CITROEN. Samazinam degvielas patēriņš Citroen

CITROEN Degvielas Aktivātors — tā ir ierīce, kas tiek uzstādīta uz degvielas padeves vada (bez iegriešanas) Jūsu Сitroen automašīnai un pārveido degvielas struktūru un tās īpašības.

Ekonomē visiem Citroen modeļiem līdz 20% degvielas (tāpēc katrs 5. degvielas litrs sanāk bezmaksas).

Automašīnas Citroen dzinējs sāk strādāt labāk jau pēc pirmajiem nobrauktajiem kilometriem.

AKTIVĀTORS palīdz SAMAZINĀT ar Jūsu automašīnas Сitroen saistītot IZDEVUMUS ne tikai ar mazāku degvielas patēriņu (DEGVIELAS EKONOMIJA — 20%) bet arī ar STABILU DZINEJA DARBĪBU un tā pastāvīgu profilaksi.

   Rekomendē visiem Citroen modeļiem un visiem degvielas veidiem (GĀZE, BENZINS, DĪZEĻDEGVIELA)

1. Citroen degvielas patēriņa samazināšana par 20 %.
2. Citroen dzinēja jaudas neliela palielināšana.
3. Citroen CO un CH pazemināšana par 30-40 % (tehniskās apskates iziešanas garantija).
4. Vienmērīga un dinamiska Citroen dzinēja darbība.
5. Piededžu samazināšana Citroen vizuļos, cilindros, svecēs, smidzinātājos, katalizatorā un izpūtējos.
6. Vieglāka Citroen dzinēja iedarbināšana aukstajā laikā.

DZINĒJS Citroen sāk strādāt LABĀK.

     Kustoties caur Aktivātora magnētiskajiem laukiem, DEGVIELAS struktūra tiek izmainīta, kas nodrošina PILNĪGĀKU un vienmērīgu SADEGŠANU Citroen cilindros.

Aktivātori samazina degvielas blīvumu un biezumu:

1. Tas noved pie sīkāku degvielas daļiņu izveides, nonākot Citroen cilindros.
2. Izsmidzināšanās leņķa palielināšanos nonākot Citroen dīzeļa uzgaļos.
3. Novērš Citroen dīzeļa uzgaļu piesārņošanos.
4. Samazina slodzi Citroen degvielas padeves sistēmu darbībā.

  Kā rezultāts Citroen DZINĒJS strādā daudz LABĀK (it kā jūs būtu uzpildījušies ar ļoti augstas KVALITĀTES DEGVIELU).

  Jūs taču piekritīsiet, ka saskaldīts baļķis DEG daudz LABĀK, nekā vesels… TĀPAT NOTIEK ARĪ AR DEGVIELU!  Interesanti, kā parasti šie rādītāji uzrādās uz CITROEN  pēc pirmajiem 10-20 km.

Aktivātoru uzstādīšanas piemēri dažādiem Citroen modeļiem

Noklikšķiniet fotoattēlus un tie palielināsies

UZMANĪBU! Galvenā ŠO AKTIVĀTORU atšķirība ir tā, ka viņos izvietoti 20 magnēti, kas īsā laikā maina DEGVIELAS ĪPAŠĪBAS UN TĀS STRUKTŪRU. Citos līdzīgo aktivātoros atrodas tikai 2 jaudīgi magnēti, kuri nav spējīgi neko mainīt degvielas struktūrā (skatīties «LĪDZĪGI»)

Zinot, kur atrodas Citroen padeves degvielas šļūtene, uzstāda 5 minūtēs (skatīties UZSTĀDĪŠANA)

Ekonomē visiem Citroen modeļiem līdz 20% degvielas (tāpēc katrs 5. degvielas litrs sanāk bezmaksas).

Je pēkšņi nebūsiet apmierināti, garantēti preci var atgriezt 37 dienu laikā (lasīt sadaļā «ATGRIEŠANA»).  

Ražots Latvijā

Ražojam un realizējam Latvijā no 2008 gada.

Degvielas Aktivātora kalpošanas termiņš ne mazāk kā 15 gadi.

Cena:

1 Aktivatoru komplekts (2 Aktivatori)40,00 EUR

 UZMANĪBU JAUNUMS!

Kopēja degvielas Aktivātora un autotermijas Aktivātora izmantošana uz CITROEN automašīnas ļauj SAMAZINĀT DEGVIELAS PATĒPIŅU LĪDZ  30-40 %!

Skatīties AUTOTERMIJAS AKTIVĀTORS

PATENTI UN DOKUMENTI 

Noklikšķiniet attēlus un tie palielināsies

 Latvijas TV raidījums «BEZ TABU» par Aktivatoriem:

 Visā pasaulē jau sen ir zināma un plaši tiek pielietota naftas produktu magnētiskā apstrāde, ko veic degvielas patēriņa samazināšanas nolūkā. Lai atvērtu, klikšķiniet uz zilā raksta tektsu — «Par to neesat iedomājušies nedz Jūs, nedz Jūsu automehāniķis.»

Lietošana Citroen
Iezīmes tehniskās ekspluatācijas Citroen: dzinēji
No viedokļa lajs markas auto Citroen virtuozus un sarežģītus aprēķinus. Pats franču autoražotājs ir arī pēdējos gados cenšas pierādīt visai pasaulei, ka tā produkcija ir droša, vienkārša apkalpošanā un ekspluatācijā.

Tiešām, ja runājam par dzinējiem, Citroen, tad tie ir pietiekami uzticami pēc pasaules standartiem, un šajā gadījumā remonts nav sit pa maku. Nopietnas problēmas radās tikai dzinēju sērijas Prince, kas izstrādāti kopīgi ar BMW. Tad турбированной un atmosfēras modifikācijās šī motora tilpums 1,6 l THP un VTi attiecīgi) ekspluatācijas atklāts paaugstināts eļļas patēriņš. Turklāt radās problēmas натяжителе ķēdes GRM. Šīs problēmas līdz galam vēl nav likvidēta, lai gan konstrukcija motoriem tika veikti daži uzlabojumi.

Pēdējās mazlitrāžas modeļiem (piemēram, C4) koncerns plānveidīgi aizstāj benzīna dzinējs BMW rezultātu pašattīstības — motors PureTech. Šajā агрегате nav viens cilindrs, līdz ar to dzinējs ir aprīkots ar turbopūti un ir apveltīts ar tiešo iesmidzināšanu. Zināmas problēmas bija saistītas tikai ar vienu partiju dzinēju detaļas, kas ir izgatavotas Nīderlandē, un tie bija saistīti ar lietošanas kloķvārpstas. Ražošanā tika izmantots pārāk mīksts metāls.

Runājot par dzinēju kopumā, produktu sērijas Prince, kas izstrādāta, piedaloties BMW, labāk izvairīties. Lai gan dzinēji šīs sērijas, nodrošina degvielas ekonomiju un pieņemamu veiktspēju, eļļa, ja to patērē pārmērīgi daudz, kā arī ir problēmas ar spriegotājs ZOBSIKSNAS. Uz турбированной modifikācijas modelis bieži vien atsaka turbīna, bet atmosfēras pārstāj darboties maiņa fāzes izplatīšanas sistēmas.

Neveiksmīgs modelis ir un tajā neapšaubāmi palīdzēja divu litru dzinējs Hpi 2001. gada izlaiduma. Tas tika izstrādāts, izmantojot virkni EW, tomēr ir tiešo iesmidzināšanu. Pie šī modeļa ekspluatācijas laikā rodas problēmas ar kontrolieri.

Īpašnieki турбодизельных agregātu 2.7 HDi c 6-th cilindru dzinējiem ir problēmas ar коленвалом. Labāk sevi parāda viņa pēctecis — 3-litru HDi. Bet klātbūtnes dēļ viņā dārgas pjezoelektriskie sprauslu šis agregāts nav piemērots visiem.

Remonts, uzturēšana un ekspluatācija Citroen: AKB

Jebkurš akumulators ir ierobežots kalpošanas laiks, un ar laiku noveco. Lai to paātrinātu nodilumu var dažādas neveiksmes elektriskā aprīkojuma auto, būtisks izlādēšana.

Sistēmas un ierīces auto, aktīvi patērē elektroenerģiju, ja nav ģenerators darbojas, patērē akumulatora enerģiju. Sakarā ar šo автоконцерн Citroen iesaka visiem autobraucējiem bez īpašas nepieciešamības nav izmantot tādu elektroiekārtu apkalpošana, elektroierīces, piemēram, gaisa kondicionieris, radio vai apgaismojumu, kad ir izslēgts dzinējs. Lai ekspluatāciju automašīnu Citroen vajadzētu iegādāties tikai oriģinālās elektriskās sastāvdaļas.

Akumulatora uzlādes līmenis ir atkarīgs no darba režīma ģenerators. Ja bojāts ģenerators, akumulators būs pilnībā uzlādēt. Un otrādi, pastāvīgs darbs ģeneratora ekspluatācijas procesā Ситроена var izraisīt bateriju pārlādēšana un kā rezultātā tās attīstīšanu un nodilumu. Bez tam, paaugstināts enerģijas patēriņš un ātra baterijas izlādēšanās bieži vien izraisa strāvas noplūde klātbūtnes dēļ slikta savienojuma электроцепи.

Par elektrolītu, kas ir skābes šķīdumu ietekmē pārāk augsta vai zema temperatūra, samazinot viņa vadītā un bojājot aktīvā viela. Rezultātā samazinās akumulatora spriegums, tās darbības kvalitāti jūtami samazinās.

Akumulatoru kā viens no būtiskākajiem elementiem, auto, jums ir nepieciešams regulāri pārbaudīt pie jebkura centrā Citroen. Darīt to vēlams vismaz katru gadu ziemas sākumā. Periodiska diagnostika baterijas ļaus jums laikus izsekot jebkuru defektu, un pieņemt lēmumu par iespējamo nomaiņu, akumulatora, izvairoties no turpmākas problēmas ar darbaspējām auto.

Normālas ekspluatācijas apstākļos un ar stingru sekošanu prasībām, tehniskās apkalpošanas akumulators kalpo vidēji ap 5 gadiem.

Lai kalpošanas laiks uzkrājums samazinātos, par bateriju vajadzētu regulāri sekot līdzi. Regulāri pārbaudiet, vai virsma akumulatora — tai jābūt tīrai un sausai. Pirms ilgstošu dīkstāvi auto (vairāk kā mēnesi) akumulatoru labāk noņemt un pilnībā uzlādēt. Filmēja un sagatavots glabājiet akumulatoru pirms lietošanas vēsā vietā.

Savādi, īsu braucienu visspēcīgāk разряжают akumulatoru. Ģenerators ir vajadzīgs nobraukums ir vismaz 10 km, lai pilnībā uzlādētu akumulatoru. Viena neliela brauciens neļauj pilnībā atjaunot enerģiju.

Augstas kvalitātes firmas akumulatori Citroen atbilst visām mūsdienu prasībām, apvienojot kvalitāti, ar ilgu kalpošanas laiku. Ja pilnībā tiek ievērota lietošanas instrukcija Ситроена, garantija firmas baterijas ir 1 gads.

Koncerns Citroen rūpējas par vides aizsardzības un piedalās pasākumos par atkritumu pārstrādes. Katrā ražošanas posmā, sākot ar projektu un beidzot ar apsaimniekošanu neizmantojamu ekspluatācijas rezerves daļas, augu Citroen un visa dīleru tīkls atbildīgi seko līdzi pārstrādi piesārņojošo vielu. Atbildība — viens no galvenajiem principiem uzņēmumā.

Kā pagarināt ekspluatācijas periodā amortizatoru Citroen

Par automašīnu nobrauktais attālums ir 20 tūkstoši kilometru balstiekārta paspēj nostrādāt 1 miljons reizes un vairāk. Nav pārsteidzoši, ka galvenais iemesls produkcijas amortizatora no ierindas ir iemiesota viņa dabiskajā износе. Papildus, kopējo nobraukto attālumu, amortizatoru nolietojumu ekspluatācijas laikā ietekmē arī slodze uz auto, ceļa seguma kvalitāte un braukšanas maniere.

Ja bojātu амортизаторе transportlīdzeklis ir pakļauts nopietnam riskam, proti,:

palielinās bremzēšanas ceļš (līdz 35%);

samazinās noturība auto pret akvaplanēšanu 15%;

resurss riepas var samazināties līdz 25%;

Lodveida balsti, dzinēja, piekares un citi blakus novietotas detaļas var iziet no ierindas.

Amortizatori nolietojas pakāpeniski un nemanāmi. Tomēr laika gaitā ilgstoša to lietošana dod par sevi zināt — sāk justies diskomfortu braucot. Pats galvenais — nolietojums ietekmē drošības spilvens.

Ņemot vērā visu iepriekš teikto, amortizatori, nepieciešams regulāri pārbaudīt. Darīt, ir ieteicams ik pēc 20 tūkstošiem kilometru ekspluatācijas oficiālajos servisa centros Citroen.

Iziešana no ierindas vienu vai vairākus amortizatoru var noteikt pēc tādām pazīmēm:

Straujos pagriezienos mašīna ir apņēmusies заносу.
Uz ilgstošu pagriezienos palielinās «рыскание» automašīnu.
Parādās raksturīgs nedzirdīgo grabēt, ja iet «guļošam policistam».
Kad sadalīšana riteņi sāk aulekšot, kas noved pie sliktas saķeres ar brauktuves daļa.
Uz bojāto амортизаторе no ārpuses parādās eļļas notecējumi.
Paātrina riepu nodilumu.
Savlaicīgi pārbauda stāvokli, amortizatori, bet kad atrodat izrādās, mainiet to uz jaunu. Tikai tā jūs dosiet savam Ситроену garantiju drošu ekspluatāciju.

Ekspluatācijas īpatnības Citroen C3
Jaunās paaudzes automašīnas Citroen C3 tika prezentēts auto izstādē Frankfurtē-pie-Mainas, kas norisinājās 2001.gada rudenī. Šī sērija, сменившая sevi modeļu klāstu, Saxo, ir pārstāvis no tautas autoīpašnieku vidū klase B.

Galvenās priekšrocības, kas piemīt Citroen C3 — palielināta salona ietilpība un ekonomisks dzinējs. Dizains auto ir notikušas izmaiņas, salīdzinot ar iepriekšējo sēriju kļuvis mierīgāks. Citroen C3 universāls darboties. Tas ir piemērots gan sievietēm, gan ģimenēm ar bērniem, un jaunajai paaudzei, būs lieliska dāvana mīļotajam cilvēkam.

Trīs modifikācijas benzīna dzinēju ar tilpumu 1,4 l un automātisko pārnesumkārbu, ir paredzēti, lai nodrošinātu maksimāli komfortablu braukšanu. Citroen C3 ir aprīkots ar priekšējiem un sānu drošības spilveniem, iebūvētu ātruma ierobežotāju.

Auto interjeru var lepoties ar komfortabliem sēdekļiem, un nelielu, bet ērtu aizmugurējo dīvānu. Instrumentu panelis ir veikta tādā veidā, ka tas labi skan jebkādā apgaismojumā. Centrālais panelis ir ērts lietošanā, ir lakonisks dizains un nav pārslogots ar vadīklām. Obligātā komplektācijā C3 ir iekļauti gaisa kondicionētājs un multivides atskaņotājs. Bagāžnieka ietilpība ir aptuveni 300 l, ja nepieciešams, paplašinās līdz apjomu 1000 ls

Prieks vadības C3 ir izveidots sīkumiem. Atrodoties pie stūres šajā auto jūs sajutīsiet to skaistumu un mūsdienas. Prieks pievieno un panorāmas jumtu. Remonts un ekspluatācija Citroen C3 nav sagādās problēmas. Vārdu sakot, rezultāts ir cītīgs darbs dizaineri un inženieri pār Citroen C3 ir redzams uzreiz.

Par ko jums ir nepieciešams zināt, kad ekspluatācijas Citroen C4
Izdevums pirmās paaudzes šo modeli ekspluatācijā notika 2004. gadā Francijā. Ražošana Citroen C4 šīs paaudzes turpinājās līdz 2011. gadam, turklāt automašīnas tika arī Krievijā. Galvenā grozījumi Citroen C4 поставлялась virsbūvi hečbeks. Bez tam pastāvēja семиместный variants un Grand Picasso, kompakts mpv. Katra grozījumi apvieno kvalitatīvu salikšanu un augstu drošības līmeni. Lietotas automašīnas šajā sērijā ir tikai nedaudz krīt cenas, tāpēc C4 atšķiras vēl un labu rentabilitāti.

Zīmīgi, ka starp lidmašīnas nolaupītājiem, šis modelis ir pieprasījums praktiski neizmanto. Tas ir lielisks iemesls, lai nedaudz ietaupīt, pretaizdzīšanas sistēmas un ir par papildus apdrošināšanu.

Galvenais priekšrocības Citroen C4 pirmās paaudzes var attiecināt augsta izturība pret koroziju, virsbūves, ko ar kvalitatīvu segumu, kā arī labu skaņas izolācija. Vienīgā nedrošā ar rūsas vieta – priekšējā motora pārsega mala. Pēc parādīšanās skrambu uz to korozija var rasties jau pēc trim gadiem. Tāpēc, ja ekspluatācijas Ситроена centieties izsekot patoloģiskie procesi šajā vietā un laikus novērstu to, jo krāsošana varētu izmaksāt daudz dārgāk.

Salons Citroen C4 transformējas. Interjers komfortabls, praktisks un ērts ekspluatācijā. Neskatoties uz to, ir vietas uz aizmugurējā dīvāna pietiek tikai diviem cilvēkiem salonā ir samērā plašs. Lielākā daļa apdare salonā izgatavota no augstas kvalitātes materiāliem. Vadītājs ir apmierināts ar lielisku pārskatu, bet, lūk, uz kura atrodas pa vidu vadības paneļa viņam nāksies pierast. Līdz ar to, aprīkojot automašīnas salona pietiekami, lai apmierinātu vajadzības un vadītājam, gan pasažieriem.

Ir vērts atzīmēt diezgan pamatīgas apgaismojums instrumentu panelī un nav ļoti augstas kvalitātes masāžas funkciju priekšējiem sēdekļiem. Tomēr no iespējām masāžas var atteikties, lai ietaupītu degvielu Citroen. Bez tam, problēma var kļūt maiņa, filtru salonā, jo tā turas trauslā защелках, kas vajadzīgajā centieniem bieži lūzt. Bet mainīt šo filtru ir nepieciešams, lai ik pēc 20 tūkstošiem kilometru ekspluatācijas Ситроена, vēlams iesaistot speciālistiem servisa centrā.

Dīzeļdzinējs Citroen C4 atšķiras ar savu uzticamību, ar diviem vārstiem, lai novērstu gaisa dzesēšanas sistēmas un automātisko spriegotājs piedziņas eņģēm mezgliem. Vārstiem, lai novērstu gaisa izvietotas zem zilām, lietojot nosegvāciņus. Turklāt dzinējs ir diezgan ekonomisks. Vidēji tas patērē ne vairāk par 6 litriem degvielas uz 100 km. Vēl vairāk degvielas efektīvu dzinēja modifikācija – 1.6 TD un HDi (110 zs s. Un 112 k. s. attiecīgi), vidējo degvielas patēriņu, kas nepārsniedz 5 litrus uz 100 km nobraukuma.

Trūkums visiem dīzeļa motoriem Citroen C4 – to prasīgums degvielai. Dažreiz sliktas kvalitātes degvielu, ir kalpojis par iemeslu bojājumiem vārstu vadīklām. Uzstādītā arī EP6DT turbīna negatīvi ietekmēs uzticamību šī modifikācija dzinēja ekspluatācijas procesā.

Īpašu uzmanību prasa sev radiatora dzesēšanai, kas nepieciešams katru gadu izskalot un iztīrīt. Citādi motors var pārkarst, kas radīs citas problēmas.
Ko var teikt par darbību Citroen C5
Ar parādīšanos tirgū Citroen C5 automobiļu pasauli ieraudzīja nopietnu konkurentu. Lielo un neparasto siluetu, kas ir parādījies gaidāmajai uzreiz tika augsti novērtēts automašīnas sabiedrību.

Citroen C5 pamatoti var ieņemt vienu no pirmajām vietām popularitātes reitingā klusajiem un komfortablas modeļiem. Premium versijas Exclusive auto ir aprīkots ar laminēts stikls stiklu, ar trokšņu slāpējošu efektu, un pneimatisko piekari, Hydractive III. Šis modelis balstās uz kopēju platformu ar C6, kā arī Peugeot 407. No C6 tas atšķiras samazināta par 80 mm riteņu bāzi. Piekare ir aprīkota ar standarta amortizatoriem un tērauda atsperēm, kas padara mīkstāku piekari. Automašīnu, kad to vada vienmērīgi gan uz lauku ceļa, gan pagriezienos, adekvāti uzvedas bremzējot.

Parastā komplektācijā C5 ir aprīkots ar 2 litru HDi dīzeļa dzinēju, kas ir ideāli kas apvieno sevī spēku un efektivitāti. Tomēr, ja darbības TRANSMISIJU, degvielas patēriņš palielinās, kas padara Citroen C5 ir mazāk ekonomiski.

Lai taupīgāku izdevumiem degvielas labākais risinājums būs dīzeļdzinējs HDi ar tilpumu 1,6 litri ar sistēmu Airdream, mazinot dīzeļdegvielas patēriņu ekspluatācijas laikā. Protams, šis dzinējs ir vājāks par iepriekšējo variantu, bet 3-litru agregāts arī nedos vajadzīgo jaudu, оправдывающей degvielas ekonomiju.

Abas izskatīto modifikācija ir saderīga gan ar manuālo, gan ar automātisko pārnesumkārbu. Ir vērts atzīmēt, ka Citroen C5 visi piemērojamie dzinēji ir plaši pieejami, lai autobraucējiem.

Kas attiecas uz īpašo modifikāciju C5, tad tie ir aprīkoti ar visām iespējamajām opcijām degvielas Citroen.

Kā parastajām 4-durvju sedans, Citroen C5, tomēr, ievērojami izceļas starp konkurentiem savā klasē. Priekšā to rotā spīdīgs bampers ar noapaļotām malām un узнаваемая dubultās emblēma uz elipsveida režģi.

Interjera nevar atrast vainu. Salons stilīgi noformēts un pārdomāts, prēmijas modifikācija ir papildināti ar koka apdari un salona apdare ir no ādas. Sēdekļi nodrošina braukšanas komfortu un netraucētu iekāpšanu un izkāpšanu.

Ranga drošības Euro NCAP Citroen C5 ir 5 zvaigznes. Lietošanas Ситроена drošību nodrošina eTouch palīdzības sistēma un iebūvēts kontrole stabilitāti. Šis modelis ir pelnīti bauda panākumus.

RUS   ENG   DE   LIT   FRA   ESP

 Dodge              AKTIVĀTORS         Chrysler