FIAT. Samazinām degvielas patēriņš Fiat

DEGVIELAS AKTIVATORS – tā ir ierīce, kas tiek uzstādīta uz degvielas padeves šļūtenes (bez iegriešanas) un degvielas patēriņš Fiat samazināsies par 20%. Tāpēc ar to pašu degvielas daudzumu savā Fiat Jūs nobraucat VAIRĀK KILOMETRU!

Dzinējs Fiat sāk strādāt labāk un klusāk jau pēc pirmajiem kilometriem. Bet samazināts degvielas patēriņš Fiat padara katru piekto uzpildītais litru bez maksas!

      Rekomendē visiem Fiat modeļiem un visiem degvielas veidiem (GĀZE, BENZINS, DĪZEĻDEGVIELA)

1. Fiat degvielas patēriņa samazināšana par 20 % (katrs piektais degvielas litrs – par velti).
2. Fiat dzinēja jaudas neliela palielināšana.
3. Fiat CO un CH pazemināšana par 30-40 % (tehniskās apskates iziešanas garantija).
4. Vienmērīga un dinamiska Fiat dzinēja darbība.
5. Piededžu samazināšana Fiat vizuļos, cilindros, svecēs, smidzinātājos, katalizatorā un izpūtējos.
6. Vieglāka Fiat dzinēja iedarbināšana aukstajā laikā.

DZINĒJS Fiat sāk strādāt LABĀK.

 Kustoties caur Aktivātora magnētiskajiem laukiem, DEGVIELAS struktūra tiek izmainīta, kas nodrošina PILNĪGĀKU un vienmērīgu SADEGŠANU Fiat cilindros.

Aktivātori samazina degvielas blīvumu un biezumu:

1. Tas noved pie sīkāku degvielas daļiņu izveides, nonākot Fiat cilindros.
2. Izsmidzināšanās leņķa palielināšanos nonākot Fiat dīzeļa uzgaļos.
3. Novērš Fiat dīzeļa uzgaļu piesārņošanos.
4. Samazina slodzi Fiat degvielas padeves sistēmu darbībā.

  Kā rezultāts Fiat DZINĒJS strādā daudz LABĀK (it kā jūs būtu uzpildījušies ar ļoti augstas KVALITĀTES DEGVIELU).

 Jūs taču piekritīsiet, ka saskaldīts baļķis DEG daudz LABĀK, nekā vesels… TĀPAT NOTIEK ARĪ AR DEGVIELU! 

 Interesanti, kā parasti šie rādītāji uzrādās uz FIAT  pēc pirmajiem 10-20 km.

Aktivātoru uzstādīšanas piemēri dažādiem Fiat modeļiem

Noklikšķiniet fotoattēlus un tie palielināsies

   UZMANĪBU! Galvenā ŠO AKTIVĀTORU atšķirība ir tā, ka viņos izvietoti 20 magnēti, kas īsā laikā maina DEGVIELAS ĪPAŠĪBAS UN TĀS STRUKTŪRU. Citos līdzīgo aktivātoros atrodas tikai 2 jaudīgi magnēti, kuri nav spējīgi neko mainīt degvielas struktūrā (skatīties “LĪDZĪGI”)

Zinot, kur atrodas Fiat padeves degvielas šļūtene, uzstāda 5 minūtēs (skatīties UZSTĀDĪŠANA”)

Ekonomē visiem Fiat modeļiem līdz 20% degvielas (tāpēc katrs 5. degvielas litrs sanāk bezmaksas). Tāpēc ar to pašu degvielas daudzumu savā Fiat Jūs nobraucat VAIRĀK KILOMETRU!

Je pēkšņi nebūsiet apmierināti, garantēti preci var atgriezt 37 dienu laikā (lasīt sadaļā «ATGRIEŠANA»).  

Ražots Latvijā

Ražojam un realizējam Latvijā no 2008 gada.

Degvielas Aktivātora kalpošanas termiņš ne mazāk kā 15 gadi.

Cena:

1 Aktivatoru komplekts (2 Aktivatori)40,00 EUR

UZMANĪBU JAUNUMS!

Kopēja degvielas Aktivātora un autotermijas Aktivātora izmantošana uz FIAT automašīnas ļauj SAMAZINĀT DEGVIELAS PATĒPIŅU LĪDZ  30-40 %!

Skatīties AUTOTERMIJAS AKTIVĀTORS

PATENTI UN DOKUMENTI 

Noklikšķiniet attēlus un tie palielināsies

 

TAUTAS AUTOMAŠĪNA ITĀĻU VALODĀ degvielas patēriņš Fiat

Daudzi cilvēki uzskata lētu un ekonomisku FIAT kā valsts automašīnas modeli.
Visbiežāk FIAT – “Punto”,” Marea”,”Bravo ” un”Brava”. Šodien mēs runāsim par to, kā viņi uzvedas uz mūsu ceļiem, kādas izmaksas sagaida īpašnieki.
Par degvielas patēriņš Fiat dzinēji ir 1,1 l monoinjection un 1,2 l MPI injekcija “Punto”, 1,6 un 1,8 litri ar daudzpunktu injekcijas uz” Bravo/Brava un Marea “– šķiet pārdzīvot” savu ” automašīnas. Pat pēc 150 tūkstošiem km Cilindra-virzuļa grupas nodilums ir minimāls. Pārtraukumi Zobsiksna apmierinātu daudzas automašīnas. Vai viņa zobi “atraisa” sākumu saldētas dzinēju, vai pat kāda iezīme darbības. Anyway, FIAT-nav izņēmums: likts uz norādījumiem 120 tūkstoši km, pat sākotnējie jostas baro reti. Un, atverot visas automašīnas, izņemot degvielas patēriņš Fiat, vārsti atbilst virzuļiem. Atdzīvināšana maksās 420-500 eiro, bet pievienot vismaz tikpat daudz par jaunajām daļām. Tāpēc, lai nomainītu jostu ik pēc 50-60 tūkstošiem jūdžu ar šo nomaiņu un tā veltni, tas ātri sagraus jaunu jostu.
Aizdedzes sveces izolators ir pārklāts ar vadošām nogulsnēm 5-7 tūkst. Oriģinālās sveces uz “Punto” maksās 32 eiro par četriem gabaliem, uz “Brava” un “Marea” – 76. Tomēr” neoriginal ” darbojas ne sliktāk(tālu bojā!). Jebkurā gadījumā sveces jāmaina ik pēc 15 tūkstošiem jūdžu-ar regulāru apkopi. Daudzi īpašnieki, nezinot to, samazinot savu kalpošanas laiku, tucking” I-95 ” benzīnu, bet visi motori ir bez problēmām sagremota AI-92. Fakts ir tāds, ka augsta oktāna degvielā parasti ir vairāk piedevu, kas izraisa izolatora sadalīšanos. “Rūpes” īpašnieki kļūst par divkāršiem izdevumiem: uz svecēm un dārgu benzīnu.
1,6 l dzinējos ir vēlams mazgāt sprauslas uz ultraskaņas stenda ik pēc 50 tūkstošiem km. Mazgāšana, nenoņemot, varbūt tas darbosies, tikai lai pārbaudītu, kā sprausla tika iztīrīta, tas nebūs iespējams. Tādēļ ultraskaņa ir vēlama.
Tukšgaitas regulatora stepper motors var būt jāizskalo arī uz jebkura no šiem modeļiem. Simptomu sauc par “medību” vai zaudēto dīkstāvi.
“Punto” līdz 1998.gada modeļa gadam var oksidēt motora vadības bloka uzpildi. Simptomi: mašīna apstājas paātrināties, “dubultā”, iedegas Motora bojājuma indikators. Ir divu veidu bloki: viens ir jāmaina, otru var atjaunot speciālisti. Jebkurā gadījumā, kad defekts tiek novērsts, to var aizmirst uz visiem laikiem. Tomēr šī vaina ir salīdzinoši reti.
Dārgi neitralizatori un lambda zondes darbojas jau daudzus gadus.
Reizi gadā mēs iesakām notīrīt plaisu starp Motora dzesēšanas sistēmas radiatoriem un gaisa kondicionieri. Un tajā pašā laikā, lai pārbaudītu kontaktu stāvokli ventilatora vados – pēc dažām ziemām tās var sadedzināt.

APAKŠĒJAIS SKATS degvielas patēriņš Fiat

Ja jūs darbināt degvielas patēriņš Fiat par iecelšanu daudz nepatikšanas apturēšanas nedos. Bet arī īpaši izturību nav jāgaida: ir lēts auto kaut ko dot dārgi?
Klusie bloki priekšējie sviras “Bravo ” un” Marea ” vidēji pietiekami 40-50 tūkstoši km.aizmugurējās sviras uz “Punto”ir aptuveni 50 tūkstoši km, pēc tam to atbalsta gultņi parādās. Protams, jūs varat vadīt un tā – nebūs nokrist, bet tomēr auto – ne grozs. Automašīnām ar aizmugurējo gaismu nav šādu problēmu. Šķērsvirziena stabilitātes Stabilizatora plaukti ir pietiekami 30 tūkstoši km.
Priekšējā piekares statņu galvenā vaina ir atbalsta gultņa ķīļošana sāls un netīrumu dēļ. Tas ir jūtams, pagriežot riteņus ar rokām. Gumijas atbalsta elements ir ļoti izturīgs. Starp citu, ņemiet vērā, ka “Punto”atbalstu var uzstādīt divās pozīcijās, pagriežot 180V°. Tas maina rotācijas gareniskās ass leņķi (ritentiņš). Uz mašīnām ar stūres pastiprinātāju noliekt plaukts darīt vairāk, pārējais-mazāk.
Stūres padomi ir ne mazāk kā 30 tūkstoši km (dažreiz līdz 100 tūkstošiem), dzelzceļš (īpaši bez jaudas) ir gandrīz bez problēmām. Ar stūres pastiprinātāju iespējama šķidruma plūsma caur aproci. Lai pagarinātu kalpošanas laiku, nomainiet aptumšoto šķidruma sliedi un sūknējiet dārgāk.Riteņu gultņi bez problēmām 80-100 tūkstoši km CV savienojumi ir ļoti izturīgi. Bet, pasūtot jaunu, esiet uzmanīgi: dažādās versijās vārpstas ir nedaudz atšķirīgas garumā. Acīm atšķirība gandrīz nav redzama, bet automašīna galu galā “iznāk”: jums ir jāmaina Eņģe vai caur pārnesumkārbu.
Pretbloķēšanas sistēma ir sevi pierādījusi ļoti labi. Sensori neizdodas tikai ar spēcīgu ietekmi. Apkalpojot apturēšanu atzīmēs, nav zaudēts, ja gumijas spraudni aizmugures bremžu vairogs, vai caur caurumu mehānismā izpaužas netīrumus. Tad ir iespējams, ka, braucot 50-60 tūkstošus km ar priekšējiem bremžu diskiem, būs jāaizstāj aizmugurējās bungas. Protams, jūs varat ietaupīt uz tiem, bet jauno spilventiņu resurss nolietotajā cilindrā būs ievērojami mazāks.
Filtrs sausāks Gaisa kondicionieris, tas ir ļoti “veiksmīgi”, kas atrodas pa kreisi zem bufera sālsūdenī Maskavas ielās nedzīvo ilgi. Tās alumīnija sakausējuma korpuss ir piestiprināts pie tērauda kronšteina. Pilnībā saskaņā ar ķīmijas likumiem to saskares vietā gadījumā ir caur caurumu.
Bet cinkots korpuss pretojas rūsas un korozijas stingrībai. Pat ja krāsa ir bojāta metālam, nav rūsas. Tas parasti ir redzams riteņu arkas apakšā. Tāpēc neaizmirstiet dubļusargu uzstādīšanu, pretējā gadījumā akmeņu un netīrumu” šļirce ” ātri notīra metāla arkas un sliekšņus.

ELEKTRISKĀS UN ELEKTRONIKAS degvielas patēriņš Fiat

Gandrīz visi elektriskie savienotāji ir noslēgti, tāpēc praktiski nav kļūmju. Varbūt vienīgais izņēmums ir dzesēšanas ventilatora jaudas kontakti, kas jau ir minēti. Motora vadības sistēmas augstsprieguma daļa darbojas arī nevainojami. Kā parasti, datoram nepatīk slikta “masa”, tāpēc šīs ķēdes jāuzrauga.
Pilnīgi nesaprotams defekts-ģeneratora korpusa iznīcināšana. Tagad uzstādot lieljaudas ģeneratorus, nav kļūmju. Nevar izturēt mūsu benzīna degvielas līmeņa sensors. Rezistora noņemšana palīdz kādu laiku, jums ir jāmaina.
Centrālā atslēga, elektriskie logi, Imobilaizers darbojas nevainojami. Starp citu, zādzības aizsardzība šeit-augstumā. Ja īpašnieks ir zaudējis koda atslēgu un karti, bez rūpīgas un dārgas elektronisko komponentu nomaiņas automašīna pat neuzsāks speciālistus.
Fiats var lepoties ar viltus drošības spilvenu trauksmes trūkumu. Bet, ja pēkšņi aizdegās gaisa spilvenu darbības traucējumu spuldze, visticamāk, kontakts stūres rata rumbā, ko nospiež atsperes, aizgāja. Vienas minūtes Nomaiņa vai atjaunošana. Spuldzi var apgaismot arī pēc akumulatora izslēgšanas. Šajā gadījumā jums ir jāatjauno kļūdas kods degvielas uzpildes stacijā, pretējā gadījumā spilvens nedarbosies.

SĪKUMIEM degvielas patēriņš Fiat

Ja automašīna sāka miglot stiklu bez iemesla, varbūt sildītāja radiatorā bija plaisas. Tas parasti notiek automašīnas trešajā dzīves gadā. Precīzu noplūdes atrašanās vietu nav viegli noteikt, bet, ja viss radiators ir nedaudz mitrs, tas būs jāaizstāj.
Neaizsargāta aizmugurējo durvju slēdzene visos modeļos var oksidēties, īpaši, ja tos reti izmanto. Bet nav problēmu – slēdzenei ir kabeļa piedziņa no kabīnes.
Bet aizmugurējā tīrītāja ass var izraisīt visa mehānisma bojājumus. Neuzsākiet procesu: pēc pirmajām ievārījuma pazīmēm notīriet un ieeļļojiet detaļas. Priekšējie ” tīrītāji “droši” slaucīt ” daudzus gadus.
Krāsots melns silumīna apdares sānu spogulis dažās ziemās ir pīlings-korozija uzņemas nodevu. Uz jauniem Fiats šis plastmasas gabals. Bet plastmasas gaisa ieplūdes zem pārsega fit, lai no metāla: tas ir sāpīgi viegli izlauzties no uzgriezni, ja “skābes” pavedienu. Atskrūvējot stiprinājumus, jums jārīkojas ar mīlestību un eļļošanu (piemēram, WD-40). Bet plastmasas buferi-kas jums nepieciešams. Krekinga vai pat sadalīt gabalos bufera var metinātas, līmētas un krāsotas bez jebkādām sarežģītām tehnoloģijām.

REZULTĀTS degvielas patēriņš Fiat

Viņu FIAT nauda noteikti ir tā vērts. Lietotas automašīnas labā stāvoklī tiek pārdotas par jaunās “Samara”cenu. Un to pakalpojumu izmaksas uzņēmuma stacijā ir aptuveni salīdzināmas. Protams, nevar izvairīties no lieliem izdevumiem, bet, pirms jūs sajukāt, atcerieties, cik tūkstošiem kilometru pagājis, ņemot maku tikai degvielas uzpildes stacijā.

FIAT. Как уменьшить расход топлива Фиат

FIAT. Kuro sąnaudos mažinimas Fiat