DEGVIELAS AKTIVATORS — tā ir ierīce, kas tiek uzstādīta uz degvielas padeves šļūtenes (bez iegriešanas) un degvielas patēriņš Alfa Romeo samazināsies par 20%. Tāpēc ar to pašu degvielas daudzumu savā Alfa Romeo Jūs nobraucat VAIRĀK KILOMETRU!
Dzinējs Alfa Romeo sāk strādāt labāk un klusāk jau pēc pirmajiem kilometriem. Bet samazināts degvielas patēriņš Alfa Romeo padara katru piekto uzpildītais litru bez maksas!
Aktivātori uzstāda uz visiem Alfa Romeo modeļiem un priekš visiem degvielas veidiem — GĀZE, BENZĪNS, DIZEĻDEGVIELA.
Aktivatorus ir viegli uzstādīt, tie dažu minūšu laikā tiek uzstādīti uz Alfa Romeo degvielas PADEVES šļūtenes:
1. Alfa Romeo degvielas patēriņš tiek samazināts par 20%.
2. Neliels Alfa Romeo dzinēja jaudas pieaugums.
3. Pagarina Alfa Romeo dzinēja kalpošanas laiku.
4. Oglekļa monoksīda un citu piesārņotāju saturs Alfa Romeo izplūdes gāzēs (CO un CH) tiek samazināts par 30-40%.
5. Stabila un dinamiska Alfa Romeo dzinēja darbība.
6. Samazina kvēpu un oglekļa nogulšņu veidošanos uz Alfa Romeo virzuļiem, cilindriem, aizdedzes svecēm, degvielas inžektoriem, katalizatora un izplūdes caurulēm.
7. Pagarina Alfa Romeo katalizatora, Lambda zondes, aizdedzes sveces un Alfa Romeo degvielas iesmidzinātāju kalpošanas laiku.
8. Vieglāka Alfa Romeo dzinēja iedarbināšana aukstajā laikā.
Tādā veidā Jūsu Alfa Romeo dzinējs darbosies daudz labāk (it kā Jūs uzpildītu Alfa Romeo automašīnu ar ļoti kvalitatīvu degvielu).
Samazina Alfa Romeo degvielas patēriņu par 20%.
Alfa Romeo Aktivators ir magnētiska ierīce, kas maina benzīna, gāzes un dīzeļdegvielas molekulāro struktūru un optimizē to labākai sadegšanai un zemākam Alfa Romeo degvielas patēriņam.
Jebkura degviela (benzīns, dīzeļdegviela, gāze), kas iet caur šo aktivatoru 10 magnētiskajiem laukiem, uz īsu brīdi maina tā struktūru un īpašības un pilnīgāk un vienmērīgāk sadedzina Alfa Romeo motora cilindros.
Sakarā ar to Alfa Romeo dzinējs sāk darboties daudz labāk.
Aktivators smalki un vienmērīgi atdala un izplata degvielas daļiņas, kas nodrošina visefektīvāko degšanu Alfa Romeo dzinējā. Degvielas molekulas vieglāk sadalās un labāk reaģē ar skābekli, kā rezultātā samazinās Alfa Romeo degvielas patēriņš.
Alfa Romeo degvielas Aktivators ģenerē 10 (desmit) magnētiskos laukus, kas, šķērsojot degvielu, pārtrauc saites starp ogļūdeņraža molekulām un samazina to lielumu. Tas atvieglo sajaukšanos ar skābekli un nodrošina efektīvāku un tīrāku sadedzināšanu.
Iedomājieties, kā Jūsu Alfa Romeo dzinējs darbojas ar ļoti labu degvielu …
Tas ir, izrādās pilnīgi atšķirīga (labāka) degviela Alfa Romeo.
Sasmalcināta malka sadedzina daudz labāk nekā veseli baļķi… Tas pats notiek ar automašīnas degvielu Alfa Romeo dzinēja cilindros.
Tā rezultātā Alfa Romeo dzinējs darbojas efektīvāk un rada lielāku jaudu, kas samazina Alfa Romeo degvielas, kā arī ogļūdeņražu (CH), oglekļa monoksīda (CO) un slāpekļa oksīdu patēriņu no Alfa Romeo izplūdes gāzēm.
Jūsu Alfa Romeo izplūdes caurule, turbos un katalītiskais neitralizators kalpos daudz ilgāk, pateicoties tīrām Izplūdes gāzu emisijām, bez tīrīšanas vai nomaiņas.
Alfa Romeo uzstādītie Aktivatori samazina degvielas blīvumu un viskozitāti:
1. Tas noved pie mazāku degvielas daļiņu veidošanās, nodrošina labu izsmidzināšanu un sadegšanu Alfa Romeo dzinēja cilindros.
2. Degviela labāk aizdegas un vienmērīgi sadedzina, kas nodrošina vienmērīgu un bezdūmu Alfa Romeo dzinēja darbību.
3. Samazina nogulsnes degvielas iesmidzinātājos un oglekļa nogulsnes Alfa Romeo aizdedzes svecēs un cilindros.
4. Tas atvieglo Alfa Romeo degvielas padeves sistēmu darbību.
5. Palielina Alfa Romeo degvielas sistēmu uzticamību un kalpošanas laiku.
Tas viss noved pie labākiem degvielas sadegšanas apstākļiem Alfa Romeo cilindros.
Degviela ar Aktivatoriem pilnīgāk sadedzina Alfa Romeo motorā un neatstāj oglekļa nogulsnes uz virzuļiem, cilindriem un aizdedzes svecēm.

UZMANĪBU! Galvenā ŠO AKTIVĀTORU atšķirība ir tā, ka viņos izvietoti 20 magnēti, kas īsā laikā maina DEGVIELAS ĪPAŠĪBAS UN TĀS STRUKTŪRU. Citos līdzīgo aktivātoros atrodas tikai 2 jaudīgi magnēti, kuri nav spējīgi neko mainīt degvielas struktūrā (skatīties «LĪDZĪGI»)
Cena:
1 Aktivatoru komplekts (2 Aktivatori) — 60,00 EUR
UZMANĪBU JAUNUMS!
Kopēja degvielas Aktivātora un autotermijas Aktivātora izmantošana uz ALFA ROMEO automašīnas ļauj SAMAZINĀT DEGVIELAS PATĒPIŅU LĪDZ 30-40 %!
Skatīties AUTOTERMIJAS AKTIVĀTORS
PATENTI UN DOKUMENTI
Noklikšķiniet attēlus un tie palielināsies
Pieredze, kam pieder vecs degvielas patēriņš Alfa Romeo. Vai viss ir tik biedējoši?
Šodien mēs nerunājam par manu bijušo automašīnu, bet par mana tuvā drauga automašīnu. Viņš vienmēr bija ieinteresēts, kā tas bija, piemēram, piederēt itāļu automašīnai un cik bieži tajā kaut kas saplīst, un tā tālāk. Tā kā es esmu viņa tuvs draugs un apzinājos visus sadalījumus, kā arī es daudzkārt braucu ar šo automašīnu, es varu jums pateikt, kas tas ir, piemēram, piederēt eksotiskam transportlīdzeklim.
Internetā bija daudz lasīšanas un dzirdējuši no īpašniekiem par šīm automašīnām. Trīs galvenās patiesības: nepērciet 2.0 Twinspark motorus, esiet gatavi remontēt balstiekārtu ik pēc 50 tūkstošiem kilometru un nesaglabājiet palīgmateriālus.
Pārbaudot arī 8-10 automašīnas, es varu teikt, ka Alphas ir saglabājušās labāk nekā BMW. Es bieži esmu dzirdējis, ka 156 modelis ir mežonīgi puves, bet es neteiktu, ka tas ir rūsējošs spēcīgāks nekā tas pats BMW. Kopumā modeļa korpuss ir ļoti spēcīgs, bet apakšdaļa un sliekšņi dažreiz nav ļoti labā stāvoklī.
2.0 motori ir gandrīz visi nogalināti. Katru sekundi ir dīzeļdegvielas skaņa. Pilnīgi visiem dzinējs tika veikts kapitālais remonts. Kāpēc? Jā, jo tas iet labi un pagriežas līdz 7 tūkstošiem apgriezienu. Viņi saka, ka 1,8 litru dzinējs ir ticamāks nekā 2,0 litru dzinējs, un tā ir taisnība. Neuzskatu, ka 2.0 Twin Spark ir izšķērdēta 1.8. Un neuzskatu, ka dvīņu dzirksteļaizdedzes sistēma (izmantojot divas sveces uz cilindru) ir dārga un nav uzticama. Sveces ir standarta, tikai divreiz vairāk.
Starp 1.8 un 2.0 motoriem atšķirības dinamikas ziņā ir nenozīmīgas. Pat šodien šie dzinēji ir ļoti tehnoloģiski attīstīti. Bet šīs jaudas realizācija nav ļoti patīkama: maksimālais griezes moments tiek sasniegts, ja jūs ieslēdzat motoru tuvu izslēgšanai. Turklāt motoram ir vēl viena iezīme, kas raksturīga sportam: Izplūdes kolektors ar mainīgu ģeometriju: lielā ātrumā motorā ieplūst vairāk gaisa.
Balstiekārta bija nolietota katrā gadījumā. Kaut kas klauvēja visur. Tomēr, neskatoties uz to, Alfa Romeo lieliski izturējās uz ceļa. Jūs zināt, ka ir ļoti stingras un kontrolētas mašīnas. Viņi ir jauki vadīt, bet tie ir ļoti neērti, braucot normāli. Un tur ir automašīnas, kas ir ļoti ērti, bet nav vadīt. Tāpēc Alfa Romeo man šķita ideāls kompromiss starp vadāmību un komfortu.
Kopumā pēc vēl dažām pārbaudēm mēs paņēmām 1,8 litru alfa mehāniķim ar velūra interjeru un koka stūri. No niansēm: kluso bloku un vairāku sviru nomaiņa, neliela korozija uz arkām un spārniem. Apakšdaļa bija pārgatavota. Un tagad sāksim par darbības pieredzi.
Īpašumtiesību pieredze degvielas patēriņš Alfa Romeo
Mēs lasām tik daudz par to, ko Romeo Alphas ir grūti labot, ka mēs braucām un baidījāmies, ka kaut kas tagad nokrist. Tūlīt pēc pirkuma tika veikta apturēšana.Pirmajā mēnesī mēs visi gaidījām kaut ko lidot prom. Dīvaini, ka automašīna nevilka nekādus trikus. Pagāja vēl 2 mēneši, un man bija jāmaina augstsprieguma vadi, bet tas ir sīkums. Automašīna nesadalījās un neizdevās. Ceļā citi īpašnieki vienmēr sveica viens otru, un daži cilvēki nāca klajā un interesējās par šo automašīnu. Bieži vien mēs esam dzirdējuši: «šeit bija tāds mans draugs… Ak, cik daudz skumjas esmu redzējis ar viņu.»
Mēs nezinājām nekādas skumjas ar viņu. Piekares remonts pēc iegādes bija nedaudz dārgāks. Mēs tikai zinājām, ka šajā automašīnā ir ļoti grūti mainīt starteri: lai to izdarītu, mums būtu jāizskrūvē Izplūdes kolektors-tas ir vienīgais veids.
Es droši iznīcināšu mītu, ka daži cilvēki veic Alfa Romeo remontu. Neviens atteicās. Mēs jautājām mehāniķiem, ko viņi teiks par Alfa Romeo: viņi atbildēja, ka kopumā tas nav slikti, lai gan balstiekārta bija vāja, un 2.0 dzinēji bija briesmīgi. Nopietni, es nevaru teikt, ka automašīna ir neuzticama. Nobraukums jau bija pat 310 tūkstoši kilometru, un nebija rūpes. Tikai apturēšanas resurss ir vājš, bet to var uzskatīt par samaksu par tā perfektu līdzsvaru.
Bet, ja jums ir Alfa Romeo, tad visi jūsu draugi un paziņas jūs uzskatīs par traku. Tas mani pārsteidz, cik daudz var kļūdīties, un cik daudz mītu var iet ap automašīnu. Lai gan tas spēlē viņa rokās: cenu zīme viņam ir atkarīga no tā. Bet nobraukumu šīs automašīnas iekšpusē ir diezgan grūti noteikt: augstas kvalitātes apdares materiāli nav pakļauti nodilumam. Pat sēdekļu āda ir ļoti blīva un jūtas ļoti labi, braucot zem 250 tūkstošiem.
Šī automašīna nav ļoti piemērota kā pirmā, jo Sajūgs tajā ir stingrs, un gāzes un bremžu pedālis ir ļoti jutīgs. Turklāt neaizmirstiet par zemo Piekares resursu: esiet gatavi iet pa bedrēm un izciļņiem.
Kas jums patīk degvielas patēriņš Alfa Romeo
Tie, kas mīl automašīnas, redzēs tajā unikālu individuālo stilu. To var salīdzināt ar Apple tehnoloģiju: tie arī padara visu individuālu, atšķirīgu no konkurentiem, un tāpēc zīmols tiek uztverts kā kaut kas oriģināls.
Šo identitāti var redzēt dizainā un tehnoloģijā: automašīna 1998. gadā ieguva vairāk nekā 35 balvas! Starp tiem ir «labākā automašīna Eiropā»,» labākā piekare «un»skaistākā automašīna». Šeit ir arī koka stūre, ko var redzēt dažās citās vietās, oriģinālajos diskos ar apaļiem caurumiem, neparasta ergonomika: pie kontrolpunkta tiek aktivizēti miglas lukturi un spoguļa regulēšana. Salons norāda uz sportu ar visu savu izskatu, tāpēc jūs noteikti nevarat izsaukt Alfa garlaicīgi.
Secinājums degvielas patēriņš Alfa Romeo
Es kļuvu pārliecināts, ka jums nevajadzētu ticēt mītiem par automašīnām. Runāt par sadalījumu un Alfa Romeo augstās izmaksas ir simtprocentīgi nepamatotas. Vienīgais trūkums ir balstiekārtas sistēmas trauslums(lai gan tā nomaiņa nav dārgāka nekā konkurentu). Problēma ir tā, ka automašīnai ir tendence braukt ātri, kas tirgū rada daudz mirušo eksemplāru. Tas pats tika teikts par BMW, bet zinoši cilvēki teiks, ka šīs automašīnas ir diezgan uzticamas.
Tātad, vai ir vērts iegādāties sev šādu automašīnu? Tas viss ir atkarīgs no tā, kas jums nepieciešams. Ja jums tas ir nepieciešams kā emociju avots, tad noteikti jā. Neviena automašīna par šāda veida naudu nedos tik daudz emociju. Bet, ja jums ir nepieciešama automašīna kā tikai transporta līdzeklis, tad Alfa Romeo nevajadzētu lietot apturēšanas dēļ.
ALFA ROMEO. Как уменьшить расход топлива Альфа Ромео.