži izvēlas pāriem ar maziem bērniem.

  Tomēr, augstu drošības līmeni, kas ir ne tikai priekšrocības, Volvo. Gan volvo s 60 un citiem modeļiem ir ar elegantu un pievilcīgu dizainu un ir viegli darboties. Turklāt Volvo automašīnas ir diezgan piesātināts tehnisko aprīkojumu. Visas iepriekš minētās kopā nodrošina katram īpašniekam automašīnas ar šo zīmolu ar maksimālu komforta līmeni.

  Daži atsakās iegādāties ārvalstu automašīnām (pat tādas kvalitātes kā Volvo xc60), kļūdaini ticot, ka tur var būt dažas problēmas ar iegādāto rezerves daļas. Patiesībā, rezerves daļas, Volvo var iegādāties gandrīz katrā krievijas pilsētā, un to izmaksas ir diezgan mērenas. Tur parasti nav problēmas ar servisapkalpošanu un tehnisko apkopi transportlīdzekļa. Tāpēc, ja jūs vēlaties nopirkt labu auto, kas kalpos jums ilgu laiku, izdarīt izvēli par labu Volvo būtu pareizais lēmums, kas vēlāk nebūs žēl, jebkurā gadījumā. Vissvarīgākais ir, lai nopirktu auto, kā arī rezerves daļas par to, no oficiālajiem izplatītājiem no ražotāja.

Pērk Volvo, citus noieta tirgus, jūs varat būt pārliecināti, ka jums ir darīšana ar kvalitatīvu produktu. Izvēloties Volvo degvielas patēriņš, jums izvēlēties labāko, ka mūsdienu auto tirgus var piedāvāt.

Eksperti iesaka, ja iespējams, remonta Volvo degvielas patēriņš cars īpaša servisa centru, kurā varēs uzņemt visu nepieciešamo Volvo daļas.

  Populārākais auto pakalpojumus pašlaik pakalpojumiem, kas ir saistīti ar uzturēšanas Volvo cars, proti, remonts un diagnostika ar Volvo motoru, un diezgan bieži ir nepieciešams remonts, šasijas Volvo automašīnas. Tomēr ar savlaicīgu diagnostiku Volvo šasija, tās dzīves cikls var ievērojami pagarināt.

  Galvenā problēma, Volvo šasija ir sliktā stāvoklī ir mūsu ceļi, un Volvo stūres cieš no sliktas kvalitātes benzīns, kas bojā Volvo degvielas sistēmas, un ar ilgstošu lietošanu, zemas kvalitātes eļļa, kas noved pie ne-labojams Volvo dzinēja atteices.
Dalības problēmas aizdedzes Volvo varētu radīt problēmas ar palaišanu no Volvo. Šajā sakarā, tas ir nepieciešams, lai pārbaudītu, Volvo, aizdedzes sveces, savlaicīgi un pareizi, un, lai uzraudzītu stāvokli Volvo augstsprieguma vadiem.

  Sakarā ar nepareizu darbību dīzeļa motoru Volvo degvielas patēriņš, un nevietā vai nelaikā maiņa, sadales siksnas Volvo var izraisīt plaisas galvā. Ja ir plaisas galvā Volvo vienības, to būs nepieciešams nomainīt, un ja nav būtisku kaitējumu un pilnīga remonta visas Volvo degvielas patēriņš jaudas vienību.

Visām mūsdienu degvielas iesmidzināšanu Volvo dzinēju jāizmanto tikai augstas kvalitātes degviela. Volvo iesmidzinātāji var kļūt aizsērējusi, izmantojot zemas kvalitātes degvielu. Turklāt visi injicētāju nepieciešama tīrīšana, reizi gadā vai pēc braukšanas 35000 – 40000 km Arī rūpīgi uzraudzīt tās stāvokli degvielas filtrs Volvo, tas ir neiespējami, lai nepieļautu tā aizsērēšanu.

Turklāt, zemas kvalitātes degvielu var izraisīt bojājumus Volvo karburatoru. Gadījumā, sliktas izpildes, Volvo filtri, ir obligāta sastrēgumiem Volvo karburatoru kameras, sakarā ar ko var būt nepieciešams, lai aizstātu atsevišķas daļas, Volvo karburatoru. Periodiski Volvo diagnostika ir arī nepieciešams, visvairāk pazīstami Volvo automašīnu vienības, tā Volvo stūres iekārta stūres pastiprinātāju. Ir jārūpējas, lai nodrošinātu, ka šķidruma līmenis nesamazinās zem noteiktā līmeņa, citādi ievērojamas pūles būs nepieciešams, lai vadīt automašīnu par savu Volvo stūre.

Tālāk, ļaujiet mums pārskatīt pamata un bieži sastopama slimība, Volvo

Trūkumi Volvo

Volvo stūres plaukts.

Problēmas ar stūres plaukts Volvo var parādīties pēc tam, kad palaist 100 tūkst. km. lai Noteiktu tās darbības traucējumi var būt jūtama un pamanāmākā pazīme – raksturīga klauvēt. Tas izpaužas, kad braukšana pa nelīdzenu ceļu un pieaug laikā, kad pagriežot stūres ratu, Volvo. Arī, pagriežot stūres ratu kļūst saspringts vienā vai abos virzienos, tas ir iespējams, vibrācijas vai nepareiza atgriežas sākuma stāvoklī. Tur var būt dārdoņa Volvo stūres iekārta ar pastiprinātāju. Jums vajadzētu apskatīt klātbūtni eļļas traipi saskaņā ar pastāvīgo Volvo automašīnas. Noplūde no stūres plaukts ir arī zīme, ka tā nav. Tāpēc, tas ir nepieciešams, lai veiktu izmēģinājumu Volvo, pirms pirkšanas, un netieši noteiktu nosacījumu, stūres plaukts. Ja jūs varat dzirdēt un izjust iepriekš minētās pazīmes, labākais veids, kā ir braukt ar Volvo.

Volvo izplūdes gāzu recirkulācijas vārstu.

Izplūdes gāzu recirkulācija (EGR), kas padara Volvo dzinēja efektīvu un samazina Volvo degvielas patēriņu. Ja vārstu no šī sistēma ir nepareiza un netīra, laikā Volvo testa braucienā pie zemiem ātrumiem, būs jerks un dips, kā arī zaudējumu Volvo stūres. Tāpēc darbu par tīrīšanu, vai vispār par atcelšanu vārstu no spēles, lai gan nav ļoti dārgi, bet uzmanība jāpievērš šo niansi.

Volvo Elektriķis.

Viens no vājajiem punktiem šīs Volvo automašīnas ir elektriķis. Visiem Volvo sistēmas, rūpīgi jāpārbauda iegādes procesa laikā. Visbiežāk nes Volvo audio sistēmas, Volvo motora dzesēšanas ventilatori. Volvo klimata kontrole un bagāžnieka vāks, iespējams, nedarbosies pareizi. Problēmas ar elektroniku ietver vairāk nopietnas problēmas, piemēram, nespēja Volvo ceļa un sadales pozīciju devējus. Šajā gadījumā, Volvo dzinēju vispār var apstāties pēkšņi un vairs nevar startēt, un labākajā gadījumā ievērojami palielina degvielas patēriņu, Volvo un tur būs raustīšanās, kad overclocking Volvo. Jo tās ir atbildīgas par to, kāda veida cilindru Volvo aizdedzināt maisījumu.

Volvo sadales ķēdē.

Volvo vadīt šo automašīnu, lentes tipa, un sadales vārpstām ir savienots ar ķēdi. Tās nolietojumu, kas stiepjas uz Volvo lietotas automašīnas-bieža parādība. Jūs varat uzzināt par to tukšgaitā Volvo dzinēja zvana skaņas. Vēlu nomaiņa lietoti Volvo ķēdē var radīt nopietnas problēmas un naudas izmaksas.

Volvo riteņu gultņi.

Riteņu gultņi Volvo var nolietojas pēc nobraukumu 50 tūkstošu kilometru, lai Uzzinātu par šo palīdzēs testa braucienā ar Volvo iegādi. Ja rodas problēmas ar riteņu gultņi Volvo Volvo auto virsbūves sāk vibrēt, tur ir nepatīkami, skaņu, pastiprinot kad jūs pagrieziet ripu Volvo. Šo izvēles arī nav nepieciešams daudz laika, bet ietaupīt naudu.

Jūgu sviru ātrumkārba Volvo.

Ar saudzīgu attieksmi pret pārnesumkārbas nav problēmas, bet, kad jūs darbināt vairāk nekā 100 tūkstoši kilometru pārnesumkārbas Volvo var ļodzīties rata sviru, Volvo. Resurss pārnesumkārba, Volvo arī nav neierobežots, un ar lielu nobraukumu Volvo rūpīgi redzēt, kā tā darbojas ar dažādu ātrumu. Nodilumu pārnesumkārbas nosaka ietekmes uz Volvo transmisija, jerks, kad ieslēgšanu un zaudējumu pārnešanas Volvo. Remonts, Volvo pārnesumkārba var uzskatīt par atkritumiem.

Volvo startera Bendix.

Vēl tikpat izplatīta problēma var būt Volvo ir startera Bendix. To var saukt arī par Volvo slimība. Parasti, kad neveiksmes startera Bendix dūc, bet pagrieziena vārpsta, dzinēja Volvo nerodas. Ja pērk Volvo nav lieki jautāt, kad Bendix tika nomainīts.

Iemesli palielinātu degvielas patēriņu Volvo S70, 850, V70I, C70I

Šajā rakstā es centīšos apkopot visus iemeslus, kāpēc es pamanīju palielinātu Volvo degvielas patēriņu. Manā gadījumā mēs runāsim par 2,5 litru atmosfēras dzinēju (B5254S), kas tika uzstādīts volvo 850.un 70. sērijas automašīnās. Skaitļi par patēriņu, attiecīgi, es sniegšu par šo motoru. Bet citiem 5 cilindru dzinējiem šiem skaitļiem jābūt aptuveni vienādiem. Patēriņš pilsētā ir aptuveni 13,5 litri. Uz šosejas ar ātrumu 100 kmh-7,5-8 litri. Ar ātrumu 140 kmh-10 litri.

Sveces un Volvo degvielas patēriņš

Oriģinālās volvo sveces atmosfēras dzinējiem Volvo kopiena ir pierādījusi praksē — labākās sveces, kuras var uzstādīt uz Volvo motora, ir oriģinālas! Atmosfēras dzinējiem tie ir 3 elektrodi, turbokompresoriem — ar vienu elektrodu. Jums nevajadzētu iegādāties dārgāku sveču reklāmās, kas it kā palielina jaudu, palielina ekonomiku, labāk aizdedzina degvielas maisījumu — tie nedarbosies labāk nekā oriģinālie, bet drīzāk, pat otrādi. Es pamanīju, ka laika gaitā, izmantojot sveci, tā efektivitāte samazinās, tāpēc es iesaku nomainīt sveces ik pēc 2-3 gadiem, lai saglabātu maksimālu degvielas maisījuma aizdegšanās efektivitāti, pat ja sveces ir labā stāvoklī ārēji un nav problēmu ar aizdegšanos.

Lambda zondes jeb skābekļa sensora ietekme uz Volvo degvielas patēriņu

Lielākajā daļā mūsu Volvo ir uzstādīti divi lambda zondes: viens pirms katalizatora, otrs pēc. Atšķirībā no pirmā, otrais skābekļa sensors nekādā veidā neietekmē motoru. Daudzi cilvēki kļūdās, ka, iespējams, katalizatora neveiksme vai tā noņemšana, kā arī otrā skābekļa sensora sadalījums kaut kā ietekmē motora darbību. Tas ir nepareizs priekšstats. Otrais skābekļa sensors nekādā veidā neietekmē maisījuma proporciju regulēšanu. Neveiksmīgu katalizatoru var droši noņemt, tā vietā uzstādot liesmas ugunsdzēšamo aparātu vai vienkārši līdzstrāvu. Lai nepieļautu kļūdu par katalizatora zemo efektivitāti pēc tam, otrajam lambda ir nepieciešams uzstādīt mānekli starplikas formā.

Tagad mēs runāsim par pirmo lambda zondi, kas ir uzstādīta pirms katalizatora. Šeit tas ir, tikai ir tieša ietekme uz Volvo degvielas patēriņu. Analizējot skābekļa daudzumu izplūdes gāzēs, motora vadības bloks regulē Volvo degvielas padevi, lai panāktu maksimālu efektivitāti. Tas notiek tā, ka laika gaitā lambda zonde pasliktinās. Tajā pašā laikā tas joprojām pārraida datus uz vadības bloku vēlamajā diapazonā (no 0 līdz 1 voltam), bet sensora nepareizas ķīmiskās reakcijas dēļ tas notiek ar kavēšanos. Tajā pašā laikā motora vadības bloks neizsniedz nekādas kļūdas, jo tas «redz» lambda un «redz» datus no tā vēlamajā diapazonā. Bet sakarā ar to, ka šie dati ir nepareizi, Volvo bieži stipri pārplūst degvielu, pārmērīgi bagātina maisījumu. Tā rezultātā Volvo degvielas patēriņš palielinās par 20-30% procentiem, un dators neizsniedz nekādas kļūdas. Bieži vien šādu lambda nāvi var izraisīt zemas kvalitātes Volvo degviela vai degviela, kas «uzlādēta» ar dažādām piedevām, ko tagad pārdod gandrīz visu marku degvielas uzpildes stacijās. Ja jūsu Volvo degvielas patēriņš ir ievērojami palielinājies, bet nav kļūdu, un neviens cits minējums nav sevi attaisnojis, tad ir lietderīgi aizstāt pirmo lambda zondi ar jaunu. Jūs varat droši ievietot universālu Boshevsku, kura vērtība ir aptuveni 50-60 dolāri.

Ieplūdes gaisa ieplūde ietekmē Volvo degvielas patēriņu

Viens no izplatītākajiem iemesliem Volvo degvielas patēriņa palielināšanai jebkuram dzinējam, ieskaitot Volvo, ir ieplūdes gaisa ieplūde. Tajā pašā laikā, atkarībā no sūkšanas lieluma un tā atrašanās vietas (pirms vai pēc droseles), kļūda var iedegties vai parādīties vispār. Galvenais iemesls ir tas, ka gaiss iekļūst sadegšanas kamerā, apejot gaisa plūsmas sensoru, un tāpēc motora vadības bloks nepareizi aprēķina degvielas un gaisa procentuālo daudzumu. Gaisa sūkšanas dēļ var rasties citas problēmas, piemēram, nestabila motora darbība tukšgaitā. Ja gaisa ieplūde ir nenozīmīga, tad kļūda var neiedegties, un arī Volvo degvielas patēriņš nedaudz palielināsies par 5-10%. Ja sūkšana ir nozīmīga, tad Vadības bloks izdos atbilstošu kļūdu par to, ka nav iespējams pareizi pielāgot degvielas un gaisa procentuālo daudzumu maisījumā. Ir vērts uzraudzīt ieplūdes kolektora un droseles Blīvju stāvokli un izmantot tikai oriģinālās Blīves. Montējot un demontējot ieplūdes elementus, vienmēr ir nepieciešams ļoti rūpīgi un cieši novietot visas caurules un vakuuma šļūtenes un vienmēr piestiprināt tās ar skavām, novēršot gaisa plūsmu no atmosfēras pēc gaisa plūsmas sensora.

Degvielas iesmidzinātāji ietekmē Volvo degvielas patēriņu

Vēl viens Volvo degvielas patēriņa pieauguma iemesls un dzinēja jaudas zudums ir piesārņoti inžektori. Laika gaitā, neskatoties uz degvielas filtra klātbūtni, degvielas iesmidzinātāji, kas nodrošina degvielas iesmidzināšanu maisījumā, sāk darboties nepareizi. Adatu vārstu piesārņojuma dēļ tie var samazināt to caurlaidspēju vai, biežāk, mainīt izsmidzināšanas raksturu. Sprauslas galvenā funkcija ir nodrošināt, ka Volvo degviela tiek izsmidzināta smalkā dispersijā, lai degvielas molekulas vienmērīgi sajauktos ar gaisu. Šajā gadījumā notiks efektīva maisījuma sadedzināšana. Bet piesārņojuma dēļ inžektori sāk izsmidzināt degvielu mazāk efektīvi vai pat vispār ielej «strūklu». Šajā gadījumā daļai Volvo Degvielas nav laika sadedzināt un dzinēja jauda samazinās, un Volvo degvielas patēriņš palielinās. Tāpēc uzmanieties uz injicētāju stāvokli. Īpašā stendā jūs varat pārbaudīt, cik daudz degvielas sprausla iet un kāda ir tās strūklas forma.

Masas gaisa plūsmas sensora ietekme uz Volvo degvielas patēriņu

Papildus tam, ka masas gaisa plūsmas sensors var neizdoties (tad dators noteikti radīs kļūdu), tas galu galā var kļūt pārklāts ar mikroskopiskiem putekļiem. Tāpēc viņš nezaudē veiktspēju, bet sāk pārspīlēt Volvo degvielas patēriņa rādījumus. nav būtiski, bet 10 procenti ir viegli! Lai to notīrītu, ir nepieciešams izmantot tikai īpašus šķidrumus. Karburatora tīrītājs var sabojāt sensoru! Piemēram, es jums saku, ka gaisa patēriņš tukšgaitā pirms sensora tīrīšanas mans dators parādīja aptuveni 4,00 g / l, un pēc tīrīšanas ar īpašu šķidrumu tas sāka parādīt 3,5-3,6. Tā rezultātā Volvo degvielas patēriņš ievērojami samazinājās pa šoseju, jo īpaši lielā ātrumā aptuveni 130-150 kmh, Volvo degvielas patēriņš nepārsniedza 10 litrus, un ar ātrumu 100 kmh tas parasti apstājās aptuveni 7,5 litri uz 100 kilometriem.

Šie ir visizplatītākie Volvo degvielas patēriņa pieauguma iemesli, kas jāievēro Volvo dzinējiem
Tagad es jums pastāstīšu, kas ir darīts, lai normalizētu Volvo degvielas patēriņu.

1. Droseļvārsts ir iztīrīts. Tas bija pat iestrēdzis ar netīrumiem un iestrēdzis lielā ātrumā. No viņas automašīnas apstājās pie luksoforiem. Un viņa slikti reaģēja uz gāzes pedāli. Pēc tīrīšanas Volvo degvielas patēriņš pilsētā samazinājās līdz aptuveni 15-16 litriem.

2. Tālāk 1. lambda zonde tika aizstāta ar denso. Volvo degvielas patēriņš samazinājās līdz 15 litriem. Es nepamanīju nekādas īpašas izmaiņas mašīnas kustībā. Bet iekšdedzes dzinēja pareizākas darbības sajūta joprojām bija jūtama. Bet es joprojām biju neapmierināts ar Volvo degvielas patēriņu. Saskaņā ar pasi pilsētā jābūt 13,2 litriem .

3. Pēc tam es nolēmu atrisināt visu, kas varētu kaut kā ietekmēt Volvo degvielas patēriņu. Proti: Riteņu sūknēšana, ilgāks iesildīšanās, gaisa blīvuma izmaiņas, jā, rudens gaisa blīvums, kā arī krāsns un papildu elektroiekārtu darbība. Ņemot to visu vērā, jūs varat samazināt Volvo degvielas patēriņu tikai par aptuveni 0,1-0,2 litriem.

P. s. tajā pašā laikā piepūšamie riteņi padara jūsu balstiekārtu vēl stingrāku. Un Volvo degvielas ekonomija uz plīts rudenī vai ziemā nedos jums neko citu kā aukstu.

4. Pārskatot tonnu informācijas par Volvo degvielas patēriņu internetā, tika nolemts tīrīt DMRV. Un šeit tas ir! Pēc tīrīšanas automašīna kļuva ātrāka, vienmērīgāka un Volvo degvielas patēriņš samazinājās. Un tagad tas ir vienāds ar 13,6 pilsētā, neskatoties uz to, ka nav sastrēgumu, un dažreiz jūs varat nospiest gāzi. Ar sastrēgumiem Volvo degvielas patēriņš ir aptuveni 14,2. Ar vidējo ātrumu 20 km / h. bet tas ir saskaņā ar borta datoru, patiesībā Volvo degvielas patēriņš ir mazāks. Tā kā bortoviks raksta visu, ieskaitot iesildīšanos.

5. Nākamais solis būs degvielas filtra un sveces nomaiņa. (Sveces ir tikai oriģināls). Un es plānoju izpētīt eļļas blīvuma ietekmi uz Volvo degvielas patēriņu.

Volvo vidējais degvielas patēriņš ir norādīts, ņemot vērā izkrauto svaru un rūpnīcas riteņus (R16).

ENG    DE    RUS   LIT     FRA    ESP

Volkswagen         AKTIVĀTORS               Toyota