DEGVIELAS AKTIVATORS — tā ir ierīce, kas tiek uzstādīta uz degvielas padeves šļūtenes (bez iegriešanas) un degvielas patēriņš Citroen samazināsies par 20%. Tāpēc ar to pašu degvielas daudzumu savā Citroen Jūs nobraucat VAIRĀK KILOMETRU!
Dzinējs Citroen sāk strādāt labāk un klusāk jau pēc pirmajiem kilometriem. Bet samazināts degvielas patēriņš Citroen padara katru piekto uzpildītais litru bez maksas!
Aktivātori uzstāda uz visiem Citroen modeļiem un priekš visiem degvielas veidiem — GĀZE, BENZĪNS, DIZEĻDEGVIELA.
Aktivatorus ir viegli uzstādīt, tie dažu minūšu laikā tiek uzstādīti uz Citroen degvielas PADEVES šļūtenis:
1. Citroen degvielas patēriņš tiek samazināts par 20%.
2. Neliels Citroen dzinēja jaudas pieaugums.
3. Pagarina Citroen dzinēja kalpošanas laiku.
4. Oglekļa monoksīda un citu piesārņotāju saturs Citroen izplūdes gāzēs (CO un CH) tiek samazināts par 30-40%.
5. Stabila un dinamiska Citroen dzinēja darbība.
6. Samazina kvēpu un oglekļa nogulšņu veidošanos uz Citroen virzuļiem, cilindriem, aizdedzes svecēm, degvielas inžektoriem, katalizatora un izplūdes caurulēm.
7. Pagarina Citroen katalizatora, lambda zondes, aizdedzes sveces un Citroen degvielas iesmidzinātāju kalpošanas laiku.
8. Vieglāka Citroen dzinēja iedarbināšana aukstajā laikā.
Tādā veidā Jūsu Citroen dzinējs darbosies daudz labāk (it kā Jūs uzpildītu Citroen automašīnu ar ļoti kvalitatīvu degvielu).
Samazina Citroen degvielas patēriņu par 20%.
Aktivators smalki un vienmērīgi atdala un izplata degvielas daļiņas, kas nodrošina visefektīvāko degšanu Citroen dzinējā. Degvielas molekulas vieglāk sadalās un labāk reaģē ar skābekli, kā rezultātā samazinās Citroen degvielas patēriņš.
Citroen degvielas Aktivators ģenerē 10 (desmit) magnētiskos laukus, kas, šķērsojot degvielu, pārtrauc saites starp ogļūdeņraža molekulām un samazina to lielumu. Tas atvieglo sajaukšanos ar skābekli un nodrošina efektīvāku un tīrāku sadedzināšanu.
Iedomājieties, kā Jūsu Citroen dzinējs darbojas ar ļoti labu degvielu…
Tas ir, izrādās pilnīgi atšķirīga (labāka) degviela Citroen.
Sasmalcināta malka sadedzina daudz labāk nekā veseli baļķi… Tas pats notiek ar automašīnas degvielu Citroen dzinēja cilindros.
Tā rezultātā Citroen dzinējs darbojas efektīvāk un rada lielāku jaudu, kas samazina Citroen degvielas, kā arī ogļūdeņražu (CH), oglekļa monoksīda (CO) un slāpekļa oksīdu patēriņu no Citroen izplūdes gāzēm.
Jūsu Citroen izplūdes caurule, turbos un katalītiskais neitralizators kalpos daudz ilgāk, pateicoties tīrām Izplūdes gāzu emisijām, bez tīrīšanas vai nomaiņas.
Citroen uzstādītie Aktivatori samazina degvielas blīvumu un viskozitāti:
1. Tas noved pie mazāku degvielas daļiņu veidošanās, nodrošina labu izsmidzināšanu un sadegšanu Citroen dzinēja cilindros.
2. Degviela labāk aizdegas un vienmērīgi sadedzina, kas nodrošina vienmērīgu un bezdūmu Citroen dzinēja darbību.
3. Samazina nogulsnes degvielas iesmidzinātājos un oglekļa nogulsnes Citroen aizdedzes svecēs un cilindros.
4. Tas atvieglo Citroen degvielas padeves sistēmu darbību.
5. Palielina Citroen degvielas sistēmu uzticamību un kalpošanas laiku.
Tas viss noved pie labākiem degvielas sadegšanas apstākļiem Citroen cilindros.
Degviela ar Aktivatoriem pilnīgāk sadedzina Citroen motorā un neatstāj oglekļa nogulsnes uz virzuļiem, cilindriem un aizdedzes svecēm.
Aktivātoru uzstādīšanas piemēri dažādiem Citroen modeļiem
Noklikšķiniet fotoattēlus un tie palielināsies
UZMANĪBU! Galvenā ŠO AKTIVĀTORU atšķirība ir tā, ka viņos izvietoti 20 magnēti, kas īsā laikā maina DEGVIELAS ĪPAŠĪBAS UN TĀS STRUKTŪRU. Citos līdzīgo aktivātoros atrodas tikai 2 jaudīgi magnēti, kuri nav spējīgi neko mainīt degvielas struktūrā (skatīties «LĪDZĪGI»)
Zinot, kur atrodas Citroen padeves degvielas šļūtene, uzstāda 5 minūtēs (skatīties UZSTĀDĪŠANA)
Ekonomē visiem Citroen modeļiem līdz 20% degvielas (tāpēc katrs 5. degvielas litrs sanāk bezmaksas). Tāpēc ar to pašu degvielas daudzumu savā Citroen Jūs nobraucat VAIRĀK KILOMETRU!
Je pēkšņi nebūsiet apmierināti, garantēti preci var atgriezt 37 dienu laikā (lasīt sadaļā «ATGRIEŠANA»).
Ražots Latvijā
Ražojam un realizējam Latvijā no 2008 gada.
Degvielas Aktivātora kalpošanas termiņš ne mazāk kā 15 gadi.
Cena:
1 Aktivatoru komplekts (2 Aktivatori) — 60,00 EUR
UZMANĪBU JAUNUMS!
Kopēja degvielas Aktivātora un autotermijas Aktivātora izmantošana uz CITROEN automašīnas ļauj SAMAZINĀT DEGVIELAS PATĒPIŅU LĪDZ 30-40 %!
Skatīties AUTOTERMIJAS AKTIVĀTORS
PATENTI UN DOKUMENTI
Noklikšķiniet attēlus un tie palielināsies
Lietošana degvielas patēriņš Citroen
Iezīmes tehniskās ekspluatācijas Citroen: dzinēji
No viedokļa lajs markas auto Citroen virtuozus un sarežģītus aprēķinus. Pats franču autoražotājs ir arī pēdējos gados cenšas pierādīt visai pasaulei, ka tā produkcija ir droša, vienkārša apkalpošanā un ekspluatācijā.
Tiešām, ja runājam par dzinējiem, Citroen, tad tie ir pietiekami uzticami pēc pasaules standartiem, un šajā gadījumā remonts nav sit pa maku. Nopietnas problēmas radās tikai dzinēju sērijas Prince, kas izstrādāti kopīgi ar BMW. Tad турбированной un atmosfēras modifikācijās šī motora tilpums 1,6 l THP un VTi attiecīgi) ekspluatācijas atklāts paaugstināts eļļas patēriņš. Turklāt radās problēmas натяжителе ķēdes GRM. Šīs problēmas līdz galam vēl nav likvidēta, lai gan konstrukcija motoriem tika veikti daži uzlabojumi.
Pēdējās mazlitrāžas modeļiem (piemēram, C4) koncerns plānveidīgi aizstāj benzīna dzinējs BMW rezultātu pašattīstības — motors PureTech. Šajā агрегате nav viens cilindrs, līdz ar to dzinējs ir aprīkots ar turbopūti un ir apveltīts ar tiešo iesmidzināšanu. Zināmas problēmas bija saistītas tikai ar vienu partiju dzinēju detaļas, kas ir izgatavotas Nīderlandē, un tie bija saistīti ar lietošanas kloķvārpstas. Ražošanā tika izmantots pārāk mīksts metāls.
Runājot par dzinēju kopumā, produktu sērijas Prince, kas izstrādāta, piedaloties BMW, labāk izvairīties. Lai gan dzinēji šīs sērijas, nodrošina degvielas ekonomiju un pieņemamu veiktspēju, eļļa, ja to patērē pārmērīgi daudz, kā arī ir problēmas ar spriegotājs ZOBSIKSNAS. Uz турбированной modifikācijas modelis bieži vien atsaka turbīna, bet atmosfēras pārstāj darboties maiņa fāzes izplatīšanas sistēmas.
Neveiksmīgs modelis ir un tajā neapšaubāmi palīdzēja divu litru dzinējs Hpi 2001. gada izlaiduma. Tas tika izstrādāts, izmantojot virkni EW, tomēr ir tiešo iesmidzināšanu. Pie šī modeļa ekspluatācijas laikā rodas problēmas ar kontrolieri.
Īpašnieki турбодизельных agregātu 2.7 HDi c 6-th cilindru dzinējiem ir problēmas ar коленвалом. Labāk sevi parāda viņa pēctecis — 3-litru HDi. Bet klātbūtnes dēļ viņā dārgas pjezoelektriskie sprauslu šis agregāts nav piemērots visiem.
Remonts, uzturēšana un ekspluatācija degvielas patēriņš Citroen
Jebkurš akumulators ir ierobežots kalpošanas laiks, un ar laiku noveco. Lai to paātrinātu nodilumu var dažādas neveiksmes elektriskā aprīkojuma auto, būtisks izlādēšana.
Sistēmas un ierīces auto, aktīvi patērē elektroenerģiju, ja nav ģenerators darbojas, patērē akumulatora enerģiju. Sakarā ar šo автоконцерн Citroen iesaka visiem autobraucējiem bez īpašas nepieciešamības nav izmantot tādu elektroiekārtu apkalpošana, elektroierīces, piemēram, gaisa kondicionieris, radio vai apgaismojumu, kad ir izslēgts dzinējs. Lai ekspluatāciju automašīnu Citroen vajadzētu iegādāties tikai oriģinālās elektriskās sastāvdaļas.
Akumulatora uzlādes līmenis ir atkarīgs no darba režīma ģenerators. Ja bojāts ģenerators, akumulators būs pilnībā uzlādēt. Un otrādi, pastāvīgs darbs ģeneratora ekspluatācijas procesā Ситроена var izraisīt bateriju pārlādēšana un kā rezultātā tās attīstīšanu un nodilumu. Bez tam, paaugstināts enerģijas patēriņš un ātra baterijas izlādēšanās bieži vien izraisa strāvas noplūde klātbūtnes dēļ slikta savienojuma электроцепи.
Par elektrolītu, kas ir skābes šķīdumu ietekmē pārāk augsta vai zema temperatūra, samazinot viņa vadītā un bojājot aktīvā viela. Rezultātā samazinās akumulatora spriegums, tās darbības kvalitāti jūtami samazinās.
Akumulatoru kā viens no būtiskākajiem elementiem, auto, jums ir nepieciešams regulāri pārbaudīt pie jebkura centrā Citroen. Darīt to vēlams vismaz katru gadu ziemas sākumā. Periodiska diagnostika baterijas ļaus jums laikus izsekot jebkuru defektu, un pieņemt lēmumu par iespējamo nomaiņu, akumulatora, izvairoties no turpmākas problēmas ar darbaspējām auto.
Normālas ekspluatācijas apstākļos un ar stingru sekošanu prasībām, tehniskās apkalpošanas akumulators kalpo vidēji ap 5 gadiem.
Lai kalpošanas laiks uzkrājums samazinātos, par bateriju vajadzētu regulāri sekot līdzi. Regulāri pārbaudiet, vai virsma akumulatora — tai jābūt tīrai un sausai. Pirms ilgstošu dīkstāvi auto (vairāk kā mēnesi) akumulatoru labāk noņemt un pilnībā uzlādēt. Filmēja un sagatavots glabājiet akumulatoru pirms lietošanas vēsā vietā.
Savādi, īsu braucienu visspēcīgāk разряжают akumulatoru. Ģenerators ir vajadzīgs nobraukums ir vismaz 10 km, lai pilnībā uzlādētu akumulatoru. Viena neliela brauciens neļauj pilnībā atjaunot enerģiju.
Augstas kvalitātes firmas akumulatori Citroen atbilst visām mūsdienu prasībām, apvienojot kvalitāti, ar ilgu kalpošanas laiku. Ja pilnībā tiek ievērota lietošanas instrukcija Ситроена, garantija firmas baterijas ir 1 gads.
Koncerns Citroen rūpējas par vides aizsardzības un piedalās pasākumos par atkritumu pārstrādes. Katrā ražošanas posmā, sākot ar projektu un beidzot ar apsaimniekošanu neizmantojamu ekspluatācijas rezerves daļas, augu Citroen un visa dīleru tīkls atbildīgi seko līdzi pārstrādi piesārņojošo vielu. Atbildība — viens no galvenajiem principiem uzņēmumā.
Kā pagarināt ekspluatācijas periodā amortizatoru degvielas patēriņš Citroen
Par automašīnu nobrauktais attālums ir 20 tūkstoši kilometru balstiekārta paspēj nostrādāt 1 miljons reizes un vairāk. Nav pārsteidzoši, ka galvenais iemesls produkcijas amortizatora no ierindas ir iemiesota viņa dabiskajā износе. Papildus, kopējo nobraukto attālumu, amortizatoru nolietojumu ekspluatācijas laikā ietekmē arī slodze uz auto, ceļa seguma kvalitāte un braukšanas maniere.
Ja bojātu амортизаторе transportlīdzeklis ir pakļauts nopietnam riskam, proti,:
palielinās bremzēšanas ceļš (līdz 35%);
samazinās noturība auto pret akvaplanēšanu 15%;
resurss riepas var samazināties līdz 25%;
Lodveida balsti, dzinēja, piekares un citi blakus novietotas detaļas var iziet no ierindas.
Amortizatori nolietojas pakāpeniski un nemanāmi. Tomēr laika gaitā ilgstoša to lietošana dod par sevi zināt — sāk justies diskomfortu braucot. Pats galvenais — nolietojums ietekmē drošības spilvens.
Ņemot vērā visu iepriekš teikto, amortizatori, nepieciešams regulāri pārbaudīt. Darīt, ir ieteicams ik pēc 20 tūkstošiem kilometru ekspluatācijas oficiālajos servisa centros Citroen.
Iziešana no ierindas vienu vai vairākus amortizatoru var noteikt pēc tādām pazīmēm:
Straujos pagriezienos mašīna ir apņēmusies заносу.
Uz ilgstošu pagriezienos palielinās «рыскание» automašīnu.
Parādās raksturīgs nedzirdīgo grabēt, ja iet «guļošam policistam».
Kad sadalīšana riteņi sāk aulekšot, kas noved pie sliktas saķeres ar brauktuves daļa.
Uz bojāto амортизаторе no ārpuses parādās eļļas notecējumi.
Paātrina riepu nodilumu.
Savlaicīgi pārbauda stāvokli, amortizatori, bet kad atrodat izrādās, mainiet to uz jaunu. Tikai tā jūs dosiet savam Ситроену garantiju drošu ekspluatāciju.
Ekspluatācijas īpatnības degvielas patēriņš Citroen C3
Jaunās paaudzes automašīnas Citroen C3 tika prezentēts auto izstādē Frankfurtē-pie-Mainas, kas norisinājās 2001.gada rudenī. Šī sērija, сменившая sevi modeļu klāstu, Saxo, ir pārstāvis no tautas autoīpašnieku vidū klase B.
Galvenās priekšrocības, kas piemīt Citroen C3 — palielināta salona ietilpība un ekonomisks dzinējs. Dizains auto ir notikušas izmaiņas, salīdzinot ar iepriekšējo sēriju kļuvis mierīgāks. Citroen C3 universāls darboties. Tas ir piemērots gan sievietēm, gan ģimenēm ar bērniem, un jaunajai paaudzei, būs lieliska dāvana mīļotajam cilvēkam.
Trīs modifikācijas benzīna dzinēju ar tilpumu 1,4 l un automātisko pārnesumkārbu, ir paredzēti, lai nodrošinātu maksimāli komfortablu braukšanu. Citroen C3 ir aprīkots ar priekšējiem un sānu drošības spilveniem, iebūvētu ātruma ierobežotāju.
Auto interjeru var lepoties ar komfortabliem sēdekļiem, un nelielu, bet ērtu aizmugurējo dīvānu. Instrumentu panelis ir veikta tādā veidā, ka tas labi skan jebkādā apgaismojumā. Centrālais panelis ir ērts lietošanā, ir lakonisks dizains un nav pārslogots ar vadīklām. Obligātā komplektācijā C3 ir iekļauti gaisa kondicionētājs un multivides atskaņotājs. Bagāžnieka ietilpība ir aptuveni 300 l, ja nepieciešams, paplašinās līdz apjomu 1000 ls
Prieks vadības C3 ir izveidots sīkumiem. Atrodoties pie stūres šajā auto jūs sajutīsiet to skaistumu un mūsdienas. Prieks pievieno un panorāmas jumtu. Remonts un ekspluatācija Citroen C3 nav sagādās problēmas. Vārdu sakot, rezultāts ir cītīgs darbs dizaineri un inženieri pār Citroen C3 ir redzams uzreiz.
Par ko jums ir nepieciešams zināt, kad ekspluatācijas degvielas patēriņš Citroen C4
Izdevums pirmās paaudzes šo modeli ekspluatācijā notika 2004. gadā Francijā. Ražošana Citroen C4 šīs paaudzes turpinājās līdz 2011. gadam, turklāt automašīnas tika arī Krievijā. Galvenā grozījumi Citroen C4 поставлялась virsbūvi hečbeks. Bez tam pastāvēja семиместный variants un Grand Picasso, kompakts mpv. Katra grozījumi apvieno kvalitatīvu salikšanu un augstu drošības līmeni. Lietotas automašīnas šajā sērijā ir tikai nedaudz krīt cenas, tāpēc C4 atšķiras vēl un labu rentabilitāti.
Zīmīgi, ka starp lidmašīnas nolaupītājiem, šis modelis ir pieprasījums praktiski neizmanto. Tas ir lielisks iemesls, lai nedaudz ietaupīt, pretaizdzīšanas sistēmas un ir par papildus apdrošināšanu.
Galvenais priekšrocības Citroen C4 pirmās paaudzes var attiecināt augsta izturība pret koroziju, virsbūves, ko ar kvalitatīvu segumu, kā arī labu skaņas izolācija. Vienīgā nedrošā ar rūsas vieta – priekšējā motora pārsega mala. Pēc parādīšanās skrambu uz to korozija var rasties jau pēc trim gadiem. Tāpēc, ja ekspluatācijas Ситроена centieties izsekot patoloģiskie procesi šajā vietā un laikus novērstu to, jo krāsošana varētu izmaksāt daudz dārgāk.
Salons Citroen C4 transformējas. Interjers komfortabls, praktisks un ērts ekspluatācijā. Neskatoties uz to, ir vietas uz aizmugurējā dīvāna pietiek tikai diviem cilvēkiem salonā ir samērā plašs. Lielākā daļa apdare salonā izgatavota no augstas kvalitātes materiāliem. Vadītājs ir apmierināts ar lielisku pārskatu, bet, lūk, uz kura atrodas pa vidu vadības paneļa viņam nāksies pierast. Līdz ar to, aprīkojot automašīnas salona pietiekami, lai apmierinātu vajadzības un vadītājam, gan pasažieriem.
Ir vērts atzīmēt diezgan pamatīgas apgaismojums instrumentu panelī un nav ļoti augstas kvalitātes masāžas funkciju priekšējiem sēdekļiem. Tomēr no iespējām masāžas var atteikties, lai ietaupītu degvielu Citroen. Bez tam, problēma var kļūt maiņa, filtru salonā, jo tā turas trauslā защелках, kas vajadzīgajā centieniem bieži lūzt. Bet mainīt šo filtru ir nepieciešams, lai ik pēc 20 tūkstošiem kilometru ekspluatācijas Ситроена, vēlams iesaistot speciālistiem servisa centrā.
Dīzeļdzinējs Citroen C4 atšķiras ar savu uzticamību, ar diviem vārstiem, lai novērstu gaisa dzesēšanas sistēmas un automātisko spriegotājs piedziņas eņģēm mezgliem. Vārstiem, lai novērstu gaisa izvietotas zem zilām, lietojot nosegvāciņus. Turklāt dzinējs ir diezgan ekonomisks. Vidēji tas patērē ne vairāk par 6 litriem degvielas uz 100 km. Vēl vairāk degvielas efektīvu dzinēja modifikācija – 1.6 TD un HDi (110 zs s. Un 112 k. s. attiecīgi), vidējo degvielas patēriņu, kas nepārsniedz 5 litrus uz 100 km nobraukuma.
Trūkums visiem dīzeļa motoriem Citroen C4 – to prasīgums degvielai. Dažreiz sliktas kvalitātes degvielu, ir kalpojis par iemeslu bojājumiem vārstu vadīklām. Uzstādītā arī EP6DT turbīna negatīvi ietekmēs uzticamību šī modifikācija dzinēja ekspluatācijas procesā.
Īpašu uzmanību prasa sev radiatora dzesēšanai, kas nepieciešams katru gadu izskalot un iztīrīt. Citādi motors var pārkarst, kas radīs citas problēmas.
Ko var teikt par darbību Citroen C5
Ar parādīšanos tirgū Citroen C5 automobiļu pasauli ieraudzīja nopietnu konkurentu. Lielo un neparasto siluetu, kas ir parādījies gaidāmajai uzreiz tika augsti novērtēts automašīnas sabiedrību.
Citroen C5 pamatoti var ieņemt vienu no pirmajām vietām popularitātes reitingā klusajiem un komfortablas modeļiem. Premium versijas Exclusive auto ir aprīkots ar laminēts stikls stiklu, ar trokšņu slāpējošu efektu, un pneimatisko piekari, Hydractive III. Šis modelis balstās uz kopēju platformu ar C6, kā arī Peugeot 407. No C6 tas atšķiras samazināta par 80 mm riteņu bāzi. Piekare ir aprīkota ar standarta amortizatoriem un tērauda atsperēm, kas padara mīkstāku piekari. Automašīnu, kad to vada vienmērīgi gan uz lauku ceļa, gan pagriezienos, adekvāti uzvedas bremzējot.
Parastā komplektācijā C5 ir aprīkots ar 2 litru HDi dīzeļa dzinēju, kas ir ideāli kas apvieno sevī spēku un efektivitāti. Tomēr, ja darbības TRANSMISIJU, degvielas patēriņš palielinās, kas padara Citroen C5 ir mazāk ekonomiski.
Lai taupīgāku izdevumiem degvielas labākais risinājums būs dīzeļdzinējs HDi ar tilpumu 1,6 litri ar sistēmu Airdream, mazinot dīzeļdegvielas patēriņu ekspluatācijas laikā. Protams, šis dzinējs ir vājāks par iepriekšējo variantu, bet 3-litru agregāts arī nedos vajadzīgo jaudu, оправдывающей degvielas ekonomiju.
Abas izskatīto modifikācija ir saderīga gan ar manuālo, gan ar automātisko pārnesumkārbu. Ir vērts atzīmēt, ka Citroen C5 visi piemērojamie dzinēji ir plaši pieejami, lai autobraucējiem.
Kas attiecas uz īpašo modifikāciju degvielas patēriņš Citroen C5, tad tie ir aprīkoti ar visām iespējamajām opcijām degvielas Citroen.
Kā parastajām 4-durvju sedans, Citroen C5, tomēr, ievērojami izceļas starp konkurentiem savā klasē. Priekšā to rotā spīdīgs bampers ar noapaļotām malām un узнаваемая dubultās emblēma uz elipsveida režģi.
Interjera nevar atrast vainu. Salons stilīgi noformēts un pārdomāts, prēmijas modifikācija ir papildināti ar koka apdari un salona apdare ir no ādas. Sēdekļi nodrošina braukšanas komfortu un netraucētu iekāpšanu un izkāpšanu.
Ranga drošības Euro NCAP degvielas patēriņš Citroen C5 ir 5 zvaigznes. Lietošanas degvielas patēriņš Citroen drošību nodrošina eTouch palīdzības sistēma un iebūvēts kontrole stabilitāti. Šis modelis ir pelnīti bauda panākumus.
CITROEN. Kuro sąnaudos mažinimas Citroen
CITROEN. Как уменьшить расход топлива Ситроен