CITROEN degvielas patēriņš var vienkārši samazināt

DEGVIELAS AKTIVATORS — tā ir ierīce, kas tiek uzstādīta uz degvielas padeves šļūtenes (bez iegriešanas) un degvielas patēriņš Citroen samazināsies par 20%. Tāpēc ar to pašu degvielas daudzumu savā Citroen Jūs nobraucat VAIRĀK KILOMETRU!

Dzinējs Citroen sāk strādāt labāk un klusāk jau pēc pirmajiem kilometriem. Bet samazināts degvielas patēriņš Citroen padara katru piekto uzpildītais litru bez maksas!

degvielas patēriņš Citroen samazināsies par 20% Aktivātori uzstāda uz visiem Citroen modeļiem un priekš visiem degvielas veidiem — GĀZE, BENZĪNS, DIZEĻDEGVIELA.

Aktivatorus ir viegli uzstādīt, tie dažu minūšu laikā tiek uzstādīti uz Citroen degvielas PADEVES šļūtenis:

1. Citroen degvielas patēriņš tiek samazināts par 20%.
2. Neliels Citroen dzinēja jaudas pieaugums.
3. Pagarina Citroen dzinēja kalpošanas laiku.
4. Oglekļa monoksīda un citu piesārņotāju saturs Citroen izplūdes gāzēs (CO un CH) tiek samazināts par 30-40%.
5. Stabila un dinamiska Citroen dzinēja darbība.
6. Samazina kvēpu un oglekļa nogulšņu veidošanos uz Citroen virzuļiem, cilindriem, aizdedzes svecēm, degvielas inžektoriem, katalizatora un izplūdes caurulēm.
7. Pagarina Citroen katalizatora, lambda zondes, aizdedzes sveces un Citroen degvielas iesmidzinātāju kalpošanas laiku.
8. Vieglāka Citroen dzinēja iedarbināšana aukstajā laikā.

Tādā veidā Jūsu Citroen dzinējs darbosies daudz labāk (it kā Jūs uzpildītu Citroen automašīnu ar ļoti kvalitatīvu degvielu).

Samazina Citroen degvielas patēriņu par 20%.

   Aktivators smalki un vienmērīgi atdala un izplata degvielas daļiņas, kas nodrošina visefektīvāko degšanu Citroen dzinējā.          Degvielas molekulas vieglāk sadalās un labāk reaģē ar skābekli, kā rezultātā samazinās Citroen degvielas patēriņš.

Citroen patēriņš

  Citroen degvielas Aktivators ģenerē 10 (desmit) magnētiskos laukus, kas, šķērsojot degvielu, pārtrauc saites starp ogļūdeņraža molekulām un samazina to lielumu. Tas atvieglo sajaukšanos ar skābekli un nodrošina efektīvāku un tīrāku sadedzināšanu.

degvielas patēriņš Citroen samazināsies

Iedomājieties, kā Jūsu Citroen dzinējs darbojas ar ļoti labu degvielu…
Tas ir, izrādās pilnīgi atšķirīga (labāka) degviela Citroen.

Citroen patēriņa samazināšanaSasmalcināta malka sadedzina daudz labāk nekā veseli baļķi… Tas pats notiek ar automašīnas degvielu Citroen dzinēja cilindros.degvielas patēriņš Citroen 

   Tā rezultātā Citroen dzinējs darbojas efektīvāk un rada lielāku jaudu, kas samazina Citroen degvielas, kā arī ogļūdeņražu (CH), oglekļa monoksīda (CO) un slāpekļa oksīdu patēriņu no Citroen izplūdes gāzēm.
  Jūsu Citroen izplūdes caurule, turbos un katalītiskais neitralizators kalpos daudz ilgāk, pateicoties tīrām Izplūdes gāzu emisijām, bez tīrīšanas vai nomaiņas.

Citroen uzstādītie Aktivatori samazina degvielas blīvumu un viskozitāti:

1. Tas noved pie mazāku degvielas daļiņu veidošanās, nodrošina labu izsmidzināšanu un sadegšanu Citroen dzinēja cilindros.
2. Degviela labāk aizdegas un vienmērīgi sadedzina, kas nodrošina vienmērīgu un bezdūmu Citroen dzinēja darbību.
3. Samazina nogulsnes degvielas iesmidzinātājos un oglekļa nogulsnes Citroen aizdedzes svecēs un cilindros.
4. Tas atvieglo Citroen degvielas padeves sistēmu darbību.
5. Palielina Citroen degvielas sistēmu uzticamību un kalpošanas laiku.

   Tas viss noved pie labākiem degvielas sadegšanas apstākļiem Citroen cilindros.
   Degviela ar Aktivatoriem pilnīgāk sadedzina Citroen motorā un neatstāj oglekļa nogulsnes uz virzuļiem, cilindriem un aizdedzes svecēm.

degviela pilnīgāk sadedzina Citroen motorā

Aktivātoru uzstādīšanas piemēri dažādiem Citroen modeļiem

UZMANĪBU! Galvenā ŠO AKTIVĀTORU atšķirība ir tā, ka viņos izvietoti 20 magnēti, kas īsā laikā maina DEGVIELAS ĪPAŠĪBAS UN TĀS STRUKTŪRU. Citos līdzīgo aktivātoros atrodas tikai 2 jaudīgi magnēti, kuri nav spējīgi neko mainīt degvielas struktūrā (skatīties «LĪDZĪGI»)

Zinot, kur atrodas Citroen padeves degvielas šļūtene, uzstāda 5 minūtēs (skatīties UZSTĀDĪŠANA)

Ekonomē visiem Citroen modeļiem līdz 20% degvielas (tāpēc katrs 5. degvielas litrs sanāk bezmaksas). Tāpēc ar to pašu degvielas daudzumu savā Citroen Jūs nobraucat VAIRĀK KILOMETRU!

Je pēkšņi nebūsiet apmierināti, garantēti preci var atgriezt 37 dienu laikā (lasīt sadaļā «ATGRIEŠANA»).  

Ražots Latvijā

Ražojam un realizējam Latvijā no 2008 gada.

Degvielas Aktivātora kalpošanas termiņš ne mazāk kā 15 gadi.

Cena:

1 Aktivatoru komplekts (2 Aktivatori)60,00 EUR

 UZMANĪBU JAUNUMS!

Kopēja degvielas Aktivātora un autotermijas Aktivātora izmantošana uz CITROEN automašīnas ļauj SAMAZINĀT DEGVIELAS PATĒPIŅU LĪDZ  30-40 %!

Skatīties AUTOTERMIJAS AKTIVĀTORS

PATENTI UN DOKUMENTI 

Noklikšķiniet attēlus un tie palielināsies

17 reāli padomi, kā samazināt Citroen degvielas patēriņu.

   Degvielas patēriņš ir viens no lielākajiem autobraucēju izdevumu posteņiem, kas katru mēnesi no budžeta ņem kārtīgu summu. Citroen degvielas patēriņš ir atkarīgs no dažādiem komponentiem. Dažus no tiem mēs nekādā veidā nevaram ietekmēt (piemēram, motora jauda). Tāpēc vispirms ir vērts noskaidrot, kāds Citroen degvielas patēriņš ir standarts konkrētai markai un modelim, lai vēlāk nebūtu pārsteigumu.. Otra komponentu daļa ar kompetentu pieeju var ievērojami samazināt Citroen degvielas patēriņu un tādējādi samazināt automašīnas ekspluatācijas izmaksas.
1. Gluds paātrinājums samazina Citroen degvielas patēriņu
   Pēc ekspertu domām, līdz 60% no Citroen degvielas patēriņa ir atkarīgs no vadītāja vai drīzāk no viņa braukšanas stila. Viens no efektīvākajiem veidiem, kā samazināt Citroen degvielas patēriņu, ir vienmērīgs paātrinājums. Ar pēkšņu paātrinājumu un bremzēšanu daļa Degvielas vienkārši izlido «caurulē». Gluda braukšana, it īpaši pilsētā, ļauj ietaupīt ievērojamu daudzumu degvielas. Atkarība šeit ir vienkārša-jo mazāk mēs nospiežam gāzes pedāli, jo mazāk tiek patērēta Citroen degviela.
2. Pareizā pārnesuma izvēle samazina Citroen degvielas patēriņu
   Savlaicīga pārslēgšanās uz augstākiem pārnesumiem, ilgstošs paātrinājums katrā pārnesumā palielina Citroen degvielas patēriņu. Vismodernāko dzinēju optimālais darbības režīms ir diapazons no 2 līdz 3 tūkstošiem apgriezienu, braucot ar mazāku vai lielāku ātrumu, Citroen degvielas patēriņš un motora nodilums palielinās. Ja iespējams, ieslēdziet augstu pārnesumu-tas parasti ir visekonomiskākais.
3. Dzinēja bremzēšana samazina Citroen degvielas patēriņu
   Vēl viens triks ir izmantot motora bremzēšanu, nevis velmēšanu. Braucot, motors darbojas tukšgaitā un jebkurā gadījumā patērē noteiktu daudzumu degvielas. Kad motors bremzē, automašīnas elektronika «redz», ka motora apgriezienu skaits ir liels un gāzes pedālis tiek atbrīvots, un izslēdz degvielas padevi. Tas nozīmē, ka motors darbojas kompresora režīmā un nepatērē degvielu. Ja Citroen degvielas patēriņš šajā brīdī tiek parādīts borta datora displejā, tas būs vienāds ar 0 litriem.
4. Biežas apstāšanās palielina Citroen degvielas patēriņu
   Brauciet tā, lai samazinātu transportlīdzekļa apstāšanos. Iepriekš analizējiet luksofora signālus-ja ir ieslēgta sarkanā gaisma, varat palēnināt ātrumu un nobraukt līdz luksoforam, kad ieslēdzas zaļā gaisma, jūs varat braukt pa krustojumu, neapstājoties. Tas pats attiecas uz gājēju pārejām-nav nepieciešams paātrināties, ja redzat gājējus, kas tuvojas krustojumam. Katra pietura un nākamais starts no vietas palielina Citroen degvielas patēriņu.
5. Bieža dzinēja iedarbināšana palielina Citroen degvielas patēriņu
   Neizslēdziet dzinēju īsu pieturu laikā 1-2 minūtes. Dzinēja iedarbināšanai būs nepieciešams papildu Citroen degvielas patēriņš. Izslēdziet motoru, kad tas tiek apturēts satiksmē ilgāk par 5 minūtēm. Ja apstāšanās laiks ir mazāks par 5 minūtēm, pastāvīga motora iedarbināšana un apstāšanās ne tikai palielinās Citroen degvielas patēriņu, bet arī saīsinās akumulatora un startera kalpošanas laiku. Izņēmums ir automašīnas ar» Start-stop » sistēmu, kuras vienības ir paredzētas šādam darbam.
6. Citu automašīnu apdzīšana palielina Citroen degvielas patēriņu
   Izvairieties no nevajadzīgas apdzīšanas. Ar dinamisku apdzīšanu Citroen degvielas patēriņš dramatiski palielinās. Ja jums tūlīt pēc apdzīšanas jāgriežas uz tuvējā ceļa vai jāapstājas degvielas uzpildes stacijā, apdzīšanas dēļ nevajadzētu apdzīt.
7. Ilgstoša Dzinēja iesildīšanās palielina Citroen degvielas patēriņu
   Aukstā sezonā nesildiet motoru, stāvot uz vietas. Ilgstoši iesildoties, Citroen degvielas patēriņš palielinās, un Motors, atrodoties ceļā, sasilst daudz ātrāk. Pietiek iedarbināt automašīnu, pāris minūtes to sasildīt un lēnām sākt braukt ar mazu motora apgriezienu skaitu.
8. Atvērtie logi palielina Citroen degvielas patēriņu
   Atvērtie logi un lūkas rada papildu aerodinamisko pretestību un palielina Citroen degvielas patēriņu. Tāpēc, ja laika apstākļi to atļauj, labāk ir aizvērt logus un izmantot automašīnas apkures sistēmas ventilatoru, lai piegādātu gaisu.
9. Iekļautais Gaisa kondicionieris palielina Citroen degvielas patēriņu
   Ieslēdzot gaisa kondicionieri, Citroen degvielas patēriņš palielinās līdz 15%, taču šeit visi izvēlas sev starp komfortu un degvielas patēriņu. Turklāt saistībā ar iepriekšējo padomu jums jāsaprot, ka ilgstošas ātrgaitas satiksmes apstākļos uz šosejas joprojām būs ekonomiskāk ieslēgt gaisa kondicionieri nekā braukt ar atvērtiem logiem. Lielā ātrumā aerodinamikai ir nopietnāka ietekme uz Citroen degvielas patēriņu.
10. Automašīnas svara samazināšana samazina Citroen degvielas patēriņu
   Jo smagāka automašīna, jo lielāks ir Citroen degvielas patēriņš. Lai samazinātu Citroen degvielas patēriņu, jūs varat izkraut bagāžnieku, noņemot no tā nevajadzīgas lietas: eļļas kannas, antifrīzu, rezerves daļas utt. Salonā var būt arī lietas, kas vienkārši atrodas apkārt. Piemēram, automašīnas sēdeklis. Kopā ņemot, šīs mazās lietas var ievērojami samazināt Citroen automašīnas lieko svaru.
11. Riepas un diski ietekmē Citroen degvielas patēriņu
   Lai samazinātu Citroen degvielas patēriņu, jums jāpievērš lielāka uzmanība riepu izvēlei. Mūsdienu augstas kvalitātes riepas samazina rites berzi un palīdz vēl vairāk samazināt Citroen degvielas patēriņu. Parasti tūlīt pēc jaunu riepu uzstādīšanas Citroen degvielas patēriņš palielinās un pēc tam pakāpeniski samazinās. Samazināts riepu spiediens palielina Citroen degvielas patēriņu, palielinoties rites pretestībai. Tomēr, lai ietaupītu degvielu, nav nepieciešams pārāk palielināt riepu spiedienu, jo tas var negatīvi ietekmēt vadāmību un komfortu. Tas ir pietiekami, lai uzturētu pastāvīgu spiedienu, ko ražotājs ieteicis konkrētam riepu izmēram. Kas attiecas uz diskiem, atkarība ir vienkārša — jo platāki un smagāki diski, jo lielāks ir Citroen degvielas patēriņš. Izmantojot vieglmetāla diskus (lietus vai viltotus), nevis apzīmogotus, Citroen var ietaupīt degvielu.
12. Iekļautie Lukturi palielina Citroen degvielas patēriņu
   Tie rada papildu slodzi un palielina Citroen degvielas patēriņu, tomēr, ja jums nav uzstādīti Dienas gaitas lukturi, tad saskaņā ar likumu jums ir jāieslēdz priekšējie Lukturi jebkurā diennakts laikā, tāpēc mēs nevaram ietekmēt šo faktoru.
13. Sildītājs un priekšsildīšana ietekmē Citroen degvielas patēriņu
   Spēcīgi slodzes avoti transportlīdzekļa borta tīklā arī veicina Citroen degvielas patēriņa pieaugumu. Tas ir sildītājs, apsildāmi sēdekļi, spoguļi, logi. Tāpēc ir vērts tos izmantot tieši tik daudz, cik tas patiešām ir nepieciešams.
14. Jumta bagāžnieks palielina Citroen degvielas patēriņu
   Aerodinamikai ir lielāka ietekme uz Citroen degvielas patēriņu trasē-jo lielāks ātrums, jo spēcīgāka ir tā ietekme. Ir skaidrs, ka mēs nevaram noteikt rūpnīcas aerodinamiku. Tomēr papildu elementi, īpaši jumta bagāžnieks, to var pasliktināt. Ja jums tas nav vajadzīgs tieši šajā ceļojumā, labāk to noņemt.
15. Borta datora rādījumu analīze palīdzēs noteikt Citroen optimālo degvielas patēriņu
   Ja jūsu Citroen automašīna ir aprīkota ar maršruta datoru, pārslēdziet to uz Citroen degvielas patēriņa lasīšanas režīmu. Uzraugot degvielas patēriņu, jūs varat izvēlēties optimālāko braukšanas režīmu.
16. Automašīnas stāvoklis ietekmē Citroen degvielas patēriņu
Lai samazinātu Citroen degvielas patēriņu, ir nepieciešams savlaicīgi uzturēt automašīnu un mainīt palīgmateriālus. Piemēram, piesārņoti gaisa un degvielas filtri, vecās aizdedzes sveces var palielināt Citroen degvielas patēriņu.
17. Motoreļļas izvēle ietekmē Citroen degvielas patēriņu
Ja Citroen automašīnu ražotājs ļauj izmantot vairākus motora un transmisijas eļļu variantus, izmantojiet vismazāk viskozos, tie palīdzēs samazināt Citroen degvielas patēriņu

Citroen automašīnas vispārējā struktūra

   Citroen automašīnas vispārējais dizains agrāk tika mācīts autoskolā. Bet šodien daudziem, pat dažiem pieredzējušiem autovadītājiem nav ne mazākās nojausmas, no kā izgatavota Citroen automašīna. Mēs nolēmām aizpildīt šīs nepilnības un sagatavojām īsu paskaidrojumu par Citroen automašīnas galvenajām daļām. Pa to laiku pastāstīsim, kas par to ir atbildīgs Citroen automašīnā — iesācējiem.
Citroen automašīnas virsbūve
   Šī ir jebkuras automašīnas galvenā sastāvdaļa. Daži cilvēki domā, ka ķermenis ir par kravas automašīnām un furgoniem, bet tas tā nav. Citroen vieglajos automobiļos virsbūvi sauc par metāla pamatni, kurai piestiprinātas visas pārējās sastāvdaļas un detaļas. Un tas nav metāls, ko mēs redzam no ārpuses (durvis, pārsegs, spārni). Citroen Virsbūves galvenā daļa ir tās spēka struktūra, nevis stiprinājumi. Jūs varat redzēt arī viņu. Piemēram, ja atverat pārsegu un skatāties uz sienu starp dzinēju un salonu. To sauc par Citroen Motora vairogu, tas pieder arī jaudas struktūrai.
   Cieta, bet viegla telpiskā (trīsdimensiju) Virsbūves uzbūve nav viegls uzdevums. Tāpēc motorizācijas rītausmā tika izmantots vienkāršāks risinājums-rāmis, kas sastāv no spēcīgu taisnstūra šķērsgriezuma garenisko profilu pāra un vairākiem šķērseniskiem. Ja jūs novietojat šādu rāmi vertikāli, tas izskatīsies kā lielas kāpnes. Motors un viss pārējais tika piestiprināts pie rāmja, ieskaitot vienkāršāku korpusu, kuru pat varēja izgatavot no koka. Laika gaitā rāmis palika tikai SUV (un ne visi no tiem) un komerciālajiem transportlīdzekļiem.
   Virsbūve ir nepieciešama ne tikai ievietošanai Citroen automašīnas un pasažieru ar kravu vienībās. Tas ir arī vissvarīgākais pasīvās drošības elements. Mūsdienu Citroen Virsbūves ir konstruētas tā, lai negadījuma gadījumā tās nodzēstu trieciena enerģiju «tehnisko zonu» deformācijas dēļ — motora nodalījumā, sliekšņos utt. Interjers ir izgatavots no cieta «būra», kas nedrīkst pieļaut deformāciju, aizsargājot pasažierus. Tātad, ja pēc negadījuma redzat smagu automašīnas priekšpuses deformāciju, tas nenozīmē, ka tas ir «kartons». Gluži pretēji, Citroen virsbūves struktūra darbojās tā, kā vajadzētu, un neļāva vadītājam un pasažieriem nopietnas pārslodzes.
Citroen suspensija
   Pat zirgu pajūgiem bija primitīva balstiekārta. Citroen automašīnā šis termins attiecas uz detaļām, kas savieno virsbūvi un riteņus. Citroen automašīnas apturēšanai ir vairāki uzdevumi vienlaikus.
   Sākotnēji apturēšana tika izmantota, lai kompensētu Ceļa pārkāpumus. Galveno lomu šajā spēlē elastīgie elementi (Atsperes, atsperes utt.) un Amortizatori. Bet papildus vadītāja un pasažieru komfortam piekarei ir jānodrošina iespējami tuvākais kontakts starp riteņiem (riepām) un ceļu. Drošība ir atkarīga no tā. Ja ritenis atlec uz katra izciļņa un zaudē saķeri ar virsmu, Citroen automašīna nespēs pārliecinoši saglabāt kustības virzienu, un pēc kārtas tā sāks nojaukt un buksēt. Bremzēšana arī būs neefektīva, jo kontakts ar pārklājumu pastāvīgi tiek zaudēts. Tāpēc labai balstiekārtai Citroen automašīnas konstrukcijā jābūt mēreni stingrai, lai nodrošinātu drošu riteņu saķeri ar ceļu, un mēreni mīkstai, lai nesatricinātu vadītāju un pasažierus.
Citroen Stūres iekārta
   Droši vien šeit nevajadzētu būt jautājumiem. Ar Citroen automašīnas stūres sistēmas palīdzību mēs iestatām kustības virzienu. Vispazīstamākajā versijā komanda no stūres iet caur elektrisko vai hidraulisko pastiprinātāju, stūres mehānismu (mūsdienās visbiežāk zobrata un statīva formā) un ar vilces sistēmas palīdzību pagriež priekšējos riteņus vēlamajā leņķī. Bet ir arī modernākas sistēmas. Starp stūri un riteņiem nav tieša mehāniska savienojuma. Citroen vadītājs, pagriežot stūri, nosaka tikai savus nodomus, kurus nolasa sensori. Un atsevišķs elektromotors kontrolē riteņu rotāciju.
   Ko darīt, ja šis motors neizdodas? Ir skaidrs, ka šāds Citroen darbības traucējums ir ļoti bīstams — tāpēc sistēma pārslēgsies uz avārijas režīmu, savienojot stūres vārpstu, un stūres shēma atgriezīsies klasiskajā.
Citroen Bremžu sistēma
   Citroen automašīnai ir nepieciešams ne tikai paātrināties, bet arī efektīvi apstāties. Bremzēšanas mehānismi katrā Citroen ritenī ir atbildīgi par palēninājumu. Un tos kontrolē hidrauliskā (ar šķidrumu piepildīta) sistēma. Vadītājs, nospiežot bremžu pedāli, rada spiedienu tajā. Vajadzības gadījumā to palielina ar īpašu pastiprinātāju, un pēc tam tas tiek pārraidīts caur metāla caurulēm un gumijas šļūtenēm uz Citroen riteņu bremžu mehānismiem.
   Protams, šī ir ļoti vienkāršota versija, kas tika izmantota pagājušā gadsimta Citroen modeļos. Modernai Citroen automašīnai var būt elektroniska Bremžu sistēma. Princips ir tāds pats kā ar elektronisko stūrēšanu: sensori, Vadības bloks un elektriskais sūknis, nevis tieša Mehāniskā komunikācija. Tas ļauj Citroen automašīnai bremzēt pirms vadītāja komandas, ja nepieciešams — ārkārtas situācijās. Un pats galvenais, precīzāk un drošāk ir sadalīt bremzēšanas spēku uz Citroen riteņiem.
   Turklāt pat zemo cenu Citroen modeļiem tagad ir pretbloķēšanas sistēma. Tas uzrauga spiedienu sistēmā, riteņu rotāciju un novērš to bloķēšanu pat ar spēcīgu spiedienu uz bremžu pedāli. Tā rezultātā Citroen automašīna saglabā vadāmību (ar bloķētiem riteņiem tā vienkārši slīd vienā virzienā, dažreiz arī rotējot), un tas ļauj izvairīties no šķēršļa. Citroen bremžu sistēmu izmanto arī citi elektroniskie palīgi. Piemēram, šādi darbojas ESP — tieši bremzes stabilizē automašīnu Citroen.
   Atsevišķs Citroen Bremžu sistēmas elements ir stāvvietas (Manuālā) bremze. Kā norāda nosaukums, tas ir paredzēts, lai fiksētu Citroen automašīnu stāvēšanas laikā. Kustībā to izmanto tikai kā ārkārtas situāciju-galveno bremžu atteices gadījumā. Tam var būt arī mehāniska konstrukcija (pēc tam to iedarbina ar sviru, kas piestiprina disku vai cilindru ar spilventiņiem), vai arī to var elektriski iedarbināt, nospiežot pogu.
Citroen dzinējs
   Pretējā gadījumā to sauc arī par barošanas bloku, lai gan tas nav pilnīgi taisnība — patiesībā šis termins apvieno motoru un pārnesumkārbu (vairāk par to vēlāk). Tradicionāli Citroen automašīnās tiek izmantoti iekšdedzes dzinēji, kuros degošās degvielas enerģija tiek pārveidota par mehānisko enerģiju, izmantojot noteiktus mehānismus, un tā vada Citroen riteņus. Un daži no tiem ir arī elektriski, pateicoties Citroen ģeneratora darbībai.
   Šodien jūs nevienu nepārsteigsit ar Citroen elektromotoru. Tam nav nepieciešama degviela, tas darbojas ar akumulatora enerģiju. Arī Citroen hibrīdautomobiļi joprojām ir ļoti aktuāli. Tiem ir abi dzinēji (vai pat vairāki elektriskie). Bet hibrīdos akumulatora jauda ir salīdzinoši maza. Tas ir pietiekami, lai brauktu ar mazu ātrumu vairākus kilometrus, un tad dzinējs sāk darboties, un tas jau pārvieto automašīnu, uzlādējot baterijas. Kāpēc šādas grūtības? Fakts ir tāds, ka hibrīds izrādās efektīvāks par tradicionālo dizainu — vismaz tāpēc, ka tas ļauj atgriezt daļu enerģijas, kas iztērēta paātrinājumam turpmākās Citroen automašīnas bremzēšanas laikā. Šo režīmu sauc par rekuperāciju, kurā elektromotors pārvēršas par elektroenerģijas ģeneratoru. Un pats dzinējs, pateicoties elektromotora palīdzībai, darbojas ekonomiskākos režīmos.
Citroen Barošanas Sistēma
   Lai pareizi saprastu, kā iekšdedzes dzinējs darbojas Citroen automašīnā, ir svarīgi zināt, ka motoram ir nepieciešams vairāk nekā tikai degviela. Lai to sadedzinātu, jums ir nepieciešams gaiss — un stingri noteiktā daudzumā. Citroen barošanas sistēma nodarbojas ar maisījuma sagatavošanu ar degvielu un barošanu cilindros.
   Pagājušā gadsimta Citroen pasažieru automašīnas ierīce pieņēma karburatora klātbūtni maisījuma pagatavošanai. Tad Karburatori tika aizstāti ar degvielas iesmidzināšanas sistēmām-tie ir uzstādīti uz visām mūsdienu automašīnām. Sajaukšanas procesu apstrādā elektronika. Tas saņem signālus no dažādiem sensoriem (ieskaitot skābekļa sensoru izplūdes sistēmā), aprēķina optimālo maisījuma sastāvu. Ar sadalītu iesmidzināšanu inžektori pēc vadības bloka pavēles piegādā nepieciešamo degvielas daudzumu ieplūdes kolektorā, kur tas sajaucas ar gaisu un nonāk Citroen cilindrā.
   Ir arī tiešās iesmidzināšanas sistēmas. Tajos degviela nonāk tieši Citroen cilindros un jau ir sajaukta ar gaisu no tur esošā Citroen ieplūdes kolektora. Bet princips ir vienāds: Citroen cilindros veidojas vēlamā sastāva maisījums, un tas aizdegas.
Citroen Izplūdes sistēma
   To sauc arī par izplūdes gāzēm. Tas ir tikai Citroen iekšdedzes dzinējiem. Pēc tam, kad Degvielas un gaisa maisījums ir sadedzināts Citroen cilindros, ir nepieciešams pēc iespējas ātrāk noņemt izveidotās Gāzes. Un tajā pašā laikā samaziniet troksni no to izplūstošās plūsmas. Šie ir galvenie Citroen izplūdes sistēmas uzdevumi. Tas parasti sastāv no vairākiem komponentiem — neitralizatoriem, rezonatoriem un trokšņa slāpētājiem. Kad tie atrodas, gāzes atdziest, un skaņas viļņi, kas iet caur kanālu sistēmu ar starpsienām, daļēji kompensē viens otru. Tā rezultātā caurules izejā mēs nesaņemam sarkano karstu Izplūdes gāzu ar šausminošu rēkt, bet tikai siltas Gāzes ar pieļaujamu skaņu celiņu.
Ja mēs runājam par mūsdienu Citroen izplūdes sistēmām, tām ir vēl viena svarīga detaļa — katalītiskais neitralizators. Tas sadala Izplūdes gāzu kaitīgās sastāvdaļas nekaitīgākajās-ideālā gadījumā slāpeklī, ūdenī un oglekļa dioksīdā. Izlasiet, Kas ir Citroen katalizators un kā tas darbojas.

Citroen transmisija

   Tas ir viss, kas pārraida Citroen Dzinēja rotāciju uz riteņiem. Atkal par populāro nepareizo priekšstatu. Transmisija nav tikai pārnesumkārba, kas pārveido motora radīto griezes momentu. Papildus pašai kastei ir arī vārpstas, kas savieno to ar piedziņas asīm, pārnesumkārbas, kas pārnes griezes momentu tālāk uz riteņiem, Vienādu leņķisko ātrumu eņģes.
   Ir vairāki piedziņas veidi (priekšējie, aizmugurējie, pilni), dažādas Citroen pārnesumkārbu versijas (manuālā, automātiskā, CVT, robots), kā arī Citroen pārsūtīšanas gadījumi. Atkarībā no tā atšķiras arī transmisiju veidi, lai gan tie ir nosacīti sadalīti atkarībā no Citroen Pārnesumkārbas veida.
Citroen Elektroiekārtas
   Pat visvienkāršākajā Citroen automašīnā ir daudz elektroenerģijas patērētāju. Tie ir aizdedzes sveces (tām jābūt piegādātām ar strāvu, lai izveidotu dzirksteli), Lukturi, elektriskie ventilatori un priekšējā stikla tīrītāji. Mūsdienu Citroen modeļi ir vienkārši iepakoti ar elektroniku.
   Citroen automašīnā ir divi enerģijas «piegādātāji»: akumulators un Ģenerators. Citroen akumulators saglabā strāvu un izvada to, kad tiek iedarbināts Citroen dzinējs. Mēs to izmantojam arī stāvvietā ar izslēgtu Citroen motoru: piemēram, ja ieslēdzam avārijas gaismu vai klausāmies mūziku.
   Bet enerģijas rezerve Citroen akumulatorā nav tik liela. Tāpēc pēc Citroen dzinēja iedarbināšanas Citroen Ģenerators pārņem uzdevumu piegādāt borta sistēmu ar elektrību. Šī ir mini spēkstacija, kas pārveido motora rotācijas enerģiju elektriskajā enerģijā. Enerģija tiek patērēta, cita starpā, lai papildinātu Citroen akumulatora jaudu.

Citroen lielā degvielas patēriņa iemesli

Viens no galvenajiem Citroen degvielas patēriņa iemesliem ir automašīnas tehniskais stāvoklis. Jo sliktāk tas ir, jo grūtāk būs ietaupīt Citroen degvielu neatkarīgi no tā, kādas metodes jūs izmantojat. Populārākie sadalījumi, kas uzreiz noved pie turpmāka Citroen degvielas patēriņa pieauguma:

1) Citroen dzinēja darbības traucējumi: Aizdedzes svece nedarbojas, zobsiksna ir izstiepta, problēmas ar motora iedarbināšanu.
2) Citroen sensoru kļūme: lambda zonde, Skābeklis, tukšgaita, gaisa plūsma.
3) Citroen gaisa vai eļļas filtrs ir ļoti aizsērējis.
4) Citroen dzinējs ir uzkarsējis pārāk ilgi. Lai uzlabotu Motoreļļas viskozitāti un nodrošinātu visu sastāvdaļu eļļošanu, nepieciešamas tikai 3 minūtes. Pēc tam jūs varat sākt ar mazu ātrumu.
5) Slikts Citroen riepu stāvoklis.
6) nepareizs Slīpuma leņķis — Citroen Riteņu konverģence. Šāda procedūra jāveic ik pēc 20 tūkstošiem kilometru.
7) bojāta Bremžu sistēma palielina Citroen degvielas patēriņu līdz pat 15%.
8) pārmērīgs automašīnas komplekta Ārējais virsbūves komplekts (Papildu Bagāžnieki, loki, spoileri utt.). Papildus tam, ka tiek tērēts pārāk daudz Citroen degvielas, šie dekoratīvie elementi ievērojami samazina Citroen automašīnas aerodinamiku.
9) braucot ar lielu ātrumu, Atveriet Citroen logus.
10) jaunā Citroen automašīna pēc noklusējuma «patērē» vairāk degvielas nekā iepriekšējā.
11) Citroen agresīvais braukšanas stils: pēkšņa iedarbināšana un bremzēšana.

Tagad pāriesim pie detalizētāka pētījuma par visām metodēm, kā ietaupīt Citroen degvielu.
Citroen braukšanas stils
Iedarbinot Citroen motoru, pietiek tikai ar 3 minūtēm, lai nodrošinātu, ka motoreļļa sasilst un visas spēka agregāta sastāvdaļas ir ieeļļotas. Tāpēc nav jēgas sēdēt un gaidīt, tas tikai palielinās Citroen degvielas patēriņu. Tāpat neticiet mītiem, ka, iedarbinot motoru, tiek patērēts liels daudzums Citroen degvielas.

Ja braucat ar ātrumu 80 km / h, pamanīsit, ka Citroen Benzīns tiks iztērēts daudz mazāk. Sākumā jums tas var būt neparasti, bet tad jūs pie tā pieradīsit. Turklāt tas palielinās jūsu drošību. Tas attiecas uz braukšanu pilsētā, kā arī uz šosejas.

Saskaņā ar statistiku agresīvais braukšanas stils palielinās Citroen degvielas patēriņu līdz 300 litriem gadā.

Citroen agresīvais braukšanas stils
Atcerieties, jo mazāk jūs paātrināsiet un bremzēsiet, jo mazāk degvielas patērēs Citroen. Ideālā gadījumā tas ir mīksts sākums un saglabājot tādu pašu ātruma vērtību. Nelieciet uz akseleratora strauji-pretējā gadījumā Citroen degvielu sāks patērēt daudzas reizes vairāk. Brauciet lēnām sarkano luksoforu priekšā, vislabāk ir aprēķināt un, nespiežot bremzi, brauciet pa zaļo gaismu.

Braucot ar mehāniķi, savlaicīgi pārslēdzieties uz pārslēgšanos. Visekonomiskākais Citroen režīms šeit ir piektais vai sestais ātrums un braukšana līdz 80 km/ h.Saglabājiet aptuveni 2500 apgriezienus. Vienkārši viegli un īsi nospiediet ātrumu virs 30 km / h. braucot ar ātrumu 3000 apgr. / min un augstāk, tiek patērēts 3,5 reizes vairāk Citroen degvielas nekā pie 1500 apgr. / min. Ja gāze ir gandrīz nulle, tad jums jābrauc ar ātrumu 50 km /h un ar zemiem apgriezieniem minūtē, tad jūs varat viegli nokļūt līdz tuvākajai degvielas uzpildes stacijai.
«Automātiskajā» Citroen degvielas patēriņš pēc noklusējuma vienmēr ir lielāks. Lai kaut kādā veidā ietaupītu naudu, vienkārši vienmērīgi uzkāpiet uz akseleratora.

Straujš sākums (kad motors tiek iedarbināts līdz 4000 apgr. / min) palielina Citroen degvielas patēriņu par 15%. Bet tas nav ilgs laiks, jo automašīna ātri sasniedz vidējo ātrumu. Tas jo īpaši attiecas uz tiem, kas pilsētā pāriet no viena luksofora uz otru. To darot, viņš nebrauc ātrāk par citiem, bet tikai tērē vairāk Citroen degvielas.
Centieties vienmēr saglabāt ne vairāk kā 2500 apgriezienus

Es atzīmēju, ka daudzām automašīnām ir «Start and stop» sistēma, kas izslēdz Citroen motoru, kad tas tiek apturēts (piemēram, luksoforu priekšā vai sastrēgumos). Vecākiem Citroen modeļiem jūs varat pats izslēgt motoru ilgstošas apstāšanās laikā (vairāk nekā 1 minūti).

Kad esat sastrēgumā, vienmēr izvēlieties šo attālumu, lai pēc iespējas mazāk samazinātu ātrumu. Galu galā katram palaišanai papildus tiek tērēts noteikts daudzums Citroen degvielas.
Labāk ir bremzēt ar motoru (neizmantojot bremžu pedāli). Šeit Citroen degvielas patēriņš ir gandrīz nulle.
Atceries! Braukšana neitrālā režīmā palielina arī Citroen degvielas patēriņu.

Izvēlieties autostāvvietu, lai pēc iespējas mazāk veiktu reverso braukšanas manevru.

Ceļojot pa tiem pašiem maršrutiem («mājas darbs-veikals»), un, ja attālums starp tiem nepārsniedz 7 km, ērtībai Jums būs jātērē Citroen degviela. Galu galā, katru reizi, kad automašīna tiek iedarbināta, Citroen dzinējam nav laika iesildīties (īpaši aukstā sezonā) maziem braucieniem.

Ir arī vērts saprast, ka saskaņā ar pasi var rakstīt, ka automašīna patērē 5 litrus uz 100 km nobraukuma, bet ziniet, ka šīs vērtības tiek iegūtas ideālos apstākļos. Ar faktiskajiem apstākļiem un braukšanas stiliem šie skaitļi var ievērojami atšķirties. Tas ir mārketinga triks.

Kādas citas papildu metodes var izmantot nopietnākai Citroen degvielas ekonomijai?

Citroen automašīnas aerodinamika

Jo lielāks ir gaisa plūsmas pretestības spēks un jo lielāks ir automašīnas ātrums, jo vairāk degvielas patērēs Citroen. Piemēram, braucot ar ātrumu 80-100 km / h, patēriņš ir 6 litri uz 100 km nobraukuma, un ar ātrumu 130 km / h tiks patērēti 9 litri benzīna.

Aerodinamika Citroen
Jo vairāk dažādu ķermeņa komplektu ir, jo augstāks būs Gaisa pretestības koeficients. Ja jūs pakārt visu automašīnu ar dažādām skaistulēm un ripojat pa logiem, tad Citroen degviela tiks patērēta par 25% vairāk (braucot ar ātrumu vairāk nekā 90 km / h). Ja jums ir salauzts Spoileris vai cita dekoratīva detaļa, jums tas ir jānoņem vai jānomaina, jo tas nogriezīs gaisu un palielinās Citroen degvielas patēriņu.
Ja jūs izveidojat ļoti kvalitatīvu aerodinamisko ķermeņa komplektu, kas tiek veikts, lai uzlabotu automašīnas dinamiku, lielā ātrumā jūs varat sasniegt reālu Citroen degvielas ekonomiju. Tomēr tas nav lēts.
Labākais aerodinamiskais korpuss automašīnai Citroen ir sedans.

Citroen Electronics
Ja nepieciešams, izslēdziet visas elektroniskās ierīces (Borta dators, plīts, ventilators). Tas var nebūt ļoti ērti, bet tas ietaupīs naudu. Visi no tiem patērē enerģiju no akumulatora, un šis patērē enerģiju no motora. Tāpēc, ja gāze ir nulle, pirms degvielas uzpildīšanas labāk ir izslēgt visas sadzīves tehnikas. Un ziemā neieslēdziet plīti salonā, kad motors sasilst. Tas palīdzēs samazināt Citroen degvielu par 5%.

Auto gaisa kondicionēšana var patērēt līdz 20% Citroen degvielas
Iekšējā dzesēšanas sistēma darbībā patērē no 5 līdz 20% Citroen degvielas. Tas jo īpaši attiecas uz braukšanu lielā ātrumā. Bet daudzi cilvēki brauc ērti, jo tas ir tas, ko automašīna tika nopirkta, lai nodrošinātu ērtu braucienu.

Automašīnas Citroen svars
Pārslogojot automašīnu uz katriem 100 kg kravas, no augšas tiek patērēti apmēram 10% Citroen degvielas. Tāpēc automašīnā nēsājiet tikai nepieciešamās lietas. Un, ja jūs izmantojat jumta stieni, noņemiet to, kad jums tas nav vajadzīgs.

Turklāt pilna benzīna tvertne (60 litri) lielākajai daļai automašīnas pievieno 45 kg. Tāpēc labāk, ka Citroen vienmēr ir palicis nedaudz mazāk par pusi Degvielas tvertnes.

Klimats un ceļš Citroen
Kad gaisa temperatūra pazeminās, motora (un salona) uzsildīšana prasa ilgāku laiku. Tieši tad, kad aukstais motors sasilst, tiek piegādāts vairāk Citroen degvielas nekā tad, kad motors sasilst.

Tāpēc labākais Moderna Citroen automašīnām ir iedarbināt automašīnu uz 3 minūtēm, ātri noņemt sniegu un sākt braukt. Pirmajās 15 minūtēs nepārsniedziet 2500 apgriezienus uz benzīna dzinēja un 2000 apgriezienus uz Dīzeļdzinēja.
Nav jēgas sildīt Moderna Citroen automašīnu tukšgaitā

Atcerieties arī, ka, braucot pa sliktu ceļu, palielinās riteņu rites berze: Slapjš asfalts, ledus, grunts. Jo vairāk paslīdēs, jo vairāk Citroen degvielas tiks izšķiesta.

Un, nokāpjot kalnā ar » mehāniku -, brauciet ar ieslēgtu pārnesumu-tas samazinās Citroen degvielas patēriņu, salīdzinot ar stingru vai «neitrālu» sajūgu. Tas ir saistīts ar Citroen Degvielas padeves tukšgaitu un apstāšanos.

Tas ir labs veids, kā ietaupīt gāzi, braucot pa šoseju. Braucot aiz lielām automašīnām 3-5 metru attālumā, Jūsu automašīnai nebūs Gaisa pretestības, un tāpēc jūs ievērojami ietaupīsit Citroen degvielu. Turklāt tam būs jāpielāgojas kravas automašīnas ātrumam, tas vienmērīgi pārvietosies, kas arī pozitīvi ietekmē Citroen degvielas patēriņu.

Bet es atzīmēju, ka šī metode ir piemērota pieredzējušiem cilvēkiem, jo skats no ceļa ir ievērojami samazināts. Turklāt, ja pārvietojaties starp 2 kravas automašīnām un notiek avārijas bremzēšana, tas var būt vienkārši nemanāms. Turklāt trūkums ir tāds, ka izplūdes gāzes nonāk tieši Citroen automašīnas iekšpusē.

Citroen kruīza kontrole
Ja jūsu automašīnai ir kruīza kontroles funkcija, noteikti izmantojiet to, braucot lielos attālumos. Automašīna pārvietosies vienmērīgi, kas palīdzēs jums ietaupīt daudz degvielas Citroen.

Citroen automašīnas tehniskais stāvoklis.
Tagad pāriesim pie visu tehnisko aspektu izpētes, kas palīdzēs Citroen ietaupīt degvielu.

Citroen Riepas
Ir nepieciešams regulāri pārbaudīt spiedienu visās riepās. Pirmkārt, tas ir saistīts ar drošību. Bet šeit jāsaprot, ka pat neliels spiediena samazinājums var ievērojami palielināt Citroen degvielas patēriņu (samazinājums par 0,5 atm. tas palielinās patēriņu par 5-6 litriem degvielas gadā). Un, ja spiediens riepā ir nevienmērīgs, tad Citroen degvielas patēriņš palielināsies līdz 5%. Tas pats attiecas uz gadījumiem, kad riepas protektors ir ļoti nolietojies. Jūsu automašīnas optimālās spiediena vērtības ir norādītas uz vadītāja durvīm.
Jo zemāks riepu spiediens, jo vairāk degvielas patērē Citroen
Ja riepas kļūst pārmērīgas, to nodilums palielināsies un stingrība palielināsies.

Daži ražotāji ražo degvielu taupošas riepas, kas ir dārgākas nekā parastās. Riepām ir mazāka rites pretestība, kas palīdz ietaupīt līdz 5% no Citroen degvielas. Lai ietaupītu vēl vairāk, varat instalēt vieglus diskus.

Lai ietaupītu nedaudz degvielas Citroen, jūs varat nedaudz palielināt riepu spiedienu(no 0,2 līdz 0,3 atm.). Tas jo īpaši attiecas uz gadījumiem, kad automašīna pārvadā lielas kravas.
Dažiem cilvēkiem patīk spēlēt modernus platus diskus. Bet, jo platākas ir riepas, jo lielāka ir Citroen aerodinamiskā pretestība un pārmērīgais degvielas patēriņš.

Aizdedzes sveces Citroen
Aizdedzes sveces ietekmē Citroen degvielas sadegšanas kvalitāti. Ja tas nav pilnībā izdegis, jauda samazināsies un Citroen benzīna patēriņš palielināsies. Periodiski pārbaudiet sveces un iepriekš nomainiet tās. Jo ilgāk sveces darbojas, jo sliktāka būs degvielas sadegšanas kvalitāte.

Vislabāk ir ievietot platīna vai iridija sveces, kuru kalpošanas laiks ir 4 reizes ilgāks nekā parastās. Tie palīdz palielināt izlādes stabilitāti un dzirksteles atdalīšanu. Tā rezultātā Citroen buras darbojas efektīvāk pat ar lielu piesārņojumu.

Ik pēc 15-20 tūkstošiem km Citroen nobraukuma noregulējiet slīpumu. Vidēji tas palīdzēs ietaupīt 60 litrus benzīna gadā, kā arī samazinās gumijas nodilumu.

Tuning Citroen
Chip tuning ir paredzēts, lai palielinātu dzinēja jaudu, bet tajā pašā laikā būs ātrs Dzinēja nodilums un vairākkārtējs Citroen degvielas patēriņa pieaugums.
Ja plānojat palielināt klīrensu zem amortizatoriem vai atsperēm, esiet gatavi tērēt par 8% vairāk Citroen degvielas.

Kā ietaupīt degvielu Citroen
Automašīna ar automātisko pārnesumkārbu patērē vairāk Citroen degvielas nekā «mehāniķis» līdz pat 15%. Tāpēc, lai iegūtu maksimālu ietaupījumu, ievērojiet šādus noteikumus:
Viegli nospiediet akseleratora un bremžu pedāļus, neļaujiet Citroen ātri paātrināties.
Apstājoties, vienmēr pārvietojiet sviru neitrālā stāvoklī.
Braucot lielos attālumos, vienmēr ieslēdziet kruīza kontroli.
Ja ir» ziemas » režīms, tad to vajadzētu ieslēgt biežāk. Tas palīdz samazināt motora slodzi.

Kā ietaupīt Citroen degvielu mehānikā
Lai mainītu pārnesumus Citroen, jums jāievēro šādi padomi:

Pirmais pārnesums-sākot no Citroen automašīnas sēdekļa;
Otrais ir Citroen paātrinājums;
Trešais ir apdzīt transportlīdzekļus Citroen automašīnās.;
Ceturtais ir braukšana pilsētas vidē Citroen.;
Piektais (sestais) — satiksme uz ceļa Citroen automašīnā.

Sadaļā «mehānika» izvēlieties atbilstošo pārnesumu. Ja ar lielu pārnesumu nospiežat akseleratoru uz grīdas, paātrinājums būs vājš un Citroen degvielas patēriņš būs augsts.

Ar ātrumu 60 km / h pārslēdzieties uz lielu pārnesumu. Tas palīdz arī tad, kad Citroen gandrīz nav degvielas un degvielas uzpildes stacija atrodas ļoti tālu.

CITROEN. Reducir el consumo de combustible Citroen

CITROEN. Как уменьшить расход топлива Ситроен