HONDA. Samazinam degvielas patēriņš Honda

   HONDA Degvielas Aktivātors — tā ir ierīce, kas tiek uzstādīta uz degvielas padeves vada (bez iegriešanas) Jūsu Honda automašīnai un pārveido degvielas struktūru un tās īpašības.

Ekonomē visiem Honda modeļiem līdz 20% degvielas (tāpēc katrs 5. degvielas litrs sanāk bezmaksas).

Automašīnas Honda dzinējs sāk strādāt labāk jau pēc pirmajiem nobrauktajiem kilometriem.

AKTIVĀTORS palīdz SAMAZINĀT ar Jūsu automašīnas Honda saistītot IZDEVUMUS ne tikai ar mazāku degvielas patēriņu (DEGVIELAS EKONOMIJA — 20%) bet arī ar STABILU DZINEJA DARBĪBU un tā pastāvīgu profilaksi.

Rekomendē visiem Honda modeļiem un visiem degvielas veidiem (GĀZE, BENZINS, DĪZEĻDEGVIELA)

1. Honda degvielas patēriņa samazināšana par 20 %.
2. Honda dzinēja jaudas neliela palielināšana.
3. Honda CO un CH pazemināšana par 30-40 % (tehniskās apskates iziešanas garantija).
4. Vienmērīga un dinamiska Honda dzinēja darbība.
5. Piededžu samazināšana Honda vizuļos, cilindros, svecēs, smidzinātājos, katalizatorā un izpūtējos.
6. Vieglāka Honda dzinēja iedarbināšana aukstajā laikā.

DZINĒJS Honda sāk strādāt LABĀK.

    Kustoties caur Aktivātora magnētiskajiem laukiem, DEGVIELAS struktūra tiek izmainīta, kas nodrošina PILNĪGĀKU un vienmērīgu SADEGŠANU Honda cilindros.

Aktivātori samazina degvielas blīvumu un biezumu:

1. Tas noved pie sīkāku degvielas daļiņu izveides, nonākot Honda cilindros.
2. Izsmidzināšanās leņķa palielināšanos nonākot Honda dīzeļa uzgaļos.
3. Novērš Honda dīzeļa uzgaļu piesārņošanos.
4. Samazina slodzi Honda degvielas padeves sistēmu darbībā.  

Kā rezultāts Honda DZINĒJS strādā daudz LABĀK (it kā jūs būtu uzpildījušies ar ļoti augstas KVALITĀTES DEGVIELU).

 Jūs taču piekritīsiet, ka saskaldīts baļķis DEG daudz LABĀK, nekā vesels… TĀPAT NOTIEK ARĪ AR DEGVIELU!  Interesanti, kā parasti šie rādītāji uzrādās uz HONDA  pēc pirmajiem 10-20 km.

Aktivātoru uzstādīšanas piemēri dažādiem Honda modeļiem

Noklikšķiniet fotoattēlus un tie palielināsies

     UZMANĪBU! Galvenā ŠO AKTIVĀTORU atšķirība ir tā, ka viņos izvietoti 20 magnēti, kas īsā laikā maina DEGVIELAS ĪPAŠĪBAS UN TĀS STRUKTŪRU. Citos līdzīgo aktivātoros atrodas tikai 2 jaudīgi magnēti, kuri nav spējīgi neko mainīt degvielas struktūrā (skatīties «LĪDZĪGI»)

Zinot, kur atrodas Honda padeves degvielas šļūtene, uzstāda 5 minūtēs (skatīties «UZSTĀDĪŠANA»)

Ekonomē visiem Honda modeļiem līdz 20% degvielas (tāpēc katrs 5. degvielas litrs sanāk bezmaksas).

Je pēkšņi nebūsiet apmierināti, garantēti preci var atgriezt 37 dienu laikā (lasīt sadaļā «ATGRIEŠANA»).  

Ražots Latvijā

Ražojam un realizējam Latvijā no 2008 gada.

Degvielas Aktivātora kalpošanas termiņš ne mazāk kā 10-15 gadi.

Cena:

1 Aktivatoru komplekts (2 Aktivatori)40,00 EUR

 

 JAUNUMS!

Kopēja degvielas Aktivātora un autotermijas Aktivātora izmantošana uz HONDA automašīnas ļauj SAMAZINĀT DEGVIELAS PATĒPIŅU LĪDZ  30-40 %!

Skatīties AUTOTERMIJAS AKTIVĀTORS

PATENTI UN DOKUMENTI 

Noklikšķiniet attēlus un tie palielināsies

Latvijas TV raidījums «BEZ TABU» par Aktivatoriem:

 Visā pasaulē jau sen ir zināma un plaši tiek pielietota naftas produktu magnētiskā apstrāde, ko veic degvielas patēriņa samazināšanas nolūkā. Lai atvērtu, klikšķiniet uz zilā raksta tektsu — «Par to neesat iedomājušies nedz Jūs, nedz Jūsu automehāniķis.»

Sāksim ar galveno — ar dzinēju, un tad paklupt uz slavenākajiem «pārsteigums» no dizaineru rotācijas virzienā no kloķvārpstas. Honda, bez pārspīlējumiem, ir tikai automašīnu zīmols pasaulē, kura dzinēja, līdz nesen pagriezt pretēji pulksteņrādītāja virzienam.

Šis ir unikāls dizains, kas nav analogu. Brīdī, dizaina motora, neviens no ekspertiem, kuri nepiedalījās izveidi, neticēja, ka šis projekts būs dzīvotspējīgs. Tas varētu šķist — kāpēc gan izgudrot riteni, t.i., motoru, kad gadu desmitiem darbu, kloķvārpstas pulksteņrādītāja virzienā izrādījies, ka uz labāko pusi? Bet nē, Honda vienmēr ir bijis ģeneratoru, nestandarta risinājumus, — un šeit mums ir rotējošo motoru atpakaļ. Šādu motoru ir visbiežāk Honda automašīnām. D13B, D15B, ZC, D16A, B16A, B16B, B18C, F20B, B20B, — tas viss marķējums motors «reversā» rotācija. Tiem ir kopīga iezīme-tie visi ir laika jostas.
Tikai par jaunāko modeļu automašīnām – Fit (Džeza), Civic, Accord, Elements, CR-V un citi — sāka uzstādīts motors ar ķēdes piedziņa gāzes sadales mehānismu. Šis dzinējs L13A, L15A, K20A, K24A.
Ir vērts atzīmēt, ka ar izmaiņām jostas uz ķēdes tika aizstāts un rotācijas virzienā. Ir grūti pateikt, kāpēc tā notika, bet fakts paliek. Kopš 2001. gada, Honda ir pievienojies «stundas» dzinējiem līdz 2005. gada, joprojām ražo jostas dzinēji ar «reverso» rotācija, tomēr līdz šim visi, kas ražoti no konveijera automašīnām ir «pareizi» kloķvārpstas rotācijas.
Tālāk. Otrajā patīkamu pārsteigumu konstatēja, Honda dzinējiem ir sistēma, dinamiskas pārmaiņas gāzes sadales fāzes, (Variable valve Timing and lift Electronic Control — VTEC). Tas bija pirmo reizi izmantoja 1988. gadā uz Honda Integra ar ZC motoru un ļāva, lai «noņemtu» no dzinēja ar tilpumu 1600 cc 160 HP Rezultāts ir unikāls, jo īpaši, ja jūs uzskatāt, ka tas tika sasniegts, neizmantojot papildu turbo iekārtas un citas lietas, t.i., atmosfēras motoru! Uz ilgu laiku, tikai diviem autoražotājiem pasaulē-Ferrari un Honda – varētu lepoties šāda tilpuma/jaudas attiecība.
Kāds ir noslēpums par VTEC? Runājot vienkāršā laju valodā, — šī tehnoloģija mainās fāzes, gāzes sadales pamatā ir mehāniskie procesi. Uzstādīti dzinēja sadales (vai arī, ja mēs runājam par dzinējiem, piemēram, B16B divām sacīkstēm-predual) ir īpaša «dubultā» nostāja, žokļu novietots zem noteikta leņķa. Sasniedzot noteiktu apgriezienu skaitu (piemēram, Civic EG4 ar vienu – vārpstas motors D15b 130 KW-4500 apgr. / min), dators dod komandu, un motors iet strādāt uz lielā Cam sadales, mainot kursu atvēršanas/aizvēršanas vārsti. Tādējādi, izmantojot šādu vienkāršs un ģeniāls dizains, Honda inženieri bija iespēja izveidot optimālāko elastīgs dzinējs bez turbokompresori, kas spēj mazs ātrums, lai nodrošinātu vienmērīgu un ātri paātrinājumu bez veidošanās nepilnības, un pie lieliem ātrumiem — tūlītēju un efektīvu (iespaidīgu) paātrinājums.
In godīgumu jāatzīmē, ka VTEC sistēmu izmanto ne tikai, lai palielinātu jaudu automašīnas, bet arī, lai taupītu degvielu. Tomēr tā būs cita veida sistēma, lai arī būvēti uz tādu pašu principu. Šajā situācijā, tikai viens ieplūdes vārsts atvērsies pie maza ātruma, īres, nojume, lai maisījums, kas ļaus būtiski ietaupīt gan degvielas un izplūdes gāzu emisijas atmosfērā. Runāt par kādu dinamika, braucot šajā režīmā ir diezgan naivi, pat pie lieliem ātrumiem, kad zem eļļas spiediena otrajā vārsts ir saistīts un arī dzinēja jaudas palielināšanu.
Bet sasniegt neticami ietaupījumi, pat braucot pilsētā plūsma. Degvielas patēriņš būs ne vairāk kā 6.5 litri uz 100 km, atstājot teorētisko cerību iespēja «nošaut», ja nepieciešams.
Apkopojot saruna par Honda dzinēju, es gribētu atzīmēt, ka visi, bez izņēmuma, motors par šīs automašīnas ir ļoti elastīga un «revving», kas prasa īpašu dienesta apstākļu, lai gan šie nosacījumi ir pavisam vienkārši. Mēs apspriest tos, kas atbilst Nodaļai.
Ņemot vērā papildu ierīces funkcijas Honda, ir nepieciešams pieminēt pārvades šo automašīnu.
Patiesībā, nekas būtības ir unikāla, jo tiem-pašā sadalīšana trīs galvenie veidi, kā tas ir lielākajai daļai mūsdienu auto — manuālā pārnesumkārba (manuālā pārnesumkārba — MT), automātisko transmisiju (automātiskā transmisija — AT), un pārnesumkārba variator tipa (PAM).
Mēs ne īpaši kavēties par pirmo variantu — ierīce, manuālā pārnesumkārba daudzus gadu desmitus lietošanas celta gandrīz līdz pilnībai. Vienīgā lieta, kas jāatzīmē ir tā, ka robotu pārvades instalētas jaunākās versijas automobiļi (piemēram, Civic), faktiski, ir vairāk manuālā, nevis automātiskā. Bet mēs arī runāt par to atsevišķā Nodaļā.
Automātisko pārnesumkārbu no Honda automašīnām ir atsevišķa un ļoti smagu tēmu saruna. Honda ir viens no retajiem, ja ne vienīgais, uzņēmumiem pasaulē, lai ražotu savu automātika automašīnām. Citi autoražotāji ir sen pagājis ražošanas vienību, lai specializētas kompānijas. Līdz pat 1994. gadam, dizaina īpatnības, automātika, par Honda automašīnu nebija būtiska atšķirība no citiem «mašīnas», bet tas bija 1994. gadā, kas bija galīgais atšķirības, to veidi. Trešās puses automātiskās kārbas neatbilst prasībām, Honda inženieri, un to mijiedarbību ar elastīgu un revving motors bija pietiekami efektīva. Izrādījās, kastē vai nevarēja izturēt konstrukcijas slodzes, vai bija balasta novērst transportlīdzekļu atklāt raksturīgo dizaineru iespējām.
No šī brīža, automātika Honda ir izstrādājusi atsevišķā KB, pieder Honda pati. Tas ir iemesls, kāpēc šie automātisko pārnesumu kārbu prasa specializētu tehnisko apkopi. Tur nav nekas sarežģīts, tas ir nepieciešams, lai novērotu vienkāršākais apstākļi, kas, diemžēl, bieži tiek pārveidotas mutes lajs visā rituāliem un ar neticami sarežģītas darbības. Pakalpojumu sniegšanas noteikumiem mēs apskatīsim Nodaļā par automātisko pārnesumkārbu, bet vēlreiz gribētu uzsvērt — nekas nepareizs ar to. Starp citu, automātika ietver arī slaveno «Tiptronic» kastes, kas ļauj jums «kontrole» ailē ar auto braucot, radot efektu lielāku kontroli pār ceļu. Bet mēs apskatīsim šo tālāk.
Automātiskā variator tipa pārnesumkārbu (PAM) aizpilda mūsu ātru pārskatu par automātika. Izgudrojums attiecas uz variators 50-th gadu no divdesmitā gadsimta, tā ka runāt par sverhordinarnogo datu mezgliem par Honda automašīnu, viņi sāka likt 1996. gadā tas ir iespējams. Tomēr atšķirīgās iezīmes joprojām pastāv, un tie galvenokārt ir saistīti ar struktūrfondiem» know-how » Honda inženieri. Princips PAM ne ar ko neatšķiras no citiem līdzīgiem kastes, pašā jostas mezglu, pats ērta bezpakāpju veidā ieslēdzot «zvejas rīki». Tomēr, paturot prātā, revving motoru konstrukcija variator bija jānosaka papildu pielaide uzticamību, kas noveda pie dažām funkcijām ir rūpēties par kastes. Mēs arī apspriest šo jautājumu sīkāk atsevišķā sadaļā.
Trešā īpatnība Honda automašīnu ilgu laiku bija multi-link neatkarīga piekare, kas nodrošina augstākos ērtības un braukšanas lielā ātrumā. Priekšrocības un trūkumi multi-link apturēšanas joprojām, izraisa diskusijas un polemika par dažādiem Interneta forumiem. Protams, kā jebkurā dizaina, tas ir savu cienītāji un tā pretinieki. Pamēģināsim īsi ieskatīties un izvērtēt vajadzību pēc šāda struktūra Honda automašīnām. Mums ir jāsāk visu no paša ar elastīgu un revving dzinējs apvienojumā ar labi veidotās pārraides. Vieglumu auto pats par sevi un lielisku attiecība svara/jaudas parametri, kas noveda pie faktu, ka multi-link piekare, ko izmanto galvenokārt uz sporta automašīnām, ir kļuvis par Honda burtiski dzimtā.
Patiešām, veiksmīgi dizaina atļauts vadītājam, lai » sajust «auto gandrīz jebkuru ātrumu — vismaz ruļļos un fragments no» sharp «pārvēršas lielā ātrumā uzreiz piešķīra tādu Pilsonisko no milzīgs skaits»klasesbiedri». Un tas ir liels nopelns apturēšanu. Protams, runāt par kādu komfortu un vienmērīgumu protams, īpaši multi-link Civic nav nepieciešams. Vadītājs un pasažieri jūtas lieliski tādā auto katru sasist un caurumu, bet nav šajā nekustamā laimi un sajūtu, sporta auto?!
Rūpēties par multi-link apturēšana nav viegli, bet savas priekšrocības, bieži vien īpašnieki «piedot» finanšu un pagaidu neērtības, kas saistītas ar tās remontu. Mēs, protams, atsevišķi pakavēties pie multi-link piekares vairāk sub-robno, jo īpaši tādēļ, pēc sešu gadu pārtraukuma, kad 2000.gadā, gandrīz visiem Honda modeļiem, kas pārgājuši uz apturēšanu MacPherson tipa, ir atpakaļ darbībā šodien par automašīnas Honda Civic sedans.
Visi iepriekš minētie izceļ unikālu vietu Honda rindās ar citiem auto ražotājiem. Pamata parametri: vidējais Honda automašīnu satur potenciālu sporta auto. Honda vadītāja, kā likums, sākotnēji informēti par jaudas, ko viņš vada, un bieži vien vēlas, lai realizētu potenciālu priekšrocību pār» klasesbiedri » īsta. Sharp sāk un bremzes, «izlej» cauri vārtiem, tas viss ļauj īpašnieks Honda dominēt ceļu.

Kas ietekmē Honda palielinātu degvielas patēriņu

Pat visekonomiskākā Honda automašīna var būt dārga, ja galvenās sastāvdaļas un mezgli nav kārtībā. Šajā gadījumā nepalīdzēs ne ekonomisks braukšanas stils, ne piedevu izmantošana.

Ir viss sadalījumu saraksts, kas noved pie tā, ka Honda sāk patērēt lielu daudzumu degvielas.

Viena no svarīgākajām ierīcēm: skābekļa sensori, degvielas patēriņš vai tukšgaita.
Ja Riteņu izliekuma leņķis sākotnēji ir iestatīts nepareizi, tas tieši ietekmēs Honda degvielas patēriņu. Ir svarīgi pārbaudīt konverģences / sabrukšanas leņķi ik pēc 15-20 tūkstošiem km.
Ja automašīnas īpašnieks ir pārāk iecienījis automašīnas regulēšanu, tas arī nevar ietekmēt Honda degvielas patēriņa pieaugumu. Pat tādi šķietami pazīstami ķermeņa komplekta elementi kā «lidmašīna», kā arī virsbūves arkas var ietekmēt automašīnas aerodinamikas pasliktināšanos un izraisīt turpmāku Honda degvielas pārtēriņu.
Degvielas vai gaisa filtru aizsērēšana vai nepieciešamība tos nomainīt.
Ilgstoša barošanas bloka pārkaršana izraisa liela daudzuma Honda degvielas sadedzināšanu velti.
Motora darbības traucējumi: zobsiksna ir salauzta, aizdedzes problēmas vai sveces nav izmantojamas.

18 veidi, kā ietaupīt Honda degvielu

Ir ļoti daudz dažādu veidu, kā ietaupīt Honda degvielu, no kuriem lielākā daļa autovadītāju bieži pat neapzinās. Tikmēr, ievērojot šos vienkāršos padomus, tiks ietaupīta lauvas daļa no Honda degvielai iztērētā budžeta.

1. metode-Honda automašīna ir periodiski jāpārbauda

Vispirms jums jāpārbauda gaisa filtrs ar vizuālu pārbaudi. Šādu vienkāršu darbību var veikt ar jebkuras Honda markas automašīnu. Ja Filtra darba virsma ir ievērojami netīra, tas var ievērojami kavēt gaisa plūsmu dzinējā, kas palielinās degvielas patēriņu. Ir nepieciešams nomainīt filtru – šī procedūra aizņem minimālu laiku un neprasa profesionālu palīdzību.

2. metode — ir nepieciešams izvēlēties pareizo eļļu Honda

Ir iespējams samazināt Honda degvielas patēriņu, izvēloties pareizo motoreļļu. Degvielas maisījuma sadegšanas laikā lielākā daļa svarīgāko automašīnas sastāvdaļu pārvietojas. Ar sliktu eļļas kvalitāti starp detaļām rodas spēcīga berze, kas ietekmē enerģijas patēriņa pieaugumu un līdz ar to ievērojami palielina degvielas izmaksas. Tāpēc ir svarīgi izvēlēties eļļu bez kļūdām, ņemot vērā visas detaļas: viskozitāti, automašīnas vecumu, ekspluatācijas īpašības.

3. metode-pareiza satiksme skriešanās stundā

Šajā laikā autobraucējiem bieži ir jāpaliek ar motora darbību. Ir svarīgi bremzēt iepriekš, tuvojoties luksoforam. Tādējādi būs iespējams ierasties pie luksofora uz ruļļa.

4. metode-ceļojuma stils ir svarīgs

Bieži vien braukšanas stils ar pārāk pēkšņu paātrinājumu un bremzēšanu ar pārmērīgu ātrumu (šo automašīnas vadīšanas stilu sauc arī par sportu) ievērojami palielina Honda degvielas patēriņu. Vienlīdz svarīgi ir izvairīties no palielinātiem pārnesumiem, braucot ar mazu ātrumu. Ir nepieciešams kontrolēt tahometra adatas atrašanās vietu.

5. metode — jums ir nepieciešams izsekot spiedienam Honda riepās

Tie, kas gadiem ilgi brauc, precīzi zina, kā Gaisa spiediens riepās ietekmē Honda degvielas patēriņu. Ir svarīgi uzraudzīt ūdens indikatoru katru reizi pirms brauciena. Maksimālo spiedienu var pārsniegt par 0,2 atm no ražotāja ieteiktās vērtības. Ja riteņi ir slikti piepūsti, jebkura Honda degvielas patēriņš brauciena laikā palielināsies. Ražotāji vienmēr skaidri regulē Riepu spiediena līmeni uz aizmugures, priekšējās ass.

Ar slikti piepumpētiem riteņiem rezultāts būs pretestība kustībai — Honda degvielas patēriņš palielināsies.

6. metode-pārraudzīt visu darba ierīču statusu

Darba gaisa kondicionēšanas ierīce palielina degvielas patēriņu, kas ne vienmēr ir pamatots. Darba Lukturi, automašīnas radio, sildītājs sadedzina Honda degvielu ne mazāk.

7. metode — jūs varat atbrīvoties no dažiem dekoratīviem elementiem

Tikai daži autobraucēji zina, ka atsevišķi tūninga elementi arī samazina Honda degvielas ekonomiju. Tātad palielinātā aerodinamiskā vilkšana ievērojami palielina Honda degvielas patēriņu. Tas pats attiecas uz lieliem telpiskiem ķermeņa komplektiem un paplašinātiem diskiem.

8. metode — pareizā Honda degvielas zīmola izvēle

Ikviens zina, ka dārga benzīna ar augstu oktānskaitli izmantošana var ievērojami uzlabot automašīnas dinamiskās īpašības. Tajā pašā laikā Honda degvielas patēriņš ievērojami palielinās. Lai ietaupītu naudu, jums vajadzētu izlasīt autoražotāja norādījumus. Visticamāk, jūsu automašīnai var izmantot benzīnu ar zemāko oktānskaitli. Parasti, jo vecāka ir automašīna, jo vienkāršāka ir degviela(ar zemāko oktānskaitli).

9. metode-ņem vērā Honda automašīnas svaru

Automašīnas svars bieži ietekmē Honda degvielas patēriņu. Pieredzējuši automašīnu īpašnieki zina, kā samazināt degvielas patēriņu, kontrolējot automašīnas svaru. Automašīnas ar mazu svaru patērē degvielu vairākas reizes mazāk nekā to smagākie kolēģi. Tajā pašā laikā bieži vien ir pietiekami noņemt visas lietas no bagāžas nodalījuma, lai samazinātu Honda degvielas patēriņu, tādējādi samazinot automašīnas svaru.

10. metode — izvēlieties manuālo pārnesumkārbu, nevis automātisko

Ja esat apņēmies samazināt Honda degvielas patēriņu, izvēlieties automašīnu ar manuālo pārnesumkārbu. automātiskais parasti palielina Honda degvielas patēriņu vismaz par 15 procentiem.

11. metode-atteikties ventilēt telpu

Tiem, kam patīk atvērt logus braukšanas laikā, lai labāk ventilētu salonu, ir jāņem vērā, ka tas rada papildu pretestību kustībai. Šīs aerodinamiskās vilkšanas pārvarēšanas rezultātā motoram ir nepieciešama papildu jauda. Tāpēc, lai ietaupītu Honda degvielu, braukšanas laikā ir jāaizver logi.

12. metode-Honda gāzes iekārtu uzstādīšana

Ir viena tradicionāla degvielas patēriņa taupīšanas metode-automašīnas pārslēgšana uz gāzi. Šāda modernizēšana ievērojami samazinās Honda degvielas izmaksas. Tajā pašā laikā trokšņa līmenis ievērojami samazināsies, izplūdes gāzes būs tīrākas, un dzinējs sāks strādāt daudz mīkstāk. Tomēr ir jāņem vērā trūkumi, kas rodas šādu manipulāciju rezultātā: stumbra tilpums tiks samazināts, braukšanas dinamika samazināsies. Vienlaikus ar to paātrinājuma ātrums samazinās.

13. metode-Izsekojiet ātruma režīmu

Ir nepieciešams kontrolēt automašīnas ražotāja ieteikto kloķvārpstas frekvenci saskaņā ar tajā pašā laikā izvēlēto ātrumu. Kustība pie kloķvārpstas ātruma palielina degvielas patēriņu, kas nepieciešams, lai motors darbotos.

14. metode-organizēt kopīgu ceļojumu

Kad jūs katru dienu ceļojat uz darbu vai mācāties vienā un tajā pašā maršrutā, jūs vienmēr varat ņemt līdzbraucējus ar Jums paziņu, draugu vai kolēģu personā. Ja jūs sadalīsiet Honda degvielas izmaksas visiem, tas vispār nebūs dārgs, un jūs varat ietaupīt lielu naudu. Tas pats attiecas uz valsts braucieniem.

15. metode — ir svarīgi izolēt Honda dzinēju

Ar aukstu laika apstākļu iestāšanos ir nepieciešams rūpēties par labu barošanas bloka izolāciju, kas ļaus ievērojami samazināt laiku, kas nepieciešams, lai to sasildītu. Galu galā automašīnas sasilšanas ātrums tieši ietekmē Honda degvielas patēriņu. Apkurei nav nepieciešams izmantot segas, kas viegli aizdegas. Šodien ražotāji piedāvā īpašus kompaktus sildītājus, kas lieliski saglabā siltumu un iztur augstu un pārāk zemu temperatūru iedarbību. Šādu ierīču izmantošana ļauj ilgu laiku uzturēt pareizo temperatūru apsildāmam motoram, kad jūs izkāpjat no automašīnas biznesā.

16. metode — Izmantojiet pašpietiekamus sildītājus

Ja temperatūra ir zemāka par nulli ārpusē, autovadītāji ir spiesti pāriet uz palielinātu motora apsildi. Lai nodotu ekspluatācijā tādas automašīnas dzinēju, kas kādu laiku stāv aukstumā, ir nepieciešams papildu Honda degvielas patēriņš. Tajā pašā laikā aukstā palaišana var ievērojami samazināt motora ekspluatācijas laiku. Alternatīvi, jūs varat izmantot īpašu automašīnas ventilatoru, kas ļauj pilnībā atrisināt barošanas bloka iedarbināšanas problēmu aukstā sezonā. Lai saņemtu palīdzību šāda ventilatora sildītāja uzstādīšanā, ir ieteicams sazināties ar speciālistiem, jo tā darbībai ir iesaistīts automašīnas elektrotīkls.

17. metode-izvairieties no agresīva braukšanas stila

Pēkšņa bremzēšana, nospiežot uz gāzes, braucot jerkily — tas viss noved pie tā, ka Honda degvielas patēriņš ievērojami palielinās. Lai taupītu degvielu Honda noteikti vajadzētu pārskatīt braukšanas stilu.

18. metode — Izvēlieties Honda riepas pēc sezonas

Honda degvielas patēriņu ietekmē arī riepu protektora platums. Jo plašāks protektors, jo lielāks ir Honda degvielas patēriņš.

   ENG   DE   RUS   LIT  FRA   ESP

 Hummer             AKTIVĀTORS            Ford