VOLKSWAGEN. Samazinam degvielas patēriņš Volkswagen vw

   VOLKSWAGEN Degvielas Aktivātors — tā ir ierīce, kas tiek uzstādīta uz degvielas padeves vada (bez iegriešanas) Jūsu Volkswagen automašīnai un pārveido degvielas struktūru un tās īpašības.

Ekonomē visiem Volkswagen modeļiem līdz 20% degvielas (tāpēc katrs 5. degvielas litrs sanāk bezmaksas).

Automašīnas Volkswagen dzinējs sāk strādāt labāk jau pēc pirmajiem nobrauktajiem kilometriem.

AKTIVĀTORS palīdz SAMAZINĀT ar Jūsu automašīnas Volkswagen saistītot IZDEVUMUS ne tikai ar mazāku degvielas patēriņu (DEGVIELAS EKONOMIJA — 20%) bet arī ar STABILU DZINEJA DARBĪBU un tā pastāvīgu profilaksi.

    Rekomendē visiem Volkswagen modeļiem un visiem degvielas veidiem (GĀZE, BENZINS, DĪZEĻDEGVIELA).

1. Volkswagen degvielas patēriņa samazināšana par 20 %.
2. Volkswagen dzinēja jaudas neliela palielināšana.
3. Volkswagen CO un CH pazemināšana par 30-40 % (tehniskās apskates iziešanas garantija).
4. Vienmērīga un dinamiska Volkswagen dzinēja darbība.
5. Piededžu samazināšana Volkswagen vizuļos, cilindros, svecēs, smidzinātājos, katalizatorā un izpūtējos.
6. Vieglāka Volkswagen dzinēja iedarbināšana aukstajā laikā.

DZINĒJS Volkswagen sāk strādāt LABĀK.

     Kustoties caur Aktivātora magnētiskajiem laukiem, DEGVIELAS struktūra tiek izmainīta, kas nodrošina PILNĪGĀKU un vienmērīgu SADEGŠANU Volkswagen cilindros.

Aktivātori samazina degvielas blīvumu un biezumu:

1. Tas noved pie sīkāku degvielas daļiņu izveides, nonākot Volkswagen cilindros.
2. Izsmidzināšanās leņķa palielināšanos nonākot Volkswagen dīzeļa uzgaļos.
3. Novērš Volkswagen dīzeļa uzgaļu piesārņošanos.
4. Samazina slodzi Volkswagen degvielas padeves sistēmu darbībā.

  Kā rezultāts Volkswagen DZINĒJS strādā daudz LABĀK (it kā jūs būtu uzpildījušies ar ļoti augstas KVALITĀTES DEGVIELU).

     Jūs taču piekritīsiet, ka saskaldīts baļķis DEG daudz LABĀK, nekā vesels… TĀPAT NOTIEK ARĪ AR DEGVIELU!  Interesanti, kā parasti šie rādītāji uzrādās uz VOLKSWAGEN  pēc pirmajiem 10-20 km.

Aktivātoru uzstādīšanas piemēri dažādiem Volkswagen modeļiem

Noklikšķiniet fotoattēlus un tie palielināsies

     UZMANĪBU! Galvenā ŠO AKTIVĀTORU atšķirība ir tā, ka viņos izvietoti 20 magnēti, kas īsā laikā maina DEGVIELAS ĪPAŠĪBAS UN TĀS STRUKTŪRU. Citos līdzīgo aktivātoros atrodas tikai 2 jaudīgi magnēti, kuri nav spējīgi neko mainīt degvielas struktūrā (skatīties «LĪDZĪGI»)

Zinot, kur atrodas Volkswagen padeves degvielas šļūtene, uzstāda 5 minūtēs (skatīties «UZSTĀDĪŠANA»)

Ekonomē visiem Volkswagen modeļiem līdz 20% degvielas (tāpēc katrs 5. degvielas litrs sanāk bezmaksas).

Je pēkšņi nebūsiet apmierināti, garantēti preci var atgriezt 37 dienu laikā (lasīt sadaļā «ATGRIEŠANA»).  

Ražots Latvijā

Ražojam un realizējam Latvijā no 2008 gada.

Degvielas Aktivātora kalpošanas termiņš ne mazāk kā 15 gadi.

Cena:

1 Aktivatoru komplekts (2 Aktivatori)40,00 EUR

 

 UZMANĪBU JAUNUMS!

Kopēja degvielas Aktivātora un autotermijas Aktivātora izmantošana uz VOLKSWAGEN automašīnas ļauj SAMAZINĀT DEGVIELAS PATĒPIŅU LĪDZ  30-40 %!

Skatīties AUTOTERMIJAS AKTIVĀTORS

 

PATENTI UN DOKUMENTI 

Noklikšķiniet attēlus un tie palielināsies

Latvijas TV raidījums «BEZ TABU» par Aktivatoriem:

 Visā pasaulē jau sen ir zināma un plaši tiek pielietota naftas produktu magnētiskā apstrāde, ko veic degvielas patēriņa samazināšanas nolūkā. Lai atvērtu, klikšķiniet uz zilā raksta tektsu — «Par to neesat iedomājušies nedz Jūs, nedz Jūsu automehāniķis.»

  ENG    DE    RUS   LIT    FRA    ESP

UZSTĀDĪŠANAS PIEMĒRI        AKTIVĀTORS             Volvo

Iezīmes Volkswagen TDI motors

Volkswagen TDI dzinējam ir lielāka jauda pie maza skaļuma kaitīgo izmešu. Saīsinājumu TDI (Turbo Diesel Injection) attiecas uz dīzeļa motors, kas ir palielināts griezes moments, zemu degvielas izmaksām un lielu jaudu. Kādi ir citiem pozitīviem aspektiem un specifiku tik dažādiem motora Volkswagen
Tikai Volkswagen modelis, kas ir aprīkots ar TDI-visu riteņu piedziņas SUV Toaureg. Šī tipa dzinējs nav populārākajām par Volkswagen automašīnas, atšķirībā no SITS. Par Passat, B8, Passat CC, Tiguan install now (2016) tikai motoru tipa SITS. Par Golf un Jetta SITS arī nosaka, izņemot MPI dzinējiem.
Katrs mūsdienu dzinēju ar turbokompresoru, kā arī tiešo iesmidzināšanu, Volkswagen transportlīdzekļiem, kas ir apzīmēti kā TDI. Svarīga iezīme katram no šiem Volkswagen motoriem ir tā, ka degvielas iesmidzināšana, kas tiek ražots zem augsta spiediena, kopā ar mainīgā turbīnas ģeometrija, ļauj sadedzināšanas būt ļoti efektīva.
Laikā, piemērojot tehnoloģiju, tiešo degvielas iesmidzināšanu spēj sasniegt efektivitātes līmeni līdz 45 procentiem. Kā rezultātā, liela daļa iespējamo degvielas enerģijas tiek pārvērsta kinētiskā enerģija, tas ir, uz motora jauda. Lai gan jums ir nepieciešams, lai gandrīz pilnībā un efektīvi sadedzināt kurināmo. Tas tiek panākts, izmantojot īpašas konfigurācijas sadegšanas kamerā.
Galvenie pozitīvie aspekti TDI
Mehānisko Volkswagen TDI ierīces funkcijas, zemu degvielas patēriņu. Vissvarīgākie pozitīvie aspekti tiek uzskatīti:
* zems degvielas patēriņš Volkswagen;
* zems kaitīgo vielu emisijām;
* ir nepieciešams tikai laiku pa laikam veikt automašīnu servisa un apkopes Volkswagen.
Laikā zema ātruma pagriezienus, lielā mērā, lai palielinātu jaudu, lai ierobežotu rotācijas frekvenci. Tur ir uzlabot overclocking, Volkswagen, un tajā pašā laikā kvalitāte darba dinamiku. Palielināts griezes moments, kas tajā pašā laikā nodrošina maksimālu ērtības, vadot automašīnu, kas ir aprīkots ar mehānisko ierīci, TDI.
Tieši vai iepriekš degvielas iesmidzināšanas?
Dzinēji ar tiešo degvielas iesmidzināšanu veikt diezgan stingrs kurināmā sadedzināšanas. Rezultātā pie atdzesē sākums, kā parasti, ir atšķirīga dārdoņa. Lai no tā izvairītos, dīzeļdegviela ir pre-ts.
Pirms galvenās cikla tieši sadegšanas kamerā, ir degvielas padeves nelielā apjoma. Spiediens kamerā, kas palielina ne uzreiz, bet pakāpeniski, tā sadegšanas kļūst «mīksts».
Samazināt Volkswagen kaitīgo emisiju
Pēc degvielas ir pre-ievada, pēc injekcijas process notiek, kā rezultātā samazināt kaitīgu vielu. Līdz minimumam samazina slāpekļa oksīdus izplūdes sakarā ar to, ka sadegšanas kameras Volkswagen kļūst nedaudz degvielas, pamatojoties uz ātrumu. Kad gaiss tiek sajaukts, kas uzsūcas, un tajā pašā laikā izplūdes gāzes kamerā temperatūra samazinās, tāpēc ir samazināts apjoms, slāpekļa oksīdi.
Volkswagen dzinēju turbokompresors
TDI motors izmanto turbokompresoru ar maināmu ģeometriju, kas ļauj kompresijas, gaiss, kas ir uzsūcas. Tas palielina apjomu absorbē gaisa kamerā. Tā rezultātā dzinēja jauda ir palielināta tajā pašā apjomu un tajā pašā ātrumā.
Divas turbīnas veidā ierīce Volkswagen turbokompresoru. Atrodas izplūdes trakta turbīna sāk rotēt no izejošo masu izplūdes gāzu Volkswagen. Tas sāk pārvietot kompresoru riteņa, kas saspiež gaisu, kas ir tieši pie ieejas. Gaisa, sēdekļu saspiešanas laikā, atdzesē un pēc tam tiek nogādāts kamerā, Volkswagen. Tā kā gaisa daudzums samazinās arī tad, kad temperatūra pazeminās, izrādās, ir vairāk, sēžu zālē.
Izmaiņas turbīnas ģeometriju
Ar VTG sistēma ir mūsdienās izmanto diezgan veiksmīgi, jo TDI motori. Laikā, ar mazu ātrumu un mazu gāzes apjoms, vadības bloks maina atrašanās vietu mehāniskās vilces asmeņi, kas ir sašaurinājums diametru. Tas palīdz paātrināt gāzes plūsmu un palielinātu spiedienu. Ar palielinātu motora ātrumu, Volkswagen palielinās izplūdes gāzu spiediens, lai vadības bloks, gluži pretēji, palielinās cauruļvada diametru. Šādu mehāniskajiem kompresoriem ieguldījumu, kas dod papildu jaudu, Volkswagen, motora, samazināt emisijas un palielina uztveršanas.

Vairāk par Volkswagen trūkumi

Volkswagen dzinēju funkcijām

Iesim, lai apskatīt motora Volkswagen. Tas nav noslēpums, ka tirgū var atrast tikai par visvairāk praktisko produktiem, tas attiecas arī uz dzinējiem. Volkswagen dzinēju modelis ir diezgan vecs, jo tas ir 1.6 motors ar astoņām vārstus, kas gandrīz sasniedz pilnīgu kustību. Tajā pašā laikā tas ir diezgan ticami un viegli darboties Volkswagen. Par dzinējiem ar jaunākiem modeļiem, bieži lūzumi, kas notiek, notiek uz laiku, bet klasiskajā versijā, Volkswagen piedziņas siksna ir uzstādīta, kas ir daudz ilgāk.

Tas ir arī vērts atzīmēt, ka tas ir nepieciešams, lai veiktu regulārās apkopes: ar zīmi 100 tūkstoši kilometru, tas ir ieteicams, lai aizstātu laika jostas un dzinēja sūknis. Mainīt eļļu vajadzētu būt ik pēc 10-15 tūkstoši kilometru, tas ir labāk ne, lai saglabātu naftas un to mainīt tik bieži, cik vien iespējams. Jums vajadzētu arī pievērst uzmanību izvēloties zīmolu, to nav ieteicams lietot tautas, un pārlej ar eļļu, ar zemāku likmi par gāzēto, jo jūs riskējat ar to, sapulču tik sāpīgs, kā rašanās, virzuļa gredzeni, pat tad, ja jūs braucat ļoti atturīgi.

Volkswagen pārvades problēmas

Kā Volkswagen pārvades, ir divas iespējas: classic «automātisks» vai dsg pārnesumkārbu. Pirmajā gadījumā viss ir pietiekami labs, un nav īpašu problēmu, galvenais, katru 50 tūkstošu kilometru, lai aizstātu Volkswagen eļļu. Bet ar jaunajām tehnoloģijām, ir grūtāk. Tiek norādīts, ka odere ir pietiekami, lai vairāk nekā 200 tūkstoši nobraukums, prakse rāda, ka vaina būt ap 100 tūkstošiem, vai pat agrāk.

Šasijas Volkswagen

Attiecībā uz šasiju, Volkswagen jūs varat redzēt, ka viņa ir vidējais. Nedomāju, ka tā spēj izturēt visu, tas nav tā. Šasija trūkumu Volkswagen izpaužas fakts, ka tas, ar labu pretestību, reti dod brīdinājuma signālu. Tātad, ja nevēlaties pārmaksāt par remontu, kas maksās kārtīgu summu, jums būs regulāri ir tērēt naudu par pārbaudēm, izmantojot liftu. Protams, mēs nevaram teikt, ka drošības rezerve Volkswagen ir pietiekami augsts, un, kad, braucot pa vietējiem ceļiem, tas kalpos vairāk nekā simts tūkstoši.

Volkswagen ķermeņa un interjera

Ķermeņa Volkswagen – šis ir viņa galvenā problēma. To, ka ļoti bieži starp Volkswagen modeļus ar kvalitatīvu segumu ķermeņa visā automašīnas, krāsas, kas peels off, un pārklāti ar kūsājošs. Turklāt šajā Volkswagen modelis, iestāde ir problēmas ar koroziju. Šī problēma bieži skar aizmugurējās arkas, sliekšņus, kā arī saskares punktus spārnus ar aizmugurējo buferi. Bieži cieš un apakšā, Volkswagen, tāpēc, ja vēlaties iegādāties lietotu automašīnu, padoms: labs izskats apakšā rūsas priekšā jomā, izvēlēties transportlīdzekli ar papildu aizsardzību pret koroziju.

Salonā Volkswagen jūs varat tikai teikt, ka tas nav konkrētas nepilnības. Tajā pašā laikā Volkswagen vājās puses ir vērojams iekšzemes Montāža. Tas var būt slikti fiksētie paneļi vai kļūdas Asamblejas Volkswagen klimata kontroles bloks. Bieži vien jūs varat atrast noplūdes dēļ bojājumiem, seal, un, ja jūs uzskatāt, sarežģītu elektronisko tīklu, Volkswagen, ūdens uz grīdas var radīt nopietnu kaitējumu.