PEUGEOT. Samazinam degvielas patēriņš Peugeot

 PEUGEOT Degvielas Aktivātors — tā ir ierīce, kas tiek uzstādīta uz degvielas padeves vada (bez iegriešanas) Jūsu Peugeot automašīnai un pārveido degvielas struktūru un tās īpašības.

Peugeot degvielas

Ekonomē visiem Peugeot modeļiem līdz 20% degvielas (tāpēc katrs 5. degvielas litrs sanāk bezmaksas).

Automašīnas Peugeot dzinējs sāk strādāt labāk jau pēc pirmajiem nobrauktajiem kilometriem.

AKTIVĀTORS palīdz SAMAZINĀT ar Jūsu automašīnas Peugeot saistītot IZDEVUMUS ne tikai ar mazāku degvielas patēriņu (DEGVIELAS EKONOMIJA — 20%) bet arī ar STABILU DZINEJA DARBĪBU un tā pastāvīgu profilaksi.

    Rekomendē visiem Peugeot modeļiem un visiem degvielas veidiem (GĀZE, BENZINS, DĪZEĻDEGVIELA).

1. Peugeot degvielas patēriņa samazināšana par 20 % (katrs piektais degvielas litrs — par velti).
2. Peugeot dzinēja jaudas neliela palielināšana.
3. Peugeot CO un CH pazemināšana par 30-40 % (tehniskās apskates iziešanas garantija).
4. Vienmērīga un dinamiska Peugeot dzinēja darbība.
5. Piededžu samazināšana Peugeot vizuļos, cilindros, svecēs, smidzinātājos, katalizatorā un izpūtējos.
6. Vieglāka Peugeot dzinēja iedarbināšana aukstajā laikā.

DZINĒJS Peugeot sāk strādāt LABĀK.

  Kustoties caur Aktivātora magnētiskajiem laukiem, DEGVIELAS struktūra tiek izmainīta, kas nodrošina PILNĪGĀKU un vienmērīgu SADEGŠANU Peugeot cilindros.

Aktivātori samazina degvielas blīvumu un biezumu:

1. Tas noved pie sīkāku degvielas daļiņu izveides, nonākot Peugeot cilindros.
2. Izsmidzināšanās leņķa palielināšanos nonākot Peugeot dīzeļa uzgaļos.
3. Novērš Peugeot dīzeļa uzgaļu piesārņošanos.
4. Samazina slodzi Peugeot degvielas padeves sistēmu darbībā.

  Kā rezultāts Peugeot DZINĒJS strādā daudz LABĀK (it kā jūs būtu uzpildījušies ar ļoti augstas KVALITĀTES DEGVIELU).

     Jūs taču piekritīsiet, ka saskaldīts baļķis DEG daudz LABĀK, nekā vesels… TĀPAT NOTIEK ARĪ AR DEGVIELU!  Interesanti, kā parasti šie rādītāji uzrādās uz PEUGEOT  pēc pirmajiem 10-20 km.

Aktivātoru uzstādīšanas piemēri dažādiem Peugeot modeļiem

Noklikšķiniet fotoattēlus un tie palielināsies

    UZMANĪBU! Galvenā ŠO AKTIVĀTORU atšķirība ir tā, ka viņos izvietoti 20 magnēti, kas īsā laikā maina DEGVIELAS ĪPAŠĪBAS UN TĀS STRUKTŪRU. Citos līdzīgo aktivātoros atrodas tikai 2 jaudīgi magnēti, kuri nav spējīgi neko mainīt degvielas struktūrā (skatīties «LĪDZĪGI»)

Zinot, kur atrodas Peugeot padeves degvielas šļūtene, uzstāda 5 minūtēs (skatīties «UZSTĀDĪŠANA»)

Ekonomē visiem Peugeot modeļiem līdz 20% degvielas (tāpēc katrs 5. degvielas litrs sanāk bezmaksas).

Je pēkšņi nebūsiet apmierināti, garantēti preci var atgriezt 37 dienu laikā (lasīt sadaļā «ATGRIEŠANA»).  

Ražots Latvijā

Ražojam un realizējam Latvijā no 2008 gada.

Degvielas Aktivātora kalpošanas termiņš ne mazāk kā 15 gadi.

Cena:

1 Aktivatoru komplekts (2 Aktivatori)40,00 EUR

 

UZMANĪBU JAUNUMS!

Kopēja degvielas Aktivātora un autotermijas Aktivātora izmantošana uz PEUGEOT automašīnas ļauj SAMAZINĀT DEGVIELAS PATĒPIŅU LĪDZ  30-40 %!

Skatīties AUTOTERMIJAS AKTIVĀTORS

PATENTI UN DOKUMENTI 

Noklikšķiniet attēlus un tie palielināsies

Latvijas TV raidījums «BEZ TABU» par Aktivatoriem:

 

 Visā pasaulē jau sen ir zināma un plaši tiek pielietota naftas produktu magnētiskā apstrāde, ko veic degvielas patēriņa samazināšanas nolūkā. Lai atvērtu, klikšķiniet uz zilā raksta tektsu — «Par to neesat iedomājušies nedz Jūs, nedz Jūsu automehāniķis.»

Ko es varu darīt, lai samazinātu Peugeot degvielas patēriņu ?

Daži vienkārši padomi:
Plakana riepa, ķīļveida bremzes, velosipēds uz jumta.. uc. izraisīt pārmērīgu pretestību brīvai rites automašīnas un palielina Peugeot degvielas patēriņu.
Motora bremzēšanas maksimālā izmantošana samazina Peugeot degvielas patēriņu. Šī ir vienīgā iespējamā iespēja, kad automašīna pārvietojas bez maksas . Ja jums ir automašīna, kas aprīkota ar automātisko pārnesumkārbu, maksimāli izmantojiet Motora bremzēšanu. Plānotās apstāšanās gadījumā nedaudz nospiediet bremžu pedāli iepriekš, līdz tiek iedarbināts bremžu pedāļa gals. Dators redzēs jūsu komandu un sāks bremzēt dzinēju ar pārnesumu samazināšanu.
Mehānikas gadījumā neizmantojiet neitrālu pieskrējienu, tas noved pie motora pārslēgšanās uz dīkstāves režīmu. Kad motors bremzē un transmisija ir ieslēgta, iesmidzināšanas dators pilnībā bloķē degvielas padevi un samazina degvielas patēriņu.
Izslēdziet dzinēju satiksmes sastrēgumos. Aptuvenais Peugeot degvielas patēriņš tukšgaitā ir 0,7 — 1 litrs stundā.
Uz mašīnas, stāvot satiksmes sastrēgumā vai garā luksoforā, ilgstoši neuzturiet automātisko Pārnesumkārbas selektoru uz piedziņas (palielinot motora slodzi), pārslēdzieties uz N vai uz R.
Nebrauciet ar aukstu dzinēju, tas ievērojami palielina Peugeot patēriņu.
Lai izvēlētos ekonomisku motora režīmu, varat izmantot iebūvēto borta datoru.
Pārslēdzieties uz Peugeot tūlītējo degvielas patēriņa režīmu. Tas ir tad, kad skaitļi nejauši pāriet atkarībā no gāzes pedāļa nospiešanas. Uz apstājušās automašīnas tie ir domuzīmes — — -. Skatiet, kādos gadījumos šis skaitlis ir minimāls. Tā iet.

Tālāk aplūkosim Peugeot degvielas ekonomiju sīkāk.

Vismaz puse no Peugeot degvielas ķīmiskās enerģijas nonāk vidē siltuma veidā. Bet «noderīgo atlikumu» var izmantot dažādos veidos. Un ir vairāki publiski pieejami pasākumi, kas samazinās Peugeot degvielas patēriņu par litru vai diviem.

Iekārtas piedziņa (Ģenerators, ventilators utt.) un zudumi ieplūdes un izplūdes cauruļvados un motora nodalījumā var sasniegt 10 procentus no Peugeot degvielas patēriņa. Dažas no šīm izmaksām ir neizbēgamas: diez vai ir vērts samazināt Peugeot patēriņu, izslēdzot stāvgaismas lukturus un lukturus vakarā, jo Automašīnu remonts un apstrāde Pēc tam maksās vairāk… Bet jūs varat ieteikt ikvienam nevadīt gaisa kondicionieri pārāk grūti, jo tā kompresors var patērēt līdz pat 10 ZS atkarībā no veiktspējas. Vēl daži «ņem» ģeneratoru, kas baro papildu aprīkojumu-miglas lukturus, mūziku utt.

Vēl viena jaudas daļa tiek zaudēta ceļā uz riteņiem-vidēji katrs pārnesumu pāris » ēd » 2-3 procentus no griezes momenta, kardāna savienojumi-nedaudz mazāk. Jebkurā gadījumā transmisijā tiek zaudēti 7 līdz 15 procenti griezes momenta. Un nav iespējams ievērojami samazināt šos zaudējumus Peugeot patēriņā. Situācija ir vēl sliktāka ar hidromehāniskajām transmisijām. Galu galā griezes momenta pārveidotāja efektivitāte ir mainīga, un vidēji tā ir ievērojami zemāka nekā manuālā pārnesumkārba. Tā rezultātā» automātiskā » versija parasti patērē Peugeot degvielu par aptuveni 10 procentiem vairāk-tā ir cena par mazāku motora slodzi, vienmērīgu iedarbināšanu un spēju nepārvietot pārnesumus.

Peugeot degvielas patēriņš ir atkarīgs arī no riepām.

Viens no galvenajiem spēkiem, kas iedarbojas uz automašīnu, ir rites pretestība, ko aprēķina, reizinot automašīnas svaru ar pretestības koeficientu. Tas ir atkarīgs no daudziem parametriem, daži no tiem ir diezgan «pakļauti» automašīnas īpašniekam. Piemēram, diagonālajām riepām koeficients ir aptuveni divas reizes lielāks nekā radiālajām riepām. Šis rādītājs arī ievērojami mainās no ātruma un ietekmē Peugeot degvielas patēriņu. Līdz aptuveni 50-60 km/h koeficients ir praktiski stabils, un pēc tam sāk augt diezgan strauji. Piemēram, pie 120 km / h tas var būt apmēram pusotru līdz divas reizes vairāk nekā 80.
Rites pretestība samazinās, kad palielinās riepu spiediens un palielinās tā temperatūra. Visas pārējās lietas ir vienādas, liela riteņa pretestība ir zemāka nekā maza. Tas ir daudz mazāk uz tīras un līdzenas virsmas, jo tad enerģija neizzūd, piemēram, lai izspiestu netīrumus un šķidrumu no kontaktpunkta. Pēdējais ir viens no galvenajiem iemesliem Peugeot degvielas patēriņa pieaugumam ziemā, kad ceļš ir gandrīz pastāvīgi piesārņots. Paši ziemas riepas vidēji ir mazāk «ienesīgas» nekā vasaras riepas, taču šeit drošības apsvērumi ir priekšplānā. Turklāt, sakarā ar samazinājumu novirzes dēļ labāku kontaktu, ziemas riepas savā sezonā ir gandrīz sliktāki par vasaras riepām ziņā degvielas ekonomiju Peugeot .

Tādējādi, lai palielinātu Peugeot degvielas ekonomiju, jāizvēlas radiālās riepas, kas atbilst projektētajai slodzei, kā arī jāsaglabā ražotāja ieteiktais spiediens un jāizvairās no pārmērīga nodiluma, kas ievērojami pasliktina visas gumijas īpašības.

Un vissvarīgākais ir nevis braukt pārāk ātri. Galu galā, palielinoties ātrumam, rites pretestība ievērojami palielinās. Turklāt aerodinamiskā vilkšana sāk spēlēt svarīgu lomu. Pie ātruma virs 65-70 km / h tas tiek salīdzināts ar rites pretestību, un lielākos ātrumos tas kļūst par galveno Peugeot degvielas patēriņa pieauguma iemeslu. Gaisa pretestības stiprums ir atkarīgs no ātruma kvadrāta, tāpēc pie 100 km / h tas jau būs četras reizes lielāks nekā pie 50 km / h.

Aerodinamikas ietekme uz Peugeot degvielas patēriņu

Lai gan aerodinamiskās īpašības ir atkarīgas no automašīnas konstrukcijas, jebkurš īpašnieks to var ievērojami pasliktināt: piemēram, papildu lukturu uzstādīšana palielina Peugeot patēriņu par aptuveni 0,04, pagarinātu antenu-par 0,02. Lielākajai daļai mūsdienu vieglo automobiļu modeļu Peugeot patēriņš ir 0,3-0,35, un daudziem ir vēl mazāk. Jumta slodze ne tikai palielina degvielas patēriņu, bet arī palielina šķērsgriezuma laukumu, no kura atkarīgs vilkšanas spēks. Starp citu, sniega uz jumta no šī viedokļa nav labāka. Peugeot patēriņu pasliktina arī atvērtie logi — vismaz par 40 procentiem. Tas ir, ja jums ir nepieciešams apmēram 30-40 ZS, lai vadītu vidusšķiras automašīnu ar ātrumu 100 km / h, tad atvērtie logi «maksās» papildu 6-8 ZS.

Renault              AKTIVĀTORS             Opel

  ENG    DE    RUS   LIT     FRA    ESP