ALFA ROMEO degvielas patēriņš var vienkārši samazināt

DEGVIELAS AKTIVATORS — tā ir ierīce, kas tiek uzstādīta uz degvielas padeves šļūtenes (bez iegriešanas) un degvielas patēriņš Alfa Romeo samazināsies par 20%. Tāpēc ar to pašu degvielas daudzumu savā Alfa Romeo Jūs nobraucat VAIRĀK KILOMETRU!

Dzinējs Alfa Romeo sāk strādāt labāk un klusāk jau pēc pirmajiem kilometriem. Bet samazināts degvielas patēriņš Alfa Romeo padara katru piekto uzpildītais litru bez maksas!

Aktivātori uzstāda uz visiem Alfa Romeo modeļiem un priekš visiem degvielas veidiem — GĀZE, BENZĪNS, DIZEĻDEGVIELA.

Aktivatorus ir viegli uzstādīt, tie dažu minūšu laikā tiek uzstādīti uz Alfa Romeo degvielas PADEVES šļūtenes:

1. Alfa Romeo degvielas patēriņš tiek samazināts par 20%.
2. Neliels Alfa Romeo dzinēja jaudas pieaugums.
3. Pagarina Alfa Romeo dzinēja kalpošanas laiku.
4. Oglekļa monoksīda un citu piesārņotāju saturs Alfa Romeo izplūdes gāzēs (CO un CH) tiek samazināts par 30-40%.
5. Stabila un dinamiska Alfa Romeo dzinēja darbība.
6. Samazina kvēpu un oglekļa nogulšņu veidošanos uz Alfa Romeo virzuļiem, cilindriem, aizdedzes svecēm, degvielas inžektoriem, katalizatora un izplūdes caurulēm.
7. Pagarina Alfa Romeo katalizatora, Lambda zondes, aizdedzes sveces un Alfa Romeo degvielas iesmidzinātāju kalpošanas laiku.
8. Vieglāka Alfa Romeo dzinēja iedarbināšana aukstajā laikā.

Tādā veidā Jūsu Alfa Romeo dzinējs darbosies daudz labāk (it kā Jūs uzpildītu Alfa Romeo automašīnu ar ļoti kvalitatīvu degvielu).

Samazina Alfa Romeo degvielas patēriņu par 20%.

   Alfa Romeo Aktivators ir magnētiska ierīce, kas maina benzīna, gāzes un dīzeļdegvielas molekulāro struktūru un optimizē to labākai sadegšanai un zemākam Alfa Romeo degvielas patēriņam.

   Jebkura degviela (benzīns, dīzeļdegviela, gāze), kas iet caur šo aktivatoru 10 magnētiskajiem laukiem, uz īsu brīdi maina tā struktūru un īpašības un pilnīgāk un vienmērīgāk sadedzina Alfa Romeo motora cilindros.

Sakarā ar to Alfa Romeo dzinējs sāk darboties daudz labāk.

   Aktivators smalki un vienmērīgi atdala un izplata degvielas daļiņas, kas nodrošina visefektīvāko degšanu Alfa Romeo dzinējā.      Degvielas molekulas vieglāk sadalās un labāk reaģē ar skābekli, kā rezultātā samazinās Alfa Romeo degvielas patēriņš.

Alfa Romeo patēriņš

  Alfa Romeo degvielas Aktivators ģenerē 10 (desmit) magnētiskos laukus, kas, šķērsojot degvielu, pārtrauc saites starp ogļūdeņraža molekulām un samazina to lielumu. Tas atvieglo sajaukšanos ar skābekli un nodrošina efektīvāku un tīrāku sadedzināšanu.

degviela Alfa Romeo dzinēja cilindros

Iedomājieties, kā Jūsu Alfa Romeo dzinējs darbojas ar ļoti labu degvielu …
Tas ir, izrādās pilnīgi atšķirīga (labāka) degviela Alfa Romeo.

Alfa Romeo patēriņa samazināšanaSasmalcināta malka sadedzina daudz labāk nekā veseli baļķi… Tas pats notiek ar automašīnas degvielu Alfa Romeo dzinēja cilindros.Alfa Romeo degviela

   Tā rezultātā Alfa Romeo dzinējs darbojas efektīvāk un rada lielāku jaudu, kas samazina Alfa Romeo degvielas, kā arī ogļūdeņražu (CH), oglekļa monoksīda (CO) un slāpekļa oksīdu patēriņu no Alfa Romeo izplūdes gāzēm.
  Jūsu Alfa Romeo izplūdes caurule, turbos un katalītiskais neitralizators kalpos daudz ilgāk, pateicoties tīrām Izplūdes gāzu emisijām, bez tīrīšanas vai nomaiņas.

Alfa Romeo uzstādītie Aktivatori samazina degvielas blīvumu un viskozitāti:

1. Tas noved pie mazāku degvielas daļiņu veidošanās, nodrošina labu izsmidzināšanu un sadegšanu Alfa Romeo dzinēja cilindros.
2. Degviela labāk aizdegas un vienmērīgi sadedzina, kas nodrošina vienmērīgu un bezdūmu Alfa Romeo dzinēja darbību.
3. Samazina nogulsnes degvielas iesmidzinātājos un oglekļa nogulsnes Alfa Romeo aizdedzes svecēs un cilindros.
4. Tas atvieglo Alfa Romeo degvielas padeves sistēmu darbību.
5. Palielina Alfa Romeo degvielas sistēmu uzticamību un kalpošanas laiku.

   Tas viss noved pie labākiem degvielas sadegšanas apstākļiem Alfa Romeo cilindros.
   Degviela ar Aktivatoriem pilnīgāk sadedzina Alfa Romeo motorā un neatstāj oglekļa nogulsnes uz virzuļiem, cilindriem un aizdedzes svecēm.

degviela pilnīgāk sadedzina Alfa Romeo motorā

degvielas pateriņš Alfa Romeo 156
Alfa Romeo 156

UZMANĪBU! Galvenā ŠO AKTIVĀTORU atšķirība ir tā, ka viņos izvietoti 20 magnēti, kas īsā laikā maina DEGVIELAS ĪPAŠĪBAS UN TĀS STRUKTŪRU. Citos līdzīgo aktivātoros atrodas tikai 2 jaudīgi magnēti, kuri nav spējīgi neko mainīt degvielas struktūrā (skatīties «LĪDZĪGI»)

Cena:

1 Aktivatoru komplekts (2 Aktivatori)60,00 EUR

 

UZMANĪBU JAUNUMS!

Kopēja degvielas Aktivātora un autotermijas Aktivātora izmantošana uz ALFA ROMEO automašīnas ļauj SAMAZINĀT DEGVIELAS PATĒPIŅU LĪDZ  30-40 %!

Skatīties AUTOTERMIJAS AKTIVĀTORS

PATENTI UN DOKUMENTI 

Alfa Romeo lielā degvielas patēriņa iemesli

Viens no galvenajiem Alfa Romeo palielinātā degvielas patēriņa iemesliem ir automašīnas tehniskais stāvoklis. Jo sliktāk tas ir, jo grūtāk ir ietaupīt uz Alfa Romeo degvielu neatkarīgi no tā, kādas metodes jūs izmantojat. Populārākie sadalījumi, kas uzreiz noved pie palielināta Alfa Romeo degvielas patēriņa pieauguma:
1) Alfa Romeo Dzinēja sadalījums: Aizdedzes svece nedarbojas, zobsiksna ir izstiepta, problēmas ar motora iedarbināšanu.
2) Alfa Romeo sensoru kļūme: Lambda zonde, Skābeklis, tukšgaita, gaisa plūsma.
3) Alfa Romeo gaisa vai eļļas filtrs ir stipri aizsērējis.
4) Alfa Romeo dzinējs ir iesildījies pārāk ilgi. Lai uzlabotu Motoreļļas viskozitāti un nodrošinātu visu sastāvdaļu eļļošanu, nepieciešamas tikai 3 minūtes. Pēc tam jūs varat sākt ar mazu ātrumu.
5) Slikts Alfa Romeo riepu stāvoklis.
6) nepareizs izliekuma leņķis-Alfa Romeo Riteņu konverģence. Šāda procedūra jāveic ik pēc 20 tūkstošiem kilometru.
7) bojāta Bremžu sistēma palielina Alfa Romeo degvielas patēriņu līdz 15%.
8) pārmērīgs automašīnas ārējais virsbūves komplekts-tuning (papildu jumta bagāžnieks, arkas, spoileri utt.). Papildus Alfa Romeo degvielas pārtēriņam šie dekoratīvie elementi ievērojami samazina Alfa Romeo automašīnas aerodinamiku.
9) Atveriet Alfa Romeo logus, braucot ar lielu ātrumu.
10) jaunā Alfa Romeo automašīna pēc noklusējuma «apēd» vairāk degvielas nekā vecā.
11) Alfa Romeo agresīvais braukšanas stils: straujš sākums un bremzēšana.
Tagad pāriesim pie detalizētāka pētījuma par visām metodēm, kā ietaupīt Alfa Romeo degvielu.
Alfa Romeo braukšanas stils
Iedarbinot Alfa Romeo motoru, pietiek tikai ar 3 minūtēm, lai nodrošinātu, ka motoreļļa tiek sasildīta un visas spēka agregāta sastāvdaļas ir ieeļļotas. Tāpēc nav jēgas sēdēt un gaidīt – tas tikai palielinās Alfa Romeo degvielas patēriņu. Tāpat neticiet mītiem, ka, iedarbinot motoru, tiek patērēts liels daudzums Alfa Romeo degvielas.
Ja braucat ar ātrumu 80 km / h, pamanīsit, ka Alfa Romeo Benzīns tiks iztērēts daudz mazāk. Sākumā jums tas var būt neparasti, bet tad jūs pie tā pieradīsit. Turklāt jūs palielināsiet savu drošību. Tas attiecas gan uz braukšanu pilsētā, gan uz šosejas.
Saskaņā ar statistiku agresīvs braukšanas stils palielinās Alfa Romeo degvielas patēriņu līdz 300 litriem gadā.
Alfa Romeo agresīvais braukšanas stils
Atcerieties, ka jo retāk jūs paātrināsiet un bremzēsiet, jo mazāk tiek patērēta Alfa Romeo degviela. Ideālā gadījumā tas ir vienmērīgs sākums un saglabājot tādu pašu ātruma vērtību. Nelieciet uz gāzes strauji-pretējā gadījumā Alfa Romeo degvielu sāks patērēt daudzas reizes vairāk. Brauciet lēnām sarkano luksoforu priekšā, vislabāk ir aprēķināt un, nespiežot bremzi, brauciet pa zaļo gaismu.
Braucot ar mehāniķi, savlaicīgi pārslēdzieties uz pārslēgšanos. Visekonomiskākais Alfa Romeo režīms šeit ir piektais vai sestais ātrums un braukšana līdz 80 km/h. Saglabājiet aptuveni 2500 apgriezienus. Vienkārši nospiediet vienmērīgi un īsi ar ātrumu virs 30 km/h. braucot ar ātrumu 3000 apgr. / min un vairāk, tiek patērēts 3,5 reizes vairāk Alfa Romeo degvielas nekā pie 1500 apgr. / min. Ja benzīns ir gandrīz nulle, tad jums jābrauc ar ātrumu 50 km / h un ar zemiem apgriezieniem minūtē, tad jūs varat viegli nokļūt tuvākajā degvielas uzpildes stacijā.
«Automātiskajā» Alfa Romeo degvielas patēriņš pēc noklusējuma vienmēr ir lielāks. Lai kaut kā ietaupītu naudu, vienkārši vienmērīgi uzkāpiet uz gāzes.
Straujš sākums (kad motors ir pagriezts līdz 4000 apgr. / min) palielina Alfa Romeo degvielas patēriņu par 15%. Bet tas nav ilgs laiks, jo automašīna ātri sasniedz vidējo ātrumu. Tas jo īpaši attiecas uz tiem, kas pārvietojas no luksofora uz luksoforu pilsētā. To darot, jūs nebraucat ātrāk nekā citi, bet tērējat tikai vairāk Alfa Romeo degvielas.
Centieties vienmēr saglabāt ne vairāk kā 2500 apgriezienus
Es atzīmēju, ka daudzām automašīnām ir «Start-Stop» sistēma, kas izslēdz Alfa Romeo motoru, apstājoties (piemēram, luksoforu priekšā vai sastrēgumos). Vecākiem Alfa Romeo modeļiem jūs varat pats izslēgt motoru ilgstošu pieturu laikā (vairāk nekā 1 minūti).
Kad esat sastrēgumā, vienmēr izvēlieties šādu attālumu, lai palēninātu pēc iespējas mazāk. Galu galā katram startam papildus tiek tērēts noteikts daudzums Alfa Romeo degvielas.
Vislabāk ir bremzēt ar motoru (neizmantojot bremžu pedāli). Šeit Alfa Romeo degvielas patēriņš ir gandrīz nulle.
Atceries! Braukšana neitrālā režīmā palielina arī Alfa Romeo degvielas patēriņu.
Izvēlieties autostāvvietu, lai pēc iespējas mazāk veiktu reverso braukšanas manevru.
Ceļojot pa tiem pašiem maršrutiem («mājas darbs-veikals»), un, ja attālums starp tiem nav lielāks par 7 km, tad jums būs jātērē Alfa Romeo degviela komfortam. Galu galā, katru reizi, kad automašīna tiek iedarbināta, Alfa Romeo dzinējam nav laika iesildīties (īpaši aukstā sezonā) maziem braucieniem.
Ir arī vērts saprast, ka saskaņā ar pasi var rakstīt, ka automašīna patērē 5 litrus uz 100 km nobraukuma, bet ziniet, ka šīs vērtības tiek iegūtas ideālos apstākļos. Ar reāliem apstākļiem un braukšanas stiliem šie skaitļi var ievērojami atšķirties. Tas ir tāds mārketinga triks.

Kādas citas papildu metodes var izmantot nopietnākai Alfa Romeo degvielas ekonomijai?

Alfa Romeo automašīnas aerodinamika
Jo lielāks ir pretestības spēks pret gaisa plūsmu un jo lielāks ir automašīnas ātrums, jo vairāk degvielas Alfa Romeo patērēs. Piemēram, braucot ar ātrumu 80-100 km / h, patēriņš ir 6 litri uz 100 km nobraukuma, un ar ātrumu 130 km / h tiks patērēti 9 litri benzīna.
Aerodinamika
Jo vairāk dažādu ķermeņa komplektu ir, jo augstāks ir Gaisa pretestības koeficients. Ja jūs pakārt visu automašīnu ar dažādiem skaistumiem un nolaidiet logus, tad Alfa Romeo degviela tiks patērēta par 25% vairāk (braucot vairāk nekā 90 km / h). Ja jums ir salauzts Spoileris vai cita dekoratīva detaļa, tad tie ir jānoņem vai jānomaina, jo tie izgriezīs gaisu un palielinās Alfa Romeo degvielas patēriņu.
Ja jūs izveidojat patiešām augstas kvalitātes aerodinamisko ķermeņa komplektu, kas tiek darīts, lai uzlabotu automašīnas dinamiku, tad lielā ātrumā jūs varat sasniegt reālu degvielas ekonomiju Alfa Romeo. Tomēr tas nav lēts vispār.
Labākais aerodinamiskais korpuss Alfa Romeo automašīnai ir sedans.
Elektronika
Ja nepieciešams, izslēdziet visas elektroniskās ierīces (Borta dators, plīts, ventilators). Tas var nebūt ļoti ērti, bet tas ietaupīs naudu. Visi no tiem patērē enerģiju no akumulatora, un tas patērē enerģiju no motora. Tāpēc, ja benzīns ir nulle, pirms degvielas uzpildīšanas labāk ir izslēgt visas ierīces. Un ziemā neieslēdziet plīti salonā, kad motors sasilst. Tas palīdzēs samazināt Alfa Romeo degvielu par 5%.
Gaisa kondicionieris automašīnā var patērēt līdz 20% Alfa Romeo degvielas
Darba iekšējā dzesēšanas sistēma patērē 5-20% Alfa Romeo degvielas. Tas jo īpaši attiecas uz braukšanu lielā ātrumā. Bet daudzi cilvēki brauc ērti, jo tas ir tas, ko automašīna tika nopirkta, lai nodrošinātu ērtu braucienu.
Automašīnas svars
Pārslogojot automašīnu uz katriem 100 kg kravas, no augšas tiek patērēti apmēram 10% Alfa Romeo degvielas. Tāpēc automašīnā nēsājiet tikai nepieciešamās lietas. Un, ja jūs izmantojat jumta bagāžnieku, tad demontējiet to, kad jums tas nav vajadzīgs.
Turklāt pilna benzīna tvertne (60 litri) lielākajai daļai automašīnas pievieno 45 kg. Tāpēc vislabāk ir tas, ka Alfa Romeo vienmēr ir palicis nedaudz mazāk par pusi Degvielas tvertnes.
Laika apstākļi un ceļš
Kad gaisa temperatūra samazinās, motora (un salona) uzsildīšana prasa ilgāku laiku. Tieši tad, kad aukstais dzinējs tiek iesildīts, tiek piegādāts vairāk Alfa Romeo degvielas nekā tad, kad motors tiek iesildīts. Tāpēc mūsdienu Alfa Romeo automašīnām vislabāk ir iedarbināt automašīnu uz 3 minūtēm, ātri noņemt sniegu un sākt braukt. Pirmajās 15 minūtēs nepārsniedziet 2500 apgriezienus uz benzīna dzinēja un 2000 apgriezienus uz Dīzeļdzinēja.
Nav jēgas iesildīt modernu Alfa Romeo automašīnu tukšgaitā
Atcerieties arī, ka, braucot pa sliktu ceļa segumu, palielinās riteņu rites berze: Slapjš asfalts, ledus, grunts. Jo vairāk paslīdēs, jo vairāk Alfa Romeo degvielas tiks izšķiesta.
Un, nolaižoties no kalna uz «mehānikas», brauciet ar pārnesumu – tas samazinās Alfa Romeo degvielas patēriņu, salīdzinot ar saspiestu sajūgu vai»neitrālu». Tas ir saistīts ar Alfa Romeo Degvielas padeves tukšgaitu un apstāšanos.
Braukšana aiz kravas automašīnas
Tas ir labs veids, kā ietaupīt benzīnu, braucot pa šoseju. Braucot aiz lielām automašīnām 3-5 metru attālumā, Jūsu automašīnai nebūs Gaisa pretestības, un tādējādi jūs ievērojami ietaupīsit Alfa Romeo degvielu. Turklāt Jums būs jāpielāgojas kravas automašīnas ātrumam, jūs pārvietosities vienmērīgi, kas arī pozitīvi ietekmē Alfa Romeo degvielas patēriņu.
Bet es atzīmēju, ka šī metode ir piemērota pieredzējušiem cilvēkiem, jo ceļa skats ir ievērojami samazināts. Arī tad, ja jūs pārvietojat starp 2 kravas automašīnām un ir avārijas bremzēšana, tad jūs vienkārši nevarat pamanīt. Arī mīnuss ir Izplūdes gāzu iekļūšana tieši automašīnas iekšpusē un kravas automašīnas vadītāja nesatricināšana.
Kruīza kontrole
Ja jūsu automašīnai ir kruīza kontroles funkcija, tad noteikti izmantojiet to, braucot lielos attālumos. Automašīna pārvietosies vienmērīgi, kas palīdzēs daudz ietaupīt uz Alfa Romeo degvielu.
Automašīnas tehniskais stāvoklis
Tagad pāriesim pie visu tehnisko aspektu izpētes, kas palīdzēs Alfa Romeo ietaupīt degvielu.
Riepa
Ir nepieciešams regulāri pārbaudīt spiedienu visās riepās. Pirmkārt, tas ir saistīts ar drošību. Bet šeit ir jāsaprot, ka pat neliels spiediena samazinājums var ievērojami palielināt Alfa Romeo degvielas patēriņu (samazinājums par 0,5 atm. palielinās patēriņu par 5-6 litriem degvielas gadā). Un, ja spiediens riteņa lokā ir nevienmērīgs, tad Alfa Romeo degvielas patēriņš palielināsies pat par 5%. Tas pats attiecas uz gadījumiem, kad riepas protektors ir stipri nolietojies. Jūsu automašīnas optimālās spiediena vērtības ir norādītas uz vadītāja durvīm.
Jo zemāks riepu spiediens, jo vairāk tiek patērēta Alfa Romeo degviela
Ja riepas ir pārāk piepumpētas, to nodilums palielināsies un stingrība palielināsies.
Daži ražotāji ražo enerģijas taupīšanas riepas, kas ir dārgākas nekā parastās. Riepām ir mazāka rites pretestība, kas palīdz ietaupīt līdz 5% Alfa Romeo degvielas. Lai vēl vairāk ietaupītu, varat instalēt vieglus diskus.
Lai ietaupītu nedaudz Alfa Romeo degvielas, varat nedaudz paaugstināt riepu spiedienu(par 0,2-0,3 atm.). Tas jo īpaši attiecas uz gadījumiem, kad automašīna pārvadā lielas kravas.
Dažiem cilvēkiem patīk ievietot plašus modernus diskus. Bet, jo platāki diski, jo augstāka ir Alfa Romeo aerodinamiskā pretestība un degvielas pārtēriņš.
Aizdedzes sveces
Aizdedzes sveces ietekmē Alfa Romeo degvielas sadegšanas kvalitāti. Ja tas pilnībā nedeg, tad jauda samazināsies un Alfa Romeo benzīna patēriņš palielināsies. Periodiski pārbaudiet sveces un iepriekš nomainiet tās. Jo ilgāk sveces darbojas, jo sliktāka ir degvielas sadegšanas kvalitāte.
Vislabāk ir ievietot platīna vai iridija sveces, kuru darba laiks ir 4 reizes ilgāks nekā parastās. Tie palīdz palielināt izlādes stabilitāti un dzirksteles spraugu. Tā rezultātā Alfa Romeo sveces darbojas efektīvāk pat ar smagu piesārņojumu.
Sabrukums
Ik pēc 15-20 tūkstošiem kilometru Alfa Romeo nobraukuma noregulējiet izliekumu. Vidēji tas palīdzēs ietaupīt 60 litrus benzīna gadā, kā arī samazinās gumijas nodilumu.
Tuning
Chip tuning ir paredzēts, lai palielinātu motora jaudu, bet tajā pašā laikā būs ātrs Dzinēja nodilums un vairākkārtējs Alfa Romeo degvielas patēriņa pieaugums.
Ja plānojat palielināt klīrensu zem amortizatoriem vai atsperēm, tad sagatavojieties tērēt par 8% vairāk Alfa Romeo degvielas.
Kā ietaupīt Alfa Romeo degvielu uz mašīnas
Automašīna ar automātisko pārnesumkārbu patērē vairāk Alfa Romeo degvielas nekā «mehāniķis» pat par 15%. Tāpēc, lai maksimāli ietaupītu, ievērojiet šādus noteikumus:
Gludi nospiediet gāzes un bremžu pedāļus, neļaujiet Alfa Romeo ātri paātrināties.
Apstājoties, vienmēr pārvietojiet sviru neitrālā stāvoklī.
Braucot lielos attālumos, vienmēr ieslēdziet kruīza kontroli.
Ja ir» ziemas » režīms, tad to vajadzētu ieslēgt biežāk. Tas palīdz samazināt motora slodzi.
Kā ietaupīt Alfa Romeo degvielu mehānikā
Jāievēro šādi padomi pārnesumu pārslēgšanai:
Pirmais pārnesums-sākot no vietas;
Otrais ir paātrinājums;
Trešais ir transportlīdzekļu apdzīšana;
Ceturtais ir izjādes pilsētas apstākļos;
Piektais (sestais) — braukšana pa šoseju.
Par «mehāniku» izvēlieties pareizo pārnesumu. Ja jūs nospiežat gāzi uz grīdas ar lielu pārnesumu, tad paātrinājums būs vājš, un Alfa Romeo degvielas patēriņš būs augsts.
Ar ātrumu 60 km / h pārslēdzieties uz augstu pārnesumu. Tas palīdz arī tad, ja Alfa Romeo gandrīz nav degvielas un degvielas uzpildes stacija atrodas tālu.

Alfa Romeo automašīnas vispārējā struktūra

Alfa Romeo automašīnas vispārējais dizains agrāk tika mācīts autoskolā. Bet šodien daudziem, pat dažiem pieredzējušiem autovadītājiem nav ne mazākās nojausmas, no kā izgatavota automašīna Alfa Romeo. Mēs nolēmām aizpildīt šīs nepilnības un sagatavojām īsu paskaidrojumu par Alfa Romeo automašīnas galvenajām daļām. Pa to laiku pastāstīsim, kas par to ir atbildīgs Alfa Romeo automašīnā — iesācējiem.

Alfa Romeo automašīnas virsbūve

   Šī ir jebkuras automašīnas galvenā sastāvdaļa. Daži cilvēki domā, ka ķermenis ir par kravas automašīnām un furgoniem, bet tas tā nav. Alfa Romeo vieglajos automobiļos virsbūvi sauc par metāla pamatni, kurai piestiprinātas visas pārējās sastāvdaļas un detaļas. Un tas nav metāls, ko mēs redzam no ārpuses (durvis, pārsegs, spārni). Alfa Romeo ķermeņa galvenā daļa ir tās jaudas struktūra, nevis pielikumi. Jūs varat redzēt arī viņu. Piemēram, ja atverat pārsegu un skatāties uz sienu starp dzinēju un salonu. To sauc par Alfa Romeo Motora vairogu, tas pieder arī jaudas struktūrai.

   Cieta, bet viegla telpiskā (trīsdimensiju) Virsbūves uzbūve nav viegls uzdevums. Tāpēc motorizācijas rītausmā tika izmantots vienkāršāks risinājums-rāmis, kas sastāv no spēcīgu taisnstūra šķērsgriezuma garenisko profilu pāra un vairākiem šķērseniskiem. Ja jūs novietojat šādu rāmi vertikāli, tas izskatīsies kā lielas kāpnes. Motors un viss pārējais tika piestiprināts pie rāmja, ieskaitot vienkāršāku korpusu, kuru pat varēja izgatavot no koka. Laika gaitā rāmis palika tikai SUV (un ne visi no tiem) un komerciālajiem transportlīdzekļiem.

   Virsbūve ir nepieciešama ne tikai ievietošanai Alfa Romeo automašīnas vienībās un pasažieriem ar kravu. Tas ir arī vissvarīgākais pasīvās drošības elements. Mūsdienu Alfa Romeo Virsbūves ir konstruētas tā, lai avārijas gadījumā tās nodzēstu trieciena enerģiju «tehnisko zonu» deformācijas dēļ — motora nodalījumā, sliekšņos utt. Interjers ir izgatavots no cieta «būra», kas nedrīkst pieļaut deformāciju, aizsargājot pasažierus. Tātad, ja pēc negadījuma redzat smagu automašīnas priekšpuses deformāciju, tas nenozīmē, ka tas ir «kartons». Gluži pretēji, Alfa Romeo virsbūves konstrukcija darbojās tā, kā vajadzētu, un neļāva vadītājam un pasažieriem nopietnas pārslodzes.

Alfa Romeo suspensija

   Pat zirgu pajūgiem bija primitīva balstiekārta. Alfa Romeo automašīnā šis termins attiecas uz daļām, kas savieno ķermeni un riteņus. Alfa Romeo automašīnas apturēšanai ir vairāki uzdevumi vienlaikus.

   Sākotnēji apturēšana tika izmantota, lai kompensētu Ceļa pārkāpumus. Galveno lomu šajā spēlē elastīgie elementi (Atsperes, atsperes utt.) un Amortizatori. Bet papildus vadītāja un pasažieru komfortam piekarei ir jānodrošina iespējami tuvākais kontakts starp riteņiem (riepām) un ceļu. Drošība ir atkarīga no tā. Ja ritenis atlec uz katra izciļņa un zaudē saķeri ar virsmu, automašīna Alfa Romeo nespēs pārliecinoši saglabāt kustības virzienu, un pēc kārtas tā sāks nojaukt un buksēt. Bremzēšana arī būs neefektīva, jo kontakts ar pārklājumu pastāvīgi tiek zaudēts. Tāpēc labai piekarei Alfa Romeo automašīnas dizainā jābūt mēreni stingrai, lai nodrošinātu drošu riteņu saķeri ar ceļu, un mēreni mīkstai, lai nesatricinātu vadītāju un pasažierus.

Alfa Romeo Stūres iekārta

   Droši vien šeit nevajadzētu būt jautājumiem. Ar Alfa Romeo automašīnas stūres sistēmas palīdzību mēs iestatām kustības virzienu. Vispazīstamākajā versijā komanda no stūres iet caur elektrisko vai hidraulisko pastiprinātāju, stūres mehānismu (mūsdienās visbiežāk zobrata un statīva formā) un ar vilces sistēmas palīdzību pagriež priekšējos riteņus vēlamajā leņķī. Bet ir arī modernākas sistēmas. Starp stūri un riteņiem nav tieša mehāniska savienojuma. Alfa Romeo vadītājs, pagriežot stūri, nosaka tikai savus nodomus, kurus nolasa sensori. Un atsevišķs elektromotors kontrolē riteņu rotāciju.
Ko darīt, ja šis motors neizdodas? Ir skaidrs, ka šāds Alfa Romeo darbības traucējums ir ļoti bīstams — tāpēc sistēma pārslēgsies uz avārijas režīmu, savienojot stūres vārpstu, un stūres shēma atgriezīsies klasiskajā.

Alfa Romeo Bremžu sistēma

   Alfa Romeo automašīnai ir nepieciešams ne tikai paātrināties, bet arī efektīvi apstāties. Bremžu mehānismi katrā Alfa Romeo ritenī ir atbildīgi par palēninājumu. Un tos kontrolē hidrauliskā (ar šķidrumu piepildīta) sistēma. Vadītājs, nospiežot bremžu pedāli, rada spiedienu tajā. Ja nepieciešams, to palielina ar īpašu pastiprinātāju, un pēc tam tas caur metāla caurulēm un gumijas šļūtenēm tiek pārnests uz Alfa Romeo riteņu bremžu mehānismiem.
Protams, šī ir ļoti vienkāršota versija, kas tika izmantota pagājušā gadsimta Alfa Romeo modeļos. Modernai Alfa Romeo automašīnai var būt elektroniska Bremžu sistēma. Princips ir tāds pats kā ar elektronisko stūrēšanu: sensori, Vadības bloks un elektriskais sūknis, nevis tieša Mehāniskā komunikācija. Tas ļauj Alfa Romeo automašīnai bremzēt pirms vadītāja komandas, ja nepieciešams — ārkārtas situācijās. Un pats galvenais, precīzāk un drošāk ir sadalīt bremzēšanas spēku uz Alfa Romeo riteņiem.

   Turklāt pat zemo cenu Alfa Romeo modeļiem tagad ir pretbloķēšanas sistēma. Tas uzrauga spiedienu sistēmā, riteņu rotāciju un novērš to bloķēšanu pat ar spēcīgu spiedienu uz bremžu pedāli. Tā rezultātā Alfa Romeo automašīna saglabā vadāmību (ar bloķētiem riteņiem tā vienkārši slīd vienā virzienā, dažreiz arī rotējot), un tas ļauj izvairīties no šķēršļa. Alfa Romeo bremžu sistēmu izmanto arī citi elektroniskie palīgi. Piemēram, šādi darbojas ESP — tieši bremzes stabilizē automašīnu Alfa Romeo.

   Atsevišķs Alfa Romeo Bremžu sistēmas elements ir stāvvietas (Manuālā) bremze. Kā norāda nosaukums, tas ir paredzēts Alfa Romeo automašīnas fiksēšanai stāvēšanas laikā. Kustībā to izmanto tikai kā ārkārtas situāciju-galveno bremžu atteices gadījumā. Tam var būt arī mehāniska konstrukcija (pēc tam to iedarbina ar sviru, kas piestiprina disku vai cilindru ar spilventiņiem), vai arī to var elektriski iedarbināt, nospiežot pogu.

Alfa Romeo dzinējs

   Pretējā gadījumā to sauc arī par barošanas bloku, lai gan tas nav pilnīgi taisnība — patiesībā šis termins apvieno motoru un pārnesumkārbu (vairāk par to vēlāk). Tradicionāli Alfa Romeo automašīnās tiek izmantoti iekšdedzes dzinēji, kuros degošās degvielas enerģija tiek pārveidota par mehānisko enerģiju, izmantojot noteiktus mehānismus, un tā vada Alfa Romeo riteņus. Un daži no tiem ir arī elektriski, pateicoties Alfa Romeo ģeneratora darbībai.

   Šodien jūs nevienu nepārsteigsit ar Alfa Romeo elektromotoru. Tam nav nepieciešama degviela, tas darbojas ar akumulatora enerģiju. Arī Alfa Romeo hibrīdautomobiļi joprojām ir ļoti aktuāli. Tiem ir abi dzinēji (vai pat vairāki elektriskie). Bet hibrīdos akumulatora jauda ir salīdzinoši maza. Tas ir pietiekami, lai brauktu ar mazu ātrumu vairākus kilometrus, un tad dzinējs sāk darboties, un tas jau pārvieto automašīnu, uzlādējot baterijas. Kāpēc šādas grūtības? Fakts ir tāds, ka hibrīds izrādās efektīvāks par tradicionālo dizainu — vismaz tāpēc, ka tas ļauj atgriezt daļu enerģijas, kas iztērēta paātrinājumam turpmākās Alfa Romeo automašīnas bremzēšanas laikā. Šo režīmu sauc par rekuperāciju, kurā elektromotors pārvēršas par elektroenerģijas ģeneratoru. Un pats dzinējs, pateicoties elektromotora palīdzībai, darbojas ekonomiskākos režīmos.

Alfa Romeo Barošanas Sistēma

   Lai pareizi saprastu, kā iekšdedzes dzinējs darbojas Alfa Romeo automašīnā, ir svarīgi zināt, ka motoram ir nepieciešams vairāk nekā tikai degviela. Lai to sadedzinātu, jums ir nepieciešams gaiss — un stingri noteiktā daudzumā. Alfa Romeo barošanas sistēma nodarbojas ar maisījuma sagatavošanu ar degvielu un barošanu cilindros.

   Pagājušā gadsimta Alfa Romeo pasažieru automašīnas ierīce pieņēma karburatora klātbūtni maisījuma pagatavošanai. Tad Karburatori tika aizstāti ar degvielas iesmidzināšanas sistēmām-tie ir uzstādīti uz visām mūsdienu automašīnām. Sajaukšanas procesu apstrādā elektronika. Tas saņem signālus no dažādiem sensoriem (ieskaitot skābekļa sensoru izplūdes sistēmā), aprēķina optimālo maisījuma sastāvu. Ar sadalītu iesmidzināšanu inžektori pēc vadības bloka komandas piegādā nepieciešamo degvielas daudzumu ieplūdes kolektorā, kur tas sajaucas ar gaisu un nonāk Alfa Romeo cilindrā.
Ir arī tiešās iesmidzināšanas sistēmas. Tajos degviela nonāk tieši Alfa Romeo cilindros un jau ir sajaukta ar gaisu no tur esošā BMW ieplūdes kolektora. Bet princips ir vienāds: Alfa Romeo cilindros veidojas vēlamā sastāva maisījums, un tas aizdegas.

Alfa Romeo Izplūdes sistēma

To sauc arī par izplūdes gāzēm. Tas ir tikai Alfa Romeo iekšdedzes dzinējiem. Pēc tam, kad Degvielas un gaisa maisījums ir sadedzināts Alfa Romeo cilindros, ir nepieciešams pēc iespējas ātrāk noņemt izveidotās Gāzes. Un tajā pašā laikā samaziniet troksni no to izplūstošās plūsmas. Šie ir Alfa Romeo izplūdes sistēmas galvenie uzdevumi. Tas parasti sastāv no vairākiem komponentiem — neitralizatoriem, rezonatoriem un trokšņa slāpētājiem. Kad tie atrodas, gāzes atdziest, un skaņas viļņi, kas iet caur kanālu sistēmu ar starpsienām, daļēji kompensē viens otru. Tā rezultātā caurules izejā mēs nesaņemam sarkano karstu Izplūdes gāzu ar šausminošu rēkt, bet tikai siltas Gāzes ar pieļaujamu skaņu celiņu.

   Ja mēs runājam par modernām Alfa Romeo izplūdes sistēmām, tām ir vēl viena svarīga detaļa — katalītiskais neitralizators. Tas sadala Izplūdes gāzu kaitīgās sastāvdaļas nekaitīgākajās-ideālā gadījumā slāpeklī, ūdenī un oglekļa dioksīdā. Izlasiet, Kas ir Alfa Romeo katalizators un kā tas darbojas.

Alfa Romeo transmisija

   Tas ir viss, kas pārraida Alfa Romeo Dzinēja rotāciju uz riteņiem. Atkal par populāro nepareizo priekšstatu. Transmisija nav tikai pārnesumkārba, kas pārveido motora radīto griezes momentu. Papildus pašai kastei ir arī vārpstas, kas savieno to ar piedziņas asīm, pārnesumkārbas, kas pārnes griezes momentu tālāk uz riteņiem, Vienādu leņķisko ātrumu eņģes.
Ir vairāki piedziņas veidi (priekšējie, aizmugurējie, pilni), dažādas Alfa Romeo pārnesumkārbu versijas (manuālā, automātiskā, CVT, robots), kā arī BMW pārsūtīšanas gadījumi. Atkarībā no tā atšķiras arī transmisiju veidi, lai gan tie ir nosacīti sadalīti atkarībā no Alfa Romeo Pārnesumkārbas veida.

Alfa Romeo Elektroiekārtas

   Pat visvienkāršākajā Alfa Romeo automašīnā ir daudz elektroenerģijas patērētāju. Tie ir aizdedzes sveces (tām jābūt piegādātām ar strāvu, lai izveidotu dzirksteli), Lukturi, elektriskie ventilatori un priekšējā stikla tīrītāji. Mūsdienu Alfa Romeo modeļi ir vienkārši iepakoti ar elektroniku.

   Alfa Romeo automašīnā ir divi enerģijas piegādātāji: akumulators un Ģenerators. Alfa Romeo akumulators saglabā strāvu un izvada to, kad tiek iedarbināts Alfa Romeo dzinējs. Mēs to izmantojam arī stāvvietā ar izslēgtu Alfa Romeo motoru: piemēram, ja ieslēdzam avārijas gaismu vai klausāmies mūziku.

   Bet enerģijas rezerve Alfa Romeo akumulatorā nav tik liela. Tāpēc pēc Alfa Romeo dzinēja iedarbināšanas Alfa Romeo Ģenerators pārņem uzdevumu piegādāt borta sistēmu ar elektrību. Šī ir mini spēkstacija, kas pārveido motora rotācijas enerģiju elektriskajā enerģijā. Enerģija tiek patērēta, cita starpā, lai papildinātu Alfa Romeo akumulatora jaudu.

17 reāli padomi, kā samazināt Alfa Romeo degvielas patēriņu.

Degvielas patēriņš ir viens no lielākajiem autobraucēju izdevumu posteņiem, kas katru mēnesi no budžeta ņem kārtīgu summu. Alfa Romeo degvielas patēriņš ir atkarīgs no dažādiem komponentiem. Dažus no tiem mēs nekādā veidā nevaram ietekmēt (piemēram, motora jauda). Tāpēc vispirms ir vērts noskaidrot, kāds Alfa Romeo degvielas patēriņš ir standarts konkrētai markai un modelim, lai vēlāk nebūtu pārsteigumu.. Otra komponentu daļa ar kompetentu pieeju var ievērojami samazināt Alfa Romeo degvielas patēriņu un tādējādi samazināt automašīnas ekspluatācijas izmaksas.

1. Vienmērīgs paātrinājums samazina Alfa Romeo degvielas patēriņu

Pēc ekspertu domām, līdz 60% no Alfa Romeo degvielas patēriņa ir atkarīgs no vadītāja vai drīzāk no viņa braukšanas stila. Viens no efektīvākajiem veidiem, kā samazināt Alfa Romeo degvielas patēriņu, ir vienmērīgs paātrinājums. Ar pēkšņu paātrinājumu un bremzēšanu daļa Degvielas vienkārši izlido «caurulē». Gluda braukšana, it īpaši pilsētā, ļauj ietaupīt ievērojamu daudzumu degvielas. Atkarība šeit ir vienkārša-jo mazāk mēs nospiežam gāzes pedāli, jo mazāk tiek patērēta Alfa Romeo degviela.

2. Pareizā pārnesuma izvēle samazina Alfa Romeo degvielas patēriņu

Savlaicīga pārslēgšanās uz augstākiem pārnesumiem, ilgstošs paātrinājums katrā pārnesumā palielina Alfa Romeo degvielas patēriņu. Vismodernāko dzinēju optimālais darbības režīms ir diapazons no 2 līdz 3 tūkstošiem apgriezienu, braucot ar mazāku vai lielāku ātrumu, Alfa Romeo degvielas patēriņš un motora nodilums palielinās. Ja iespējams, ieslēdziet augstu pārnesumu-tas parasti ir visekonomiskākais.

3. Dzinēja bremzēšana samazina Alfa Romeo degvielas patēriņu
Vēl viens triks ir izmantot motora bremzēšanu, nevis velmēšanu. Braucot, motors darbojas tukšgaitā un jebkurā gadījumā patērē noteiktu daudzumu degvielas. Kad motors bremzē, automašīnas elektronika «redz», ka motora apgriezienu skaits ir liels un gāzes pedālis tiek atbrīvots, un izslēdz degvielas padevi. Tas nozīmē, ka motors darbojas kompresora režīmā un nepatērē degvielu. Ja šajā brīdī borta datora displejā tiek parādīts Alfa Romeo degvielas patēriņš, tas būs vienāds ar 0 litriem.

4. Biežas apstāšanās palielina Alfa Romeo degvielas patēriņu
Brauciet tā, lai samazinātu transportlīdzekļa apstāšanos. Iepriekš analizējiet luksofora signālus-ja ir ieslēgta sarkanā gaisma, varat palēnināt ātrumu un nobraukt līdz luksoforam, kad ieslēdzas zaļā gaisma, jūs varat braukt pa krustojumu, neapstājoties. Tas pats attiecas uz gājēju pārejām-nav nepieciešams paātrināties, ja redzat gājējus, kas tuvojas krustojumam. Katra pietura un nākamais starts no vietas palielina Alfa Romeo degvielas patēriņu.

5. Bieža dzinēja iedarbināšana palielina Alfa Romeo degvielas patēriņu
Neizslēdziet dzinēju īsu pieturu laikā 1-2 minūtes. Motora iedarbināšanai būs nepieciešams papildu Alfa Romeo degvielas patēriņš. Izslēdziet motoru, kad tas tiek apturēts satiksmē ilgāk par 5 minūtēm. Ja apstāšanās laiks ir mazāks par 5 minūtēm, pastāvīga motora iedarbināšana un apstāšanās ne tikai palielinās Alfa Romeo degvielas patēriņu, bet arī saīsinās akumulatora un startera kalpošanas laiku. Izņēmums ir automašīnas ar» Start-stop » sistēmu, kuras vienības ir paredzētas šādam darbam.

6. Citu automašīnu apdzīšana palielina Alfa Romeo degvielas patēriņu
Izvairieties no nevajadzīgas apdzīšanas. Ar dinamisku apdzīšanu Alfa Romeo degvielas patēriņš dramatiski palielinās. Ja jums tūlīt pēc apdzīšanas jāgriežas uz tuvējā ceļa vai jāapstājas degvielas uzpildes stacijā, apdzīšanas dēļ nevajadzētu apdzīt.

7. Ilgstoša Dzinēja iesildīšanās palielina Alfa Romeo degvielas patēriņu
Aukstā sezonā nesildiet motoru, stāvot uz vietas. Ilgstoši iesildoties, Alfa Romeo degvielas patēriņš palielinās, un Motors, atrodoties ceļā, sasilst daudz ātrāk. Pietiek iedarbināt automašīnu, pāris minūtes to sasildīt un lēnām sākt braukt ar mazu motora apgriezienu skaitu.

8. Atvērtie logi palielina Alfa Romeo degvielas patēriņu
Atvērtie logi un lūkas rada papildu aerodinamisko pretestību un palielina Alfa Romeo degvielas patēriņu. Tāpēc, ja laika apstākļi to atļauj, labāk ir aizvērt logus un izmantot automašīnas apkures sistēmas ventilatoru, lai piegādātu gaisu.

9. Iekļautais Gaisa kondicionieris palielina Alfa Romeo degvielas patēriņu
Ieslēdzot gaisa kondicionieri, Alfa Romeo degvielas patēriņš palielinās līdz 15%, taču šeit visi izvēlas sev starp komfortu un degvielas patēriņu. Turklāt saistībā ar iepriekšējo padomu jums jāsaprot, ka ilgstošas ātrgaitas satiksmes apstākļos uz šosejas joprojām būs ekonomiskāk ieslēgt gaisa kondicionieri nekā braukt ar atvērtiem logiem. Lielā ātrumā aerodinamikai ir nopietnāka ietekme uz Alfa Romeo degvielas patēriņu.

10. Automašīnas svara samazināšana samazina Alfa Romeo degvielas patēriņu
Jo smagāka automašīna, jo lielāks ir Alfa Romeo degvielas patēriņš. Lai samazinātu Alfa Romeo degvielas patēriņu, jūs varat izkraut bagāžnieku, noņemot no tā nevajadzīgas lietas: eļļas kannas, antifrīzu, rezerves daļas utt. Salonā var būt arī lietas, kas vienkārši atrodas apkārt. Piemēram, automašīnas sēdeklis. Kopā ņemot, šīs mazās lietas var ievērojami samazināt Alfa Romeo automašīnas lieko svaru.

11. Riepas un diski ietekmē Alfa Romeo degvielas patēriņu
Lai samazinātu Alfa Romeo degvielas patēriņu, jums jāpievērš lielāka uzmanība riepu izvēlei. Mūsdienu augstas kvalitātes riepas samazina rites berzi un palīdz vēl vairāk samazināt Alfa Romeo degvielas patēriņu. Parasti tūlīt pēc jaunu riepu uzstādīšanas Alfa Romeo degvielas patēriņš palielinās un pēc tam pakāpeniski samazinās. Samazināts riepu spiediens palielina Alfa Romeo degvielas patēriņu, palielinoties rites pretestībai. Tomēr, lai ietaupītu degvielu, nav nepieciešams pārāk palielināt riepu spiedienu, jo tas var negatīvi ietekmēt vadāmību un komfortu. Tas ir pietiekami, lai uzturētu pastāvīgu spiedienu, ko ražotājs ieteicis konkrētam riepu izmēram. Kas attiecas uz diskiem, atkarība ir vienkārša — jo platāki un smagāki diski, jo lielāks ir Alfa Romeo degvielas patēriņš. Izmantojot vieglmetāla diskus (lietus vai kaltus), nevis apzīmogotus, Alfa Romeo var ietaupīt degvielu.

12. Iekļautie Lukturi palielina Alfa Romeo degvielas patēriņu
Tie rada papildu slodzi un palielina Alfa Romeo degvielas patēriņu, tomēr, ja jums nav uzstādīti Dienas gaitas lukturi, tad saskaņā ar likumu jums ir jāieslēdz priekšējie Lukturi jebkurā diennakts laikā, tāpēc mēs nevaram ietekmēt šo faktoru.

13. Sildītājs un priekšsildīšana ietekmē Alfa Romeo degvielas patēriņu
Spēcīgi slodzes avoti transportlīdzekļa borta tīklā arī veicina Alfa Romeo degvielas patēriņa pieaugumu. Tas ir sildītājs, apsildāmi sēdekļi, spoguļi, logi. Tāpēc ir vērts tos izmantot tieši tik daudz, cik tas patiešām ir nepieciešams.

14. Jumta bagāžnieks palielina Alfa Romeo degvielas patēriņu
Aerodinamikai ir lielāka ietekme uz Alfa Romeo degvielas patēriņu trasē-jo lielāks ātrums, jo spēcīgāka ir tā ietekme. Ir skaidrs, ka mēs nevaram noteikt rūpnīcas aerodinamiku. Tomēr papildu elementi, īpaši jumta bagāžnieks, to var pasliktināt. Ja jums tas nav vajadzīgs tieši šajā ceļojumā, labāk to noņemt.

15. Borta datora rādījumu analīze palīdzēs noteikt Alfa Romeo optimālo degvielas patēriņu
Ja jūsu Alfa Romeo automašīna ir aprīkota ar maršruta datoru, pārslēdziet to uz Alfa Romeo degvielas patēriņa lasīšanas režīmu. Uzraugot degvielas patēriņu, jūs varat izvēlēties optimālāko braukšanas režīmu.

16. Automašīnas stāvoklis ietekmē Alfa Romeo degvielas patēriņu
Lai samazinātu Alfa Romeo degvielas patēriņu, ir nepieciešams savlaicīgi uzturēt automašīnu un nomainīt palīgmateriālus. Piemēram, piesārņoti gaisa un degvielas filtri, vecās aizdedzes sveces var palielināt Alfa Romeo degvielas patēriņu.

17. Motoreļļas izvēle ietekmē Alfa Romeo degvielas patēriņu
Ja automašīnu ražotājs Alfa Romeo atļauj izmantot vairākus motora un transmisijas eļļu variantus, izmantojiet vismazāk viskozos, tie palīdzēs samazināt Alfa Romeo degvielas patēriņu

 ALFA ROMEO. Как уменьшить расход топлива Альфа Ромео.

ALFA ROMEO. Reducir el consumo de combustible Alfa Romeo