SKODA. Samazinām degvielas patēriņš Skoda

DEGVIELAS AKTIVATORS – tā ir ierīce, kas tiek uzstādīta uz degvielas padeves šļūtenes (bez iegriešanas) un degvielas patēriņš Skoda samazināsies par 20%. Tāpēc ar to pašu degvielas daudzumu savā Skoda Jūs nobraucat VAIRĀK KILOMETRU!

Dzinējs Skoda sāk strādāt labāk un klusāk jau pēc pirmajiem kilometriem. Bet samazināts degvielas patēriņš Skoda padara katru piekto uzpildītais litru bez maksas!

 Skoda degvielas patēriņš

AKTIVĀTORS palīdz SAMAZINĀT ar Jūsu automašīnas Skoda saistītot IZDEVUMUS ne tikai ar mazāku degvielas patēriņu (DEGVIELAS EKONOMIJA — 20%) bet arī ar STABILU DZINEJA DARBĪBU un tā pastāvīgu profilaksi.

    Rekomendē visiem Skoda modeļiem un visiem degvielas veidiem (GĀZE, BENZINS, DĪZEĻDEGVIELA).

1. Skoda degvielas patēriņa samazināšana par 20 %.
2. Skoda dzinēja jaudas neliela palielināšana.
3. Skoda CO un CH pazemināšana par 30-40 % (tehniskās apskates iziešanas garantija).
4. Vienmērīga un dinamiska Skoda dzinēja darbība.
5. Piededžu samazināšana Skoda vizuļos, cilindros, svecēs, smidzinātājos, katalizatorā un izpūtējos.
6. Vieglāka Skoda dzinēja iedarbināšana aukstajā laikā.

DZINĒJS Skoda sāk strādāt LABĀK.

  Kustoties caur Aktivātora magnētiskajiem laukiem, DEGVIELAS struktūra tiek izmainīta, kas nodrošina PILNĪGĀKU un vienmērīgu SADEGŠANU Skoda cilindros.

Aktivātori samazina degvielas blīvumu un viskozitāte:

1. Tas noved pie sīkāku degvielas daļiņu izveides, nonākot Skoda cilindros.
2. Izsmidzināšanās leņķa palielināšanos nonākot Skoda dīzeļa uzgaļos.
3. Novērš Skoda dīzeļa uzgaļu piesārņošanos.
4. Samazina slodzi Skoda degvielas padeves sistēmu darbībā.

  Kā rezultāts Skoda DZINĒJS strādā daudz LABĀK (it kā jūs būtu uzpildījušies ar ļoti augstas KVALITĀTES DEGVIELU).

     Jūs taču piekritīsiet, ka saskaldīts baļķis DEG daudz LABĀK, nekā vesels… TĀPAT NOTIEK ARĪ AR DEGVIELU!

 Interesanti, kā parasti šie rādītāji uzrādās uz SKODA  pēc pirmajiem 10-20 km.

Aktivātoru uzstādīšanas piemēri dažādiem Skoda modeļiem

Noklikšķiniet fotoattēlus un tie palielināsies

    UZMANĪBU! Galvenā ŠO AKTIVĀTORU atšķirība ir tā, ka viņos izvietoti 20 magnēti, kas īsā laikā maina DEGVIELAS ĪPAŠĪBAS UN TĀS STRUKTŪRU. Citos līdzīgo aktivātoros atrodas tikai 2 jaudīgi magnēti, kuri nav spējīgi neko mainīt degvielas struktūrā (skatīties “LĪDZĪGI”)

Zinot, kur atrodas Skoda padeves degvielas šļūtene, uzstāda 5 minūtēs (skatīties UZSTĀDĪŠANA”)

Ekonomē visiem Skoda modeļiem līdz 20% degvielas (tāpēc katrs 5. degvielas litrs sanāk bezmaksas). Tāpēc ar to pašu degvielas daudzumu savā Skoda Jūs nobraucat VAIRĀK KILOMETRU!

Je pēkšņi nebūsiet apmierināti, garantēti preci var atgriezt 37 dienu laikā (lasīt sadaļā «ATGRIEŠANA»).  

Ražots Latvijā

Ražojam un realizējam Latvijā no 2008 gada.

Degvielas Aktivātora kalpošanas termiņš ne mazāk kā 15 gadi.

Cena:

1 Aktivatoru komplekts (2 Aktivatori)40,00 EUR

 

UZMANĪBU JAUNUMS!

Kopēja degvielas Aktivātora un autotermijas Aktivātora izmantošana uz SKODA automašīnas ļauj SAMAZINĀT DEGVIELAS PATĒPIŅU LĪDZ  30-40 %!

Skatīties AUTOTERMIJAS AKTIVĀTORS

 

PATENTI UN DOKUMENTI 

Noklikšķiniet attēlus un tie palielināsies

 

Šajā lapā jūs uzzināsiet par iespējamiem veidiem, kā ietaupīt degvielas patēriņš Skoda automašīnā.

Parasti mēs atceramies par Skoda degvielas ekonomiju tikai tad, kad uzpilda Automašīnu, kad runa ir par degvielas uzpildīšanu. Katrs autovadītājs ir ieinteresēts, lai viņa automašīna patērē pēc iespējas mazāk Skoda degvielas.

Personai, kas vēlas ietaupīt Skoda degvielu uz automašīnas, vispirms vajadzētu apgūt šādu braukšanas stilu, kad automašīna vienmērīgi pārvietojas, izņemot intensīvu bremzēšanu un enerģisku startu.

Skoda degvielas patēriņš palielinās slikti noregulētā vai slikti nolietotā dzinējā.

Diezgan efektīvs veids, kā samazināt Skoda degvielas patēriņu, ir riepu izmantošana ar mazāku svaru. Gaisa spiediens riepās ir ļoti svarīgs. Pārāk zems gaisa spiediens palielina rites pretestību, kas palielina Skoda degvielas patēriņu.

Kā ietaupīt degvielas patēriņš Skoda

Lai samazinātu Skoda degvielas patēriņu, mēģiniet nepaātrināt automašīnu līdz ātrumam, kas tuvojas maksimālajam līmenim. Skoda degvielas patēriņš strauji palielinās, kad gaisa kondicionieris ir ieslēgts, jo tas patērē ievērojamu daļu enerģijas no motora tā darbībai.

Velkot piekabi, Škoda degvielas patēriņš palielinās.

Motora darbība autostāvvietā noved pie Skoda papildu degvielas patēriņa.

Ja vēlaties braukt ekonomiski, iesakām pāriet uz mini klases automašīnu.

Braucot smagā lietū vai sniegputenī, Škoda degvielas patēriņš palielinās.

Motora piepildīšana ar augstas kvalitātes motoreļļām ievērojami samazina Skoda degvielas patēriņu.

Regulāri uzraugiet automašīnas velmēšanu. Ja jūtat, ka rullis ir ievērojami samazinājies, nekavējoties apmeklējiet degvielas uzpildes staciju.
Atstājot uz līdzenas ceļa posma, nekavējoties pārslēdzieties uz augstu pārnesumu.
Jums nevajadzētu aizpildīt automašīnu ar degvielu, kuras zīmolu nav apstiprinājis jūsu automašīnas ražotājs.
Ielieciet transportlīdzekli tikai ar kravu, kuras masa nepārsniedz transportlīdzekļa dokumentācijā norādīto vērtību. Pārslogota automašīna patērē vairāk Skoda degvielas.

Dažas izmaiņas Jūsu automašīnas dizainā, kas tiek veiktas tuning procesā, var negatīvi ietekmēt Skoda degvielas patēriņu.
Lai aptuveni novērtētu Skoda degvielas patēriņu, jums vajadzētu aizpildīt pilnu tvertni. Brauciet noteiktā attālumā ar uzpildītu degvielu. Nākamajā degvielas uzpildē ievērojiet, cik daudz degvielas nonāks tvertnē. Zinot nobraukto attālumu un patērētās degvielas daudzumu, nav grūti aprēķināt Skoda degvielas patēriņu.

Par kuru degvielu Skoda degvielas patēriņš apstāties

Šķiet, ka tas ir vienkāršs jautājums, kāda veida Benzīns jāaizpilda, pēkšņi izrādījās bez viennozīmīgas atbildes. Oficiālais ieteikums ir izmantot benzīnu ar oktānskaitli vismaz 95. Lielākā daļa īpašnieku to uztvēra kā norādījumu aizpildīt AI-95. Šķiet loģiski, kāpēc pārmaksāt?

Bet tie, kas “baro” automašīnu ar augstākas kvalitātes benzīnu, apgalvo, ka 98.un 100. vietā Automašīnas dinamika ir labāka un Skoda degvielas patēriņš ir mazāks. Teorētiskais pamatojums: turbomotori (un uz Carok tas ir tāds, ar tilpumu 1,4 litri, pazīstams no citiem VAG koncerna modeļiem) ir ļoti jutīgi pret oktānskaitli pēc to konstrukcijas.

Patiešām, iekšdedzes dzinēja (ICE) teorija liecina, ka oktānskaitļa palielināšanās ļauj palielināt degvielas un gaisa maisījuma spiedienu kompresijas gājiena beigās bez detonācijas riska. Tas nozīmē iekšdedzes dzinēja efektivitātes palielināšanos.

Tomēr tie ir diezgan subjektīvi īpašnieku vērtējumi, pamatojoties uz aptuveniem datiem, kas iegūti dažādos ekspluatācijas apstākļos. Laboratorijas testi varētu noskaidrot lietas, vai vēl labāk, ražotāja paskaidrojums, bet kas nav, nav. Iespējams, ka Skoda baidās sašaurināt potenciālo pircēju loku, deklarējot AI-98 kā ieteicamo degvielu Skoda.

Faktori, kas ietekmē Skoda degvielas patēriņš

Tikmēr šādi automātiskie iestatījumi tiek veikti tikai, lai ietaupītu Skoda degvielu. Tajā pašā braukšanas ātrumā, jo augstāks ir pārnesums kastē, jo zemāks ir motora apgriezienu skaits. Līdz ar to samazinās arī Škoda degvielas patēriņš. Piespiedu kārtā atspējojot šo iestatījumu ar sport režīmu, autovadītājiem par to būs jāmaksā, palielinot Skoda degvielas patēriņu.

Vēl viens jautājums ir saistīts ar automašīnas dinamiku. Straujais paātrinājums izraisa vadītāju ātrgaitas braukšanai. Bet, ja mehāniskās jaudas zudumi (izmaksas, lai pārvarētu pretestību rotācijai transmisijā, Rumbas gultņi, riepas utt.) ir aptuveni lineāras un nav lielā mērā atkarīgas no ātruma, tad aerodinamiskā vilkšana palielinās proporcionāli tās kubam.

Citiem vārdiem sakot, benzīna daudzums, kas iztērēts bezjēdzīgam gaisa spiedienam ar pieaugošu ātrumu, pieaugs eksponenciāli, un “plūdu” faniem nevajadzētu pārsteigt par Skoda degvielas patēriņa pieaugumu.

Līdz ar to dažādi skaitļi uz šosejas. Kāds dosies 80-90, un kam 150 nepietiek. Un atšķirība tajā pašā attālumā būs ievērojama.

Automašīnas slavenā čehu-vācu zīmolu Skoda degvielas patēriņš ir aprīkota ar nepārtrauktās līnijas dzinēju, kas atšķir, taras, labu sniegumu un labu kalpošanas laiku. Bet tur ir dažas nianses, kas jāņem vērā, pērkot un darbības Skoda degvielas patēriņš automašīnu.

Piemēram, populārākās Skoda nodrošina liela izvēle motoriem. Vāja (no viedokļa par ticamību) no turbo benzīna apjomu 1.8 litri. Tas, visticamāk, ir problēmas ar elektroniskās kontroles sistēmu. Iemesls varētu būt nepareiza viens no sensoriem, Skoda, vai vadības ierīci, kas nav lēti. Līdzīgas problēmas dažkārt rodas jaunāka versija dzinējs ar tilpumu 2 litri. Tomēr, šie dzinēji Skoda degvielas patēriņš automašīnām, kas nav aprīkotas ļoti bieži. Lielāko daļu tirdzniecība veidoja Skoda benzīna dzinējiem ar turbo 1,6 litri un jaudu 101 ZS, un pazīstamo turbokompresoriem Skoda 1,8 litru 150 ZS, Pēdējo ir visvairāk iecienījuši tiem, kam patīk uzlabojumi. Pat uzņēmums, Skoda degvielas patēriņš piedāvā daudz rūpniecības tūnings iespējas un dzinējs, un auto kopumā.
Diezgan populāra un Skoda turbo dīzeļa dzinēji, kuru tilpums ir 1,9 litriem un jaudu no 110 ZS
Bet šāda pretestība nav pierādīts ar visiem dzinējiem, it īpaši, Skoda degvielas patēriņš benzīna. Tā nav nejaušība, ka visbiežākais cēlonis avārijām Skoda un, attiecīgi, iegāde, rezerves daļas, Skoda, ir izmantot zemas kvalitātes benzīna. Tāpēc, ir ieteicams pievērst uzmanību izvēle degvielas uzpildes laikā un regulāri mazgāt, Skoda inžektori.
Bieži iemesls sadalījumu, Skoda, kas saistītas ar iegādi, rezerves daļas, Skoda, ir neatbilstība noteikumiem, automašīnas darbībai. Rezultātā, kā minēts iepriekš, problēma elementi degvielas sistēmu, Skoda degvielas patēriņš, jo sliktas kvalitātes benzīnu ar augstu sēra saturu.
Satraucošs simptoms var būt palielināts eļļas patēriņš, Skoda degvielas patēriņš dzinēju. Iemesls var būt bojājumiem, Skoda virzuļa gredzeni, rokasgrāmata bukses un Skoda eļļa-atstarojošas cepures. Norāde nestabilas dzinēja darbības Skoda, var palielināt degvielas patēriņu vai pārmērīgu troksni, kad vārstu mehānisms, Skoda. Ja šie vai citi satraucošas pazīmes parādās, ir nepieciešams sazināties ar auto pakalpojumu un aizstāt nepieciešams, Skoda rezerves daļas.

Katrs no modeļiem Škoda auto ir savas nianses. Tādējādi, 4-cilindru dzinējs ar šķērsvirziena vienošanās (sadales atrodas augšpusē) ir uzstādīta uz Skoda Felicia. Sakarā ar to, ka Skoda baloni ir izgatavoti no čuguna un, daļēji, alumīnija, sadales auto ir ļoti izturīgs. Dažreiz ir nepieciešams nomainīt bukses izplūdes un ieplūdes vārsts Skoda uzstādīta tikai pavasarī, ka laika gaitā nodilst.
Protams, remonts, motors, vajadzētu sākt ar profesionālu diagnostiku Skoda. Pēc tam, jums vajadzētu meklēt vajadzīgos oriģinālās un analogās rezerves daļas , rezerves vai daļēja atjaunošana, dzinēja daļas, Škoda. Atcerieties-no funkcionālās motora Skoda atkarīga no uzvedības automašīnas uz ceļa un braukšanas drošību.

Funkcijas degvielas patēriņš Skoda auto remonts

Skoda ir viens no populārākajiem automobiļu ražotājiem.

Skoda Motoriem. Piedziņas Skoda ļoti labs resurss. Piemēram, 1.4 litru 75-zirgspēku motoru, kas uzstādīts uz daudz automašīnu, Skoda, paredzēti 300 – 500 tūkstoši kilometru., un dzīves 1.2-litru dzinējs tiks pusi. Tas būtu gatavi par to, ka 150-200 tūkstošus kilometrus var būt piestiprināts starplikas starplikas Skoda. Turklāt, tas var būt nepieciešams, lai aizstātu laika ķēdes, kas var vilkt, kā rezultātā degvielas vairs nav, ko patērē ekonomisks režīms. Nelaikā eļļas maiņa noved pie ātras valkāt Skoda disku.

Pārvades Skoda. Sūdzības var radīt tikai sajūgs Skoda. Remonts vai nomaiņa bieži vien ir nepieciešama, ir 150 – 200 tūkstoši kilometru.

Stūres pastiprinātājs Skoda. Daudzi Skoda automašīnām atšķiras ar to, ka stūres iekārta ar pastiprinātāju var neizdoties. Piesārņojumu rada problēmas vairumā gadījumu, tāpēc ir svarīgi, lai nodrošinātu papildu izolāciju.

Šasijas Skoda. Skoda ir apņēmusies piedāvāt uzticamu automašīnu, tāpēc šasijas strādā perfekti.
Priekšējie kluči ir jāmaina ik pēc piecdesmit tūkstoši kilometru, aizmugurējo-katru simti tūkstoši kilometru. Profilaktiskās apkopes, ļaus izvairīties no nevēlamas sadalījumu, Skoda, kas var radīt papildu izmaksas.

Elektronika Skoda. Nav saņemtas sūdzības par elektroniku. Starp priekšrocībām, jāatzīmē, uzticamību elektronisko sistēmu Skoda. Papildus, remontam, ir viegli veikt, tik lielas izmaksas nav sagaidāms.

Skoda degvielas patēriņš Lietotāja Rokasgrāmata

1. Diagnoze škoda vadīt sarežģītas, izmantojot modernas iekārtas. Elektronisko sistēmu mehānisko transportlīdzekļu nepieciešamas datora diagnostika. Laiks pilnu diagnostikas sastāvdaļas un mezglus, Skoda, mēs iesakām sekojošo: 50-60 tūkstoši jūdžu apturēšanu, 100-120 tūkstoši km pārnesumkārba, 15-25 tūkstoši km, un bremžu sistēmu. Diagnoze, dzinēju tērēt ik pēc 60 tūkst. km. rezultāti bieži diagnostika liecina, ka lielākā daļa defekti, elektroniskās komponentes auto, dzesēšanas šķidruma temperatūras sensoriem un gaisa plūsmas mērītāji Skoda.

2. Nepieciešams remonts dzinējiem, Skoda degvielas patēriņš automašīnām ir visbiežāk saistīta ar neatbilstību ar noteikumu darbība auto ar zemu degvielas kvalitāti un skarbie klimatiskie apstākļi. Visbiežāk, remonts prasa Skoda degvielas sistēma, kas neizdodas, jo zemas kvalitātes degvielu. Izmantot zemas kvalitātes eļļa, kas ir arī cēlonis dzinējam. Remonts Škoda dzinējiem, kas ir daudzas funkcijas, atkarībā no jaudas un tilpuma motora un vienības, kas uzstādīts uz tā. Remonts, motora un tā pielikumu būtu jāveic tikai, izmantojot markas rezerves daļas un komponenti.

3. Visbiežāk izraisa remonts iesmidzinātāji Skoda – zemas temperatūras darbību un zemas kvalitātes benzīna. Remonta un mazgāšanas iesmidzinātāji, tiek veikti saskaņā ar standartiem, ražotāja un saskaņā ar individuālajām īpašībām, Skoda motoru.

4. Dīzeļa dzinēji, Skoda degvielas patēriņš automašīnām nepieciešama biežāk remonts, nekā dīzeļmotoriem citu ārvalstu automašīnām. Un tā izmaksas ir daudz dārgāk nekā benzīna dzinējiem. Visbiežāk prasa remontu temperatūras sensoriem un vadības bloki, kvēlsveces Skoda.

5. Automātika Skoda degvielas patēriņš visdārgāko vienību auto ziņā, remonts. No otras puses, automātiskās kārbas ir ļoti uzticams un lauzt tikai tāpēc, ka nav ievēroti noteikumi par darbības un vēlu eļļas maiņa. Sakarā ar strukturālās iezīmes, Škoda, automašīnas, automātisko pārnesumkārbu tiek piegādāti ar motora spararata. Tāpēc, remonts (nomaiņa) Skoda degvielas patēriņš lodziņā nepieciešamas zināšanas par spararata marķējums.

6. Manuālā pārnesumkārba Skoda ir ļoti uzticama vienība. Ķibeles rodas, kā parasti, sakarā ar pārslodzi, pārāk augstu vai pārāk zemu apgr. / min. Kad remonts, mehānisko pārnesumu kārbu, pievērsiet uzmanību, lai izmantotu augstas kvalitātes noslēgšanu un eļļošanas materiālus. Ar bieži izmanto sporta braukšanas stilu, Skoda berzes riteņiem bieži jāmaina.

7. Galvenās problēmas, kas radušās šasiju, Skoda, kas saistīti ar kvalitātes ceļiem un klimatiskajiem apstākļiem. Periodiski pilna diagnoze Skoda galvenās vienības, no šasijas pavadīt katru 50-60 tūkst. km. Galvenās problēmas rada biežās neveiksmes priekšā stabilizatora krūmi šķērsvirziena stabilitāti. Firmas amortizatori, pielāgots, lai mājas apstākļos, ir nepieciešams nomainīt reizi 100-120 tūkst. km. Unadapted amortizatori kalpot 80-90 tūkstošus km. Turklāt vājie punkti ir priekšējais rumbas gultnis un klusums bloki aizmugures daļēju apturēšanu, Skoda.

8. Stūres sistēma automašīnas Skoda bieža remonts prasa stūres plaukts, un ar paviršu attieksmi pret eļļas maiņa un stingrāku blīvējuma elementi – un pat tad, stūres iekārta ar pastiprinātāju. Elementi bremžu sistēma ir arī pietiekami ticami. Jutīgi, lai savlaicīgi aprūpes suportiem. Skoda bremžu sistēma pati par sevi prasa izmantot tikai augstas kvalitātes bremžu šķidrums.

SKODA. Kuro sąnaudos mažinimas Skoda

SKODA. Как уменьшить расход топлива Шкода