SKODA degvielas patēriņš var vienkārši samazināt
DEGVIELAS AKTIVATORS — tā ir ierīce, kas tiek uzstādīta uz degvielas padeves šļūtenes (bez iegriešanas) un degvielas patēriņš Skoda samazināsies par 20%. Tāpēc ar to pašu degvielas daudzumu savā Skoda Jūs nobraucat VAIRĀK KILOMETRU!
Dzinējs Skoda sāk strādāt labāk un klusāk jau pēc pirmajiem kilometriem. Bet samazināts degvielas patēriņš Skoda padara katru piekto uzpildītais litru bez maksas!
Aktivātori uzstāda uz visiem Skoda modeļiem un priekš visiem degvielas veidiem — GĀZE, BENZĪNS, DIZEĻDEGVIELA.
Aktivatorus ir viegli uzstādīt, tie dažu minūšu laikā tiek uzstādīti uz Skoda degvielas PADEVES šļūtenis:
1. Skoda degvielas patēriņš tiek samazināts par 20%.
2. Neliels Skoda dzinēja jaudas pieaugums.
3. Pagarina Skoda dzinēja kalpošanas laiku.
4. Oglekļa monoksīda un citu piesārņotāju saturs Skoda izplūdes gāzēs (CO un CH) tiek samazināts par 30-40%.
5. Stabila un dinamiska Skoda dzinēja darbība.
6. Samazina kvēpu un oglekļa nogulšņu veidošanos uz Skoda virzuļiem, cilindriem, aizdedzes svecēm, degvielas inžektoriem, katalizatora un izplūdes caurulēm.
7. Pagarina Skoda katalizatora, lambda zondes, aizdedzes sveces un Skoda degvielas iesmidzinātāju kalpošanas laiku.
8. Vieglāka Skoda dzinēja iedarbināšana aukstajā laikā.
Tādā veidā Jūsu Skoda dzinējs darbosies daudz labāk (it kā Jūs uzpildītu Skoda automašīnu ar ļoti kvalitatīvu degvielu).
Samazina Skoda degvielas patēriņu par 20%.
Kustoties caur Aktivātora magnētiskajiem laukiem, DEGVIELAS struktūra tiek izmainīta, kas nodrošina PILNĪGĀKU un vienmērīgu SADEGŠANU Skoda cilindros.
Aktivātori samazina degvielas blīvumu un viskozitāte:
1. Tas noved pie sīkāku degvielas daļiņu izveides, nonākot Skoda cilindros.
2. Izsmidzināšanās leņķa palielināšanos nonākot Skoda dīzeļa uzgaļos.
3. Novērš Skoda dīzeļa uzgaļu piesārņošanos.
4. Samazina slodzi Skoda degvielas padeves sistēmu darbībā.
Kā rezultāts Skoda DZINĒJS strādā daudz LABĀK (it kā jūs būtu uzpildījušies ar ļoti augstas KVALITĀTES DEGVIELU).
Jūs taču piekritīsiet, ka saskaldīts baļķis DEG daudz LABĀK, nekā vesels… TĀPAT NOTIEK ARĪ AR DEGVIELU!
Interesanti, kā parasti šie rādītāji uzrādās uz SKODA pēc pirmajiem 10-20 km.
Aktivātoru uzstādīšanas piemēri dažādiem Skoda modeļiem
Noklikšķiniet fotoattēlus un tie palielināsies
UZMANĪBU! Galvenā ŠO AKTIVĀTORU atšķirība ir tā, ka viņos izvietoti 20 magnēti, kas īsā laikā maina DEGVIELAS ĪPAŠĪBAS UN TĀS STRUKTŪRU. Citos līdzīgo aktivātoros atrodas tikai 2 jaudīgi magnēti, kuri nav spējīgi neko mainīt degvielas struktūrā (skatīties «LĪDZĪGI»)
Zinot, kur atrodas Skoda padeves degvielas šļūtene, uzstāda 5 minūtēs (skatīties «UZSTĀDĪŠANA»)
Ekonomē visiem Skoda modeļiem līdz 20% degvielas (tāpēc katrs 5. degvielas litrs sanāk bezmaksas). Tāpēc ar to pašu degvielas daudzumu savā Skoda Jūs nobraucat VAIRĀK KILOMETRU!
Je pēkšņi nebūsiet apmierināti, garantēti preci var atgriezt 37 dienu laikā (lasīt sadaļā «ATGRIEŠANA»).
Ražots Latvijā
Ražojam un realizējam Latvijā no 2008 gada.
Degvielas Aktivātora kalpošanas termiņš ne mazāk kā 15 gadi.
Cena:
1 Aktivatoru komplekts (2 Aktivatori) — 60,00 EUR
UZMANĪBU JAUNUMS!
Kopēja degvielas Aktivātora un autotermijas Aktivātora izmantošana uz SKODA automašīnas ļauj SAMAZINĀT DEGVIELAS PATĒPIŅU LĪDZ 30-40 %!
Skatīties AUTOTERMIJAS AKTIVĀTORS
PATENTI UN DOKUMENTI
Noklikšķiniet attēlus un tie palielināsies
Kāpēc ir palielinājies Skoda degvielas patēriņš?
Šajā rakstā mēs apskatīsim galvenos iemeslus, kāpēc Skoda degvielas patēriņš var palielināties.
Motora problēmas nosaka Skoda degvielas patēriņš
Sāksim ar sliktāko scenāriju-problēmas ar Skoda dzinēju. Ārēji Skoda dzinējs var būt labi, bet daži komponenti, kas iesaistīti degšanas ciklā, var būt bojāti. Piemēram, bojāta Aizdedzes svece un skābekļa sensors benzīna motorā vai Netīrs degvielas inžektors dīzeļdzinējā var izraisīt lielais degvielas patēriņš Skoda.
Nepiemērota motoreļļa palielina Skoda degvielas patēriņš
Viens no iemesliem, kāpēc automašīna patērē vairāk degvielas, var būt nepiemērotas Motoreļļas dēļ. Tas ir svarīgs elements, kas nepieciešams pareizai Skoda dzinēja darbībai. Jums vajadzētu būt uzmanīgiem, izvēloties motoreļļu. Viskozā eļļa, salīdzinot ar ieteicamo, izraisīs motora virzuļu kustību mazāk brīvi, izraisot Skoda pārkaršanu un palielinātu degvielas patēriņu.
Zema degvielas kvalitāte un Skoda degvielas patēriņš
Zemas kvalitātes degviela nopietni ietekmē motora darbību un kalpošanas laiku. Degvielas uzpildes stacijās ir pieejamas daudzas dažādas piedevas, kas uzlabo Skoda dzinēja veiktspēju. Bet esiet uzmanīgi, izvēloties piedevas. Nepareiza piedeva var būt kaitīga. Laba degvielas piedeva attīra benzīna dzinēju ieplūdes vārstus un dīzeļdzinēju inžektorus, lai samazinātu nogulšņu uzkrāšanos pēc degvielas sadegšanas. Tādā veidā jūs varat izvairīties no liela degvielas patēriņa.
Bieža gaisa kondicionētāja izmantošana palielina Skoda degvielas patēriņš
Gaisa kondicioniera izmantošana ir viens no iemesliem, kāpēc tiek patērēts vairāk degvielas. Gaisa kondicionieris tērē enerģiju no motora, un motors tiek pakļauts lielākam stresam, patērējot vairāk degvielas. Ja logi nav aizvērti pieļaujamā temperatūrā, tas var samazināt degvielas patēriņu. Tomēr, ja braucat ar lielu ātrumu, logu atvēršana palielina vilkmi, liekot Skoda motoram strādāt vairāk. Braucot ar lielu ātrumu, automašīnas gaisa kondicionieris nepatērēs daudz degvielas.
Nolietotās riepas ietekmē Skoda degvielas patēriņš
Ja jūsu Skoda automašīnas riepas ir nolietojušās, vilce tiek zaudēta. Tas ir viens no iemesliem, kāpēc jūsu automašīna var patērēt vairāk degvielas. Ja riepas tiek piepumpētas zem ieteicamā spiediena, automašīna arī patērēs vairāk degvielas. Regulāra riepu apkope ir labs ieradums, kas palīdzēs izvairīties no pārmērīga Skoda degvielas patēriņš un ilgstoši uzturēt automašīnas balstiekārtu.
Novēlota apkope un īsi braucieni nesamazinās Skoda degvielas patēriņš
Automašīnas novēlota apkope palielina Skoda degvielas patēriņu. Ja jūs ignorējat automašīnas apkopes intervālus, jūs, iespējams, izmantojat vairāk degvielas. Gaisa sistēmas elementi kļūst aizsērējuši, un automašīnai būs nepieciešams vairāk degvielas. Ja jūs bieži ceļojat ar automašīnu īsos attālumos, jūs arī pamanīsit, ka tiek patērēts daudz degvielas. Tas ir saistīts ar faktu, ka braucieni, kas mazāki par 5 km, neļauj motoram sasniegt optimālo darba temperatūru, tāpēc palielinās Skoda degvielas patēriņš.
Braukšana nepareizā pārnesumā palielina Skoda degvielas patēriņš
Skoda ar manuālo pārnesumkārbu braukšana ar zemiem pārnesumiem patērē vairāk degvielas. Braukšana ar lieliem pārnesumiem arī palielinās degvielas patēriņu. Lai panāktu efektīvu motora darbību, iesakām iepriekš izvēlēties optimālo transmisiju.
Nevajadzīga tukšgaita ietekmē Skoda degvielas patēriņš
Jūs varat ietaupīt vairāk degvielas, izslēdzot Skoda motoru, ilgstoši apstājoties. Piemēram, jūs varat izslēgt motoru pie luksofora, ja jums jāstāv ilgāk par 1 minūti. Jūsu informācijai Skoda Dzinēja restartēšana prasa mazāk degvielas nekā tā darbināšana tukšgaitā.
Nolietots sajūgs palielina Skoda degvielas patēriņš
Kad sajūgs ir nolietojies, diski slīd, nevis rotē viens otru. Tā rezultātā tiks zaudēta kopējā jauda, ko riteņi saņem no motora, samazinot Skoda transmisijas efektivitāti un palielinot Skoda degvielas patēriņu.
Skoda degvielas patēriņš un transportlīdzekļa svars
Apskatiet Skoda automašīnas lietošanas instrukciju, lai uzzinātu, cik daudz kravas tā var pārvadāt. Ieteicamais slodzes ierobežojums, ko transportlīdzeklis var pārvadāt, tiek pārbaudīts ražotājam. Pārslodze var ietekmēt ne tikai Skoda degvielas patēriņu, bet arī balstiekārtu, riepas, transmisiju un motoru. Skoda automašīnām ar jumta bagāžniekiem ir arī liels Skoda degvielas patēriņš, jo Jumta bagāžnieki ietekmē gaisa plūsmu, kamēr automašīna pārvietojas.
Tātad šie bija faktori, kas ietekmē Skoda degvielas patēriņa pieaugumu. Dažus no tiem var novērst pats, bet daži no tiem prasa nopietnu speciālistu uzmanību. Noteikti sekojiet līdzi savai Skoda automašīnai un degvielas patēriņa pieaugumam agrīnā stadijā, lai jūs varētu viegli tikt galā ar šo problēmu.
Jūs varat samazināt Skoda degvielas patēriņš!
Katra transportlīdzekļa ekspluatācijas rokasgrāmatas sadaļā «tehniskās specifikācijas» vienmēr tiek sniegta informācija par vidējo degvielas patēriņu dažādos braukšanas apstākļos – pilsētā, uz šosejas un dažreiz jauktā ciklā. Tomēr reālos ekspluatācijas apstākļos Skoda degvielas patēriņš parasti pārsniedz ražotāja datus. Tas ir saistīts ar dažādiem mērīšanas apstākļiem testu laikā un mašīnas ikdienas darbības laikā. Piemēram, automašīnu ražotāji nosaka Skoda degvielas patēriņš uz šosejas ar ātrumu 90 km/h un tikai dažreiz ar ātrumu 120 km/h.
Un degvielas patēriņš lielā ātrumā palielinās ne tikai tāpēc, ka motors darbojas ar lielāku ātrumu, bet arī tāpēc, ka ievērojami palielinās gaisa plūsmas pretestība, kuras pārvarēšanai cilindros ir nepieciešams sadedzināt vairāk degvielas. Pilsētā automašīnu ražotāji ne vienmēr ņem vērā vairākus Motora aukstos startus un kustības veidus sastrēgumos, kā arī daudzus krustojumus ar luksoforiem.
Tomēr ir iespējams samazināt Skoda degvielas patēriņš. Lai to izdarītu, jums vajadzētu uzlabot savas braukšanas prasmes un pievērst uzmanību automašīnas tehniskajam stāvoklim.
Dinamika un ātrums ir atkarīgs no to degvielas patēriņš Skoda
Pirmais un ekonomiskās braukšanas pamatnoteikums ir izvairīties no liela ātruma un dinamiska paātrinājuma. Lai nevajadzīgi nepalielinātu Skoda degvielas patēriņu, ir vērts pierast pie vienmērīga ātruma komplekta un «piespiest» motoru vairāk strādāt ekonomiskajā režīmā – pie 2000 – 3000 apgriezieniem minūtē, kad lielākās daļas Skoda dzinēju īpatnējais degvielas patēriņš ir minimāls.
Paātrinājuma laikā pēc iespējas maigāk nospiediet akseleratora pedāli. Jebkurš pēkšņs paātrinājums nav vēlams-uz šosejas jāsaglabā nemainīgs ātrums. Lai ieslēgtu nākamo pārnesumu, jums nav jāpagriež Motors līdz lieliem apgriezieniem – vienmērīgam paātrinājumam lielā pārnesumā pietiek ar pārslēgšanos pie vidējiem apgriezieniem. Lai samazinātu Skoda degvielas patēriņu, palēninot ātrumu, ir nepieciešams pēc iespējas ilgāk braukt ar lieliem pārnesumiem.
Pilsētā ieteicams pārvietoties starp luksoforiem, izvairoties no automašīnu apstāšanās. Pārvietošanās no vietas ir neekonomiskākais pārvietošanās veids, no kura ieteicams izvairīties, kad vien iespējams. Jums jāuzrauga luksofors no brīža, kad tas parādās redzamajā zonā. Ja gaisma ir sarkana, ir jēga pārtraukt paātrinājumu un dažreiz samazināt ātrumu līdz vērtībai, kas ļaus jums tuvoties luksoforam, kad tas kļūst zaļš – krustojums tiks «uzņemts» bez apstāšanās.
Pēc paātrinājuma šādās vietās Skoda karburatora automašīnās jūs varat ieslēgt «neitrālu» un nobraukt līdz krustojumam, vajadzības gadījumā palēninot ātrumu. Tomēr no drošības viedokļa šāds braukšanas algoritms nav ieteicams. Tas ir drošāks, un iesmidzināšanas sistēmās dažreiz ir ekonomiskāk «ripot» ar ieslēgtu pārnesumu, vajadzības gadījumā izmantojot motora bremzēšanas efektu.
Skoda automašīnās ar automātisko pārnesumkārbu ir svarīgi izvairīties no «kickdown» un «sport» režīmiem. Turklāt, ja tiek nodrošināts ziemas režīms, jums vajadzētu pārslēgties uz to – šajā gadījumā pārnesumi pārslēgsies ar mazāku ātrumu, tad Skoda degvielas patēriņš ir mazāks.
Ir arī svarīgi atcerēties, ka iesildīšanās režīmā Skoda dzinējs patērē divas līdz trīs reizes vairāk degvielas nekā darba temperatūrā. Tādējādi ir ieteicams samazināt motora iesildīšanās laiku, kad automašīna stāv-ieteicams sākt braukšanu pēc iespējas ātrāk pēc iedarbināšanas.
Saskaņā ar autoražotāju pētījumiem trīs minūšu automašīnas novietošana ar motora tukšgaitu ir līdzvērtīga aptuveni 0,5-1 km braucienam. No tā izriet, ka braukšana pa sastrēgumiem dažreiz ir izdevīgāka nekā stāvēt tajos pusstundu vai stundu. Un, novietojot stāvvietu dzelzceļa pārbrauktuvju priekšā, labāk ir izslēgt motoru. Šī apgalvojuma pamatotību pierāda arī fakts, ka autoražotāji savos jaunajos modeļos uzstāda Stop & go sistēmu, kas automātiski izslēdzas un ieslēdz motoru, braucot sastrēgumos un stāvot pie luksoforiem.
Tomēr jums ir saprātīgi jāizmanto ekonomiskās braukšanas noteikumi, lai netraucētu citiem satiksmes dalībniekiem.
Automašīnas tehniskais stāvoklis nosaka Skoda degvielas patēriņš
Automašīnas tehniskais stāvoklis ir faktors, kas būtiski ietekmē degvielas patēriņu, kā arī braukšanas stilu.
Gaisa filtrs
Netīrs filtrs karburatora energosistēmās veicina degvielas un gaisa maisījuma bagātināšanu, kā rezultātā Skoda degvielas patēriņš palielinās par 10-30%.
Karburators.
Šī ir galvenā vienība, kas ir atbildīga par nepieciešamā Degvielas daudzuma piegādi cilindriem. Ja tas ir nepareizi noregulēts, tiek izmantotas nepiemērotas sprauslas, gaisa vadi ir aizsērējuši, un Skoda degvielas patēriņš var dubultoties.
Aizdedzes sistēma.
Degvielas un gaisa maisījuma aizdegšanās moments ietekmē arī degvielas patēriņu. Gan agrīna, gan novēlota aizdedze samazina motora jaudu, kas jākompensē, ilgāk braucot ar zemiem pārnesumiem pie lieliem apgriezieniem. Tajā pašā laikā palielinās Skoda degvielas patēriņš. Lai no tā izvairītos, ir jāpārbauda sveču starpelektrodu atstarpe un to sistēmu darbspēja, no kurām dažādos režīmos ir atkarīgs aizdedzes laika leņķis.
Iesmidzināšanas barošanas sistēma
Skoda palielināto degvielas patēriņu var atvieglot dažādas problēmas, kurās elektroniskais vadības bloks pārslēdzas uz darba režīmu atbilstoši vidējiem parametriem. Visbiežāk sensori neizdodas, no kuriem motora vadības sistēmā ir apmēram ducis. Tad uz instrumentu paneļa iedegas uzraksts «pārbaudīt motoru» vai motora simbols. Šajā gadījumā ir nepieciešams veikt datora diagnostiku un nomainīt bojāto sensoru. Lai samazinātu Skoda degvielas patēriņu automašīnās ar elektronisko degvielas iesmidzināšanu, varat izmantot mikroshēmu regulēšanu, ko parasti izmanto, lai palielinātu motora jaudu un griezes momentu.
Riepa.
Spiediena samazināšana (pat par 0,1 atmosfēru) palīdz palielināt riteņu rites pretestību un līdz ar to arī Skoda degvielas patēriņu. Ziemas riepu izmantošana vasarā arī samazina efektivitāti, jo šīm riepām ir lielāks rites pretestības koeficients.
Riteņu montāžas leņķi.
Ja tie tiek pārkāpti, paātrinās ne tikai rumbas gultņu un riepu protektora nodilums, bet arī palielinās Skoda degvielas patēriņš paaugstinātas rites pretestības dēļ.
Bremžu sistēma.
Sakarā ar to, ka trūkst spraugas starp spilventiņiem un diskiem (trumuļiem) ķīļveida bremzēs, enerģija tiek tērēta «tukšgaitas» berzei, ko kompensē arī palielinātas degvielas daļas sadedzināšana cilindros.
Garām patērētājiem
Uz šosejas piekrauts jumta bagāžnieks visvairāk veicina Skoda degvielas patēriņa pieaugumu. Kravas pārvadāšanai labāk izmantot piekabi-tā ir ekonomiskāka. Ar ātrumu līdz 70 km / h atvērtiem logiem un jumta lūka mazāk ietekmē Skoda degvielas patēriņu nekā ieslēgts gaisa kondicionieris. Lielā ātrumā ir tieši otrādi: Gaisa kondicionieris palielina Skoda degvielas patēriņu par 5-10%, bet atvērtos logus-līdz 30%.
Papildus automašīnas braukšanas stilam un tehniskajam stāvoklim Skoda degvielas patēriņš ietekmē arī vairāki citi faktori.
Pirmkārt, tie ir Skoda elektriskie patērētāji. Jaudīgas lukturu spuldzes, citi gaismas avoti un Audioiekārtas var aizņemt ievērojamu daļu motora enerģijas caur «ģeneratoru», kas prasa papildu degvielas sadedzināšanu, lai kompensētu.
Otrkārt, Gaisa kondicionieris (klimata kontrole), kura kompresors arī ņem daļu no motora jaudas. Strādājošs Gaisa kondicionieris var palielināt Skoda degvielas patēriņu par 5 līdz 20%. Un jo zemāka ir motora jauda, jo lielāks ir šis procents.
Treškārt, daudzi papildu lielie stiprinājumi, kas tiek piedāvāti kā tūninga piederumi, var ievērojami palielināt aerodinamiskās pretestības koeficientu, kā rezultātā Skoda motoram būs jārada vairāk enerģijas.
Aerodinamika un līdz ar to arī efektivitāte pasliktinās, braucot lielā ātrumā ar atvērtiem logiem un jumta lūku (īpaši pilnībā). Spēcīgs pretvējš vai sānvējš negatīvi ietekmē Skoda degvielas patēriņu.
Braukšana ar Virsbūves bagāžnieku vai piekabi arī veicina «apetītes»pieaugumu. Un jo lielāka un lielāka krava, jo lielāks ir Skoda degvielas patēriņš. Turklāt liekā krava arī negatīvi ietekmē efektivitāti, tāpēc garāžā ieteicams atstāt nevajadzīgas rezerves daļas un tehnisko šķidrumu krājumus.
10 padomi, kas palīdzēs ietaupīt degvielu
Lai arī iekšdedzes dzinēji kļūst jaudīgāki, vismodernāko tehnoloģiju izmantošana nozīmē arī to, ka tiem nepieciešams mazāk degvielas. Tomēr daudz kas ir atkarīgs no tā, kā mēs vadām automašīnu. Neuzmanīga braukšana var palielināt vidējo degvielas patēriņu par vairākiem litriem, pat ja jūs ievērojami nepalielināsiet vidējo ātrumu. Ievērojot šos desmit noteikumus, jūs varat ievērojami ietaupīt degvielu.
1. Atbrīvojieties no bezjēdzīgas kravas
Katrs kilograms bezjēdzīgas kravas palielina degvielas patēriņu, pat ja tas ir ļoti mazs. Vienmēr noņemiet neizmantotos bērnu sēdeklīšus un aizmirstās bagāžas priekšmetus. Vēl svarīgāk ir ņemt velosipēdu / slēpju turētājus (vai visu kasti) no automašīnas, ja jums tie nav nepieciešami. Papildus svara palielināšanai šie priekšmeti ievērojami palielina aerodinamisko pretestību, kas vēl vairāk ietekmē degvielas patēriņu, nemaz nerunājot par šādu priekšmetu radīto troksni.
2. Neizslēdziet Start-stop sistēmu.
Start-stop funkcija pozitīvi ietekmē degvielas patēriņu. Šīs sistēmas atspējošanai nav lielas jēgas: ŠKODA Dzinēji tam ir pilnībā sagatavoti un konstruēti tā, ka bieža palaišana neietekmē to kalpošanas laiku. Neliels padoms kā bonuss: kad jums jāapstājas un jāgaida ilgāku laiku, piemēram, dzelzceļa pārbrauktuvē, var būt noderīgi pilnībā izslēgt motoru (neatkarīgi no tā, vai tas ir ar ieslēgšanas/izslēgšanas pogu vai taustiņu), jo pretējā gadījumā Start-Stop sistēma pēc dažām minūtēm automātiski iedarbinās motoru. Iemesls ir tāds, ka pēc dažām neaktivitātes minūtēm automašīnai beidzas enerģija, ko izmanto dažādām ierīcēm un borta sistēmām.
3. Dodieties ceļojumā uzreiz, nevis atstājiet automašīnu, lai iesildītos autostāvvietā.
Nesildiet motoru tukšgaitā, jo šajā režīmā Motors lēnām sasilst, jo nav nepieciešams ģenerēt citu jaudu, izņemot to, kas ir pietiekams autonomai braukšanai, un tāpēc tā temperatūra paaugstinās ļoti lēni. Tas ir daudz labāk, lai sasniegtu ceļu uzreiz un ceļot pirmās pāris jūdzes gaismas. Tikai pareizi uzsildīts dzinējs nodrošina optimālu degvielas patēriņa līmeni, tādējādi jūs ne tikai ietaupīsiet degvielu, bet arī palielināsiet motora kalpošanas laiku.
4. Brauciet ar vienmērīgu ātrumu
Ja satiksme atļauj, brauciet ar vienmērīgu ātrumu, nepaātrinot vai pārmērīgi palēninot. Bremzēšana rada ievērojamus enerģijas zudumus, kas motoram bija jāizmanto, lai sasniegtu momentāno ātrumu. Braukšana ar stabilu ātrumu ļauj motoram darboties optimāli-turklāt daži ŠKODA dzinēji ir aprīkoti ar ACT sistēmu, kas paredzēta divu no četriem cilindriem izslēgšanai, lai vēl vairāk samazinātu degvielas patēriņu.
5. Pārbaudiet riepas
Lai gan TPM (Riepu spiediena kontroles) sistēma ŠKODA riepās veiks darbu jūsu vietā, joprojām ir lietderīgi laiku pa laikam pārbaudīt riepu spiedienu, jo TPM dažreiz nepamana nelielus spiediena zudumus, un pat šāds neliels spiediena kritums var negatīvi ietekmēt automašīnas braukšanas veiktspēju un drošību. degvielas patēriņš. Ja jūs gatavojaties atvaļinājuma braucienam un plānojat iekraut automašīnu ievērojami vairāk nekā parasti, jums labāk ir piepumpēt riepas līdz maksimālajai slodzei – informācija par nepieciešamo spiedienu parasti tiek norādīta uz etiķetes, kas atrodas uzpildes vāciņa iekšpusē. Ja jūs to nedarīsit, TPM nenorādīs spiediena zudumu, taču, visticamāk, jūsu aizmugurējās riepas faktiski nav pietiekami piepūstas. Papildus degvielas patēriņam šis aspekts negatīvi ietekmē automašīnas stabilitāti kustībā… un tāpēc par drošību.
6. Izvēlieties pareizo kreisēšanas ātrumu
Paturiet prātā, ka ar ātrumu virs 100 km/h ātruma palielināšanās pat tikai par 5 km/h var palielināt tūlītējo degvielas patēriņu par vienu līdz diviem litriem. Sekojiet līdzi borta datoram, lai izvēlētos optimālo kreisēšanas ātrumu degvielas patēriņa un ceļojuma laika ziņā.
7. Neapstājieties (ja iespējams)
Katra palaišana ir saistīta ar lieliem enerģijas zudumiem. Ja iespējams, mēģiniet ievērot saprātīgu attālumu no priekšā esošās automašīnas pat stop-and-go režīmā, lai jums nemaz nebūtu jāapstājas; virzība uz priekšu ar pastaigas ātrumu joprojām ir labāka nekā katra priekšā esošās automašīnas paātrinājuma un palēninājuma «kopēšana». Tas pats attiecas uz pieeju luksoforiem-ieguvumi ietver ne tikai zemāku degvielas patēriņu, bet arī vienmērīgāku braukšanu.
8. Esiet uzmanīgs enerģijas patērētājiem
Gaisa kondicionieris ir lielisks izgudrojums, bet jums tas nav jāizmanto visu laiku, vai ne? Ieslēdzot gaisa kondicionieri, degvielas patēriņš palielinās pat par 1 litru/100 km, īpaši transportlīdzekļos, kas aprīkoti ar manuālām vai pusautomātiskām gaisa kondicionēšanas sistēmām; automātiskās gaisa kondicionēšanas sistēmas ir energoefektīvākas. No otras puses, nav arī prātīgi nomainīt gaisa kondicionieri ar atvērtiem logiem, jo atvērtie logi ievērojami palielina automašīnas aerodinamisko pretestību un līdz ar to arī degvielas patēriņu. Papildus gaisa kondicionēšanai gudri jāizmanto arī sēdekļu apsilde, Logi un spoguļi, jo tie ir arī enerģijas ēdāji. Jo īpaši jums nevajadzētu visu laiku ieslēgt spoguļa sildīšanas slēdzi – ja tas ir ieslēgts, tad katru reizi, kad sākat, jūs tērēsit bezjēdzīgu enerģiju, lai gan spoguļa sildīšanas funkcija bieži ir pilnīgi nevajadzīga.
9. Pareizi izmantojiet kruīza kontroli
Kruīza kontrole ir noderīgs rīks, kas var palīdzēt ievērojami samazināt degvielas patēriņu, stabilizējot ātrumu. Tomēr kalnainā reljefā ar biežiem kāpumiem un nobraucieniem labāk paļauties uz labo kāju, jo, ja, nolaižoties, jūs pastiprināsiet gāzi un tāpēc mēreni paātrināsieties, jūsu automašīnai būs pietiekami daudz inerces gaidāmajam kāpumam kalnā. Turpretī kruīza kontrole, kā likums, palēnina automašīnu nolaišanās laikā un pēc tam palielina motora slodzi un degvielas patēriņu, lai saglabātu tādu pašu vidējo ātrumu.
10. Izmantojiet pārnesumu pārslēgšanas konsultantu
To piemēro automašīnām ar manuālo pārnesumkārbu.
Katra ŠKODA automašīna ir aprīkota ar pārnesumu pārslēgšanas vadības sistēmu, un jūs gūsit labumu, ja to izmantosit, jo sistēma ir izstrādāta, lai palīdzētu jums vienmēr izmantot optimālo pārnesumu un tādējādi izvairīties no motora apgriezienu skaita pārsniegšanas vai pazemināšanas. Mūsdienu maza izmēra dzinēji nodrošina pietiekamu jaudu pat pārsteidzoši zemā ātrumā. Jūs, iespējams, pamanījāt, ka tad, kad automašīna sāk kustēties un jūs tik tikko nospiežat akseleratora pedāli, padomnieks iesaka pārslēgt pārnesumus.; Tiklīdz jūs uzkāpjat uz pedāļa, augšupvērstā bultiņa pazūd – tas ir tāpēc, ka ātruma palielināšana vairs nav labākais veids, kā sasniegt augstāku veiktspēju.
Darbība: darbībā ir tikai divi cilindri, taču jūs nejutīsit nekādas atšķirības.
ŠKODA transportlīdzekļi, kas aprīkoti ar 1.4 SITS ACT un 1.5 sits Evo dzinējiem (pēdējie debitē KAROQ), kopš 2015.gada izmanto automātisko cilindru deaktivizācijas sistēmu (ACT apzīmē aktīvo cilindru tehnoloģiju).
Sistēma tiek aktivizēta automātiski, kad motora apgriezienu skaits sasniedz 1400-4000 apgr./min un automašīna pārvietojas ar stabilu ātrumu daļējas slodzes laikā, t. I., parasti uz plakanām sekcijām vai nogāzēm, un ar nosacījumu, ka ātrums nepārsniedz 130 km / h.
Šādos apstākļos automašīnai ir nepieciešama ļoti maza jauda un zems griezes moments (aptuveni 25-100 Nm), ko var droši nodrošināt tikai ar diviem cilindriem, nevis četriem. Izslēdzot gaisa un degvielas padevi otrajam un trešajam cilindram, sistēma samazina motora iekšējo pretestību, un tāpēc motors darbojas ekonomiskāk. Atkarībā no braukšanas stila ACT var ietaupīt līdz 0,5 litriem / 100 km. Sistēmas darbība tiek parādīta informācijas panelī, un ACT indikators faktiski ir vienīgais, kas ļauj vadītājam saprast, ka abi cilindri ir izslēgti, jo viņš nejutīs nekādu «fizisku» atšķirību.
«Iekšdedzes dzinēju potenciāls vēl nav izsmelts»
Cik daudz dzinēji ir mainījušies pēdējo desmit gadu laikā, ņemot vērā to efektivitāti? Viens no ŠKODA galvenajiem mērķiem dzinēju izstrādē ir panākt pēc iespējas augstāku iekšdedzes dzinēju efektivitāti un ekonomiju. Šo mērķi var sasniegt, optimizējot sadegšanas procesu, samazinot iekšējos zudumus un pretestību, kā arī daļēji elektrificējot sistēmu, vienlaikus samazinot izplūdes gāzu emisijas. Attīstības rezultāti šajās jomās tiek izmantoti esošo ražošanas dzinēju modernizācijā, kā arī jaunu dzinēju masveida ražošanas uzsākšanā. Piemēram, mēs nesen esam ieviesuši regulētus eļļas sūkņus un Motoreļļas sistēmas masveida ražošanā, kas pozitīvi ietekmē motora iekšējo pretestību; masveidā ražoti dzinēji ir aprīkoti ar daudzkontūru dzesēšanas sistēmām ar daudzlīmeņu temperatūras kontroli, kas pozitīvi ietekmē motora kopējos temperatūras parametrus; degvielas sistēmas iesmidzināšanas spiediens tiek palielināts, lai uzlabotu degvielas sadegšanas efektivitāti; mēs izmantojam enerģijas avotu enerģijas reģenerācijas jaudu, lai uzlabotu automašīnu vispārējos elektriskos parametrus.; mēs esam ieviesuši Start / Stop sistēmu, un turbokompresori tagad tiek plaši izmantoti pat mazākajos dzinējos. Pirms desmit gadiem mums bija EURO 4 emisiju standarts, saskaņā ar kuru stājās spēkā OBD (borta diagnostikas) standarts. Pašlaik mums ir EURO 6 standarts, kas tika ieviests pirms trim gadiem un kopš tā laika ir vairākkārt pastiprināts. Stingrākas prasības kaitīgo vielu emisijai atmosfērā iet roku rokā ar pieaugošajām degvielas kvalitātes prasībām-šī kvalitāte ir jāgarantē valdībām.
Pasākumu saraksts var būt daudz ilgāks, tie ir tikai daži piemēri. Un mums arī jāatceras, ka degvielas patēriņš nav atkarīgs tikai no motora. Mums ir jāoptimizē visa automašīna svara, rites pretestības, aerodinamikas, priekšējā gala laukuma un, protams, transmisijas efektivitātes ziņā. Kas vadītājam jādara, lai pilnībā izmantotu mūsdienu dzinēju efektivitātes potenciālu? Kādi ir pamatnoteikumi ekonomiskai braukšanai ar šiem dzinējiem? Iekšdedzes dzinēju efektivitāte nav nemainīga apgriezienu un slodzes diapazonā. Vienkārši sakot, lai panāktu degvielas ekonomiju, labāk ir samazināt ātrumu un palielināt slodzi, t.i. pārslēdziet pārnesumus ar mazāku ātrumu nekā tie, kas agrāk tika uzskatīti par standartiem. Var palīdzēt pārnesumu pārslēgšanas padomnieka funkcija-tagad katra jaunā ŠKODA ir aprīkota ar šo sistēmu. Mūsdienu dzinēji ir paredzēti šiem darba režīmiem (un ir attiecīgi pārbaudīti), un tie nodrošina optimālu degvielas patēriņu un gāzu emisijas, kas nozīmē, ka nav jāuztraucas par to kalpošanas laiku. Šie darbības režīmi ir īpaši piemēroti mūsdienu dzinējiem ar kompresoru, kas nodrošina pietiekamu jaudu jau ar ātrumu, kas ir tuvu tukšgaitai. Degvielas patēriņa ziņā noteikti nav ieteicams palielināt motora apgriezienu skaitu un pārslēgt pārnesumus maksimālās jaudas režīmā. Šie režīmi ir paredzēti īslaicīgai Motora dinamikas izmantošanai, piemēram, apdzīšanai, taču braukšanas efektivitātes ziņā tie nebūt nav optimāli. Divu cilindru motors vai iekšdedzes dzinēji var kļūt vēl ekonomiskāki, vai arī mēs esam izsmēluši to potenciālu un nākotne pieder tikai hibrīdiem un elektriskajiem transportlīdzekļiem? Iekšdedzes dzinēju tehnoloģiskais potenciāls vēl nav izsmelts. Ir vairāki tehnoloģiski risinājumi un principi, kas ir zināmi jau ilgu laiku, taču tikai jaunākie tehnoloģiskie sasniegumi (ieskaitot elektroniku) ļauj šādus risinājumus izmantot nākotnes masveidā ražotos dzinējos. Piemēri ietver ļoti mainīgu Vārsta laiku un mainīgu kompresijas pakāpi. Šiem risinājumiem ir nepieciešama vismodernāko Mašīnbūves tehnoloģiju un jaudīgas elektronikas kombinācija, kas var efektīvi kontrolēt motora sadegšanas procesu. Tādā veidā mēs palielinām iekšdedzes dzinēja efektivitāti, vienlaikus samazinot emisijas un saglabājot jaudas izejas parametrus, kā arī lietotāja komfortu. Personīgi es uzskatu, ka automobiļu dzinēju nākotne ir optimāla iekšdedzes dzinēju un elektromotoru priekšrocību kombinācija. Katrai no šīm tehnoloģijām ir priekšrocības noteiktos darbības režīmos, un tās izmantošana cita starpā ir atkarīga no lietotāja prasībām.