PEUGEOT. Samazinām degvielas patēriņš Peugeot

DEGVIELAS AKTIVATORS — tā ir ierīce, kas tiek uzstādīta uz degvielas padeves šļūtenes (bez iegriešanas) un degvielas patēriņš Peugeot samazināsies par 20%. Tāpēc ar to pašu degvielas daudzumu savā Peugeot Jūs nobraucat VAIRĀK KILOMETRU!

Dzinējs Peugeot sāk strādāt labāk un klusāk jau pēc pirmajiem kilometriem. Bet samazināts degvielas patēriņš Peugeot padara katru piekto uzpildītais litru bez maksas!

Peugeot degvielas

Aktivātori uzstāda uz visiem Peugeot modeļiem un priekš visiem degvielas veidiem — GĀZE, BENZĪNS, DIZEĻDEGVIELA.

Aktivatorus ir viegli uzstādīt, tie dažu minūšu laikā tiek uzstādīti uz Peugeot degvielas PADEVES šļūtenis:

1. Peugeot degvielas patēriņš tiek samazināts par 20%.
2. Neliels Peugeot dzinēja jaudas pieaugums.
3. Pagarina Peugeot dzinēja kalpošanas laiku.
4. Oglekļa monoksīda un citu piesārņotāju saturs Peugeot izplūdes gāzēs (CO un CH) tiek samazināts par 30-40%.
5. Stabila un dinamiska Peugeot dzinēja darbība.
6. Samazina kvēpu un oglekļa nogulšņu veidošanos uz Peugeot virzuļiem, cilindriem, aizdedzes svecēm, degvielas inžektoriem, katalizatora un izplūdes caurulēm.
7. Pagarina Peugeot katalizatora, lambda zondes, aizdedzes sveces un Peugeot degvielas iesmidzinātāju kalpošanas laiku.
8. Vieglāka Peugeot dzinēja iedarbināšana aukstajā laikā.

Tādā veidā Jūsu Peugeot dzinējs darbosies daudz labāk (it kā Jūs uzpildītu Peugeot automašīnu ar ļoti kvalitatīvu degvielu).

Samazina Peugeot degvielas patēriņu par 20%.

   Aktivators smalki un vienmērīgi atdala un izplata degvielas daļiņas, kas nodrošina visefektīvāko degšanu Peugeot dzinējā. Degvielas molekulas vieglāk sadalās un labāk reaģē ar skābekli, kā rezultātā samazinās Peugeot degvielas patēriņš.

Peugeot patēriņš

  Peugeot degvielas Aktivators ģenerē 10 (desmit) magnētiskos laukus, kas, šķērsojot degvielu, pārtrauc saites starp ogļūdeņraža molekulām un samazina to lielumu. Tas atvieglo sajaukšanos ar skābekli un nodrošina efektīvāku un tīrāku sadedzināšanu.

degviela Peugeot dzinēja cilindros

Iedomājieties, kā Jūsu Peugeot dzinējs darbojas ar ļoti labu degvielu…
Tas ir, izrādās pilnīgi atšķirīga (labāka) degviela Peugeot.

Peugeot patēriņa samazināšanaSasmalcināta malka sadedzina daudz labāk nekā veseli baļķi… Tas pats notiek ar automašīnas degvielu Peugeot dzinēja cilindros.Peugeot degviela

   Tā rezultātā Peugeot dzinējs darbojas efektīvāk un rada lielāku jaudu, kas samazina Peugeot degvielas, kā arī ogļūdeņražu (CH), oglekļa monoksīda (CO) un slāpekļa oksīdu patēriņu no Peugeot izplūdes gāzēm.
  Jūsu Peugeot izplūdes caurule, turbos un katalītiskais neitralizators kalpos daudz ilgāk, pateicoties tīrām izplūdes gāzu emisijām, bez tīrīšanas vai nomaiņas.

Peugeot uzstādītie Aktivatori samazina degvielas blīvumu un viskozitāti:

1. Tas noved pie mazāku degvielas daļiņu veidošanās, nodrošina labu izsmidzināšanu un sadegšanu Peugeot dzinēja cilindros.
2. Degviela labāk aizdegas un vienmērīgi sadedzina, kas nodrošina vienmērīgu un bezdūmu Peugeot dzinēja darbību.
3. Samazina nogulsnes degvielas iesmidzinātājos un oglekļa nogulsnes Peugeot aizdedzes svecēs un cilindros.
4. Tas atvieglo Peugeot degvielas padeves sistēmu darbību.
5. Palielina Peugeot degvielas sistēmu uzticamību un kalpošanas laiku.

   Tas viss noved pie labākiem degvielas sadegšanas apstākļiem Peugeot cilindros.
   Degviela ar Aktivatoriem pilnīgāk sadedzina Peugeot motorā un neatstāj oglekļa nogulsnes uz virzuļiem, cilindriem un aizdedzes svecēm.

degviela pilnīgāk sadedzina Peugeot motorā

   Interesanti, kā parasti šie rādītāji uzrādās uz PEUGEOT  pēc pirmajiem 10-20 km.

Aktivātoru uzstādīšanas piemēri dažādiem Peugeot modeļiem

Noklikšķiniet fotoattēlus un tie palielināsies

    UZMANĪBU! Galvenā ŠO AKTIVĀTORU atšķirība ir tā, ka viņos izvietoti 20 magnēti, kas īsā laikā maina DEGVIELAS ĪPAŠĪBAS UN TĀS STRUKTŪRU. Citos līdzīgo aktivātoros atrodas tikai 2 jaudīgi magnēti, kuri nav spējīgi neko mainīt degvielas struktūrā (skatīties «LĪDZĪGI»)

Zinot, kur atrodas Peugeot padeves degvielas šļūtene, uzstāda 5 minūtēs (skatīties «UZSTĀDĪŠANA»)

Ekonomē visiem Peugeot modeļiem līdz 20% degvielas (tāpēc katrs 5. degvielas litrs sanāk bezmaksas). Tāpēc ar to pašu degvielas daudzumu savā Peugeot Jūs nobraucat VAIRĀK KILOMETRU!

Je pēkšņi nebūsiet apmierināti, garantēti preci var atgriezt 37 dienu laikā (lasīt sadaļā «ATGRIEŠANA»).  

Ražots Latvijā

Ražojam un realizējam Latvijā no 2008 gada.

Degvielas Aktivātora kalpošanas termiņš ne mazāk kā 15 gadi.

Cena:

1 Aktivatoru komplekts (2 Aktivatori)60,00 EUR

 

UZMANĪBU JAUNUMS!

Kopēja degvielas Aktivātora un autotermijas Aktivātora izmantošana uz PEUGEOT automašīnas ļauj SAMAZINĀT DEGVIELAS PATĒPIŅU LĪDZ  30-40 %!

Skatīties AUTOTERMIJAS AKTIVĀTORS

PATENTI UN DOKUMENTI 

Noklikšķiniet attēlus un tie palielināsies

 

Ko es varu darīt, lai samazinātu Peugeot degvielas patēriņš ?

Daži vienkārši padomi:
Plakana riepa, ķīļveida bremzes, velosipēds uz jumta.. uc. izraisīt pārmērīgu pretestību brīvai rites automašīnas un palielina Peugeot degvielas patēriņu.
Motora bremzēšanas maksimālā izmantošana samazina Peugeot degvielas patēriņu. Šī ir vienīgā iespējamā iespēja, kad automašīna pārvietojas bez maksas . Ja jums ir automašīna, kas aprīkota ar automātisko pārnesumkārbu, maksimāli izmantojiet Motora bremzēšanu. Plānotās apstāšanās gadījumā nedaudz nospiediet bremžu pedāli iepriekš, līdz tiek iedarbināts bremžu pedāļa gals. Dators redzēs jūsu komandu un sāks bremzēt dzinēju ar pārnesumu samazināšanu.
Mehānikas gadījumā neizmantojiet neitrālu pieskrējienu, tas noved pie motora pārslēgšanās uz dīkstāves režīmu. Kad motors bremzē un transmisija ir ieslēgta, iesmidzināšanas dators pilnībā bloķē degvielas padevi un samazina degvielas patēriņu.
Izslēdziet dzinēju satiksmes sastrēgumos. Aptuvenais Peugeot degvielas patēriņš tukšgaitā ir 0,7 — 1 litrs stundā.
Uz mašīnas, stāvot satiksmes sastrēgumā vai garā luksoforā, ilgstoši neuzturiet automātisko Pārnesumkārbas selektoru uz piedziņas (palielinot motora slodzi), pārslēdzieties uz N vai uz R.
Nebrauciet ar aukstu dzinēju, tas ievērojami palielina Peugeot patēriņu.
Lai izvēlētos ekonomisku motora režīmu, varat izmantot iebūvēto borta datoru.
Pārslēdzieties uz Peugeot tūlītējo degvielas patēriņa režīmu. Tas ir tad, kad skaitļi nejauši pāriet atkarībā no gāzes pedāļa nospiešanas. Uz apstājušās automašīnas tie ir domuzīmes — — -. Skatiet, kādos gadījumos šis skaitlis ir minimāls. Tā iet.

Tālāk aplūkosim Peugeot degvielas patēriņš sīkāk.

Vismaz puse no Peugeot degvielas ķīmiskās enerģijas nonāk vidē siltuma veidā. Bet «noderīgo atlikumu» var izmantot dažādos veidos. Un ir vairāki publiski pieejami pasākumi, kas samazinās Peugeot degvielas patēriņu par litru vai diviem.

Iekārtas piedziņa (Ģenerators, ventilators utt.) un zudumi ieplūdes un izplūdes cauruļvados un motora nodalījumā var sasniegt 10 procentus no Peugeot degvielas patēriņa. Dažas no šīm izmaksām ir neizbēgamas: diez vai ir vērts samazināt Peugeot patēriņu, izslēdzot stāvgaismas lukturus un lukturus vakarā, jo Automašīnu remonts un apstrāde Pēc tam maksās vairāk… Bet jūs varat ieteikt ikvienam nevadīt gaisa kondicionieri pārāk grūti, jo tā kompresors var patērēt līdz pat 10 ZS atkarībā no veiktspējas. Vēl daži «ņem» ģeneratoru, kas baro papildu aprīkojumu-miglas lukturus, mūziku utt.

Vēl viena jaudas daļa tiek zaudēta ceļā uz riteņiem-vidēji katrs pārnesumu pāris » ēd » 2-3 procentus no griezes momenta, kardāna savienojumi-nedaudz mazāk. Jebkurā gadījumā transmisijā tiek zaudēti 7 līdz 15 procenti griezes momenta. Un nav iespējams ievērojami samazināt šos zaudējumus Peugeot patēriņā. Situācija ir vēl sliktāka ar hidromehāniskajām transmisijām. Galu galā griezes momenta pārveidotāja efektivitāte ir mainīga, un vidēji tā ir ievērojami zemāka nekā manuālā pārnesumkārba. Tā rezultātā» automātiskā » versija parasti patērē Peugeot degvielu par aptuveni 10 procentiem vairāk-tā ir cena par mazāku motora slodzi, vienmērīgu iedarbināšanu un spēju nepārvietot pārnesumus.

Peugeot degvielas patēriņš ir atkarīgs arī no riepām.

Viens no galvenajiem spēkiem, kas iedarbojas uz automašīnu, ir rites pretestība, ko aprēķina, reizinot automašīnas svaru ar pretestības koeficientu. Tas ir atkarīgs no daudziem parametriem, daži no tiem ir diezgan «pakļauti» automašīnas īpašniekam. Piemēram, diagonālajām riepām koeficients ir aptuveni divas reizes lielāks nekā radiālajām riepām. Šis rādītājs arī ievērojami mainās no ātruma un ietekmē Peugeot degvielas patēriņu. Līdz aptuveni 50-60 km/h koeficients ir praktiski stabils, un pēc tam sāk augt diezgan strauji. Piemēram, pie 120 km / h tas var būt apmēram pusotru līdz divas reizes vairāk nekā 80.
Rites pretestība samazinās, kad palielinās riepu spiediens un palielinās tā temperatūra. Visas pārējās lietas ir vienādas, liela riteņa pretestība ir zemāka nekā maza. Tas ir daudz mazāk uz tīras un līdzenas virsmas, jo tad enerģija neizzūd, piemēram, lai izspiestu netīrumus un šķidrumu no kontaktpunkta. Pēdējais ir viens no galvenajiem iemesliem Peugeot degvielas patēriņa pieaugumam ziemā, kad ceļš ir gandrīz pastāvīgi piesārņots. Paši ziemas riepas vidēji ir mazāk «ienesīgas» nekā vasaras riepas, taču šeit drošības apsvērumi ir priekšplānā. Turklāt, sakarā ar samazinājumu novirzes dēļ labāku kontaktu, ziemas riepas savā sezonā ir gandrīz sliktāki par vasaras riepām ziņā degvielas ekonomiju Peugeot .

Tādējādi, lai palielinātu Peugeot degvielas ekonomiju, jāizvēlas radiālās riepas, kas atbilst projektētajai slodzei, kā arī jāsaglabā ražotāja ieteiktais spiediens un jāizvairās no pārmērīga nodiluma, kas ievērojami pasliktina visas gumijas īpašības.

Un vissvarīgākais ir nevis braukt pārāk ātri. Galu galā, palielinoties ātrumam, rites pretestība ievērojami palielinās. Turklāt aerodinamiskā vilkšana sāk spēlēt svarīgu lomu. Pie ātruma virs 65-70 km / h tas tiek salīdzināts ar rites pretestību, un lielākos ātrumos tas kļūst par galveno Peugeot degvielas patēriņa pieauguma iemeslu. Gaisa pretestības stiprums ir atkarīgs no ātruma kvadrāta, tāpēc pie 100 km / h tas jau būs četras reizes lielāks nekā pie 50 km / h.

Aerodinamikas ietekme uz Peugeot degvielas patēriņš

Lai gan aerodinamiskās īpašības ir atkarīgas no automašīnas konstrukcijas, jebkurš īpašnieks to var ievērojami pasliktināt: piemēram, papildu lukturu uzstādīšana palielina Peugeot patēriņu par aptuveni 0,04, pagarinātu antenu-par 0,02. Lielākajai daļai mūsdienu vieglo automobiļu modeļu Peugeot patēriņš ir 0,3-0,35, un daudziem ir vēl mazāk. Jumta slodze ne tikai palielina degvielas patēriņu, bet arī palielina šķērsgriezuma laukumu, no kura atkarīgs vilkšanas spēks. Starp citu, sniega uz jumta no šī viedokļa nav labāka. Peugeot patēriņu pasliktina arī atvērtie logi — vismaz par 40 procentiem. Tas ir, ja jums ir nepieciešams apmēram 30-40 ZS, lai vadītu vidusšķiras automašīnu ar ātrumu 100 km / h, tad atvērtie logi «maksās» papildu 6-8 ZS.

PEUGEOT. Kuro sąnaudos mažinimas Peugeot

PEUGEOT. Как уменьшить расход топлива Пежо