PEUGEOT. Samazinam degvielas patēriņš Peugeot

 PEUGEOT Degvielas Aktivātors — tā ir ierīce, kas tiek uzstādīta uz degvielas padeves vada (bez iegriešanas) Jūsu Peugeot automašīnai un pārveido degvielas struktūru un tās īpašības.

Ekonomē visiem Peugeot modeļiem līdz 20% degvielas (tāpēc katrs 5. degvielas litrs sanāk bezmaksas).

Automašīnas Peugeot dzinējs sāk strādāt labāk jau pēc pirmajiem nobrauktajiem kilometriem.

AKTIVĀTORS palīdz SAMAZINĀT ar Jūsu automašīnas Peugeot saistītot IZDEVUMUS ne tikai ar mazāku degvielas patēriņu (DEGVIELAS EKONOMIJA — 20%) bet arī ar STABILU DZINEJA DARBĪBU un tā pastāvīgu profilaksi.

    Rekomendē visiem Peugeot modeļiem un visiem degvielas veidiem (GĀZE, BENZINS, DĪZEĻDEGVIELA).

1. Peugeot degvielas patēriņa samazināšana par 20 % (katrs piektais degvielas litrs — par velti).
2. Peugeot dzinēja jaudas neliela palielināšana.
3. Peugeot CO un CH pazemināšana par 30-40 % (tehniskās apskates iziešanas garantija).
4. Vienmērīga un dinamiska Peugeot dzinēja darbība.
5. Piededžu samazināšana Peugeot vizuļos, cilindros, svecēs, smidzinātājos, katalizatorā un izpūtējos.
6. Vieglāka Peugeot dzinēja iedarbināšana aukstajā laikā.

DZINĒJS Peugeot sāk strādāt LABĀK.

  Kustoties caur Aktivātora magnētiskajiem laukiem, DEGVIELAS struktūra tiek izmainīta, kas nodrošina PILNĪGĀKU un vienmērīgu SADEGŠANU Peugeot cilindros.

Aktivātori samazina degvielas blīvumu un biezumu:

1. Tas noved pie sīkāku degvielas daļiņu izveides, nonākot Peugeot cilindros.
2. Izsmidzināšanās leņķa palielināšanos nonākot Peugeot dīzeļa uzgaļos.
3. Novērš Peugeot dīzeļa uzgaļu piesārņošanos.
4. Samazina slodzi Peugeot degvielas padeves sistēmu darbībā.

  Kā rezultāts Peugeot DZINĒJS strādā daudz LABĀK (it kā jūs būtu uzpildījušies ar ļoti augstas KVALITĀTES DEGVIELU).

     Jūs taču piekritīsiet, ka saskaldīts baļķis DEG daudz LABĀK, nekā vesels… TĀPAT NOTIEK ARĪ AR DEGVIELU!  Interesanti, kā parasti šie rādītāji uzrādās uz PEUGEOT  pēc pirmajiem 10-20 km.

Aktivātoru uzstādīšanas piemēri dažādiem Peugeot modeļiem

Noklikšķiniet fotoattēlus un tie palielināsies

    UZMANĪBU! Galvenā ŠO AKTIVĀTORU atšķirība ir tā, ka viņos izvietoti 20 magnēti, kas īsā laikā maina DEGVIELAS ĪPAŠĪBAS UN TĀS STRUKTŪRU. Citos līdzīgo aktivātoros atrodas tikai 2 jaudīgi magnēti, kuri nav spējīgi neko mainīt degvielas struktūrā (skatīties «LĪDZĪGI»)

Zinot, kur atrodas Peugeot padeves degvielas šļūtene, uzstāda 5 minūtēs (skatīties «UZSTĀDĪŠANA»)

Ekonomē visiem Peugeot modeļiem līdz 20% degvielas (tāpēc katrs 5. degvielas litrs sanāk bezmaksas).

Je pēkšņi nebūsiet apmierināti, garantēti preci var atgriezt 37 dienu laikā (lasīt sadaļā «ATGRIEŠANA»).  

Ražots Latvijā

Ražojam un realizējam Latvijā no 2008 gada.

Degvielas Aktivātora kalpošanas termiņš ne mazāk kā 15 gadi.

Cena:

1 Aktivatoru komplekts (2 Aktivatori)40,00 EUR

 

UZMANĪBU JAUNUMS!

Kopēja degvielas Aktivātora un autotermijas Aktivātora izmantošana uz PEUGEOT automašīnas ļauj SAMAZINĀT DEGVIELAS PATĒPIŅU LĪDZ  30-40 %!

Skatīties AUTOTERMIJAS AKTIVĀTORS

PATENTI UN DOKUMENTI 

Noklikšķiniet attēlus un tie palielināsies

Latvijas TV raidījums «BEZ TABU» par Aktivatoriem:

 

 Visā pasaulē jau sen ir zināma un plaši tiek pielietota naftas produktu magnētiskā apstrāde, ko veic degvielas patēriņa samazināšanas nolūkā. Lai atvērtu, klikšķiniet uz zilā raksta tektsu — «Par to neesat iedomājušies nedz Jūs, nedz Jūsu automehāniķis.»

Renault              AKTIVĀTORS             Opel

  ENG    DE    RUS   LIT     FRA    ESP

Riski, kad remonts Peugeot

* Trūkst profesionālās diagnostikas instrumentus. Daudzi autobraucēji uzskata, ka viņu garāžas a priori ir viss, lai veiksmīgi «rakt» motoru, vai braukšanas Peugeot. Tomēr, atšķirībā no vecās mājas, automašīnas, Peugeot, nepieciešams izmantot sarežģītas un dārgas diagnostikas instrumentus. Un tas nav pietiekami, lai Ķīnā ierīces, kas savieno Borta datora uz DATORU.
* Ir grūti pieejama informācija. Piemēram, eksperti norāda, ka šodien uz tirgus oriģinālās daļas par šī zīmola automašīnas ir ļoti dārgas, un ir saderīga ne-oriģinālās rezerves daļas, var pievilt zemas kvalitātes. Lasīt vairāk par atlases rezerves daļas Peugeot.
* Sarežģītas konstrukcijas tehnikas vienības. Tas ne vienmēr ir iespējams saprast, dizains Peugeot, bez īpašas iemaņas. Pat profesionāli meistari, plaša profila bieži vien apstājas, kad mēģina salabot šo automašīnu, un ir ieteicams sazināties ar šauru speciālistu «franču».
* Spēja redzēt slēptos defektus. Problēma ar uzticamu vienībām ir tas, ka to uzticamību un toleranti bieži ir nežēlīgs joks. Defekts var neizdoties un Peugeot turpina darboties. Kā rezultātā, mēs nopietnas ķibeles, kas prasa pilnīgu nomaiņu dārgs vienību.
* Izsmalcināts, elektropreces un elektronika. Peugeot ir sava veida «uz riteņiem datoru», komplekss elektronisko ierīci. Lai saprastu visas nianses self-remonts ir gandrīz neiespējami.

Pārskats par Peugeot un tā remonts
Peugeot ir unikāla automašīna no francijas ražotājs. Tas ir ļoti kompakts, ļoti maneuverable un, galvenais, uzticami. Peugeot automašīnu ir ideāli piemērota braucieniem uz laukiem. Diezgan jauka auto no kvalitātes ražotājs, noteikti ir vērts naudu. Bet, tāpat kā jebkuru citu automašīnu, agrāk vai vēlāk Peugeot var izjukt.

Jāatzīmē dažas īpatnības Peugeot remonts. Kā jūs zināt, dzinēja šis auto ir ļoti izvēlīgs, lai kvalitātes eļļu. Dzinēju remonts Peugeot ļoti bieži dara to, jo nepareiza veida eļļas. Vēl viens cēlonis dzinējam-ir braukšana uz diezgan dziļas peļķes, kā ūdens sāk parādīties gaisa ieplūdes, kas ir iemesls dzinēja Peugeot.

Reti, bet dažreiz tas ir nepieciešams, lai aizstātu stabilizators amatu, gan aizmugurē un priekšā. Signāls, šo nepieciešamību, kuru bieži var čīkstēt Peugeot bremzes vai valkāt spilventiņi.

Šasijas Peugeot nav ļoti ticami, bet tas nav vāja pozīcija. Rezerves pakaramie Peugeot stabilizators ir labāk tērēt katru gadu, bumbu spurs ir ieteicams mainīt ik pēc diviem gadiem. Ja inspekcija ir dažreiz nepieciešams tīrīt inžektora sprauslas, Peugeot, mainīt sveces, nomaiņa mehānisko atbalsta.

Ņemot vērā ziemas laikapstākļus, Peugeot izskatās zema, kas nozīmē, ka tā ir rūpīgi Autostāvvieta, un prasa vadītājam jābūt ļoti uzmanīgiem pie robežām, citādi bufera remonts būs diezgan grūti izvairīties. Par katru 130 tūkstošu kilometru ekspertu konsultācijas, lai mainītu laika jostas, sveces un eļļa ir labāk, lai aizstātu ik pēc 10-15 tūkstoši kilometru. Peugeot remontu parasti tiek saistīta ar mazās ķibeles, kas var notikt negaidīti, vai detaļas nolietojas un ir ilgs kalpošanas laiks.

Lūzuma vienmēr ir labāk, lai novērstu iepriekš, laicīgi iziet pārbaudes, rūpēties par automašīnu un ir veikls veids braukšanas Peugeot.

Viens no visbiežāk kļūdām, šo auto ir Peugeot ir tā, ventilācijas, dzesēšanas. Tas bieži vien atsakās strādāt, un viens no visproblemātiskākajiem daļas Peugeot ventilācijas sistēmas ir tā releja. Šādas grūtības rodas tāpēc, ka atrašanās šajā daļā-tur ir relejs, blakus ventilatoram, jo braucot tas ir stipri piesārņots ar putekļu un netīrumu daļiņas. Neskatoties uz pieejamību aizsardzība, lai situāciju uzlabotu piesārņojuma nav īpaši darbi.

Starp pastāvīgu trūkumi Peugeot būtu jāiekļauj arī stabilizators saites-viņi nerada īpašas grūtības automašīnas darbībai, bet sistemātiski kļuvis nelietojams, un tas ir saistīts ar to īso kalpošanas laiku. Īpašas problēmas, Peugeot, viņi, protams, nav jārada, bet arī patīkami to pastāvīgu ķibeles pārāk maz. To nomaiņa nav tik dārga, lai kabatā,bet, ņemot vērā, ka frekvences iedalījumi, tas joprojām ir nerentabla.

Jūs nevarat aizmirst par uz plīts Peugeot – grūtības rodas tāpēc, ka savienojuma vārti, jo krustpunktā starp viņiem bieži vien ir noplūde, antifrīzs, kas, attiecīgi, rada vēl viens trūkums. Iztvaicētāju, cauruļu arī iekrīt punktu trūkumi Peugeot, bet tas rada nepatīkamus brīžus, bet vadītāju-no vibrācijas, braucot ar Peugeot automašīnu, tas var krist ārā no cauruma organismā. Tas saistīts ar pret kondensāta vērā, Peugeot salonā: citiem vārdiem sakot, visi šķidrums, kas kondensējas laikā sistēmas darbību, vienkārši tek salonā. Problēmas nav lielas, bet tomēr var ievērojami krata nervus īpašnieka Peugeot modeli.

Arī trūkumu Peugeot ir vērts atzīmēt, ka priekšējā piekare rokas, kas no laika uz laiku, pārtraukumu un jānomaina. Būtība šo dilemmu, ir diezgan labi pārdomāts gaitā ražotājs. Tādējādi viņi nodrošina sev peļņu, pērkot jaunas rezerves daļas par Peugeot automašīnas. Francijas uzņēmums ir slavens ražo oriģinālās rezerves daļas Peugeot, kas ir gandrīz neiespējami, lai aizstātu citus analogus.

Galvenokārt jums vajadzētu pievērst uzmanību uz nenoņemamiem bumbu Peugeot, kas nevar aizstāt. Šajā gadījumā, tas detalizēti ir problemātiski, sviru. Ja ir iespējams labot pēdējie, un, kas nav, lai iegādātos jaunu daļu, problēmu būtu mazāk. Bet, ja šo auto, situācija nav tik rožaina, jo nodiluma metāla bumbu neizdodas, bet tas ir neiespējami, lai aizstātu to. Jo sviru Peugeot ir nopirkt jaunu. Labs padoms šajā gadījumā ir ieteikums iegādāties sviru ar mainīgu silentblock Peugeot.

Starp visvairāk problemātiska daļas Peugeot ietver aizmugures torsionu suspensija Peugeot. Varētu teikt, ka tā ievērojami indes dzīvi tā sadalījumu Peugeot īpašniekiem, ja ne viens «bet». Tas var ilgt diezgan ilgu laiku – enerģijas rezerve, šajā gadījumā ir 150.00 kilometrus-ar pienācīgu rūpību. Bet ne katrs īpašnieks par Peugeot rūpēm par to. Un, ja nav nepieciešamo aprūpi, šajā daļā neizdodas daudz agrāk. Viss punkts ir problemātiska, gultņi, par Peugeot – tie prasa īpašu uzmanību. Un šeit ir stick uz diviem galiem: ja jūs pareizi rūpēties par viņiem, gaismas kalpos ilgu laiku, jo pretējā gadījumā būs fork out jauno daļu, Peugeot, un rūpēties par tās nomaiņu.

Vislielākā problēma Peugeot
Nozīmīgākais trūkums Peugeot, varbūt, ir tās automātika Peugeot. Tomēr, atšķirībā no citiem sastāvdaļas automašīnu Peugeot, tā nav kļuvusi vāja saite, jo no vienas puses. Kārba pati par sevi ir problemātiska, kopumā, un katra tās detaļas atsevišķi. Patiesībā, mēs varam teikt, ka, veidojot šo automātika nav labākā ideja, franču inženieri, jo visi tās elementi ir vienkārši problemātiska.

Varbūt iekārtas automātiskās kārbas uz šo modeli Peugeot bija diktē tendences laika-tad daudz automašīnu iznāca ar mašīnām. Bet ražotājam vēl neizdevās izveidot vismaz dažas kvalitātes kastē. Tajā pašā laikā Peugeot joprojām nolēma uzstādīt, ko viņi ieguvuši, bet rezultāts bija bēdīgas.

Tādējādi, Peugeot kaste ar apskaužamu pastāvīgumu neizdodas. Tas saplīst viss, kas jums var:
Peugeot blīvslēgi. vienīgais veids;
mehāniķis Peugeot – bez gala iet uz leju (īpaši ziemas laikā);
arī augsta līmeņa trokšņa Peugeot: dārdoņa, pieklauvē – sajūta ir radīta, ka kaste izdzīvo pēdējos mirkļus.
Kopumā, nopirkt Peugeot automātiskā TDI nav ieteicams, turklāt, ja jūs pievērst uzmanību īpašnieku atsauksmes, tas ir iespējams, lai saprastu, ka tās remonts ir nepieciešams, lai veiktu aptuveni ik pēc viena līdz diviem gadiem. Un jo vecāka automašīna, jo vairāk «ielej» tā automātika. Patiesībā, nopirkt Peugeot mašīnā vajadzētu būt tikai tiem cilvēkiem, kuriem nav problēmu ar finansēm, un var «atļauties», lai mierīgi nēsāt samērā bieži sadalījumu kastes.

Tātad, tas ir ieteicams iegādāties Peugeot labāk jau pieredzējušiem autovadītājiem, kuri varēs pienācīgi rūpēties par automašīnu, jo tas ietekmē samazinātu izpausme čūlas. Un, protams, tas ir labāk, lai Peugeot par mehāniku, kas ievērojami samazina problēmas un finanšu injekcijām Peugeot automašīnas. Šajā spēj rokās šis modelis var būt diezgan pieļaujamo darbarīku, bet nav mēģināt, lai ielādētu to, lai stupors – piemēram, pieci cilvēki salonā un eyeballs aizsērējusi bagāžnieka Peugeot.