SKODA. Samazinam degvielas patēriņš Skoda

 SKODA Degvielas Aktivātors — tā ir ierīce, kas tiek uzstādīta uz degvielas padeves vada (bez iegriešanas) Jūsu Skoda automašīnai un pārveido degvielas struktūru un tās īpašības.

Ekonomē visiem Skoda modeļiem līdz 20% degvielas (tāpēc katrs 5. degvielas litrs sanāk bezmaksas).

Automašīnas Skoda dzinējs sāk strādāt labāk jau pēc pirmajiem nobrauktajiem kilometriem.

AKTIVĀTORS palīdz SAMAZINĀT ar Jūsu automašīnas Skoda saistītot IZDEVUMUS ne tikai ar mazāku degvielas patēriņu (DEGVIELAS EKONOMIJA — 20%) bet arī ar STABILU DZINEJA DARBĪBU un tā pastāvīgu profilaksi.

    Rekomendē visiem Skoda modeļiem un visiem degvielas veidiem (GĀZE, BENZINS, DĪZEĻDEGVIELA).

1. Skoda degvielas patēriņa samazināšana par 20 %.
2. Skoda dzinēja jaudas neliela palielināšana.
3. Skoda CO un CH pazemināšana par 30-40 % (tehniskās apskates iziešanas garantija).
4. Vienmērīga un dinamiska Skoda dzinēja darbība.
5. Piededžu samazināšana Skoda vizuļos, cilindros, svecēs, smidzinātājos, katalizatorā un izpūtējos.
6. Vieglāka Skoda dzinēja iedarbināšana aukstajā laikā.

DZINĒJS Skoda sāk strādāt LABĀK.

  Kustoties caur Aktivātora magnētiskajiem laukiem, DEGVIELAS struktūra tiek izmainīta, kas nodrošina PILNĪGĀKU un vienmērīgu SADEGŠANU Skoda cilindros.

Aktivātori samazina degvielas blīvumu un viskozitāte:

1. Tas noved pie sīkāku degvielas daļiņu izveides, nonākot Skoda cilindros.
2. Izsmidzināšanās leņķa palielināšanos nonākot Skoda dīzeļa uzgaļos.
3. Novērš Skoda dīzeļa uzgaļu piesārņošanos.
4. Samazina slodzi Skoda degvielas padeves sistēmu darbībā.

  Kā rezultāts Skoda DZINĒJS strādā daudz LABĀK (it kā jūs būtu uzpildījušies ar ļoti augstas KVALITĀTES DEGVIELU).

     Jūs taču piekritīsiet, ka saskaldīts baļķis DEG daudz LABĀK, nekā vesels… TĀPAT NOTIEK ARĪ AR DEGVIELU! Interesanti, kā parasti šie rādītāji uzrādās uz SKODA  pēc pirmajiem 10-20 km.

Aktivātoru uzstādīšanas piemēri dažādiem Skoda modeļiem

Noklikšķiniet fotoattēlus un tie palielināsies

    UZMANĪBU! Galvenā ŠO AKTIVĀTORU atšķirība ir tā, ka viņos izvietoti 20 magnēti, kas īsā laikā maina DEGVIELAS ĪPAŠĪBAS UN TĀS STRUKTŪRU. Citos līdzīgo aktivātoros atrodas tikai 2 jaudīgi magnēti, kuri nav spējīgi neko mainīt degvielas struktūrā (skatīties «LĪDZĪGI»)

Zinot, kur atrodas Skoda padeves degvielas šļūtene, uzstāda 5 minūtēs (skatīties «UZSTĀDĪŠANA»)

Ekonomē visiem Skoda modeļiem līdz 20% degvielas (tāpēc katrs 5. degvielas litrs sanāk bezmaksas).

Je pēkšņi nebūsiet apmierināti, garantēti preci var atgriezt 37 dienu laikā (lasīt sadaļā «ATGRIEŠANA»).  

Ražots Latvijā

Ražojam un realizējam Latvijā no 2008 gada.

Degvielas Aktivātora kalpošanas termiņš ne mazāk kā 15 gadi.

Cena:

1 Aktivatoru komplekts (2 Aktivatori)40,00 EUR

 

UZMANĪBU JAUNUMS!

Kopēja degvielas Aktivātora un autotermijas Aktivātora izmantošana uz SKODA automašīnas ļauj SAMAZINĀT DEGVIELAS PATĒPIŅU LĪDZ  30-40 %!

Skatīties AUTOTERMIJAS AKTIVĀTORS

 

PATENTI UN DOKUMENTI 

Noklikšķiniet attēlus un tie palielināsies

Latvijas TV raidījums «BEZ TABU» par Aktivatoriem:

Visā pasaulē jau sen ir zināma un plaši tiek pielietota naftas produktu magnētiskā apstrāde, ko veic degvielas patēriņa samazināšanas nolūkā. Lai atvērtu, klikšķiniet uz zilā raksta tektsu — «Par to neesat iedomājušies nedz Jūs, nedz Jūsu automehāniķis.»

ENG    DE    RUS    LIT    FRA    ESP

Ssang yong           AKTIVĀTORS            Seat 

Automašīnas slavenā čehu-vācu zīmolu Skoda ir aprīkota ar nepārtrauktās līnijas dzinēju, kas atšķir, taras, labu sniegumu un labu kalpošanas laiku. Bet tur ir dažas nianses, kas jāņem vērā, pērkot un darbības Skoda automašīnu.

Piemēram, populārākās Skoda nodrošina liela izvēle motoriem. Vāja (no viedokļa par ticamību) no turbo benzīna apjomu 1.8 litri. Tas, visticamāk, ir problēmas ar elektroniskās kontroles sistēmu. Iemesls varētu būt nepareiza viens no sensoriem, Skoda, vai vadības ierīci, kas nav lēti. Līdzīgas problēmas dažkārt rodas jaunāka versija dzinējs ar tilpumu 2 litri. Tomēr, šie dzinēji Skoda automašīnām, kas nav aprīkotas ļoti bieži. Lielāko daļu tirdzniecība veidoja Skoda benzīna dzinējiem ar turbo 1,6 litri un jaudu 101 ZS, un pazīstamo turbokompresoriem Skoda 1,8 litru 150 ZS, Pēdējo ir visvairāk iecienījuši tiem, kam patīk uzlabojumi. Pat uzņēmums, Skoda piedāvā daudz rūpniecības tūnings iespējas un dzinējs, un auto kopumā.
Diezgan populāra un Skoda turbo dīzeļa dzinēji, kuru tilpums ir 1,9 litriem un jaudu no 110 ZS
Bet šāda pretestība nav pierādīts ar visiem dzinējiem, it īpaši, Skoda benzīna. Tā nav nejaušība, ka visbiežākais cēlonis avārijām Skoda un, attiecīgi, iegāde, rezerves daļas, Skoda, ir izmantot zemas kvalitātes benzīna. Tāpēc, ir ieteicams pievērst uzmanību izvēle degvielas uzpildes laikā un regulāri mazgāt, Skoda inžektori.
Bieži iemesls sadalījumu, Skoda, kas saistītas ar iegādi, rezerves daļas, Skoda, ir neatbilstība noteikumiem, automašīnas darbībai. Rezultātā, kā minēts iepriekš, problēma elementi degvielas sistēmu, Skoda, jo sliktas kvalitātes benzīnu ar augstu sēra saturu.
Satraucošs simptoms var būt palielināts eļļas patēriņš, Skoda dzinēju. Iemesls var būt bojājumiem, Skoda virzuļa gredzeni, rokasgrāmata bukses un Skoda eļļa-atstarojošas cepures. Norāde nestabilas dzinēja darbības Skoda, var palielināt degvielas patēriņu vai pārmērīgu troksni, kad vārstu mehānisms, Skoda. Ja šie vai citi satraucošas pazīmes parādās, ir nepieciešams sazināties ar auto pakalpojumu un aizstāt nepieciešams, Skoda rezerves daļas.

Katrs no modeļiem Škoda auto ir savas nianses. Tādējādi, 4-cilindru dzinējs ar šķērsvirziena vienošanās (sadales atrodas augšpusē) ir uzstādīta uz Skoda Felicia. Sakarā ar to, ka Skoda baloni ir izgatavoti no čuguna un, daļēji, alumīnija, sadales auto ir ļoti izturīgs. Dažreiz ir nepieciešams nomainīt bukses izplūdes un ieplūdes vārsts Skoda uzstādīta tikai pavasarī, ka laika gaitā nodilst.
Protams, remonts, motors, vajadzētu sākt ar profesionālu diagnostiku Skoda. Pēc tam, jums vajadzētu meklēt vajadzīgos oriģinālās un analogās rezerves daļas , rezerves vai daļēja atjaunošana, dzinēja daļas, Škoda. Atcerieties-no funkcionālās motora Skoda atkarīga no uzvedības automašīnas uz ceļa un braukšanas drošību.

Funkcijas Skoda auto remonts
Skoda ir viens no populārākajiem automobiļu ražotājiem.

Skoda Motoriem. Piedziņas Skoda ļoti labs resurss. Piemēram, 1.4 litru 75-zirgspēku motoru, kas uzstādīts uz daudz automašīnu, Skoda, paredzēti 300 – 500 tūkstoši kilometru., un dzīves 1.2-litru dzinējs tiks pusi. Tas būtu gatavi par to, ka 150-200 tūkstošus kilometrus var būt piestiprināts starplikas starplikas Skoda. Turklāt, tas var būt nepieciešams, lai aizstātu laika ķēdes, kas var vilkt, kā rezultātā degvielas vairs nav, ko patērē ekonomisks režīms. Nelaikā eļļas maiņa noved pie ātras valkāt Skoda disku.

Pārvades Skoda. Sūdzības var radīt tikai sajūgs Skoda. Remonts vai nomaiņa bieži vien ir nepieciešama, ir 150 – 200 tūkstoši kilometru.

Stūres pastiprinātājs Skoda. Daudzi Skoda automašīnām atšķiras ar to, ka stūres iekārta ar pastiprinātāju var neizdoties. Piesārņojumu rada problēmas vairumā gadījumu, tāpēc ir svarīgi, lai nodrošinātu papildu izolāciju.

Šasijas Skoda. Skoda ir apņēmusies piedāvāt uzticamu automašīnu, tāpēc šasijas strādā perfekti.
Priekšējie kluči ir jāmaina ik pēc piecdesmit tūkstoši kilometru, aizmugurējo-katru simti tūkstoši kilometru. Profilaktiskās apkopes, ļaus izvairīties no nevēlamas sadalījumu, Skoda, kas var radīt papildu izmaksas.

Elektronika Skoda. Nav saņemtas sūdzības par elektroniku. Starp priekšrocībām, jāatzīmē, uzticamību elektronisko sistēmu Skoda. Papildus, remontam, ir viegli veikt, tik lielas izmaksas nav sagaidāms.

Skoda Lietotāja Rokasgrāmata

1. Diagnoze škoda vadīt sarežģītas, izmantojot modernas iekārtas. Elektronisko sistēmu mehānisko transportlīdzekļu nepieciešamas datora diagnostika. Laiks pilnu diagnostikas sastāvdaļas un mezglus, Skoda, mēs iesakām sekojošo: 50-60 tūkstoši jūdžu apturēšanu, 100-120 tūkstoši km pārnesumkārba, 15-25 tūkstoši km, un bremžu sistēmu. Diagnoze, dzinēju tērēt ik pēc 60 tūkst. km. rezultāti bieži diagnostika liecina, ka lielākā daļa defekti, elektroniskās komponentes auto, dzesēšanas šķidruma temperatūras sensoriem un gaisa plūsmas mērītāji Skoda.

2. Nepieciešams remonts dzinējiem, Skoda automašīnām ir visbiežāk saistīta ar neatbilstību ar noteikumu darbība auto ar zemu degvielas kvalitāti un skarbie klimatiskie apstākļi. Visbiežāk, remonts prasa Skoda degvielas sistēma, kas neizdodas, jo zemas kvalitātes degvielu. Izmantot zemas kvalitātes eļļa, kas ir arī cēlonis dzinējam. Remonts Škoda dzinējiem, kas ir daudzas funkcijas, atkarībā no jaudas un tilpuma motora un vienības, kas uzstādīts uz tā. Remonts, motora un tā pielikumu būtu jāveic tikai, izmantojot markas rezerves daļas un komponenti.

3. Visbiežāk izraisa remonts iesmidzinātāji Skoda – zemas temperatūras darbību un zemas kvalitātes benzīna. Remonta un mazgāšanas iesmidzinātāji, tiek veikti saskaņā ar standartiem, ražotāja un saskaņā ar individuālajām īpašībām, Skoda motoru.

4. Dīzeļa dzinēji, Skoda automašīnām nepieciešama biežāk remonts, nekā dīzeļmotoriem citu ārvalstu automašīnām. Un tā izmaksas ir daudz dārgāk nekā benzīna dzinējiem. Visbiežāk prasa remontu temperatūras sensoriem un vadības bloki, kvēlsveces Skoda.

5. Automātika Skoda-visdārgāko vienību auto ziņā, remonts. No otras puses, automātiskās kārbas ir ļoti uzticams un lauzt tikai tāpēc, ka nav ievēroti noteikumi par darbības un vēlu eļļas maiņa. Sakarā ar strukturālās iezīmes, Škoda, automašīnas, automātisko pārnesumkārbu tiek piegādāti ar motora spararata. Tāpēc, remonts (nomaiņa) Skoda lodziņā nepieciešamas zināšanas par spararata marķējums.

6. Manuālā pārnesumkārba Skoda ir ļoti uzticama vienība. Ķibeles rodas, kā parasti, sakarā ar pārslodzi, pārāk augstu vai pārāk zemu apgr. / min. Kad remonts, mehānisko pārnesumu kārbu, pievērsiet uzmanību, lai izmantotu augstas kvalitātes noslēgšanu un eļļošanas materiālus. Ar bieži izmanto sporta braukšanas stilu, Skoda berzes riteņiem bieži jāmaina.

7. Galvenās problēmas, kas radušās šasiju, Skoda, kas saistīti ar kvalitātes ceļiem un klimatiskajiem apstākļiem. Periodiski pilna diagnoze Skoda galvenās vienības, no šasijas pavadīt katru 50-60 tūkst. km. Galvenās problēmas rada biežās neveiksmes priekšā stabilizatora krūmi šķērsvirziena stabilitāti. Firmas amortizatori, pielāgots, lai mājas apstākļos, ir nepieciešams nomainīt reizi 100-120 tūkst. km. Unadapted amortizatori kalpot 80-90 tūkstošus km. Turklāt vājie punkti ir priekšējais rumbas gultnis un klusums bloki aizmugures daļēju apturēšanu, Skoda.

8. Stūres sistēma automašīnas Skoda bieža remonts prasa stūres plaukts, un ar paviršu attieksmi pret eļļas maiņa un stingrāku blīvējuma elementi – un pat tad, stūres iekārta ar pastiprinātāju. Elementi bremžu sistēma ir arī pietiekami ticami. Jutīgi, lai savlaicīgi aprūpes suportiem. Skoda bremžu sistēma pati par sevi prasa izmantot tikai augstas kvalitātes bremžu šķidrums.