Piedāvājam jūsu uzmanībai pasaules tirgū piedāvāto degvielas magnēta aktivatoru visa spektra analīzi.
Mūsu izmēģinājumi parādīja, ka efektīvām degvielas struktūras izmaiņām:
1. Nepieciešami ne mazāk kā 10 magnētiskie lauki (tas ir 20 magnēti).
2. Nepieciešama nevis stipra īslaicīga neodīma magnētu iedarbība, bet ilgstoša, vāja ferīta magnētu iedarbība.
Visus degvielas magnēta aktivatorus var iedalīt 3 grupās:
Pirmā grupa – uzliekamie divmagnētu aktivatori:
Visi šīs grupas aktivatori ir 2 spēcīgi neodīma magnēti (NeFeB) 30-50 mm gari, kas iemontēti plastmasas korpusā, ko liek uz degvielas pievada.
Pēc mūsu domām, šiem aktivatoriem ir sekojoši trūkumi:
1. Degvielas struktūras mainīšanai nepietiek viena magnētiskā lauka, ko rada pat divi spēcīgi neodīma magnēti. Lai izmainītu degvielas struktūru, nepieciešams, kā minimums, 10 magnētu lauks (tas ir, nevis 2, bet 20 magnēti), kas aprakstīts sadaļā “Darbības princips”.
2. Šos magnēta aktivatorus nevar uzstādīt zem automobiļa pārsega. Vairums neodīma magnētu zaudē savas magnētiskās īpašības (demagnetizējas) pie temperatūras, kas ir augstāka par 80 grādiem. Kāda temperatūra ir zem automobiļa pārsega, īpaši vasarā? (Starp citu, ferīta magnēti nezaudē savas magnētiskās īpašības pat pie 200 grādu temperatūras.)
Otra grupa – iegrieztie plūsmas:
Visi šīs grupas aktivatori pēc uzbūves ir cilindri ar tajos iemontētiem magnētiem, caur kuriem plūst degviela. To uzstādīšanai jāpārgriež degvielas pievads.
Pēc mūsu domām šiem aktivatoriem ir sekojoši trūkumi:
1. Nespēja uzstādīt tos uz augstspiediena un uz metāla (varš, alumīnijs) degvielas pievadiem.
2. Obligāta degvielas pievada pārgriešana.
3. Šo aktivatoru garums ir 50 mm. Mūsu izmēģinājumi ar dažādu marku automobiļiem parādīja, ka minimālais posms efektīvai degvielas apstrādei ar magnētiskajiem laukiem sastāda nevis 50 mm, bet 250 mm, tas ir, 5 reizes vairāk.
Trešā grupa – uzliekamie daudzmagnētu:
Šis aktivators sastāv no vairākiem spēcīgu neodīma magnētu (NeFeB) pāriem, kas iemontēti plastmasas korpusā, ko liek uz degvielas pievada.
Pēc mūsu domām šiem aktivatoriem ir sekojoši trūkumi:
1. Šo aktivatoru nevar uzstādīt zem automobiļa kapota, jo pie temperatūras, kas ir augstāka par 80 grādiem, neodīma magnēti demagnētizējas. (Atkārtosimies: ferīta magnēti nezaudē savas magnētiskās īpašības pat pie 200 grādu temperatūras.)
2. Šī aktivatora garums ir 50mm. Bet tas nodrošina pārāk stipru un īslaicīgu 5 magnētisko lauku iedarbību, ko rada 10 neodīma magnēti.
UZMANĪBU! Galvenā MŪSU AKTIVĀTORU atšķirība ir tā, ka viņos izvietoti 20 vāji magnēti, kas īsā laikā maina DEGVIELAS ĪPAŠĪBAS UN TĀS STRUKTŪRU (skatīties «APRAKSTS»).
AKTIVĀTORS
-
ALFA ROMEO. Samazinam degvielas patēriņš Alfa Romeo
-
AUDI. Samazinam degvielas patēriņš Audi
-
BMW. Samazinām degvielas patēriņš bmw.
-
CHEVROLET. Samazinam degvielas patēriņš Chevrolet
-
CHRYSLER. Samazinam degvielas patēriņš Chrysler
-
CITROEN. Samazinam degvielas patēriņš Citroen
-
DODGE. Samazinam degvielas patēriņš Dodge
-
FIAT. Samazinam degvielas patēriņš Fiat
-
FORD. Samazinam degvielas patēriņš Ford
-
HONDA. Samazinam degvielas patēriņš Honda
-
HUMMER. Samazinam degvielas patēriņš Hummer
-
HYUNDAI. Samazinam degvielas patēriņš Hyundai
-
INFINITI. Samazinam degvielas patēriņš Infiniti
-
ISUZU. Samazinam degvielas patēriņš Isuzu
-
JEEP. Samazinam degvielas patēriņš Jeep
-
KIA. Samazinam degvielas patēriņš kia
-
LAND ROVER. Samazinam degvielas patēriņš Land Rover
-
MAZDA. Samazinam degvielas patēriņš mazda
-
MERCEDES. Samazinam degvielas patēriņš Mercedes
-
MITSUBISHI. Samazinām degvielas patēriņš Mitsubishi
-
NISSAN. Samazinam degvielas patēriņš Nissan
-
OPEL. Samazinam degvielas patēriņš Opel
-
PEUGEOT. Samazinam degvielas patēriņš Peugeot
-
RENAULT. Samazinam degvielas patēriņš Renault
-
SAAB. Samazinam degvielas patēriņš saab
-
SAAB SCANIA. Samazinam degvielas patēriņš Saab Scania
-
SEAT. Samazinam degvielas patēriņš Seat
-
SKODA. Samazinam degvielas patēriņš Skoda
-
SSANG YONG. Samazinam degvielas patēriņš Ssang Yong
-
SUBARU. Samazinam degvielas patēriņš Subaru
-
SUZUKI. Samazinam degvielas patēriņš Suzuki
-
TOYOTA. Samazinam degvielas patēriņš Toyota
-
VOLVO. Samazinam degvielas patēriņš Volvo
-
VOLKSWAGEN. Samazinam degvielas patēriņš Volkswagen vw
ANALOGU APŽIŪRA