BMW degvielas patēriņš var vienkārši samazināt
DEGVIELAS AKTIVATORS — tā ir ierīce, kas tiek uzstādīta uz degvielas padeves šļūtenes (bez iegriešanas) un degvielas patēriņš BMW samazināsies par 20%. Tāpēc ar to pašu degvielas daudzumu savā BMW Jūs nobraucat VAIRĀK KILOMETRU!
Dzinējs BMW sāk strādāt labāk un klusāk jau pēc pirmajiem kilometriem. Bet samazināts degvielas patēriņš BMW padara katru piekto uzpildītais litru bez maksas!
Aktivātori uzstāda uz visiem BMW modeļiem un priekš visiem degvielas veidiem — GĀZE, BENZĪNS, DIZEĻDEGVIELA.
Aktivatorus ir viegli uzstādīt, tie dažu minūšu laikā tiek uzstādīti uz BMW degvielas PADEVES šļūtenes:
1. BMW degvielas patēriņš tiek samazināts par 20%.
2. Neliels BMW dzinēja jaudas pieaugums.
3. Pagarina BMW dzinēja kalpošanas laiku.
4. Oglekļa monoksīda un citu piesārņotāju saturs BMW izplūdes gāzēs (CO un CH) tiek samazināts par 30-40%.
5. Stabila un dinamiska BMW dzinēja darbība.
6. Samazina kvēpu un oglekļa nogulšņu veidošanos uz BMW virzuļiem, cilindriem, aizdedzes svecēm, degvielas inžektoriem, katalizatora un izplūdes caurulēm.
7. Pagarina BMW katalizatora, lambda zondes, aizdedzes sveces un BMW degvielas iesmidzinātāju kalpošanas laiku.
8. Vieglāka BMW dzinēja iedarbināšana aukstajā laikā.
Tādā veidā Jūsu BMW dzinējs darbosies daudz labāk (it kā Jūs uzpildītu BMW automašīnu ar ļoti kvalitatīvu degvielu).
Samazina BMW degvielas patēriņu par 20%.
BMW Aktivators ir magnētiska ierīce, kas maina benzīna, gāzes un dīzeļdegvielas molekulāro struktūru un optimizē to labākai sadegšanai un zemākam BMW degvielas patēriņam.
Jebkura degviela (benzīns, dīzeļdegviela, gāze), kas iet caur šo aktivatoru 10 magnētiskajiem laukiem, uz īsu brīdi maina tā struktūru un īpašības un pilnīgāk un vienmērīgāk sadedzina BMW motora cilindros.
Sakarā ar to BMW dzinējs sāk darboties daudz labāk.
Aktivators smalki un vienmērīgi atdala un izplata degvielas daļiņas, kas nodrošina visefektīvāko degšanu BMW dzinējā. Degvielas molekulas vieglāk sadalās un labāk reaģē ar skābekli, kā rezultātā samazinās BMW degvielas patēriņš.
BMW degvielas Aktivators ģenerē 10 (desmit) magnētiskos laukus, kas, šķērsojot degvielu, pārtrauc saites starp ogļūdeņraža molekulām un samazina to lielumu. Tas atvieglo sajaukšanos ar skābekli un nodrošina efektīvāku un tīrāku sadedzināšanu.
Iedomājieties, kā Jūsu BMW dzinējs darbojas ar ļoti labu degvielu…
Tas ir, izrādās pilnīgi atšķirīga (labāka) degviela BMW.
Sasmalcināta malka sadedzina daudz labāk nekā veseli baļķi… Tas pats notiek ar automašīnas degvielu BMW dzinēja cilindros.
Tā rezultātā BMW dzinējs darbojas efektīvāk un rada lielāku jaudu, kas samazina BMW degvielas, kā arī ogļūdeņražu (CH), oglekļa monoksīda (CO) un slāpekļa oksīdu patēriņu no BMW izplūdes gāzēm.
Jūsu BMW izplūdes caurule, turbos un katalītiskais neitralizators kalpos daudz ilgāk, pateicoties tīrām Izplūdes gāzu emisijām, bez tīrīšanas vai nomaiņas.
BMW uzstādītie Aktivatori samazina degvielas blīvumu un viskozitāti:
1. Tas noved pie mazāku degvielas daļiņu veidošanās, nodrošina labu izsmidzināšanu un sadegšanu BMW dzinēja cilindros.
2. Degviela labāk aizdegas un vienmērīgi sadedzina, kas nodrošina vienmērīgu un bezdūmu BMW dzinēja darbību.
3. Samazina nogulsnes degvielas iesmidzinātājos un oglekļa nogulsnes BMW aizdedzes svecēs un cilindros.
4. Tas atvieglo BMW degvielas padeves sistēmu darbību.
5. Palielina BMW degvielas sistēmu uzticamību un kalpošanas laiku.
Tas viss noved pie labākiem degvielas sadegšanas apstākļiem BMW cilindros.
Degviela ar Aktivatoriem pilnīgāk sadedzina BMW motorā un neatstāj oglekļa nogulsnes uz virzuļiem, cilindriem un aizdedzes svecēm.
Aktivātoru uzstādīšanas piemēri dažādiem BMW modeļiem
UZMANĪBU! Galvenā ŠO AKTIVĀTORU atšķirība ir tā, ka viņos izvietoti 20 magnēti, kas īsā laikā maina DEGVIELAS ĪPAŠĪBAS UN TĀS STRUKTŪRU. Citos līdzīgo aktivātoros atrodas tikai 2 jaudīgi magnēti, kuri nav spējīgi neko mainīt degvielas struktūrā (skatīties «LĪDZĪGI»)
Zinot, kur atrodas BMW padeves degvielas šļūtene, uzstāda 5 minūtēs (UZSTĀDĪŠANA)
Ekonomē visiem BMW modeļiem līdz 20% degvielas (tāpēc katrs 5. degvielas litrs sanāk bezmaksas). Tāpēc ar to pašu degvielas daudzumu savā BMW Jūs nobraucat VAIRĀK KILOMETRU!
Je pēkšņi nebūsiet apmierināti, garantēti preci var atgriezt 37 dienu laikā (lasīt sadaļā «ATGRIEŠANA»).
Ražots Latvijā
Ražojam un realizējam Latvijā no 2008 gada.
Degvielas Aktivātora kalpošanas termiņš ne mazāk kā 15 gadi.
Cena:
1 Aktivatoru komplekts (2 Aktivatori) — 60,00 EUR
UZMANĪBU JAUNUMS!
Kopēja degvielas Aktivātora un autotermijas Aktivātora izmantošana uz BMW automašīnas ļauj SAMAZINĀT DEGVIELAS PATĒPIŅU LĪDZ 30-40 %!
Skatīties AUTOTERMIJAS AKTIVĀTORS
PATENTI UN DOKUMENTI
17 reāli padomi, kā samazināt BMW degvielas patēriņu.
Degvielas patēriņš ir viens no lielākajiem autobraucēju izdevumu posteņiem, kas katru mēnesi no budžeta ņem kārtīgu summu. BMW degvielas patēriņš ir atkarīgs no dažādiem komponentiem. Dažus no tiem mēs nekādā veidā nevaram ietekmēt (piemēram, motora jauda). Tāpēc vispirms ir vērts noskaidrot, kāds BMW degvielas patēriņš ir standarts konkrētai markai un modelim, lai vēlāk nebūtu pārsteigumu.. Otra komponentu daļa ar kompetentu pieeju var ievērojami samazināt BMW degvielas patēriņu un tādējādi samazināt automašīnas ekspluatācijas izmaksas.
1. Vienmērīgs paātrinājums samazina BMW degvielas patēriņu
Pēc ekspertu domām, līdz 60% no BMW degvielas patēriņa ir atkarīgs no vadītāja vai drīzāk no viņa braukšanas stila. Viens no efektīvākajiem veidiem, kā samazināt BMW degvielas patēriņu, ir vienmērīgs paātrinājums. Ar pēkšņu paātrinājumu un bremzēšanu daļa Degvielas vienkārši izlido «caurulē». Gluda braukšana, it īpaši pilsētā, ļauj ietaupīt ievērojamu daudzumu degvielas. Atkarība šeit ir vienkārša-jo mazāk mēs nospiežam gāzes pedāli, jo mazāk tiek patērēta BMW degviela.
2. Pareizā pārnesuma izvēle samazina BMW degvielas patēriņu
Savlaicīga pārslēgšanās uz augstākiem pārnesumiem, ilgstošs paātrinājums katrā pārnesumā palielina BMW degvielas patēriņu. Vismodernāko dzinēju optimālais darbības režīms ir diapazons no 2 līdz 3 tūkstošiem apgriezienu, braucot ar mazāku vai lielāku ātrumu, BMW degvielas patēriņš un motora nodilums palielinās. Ja iespējams, ieslēdziet augstu pārnesumu-tas parasti ir visekonomiskākais.
3. Dzinēja bremzēšana samazina BMW degvielas patēriņu
Vēl viens triks ir izmantot motora bremzēšanu, nevis velmēšanu. Braucot, motors darbojas tukšgaitā un jebkurā gadījumā patērē noteiktu daudzumu degvielas. Kad motors bremzē, automašīnas elektronika «redz», ka motora apgriezienu skaits ir liels un gāzes pedālis tiek atbrīvots, un izslēdz degvielas padevi. Tas nozīmē, ka motors darbojas kompresora režīmā un nepatērē degvielu. Ja BMW degvielas patēriņš šajā brīdī tiek parādīts borta datora displejā, tas būs vienāds ar 0 litriem.
4. Biežas apstāšanās palielina BMW degvielas patēriņu
Brauciet tā, lai samazinātu transportlīdzekļa apstāšanos. Iepriekš analizējiet luksofora signālus-ja ir ieslēgta sarkanā gaisma, varat palēnināt ātrumu un nobraukt līdz luksoforam, kad ieslēdzas zaļā gaisma, jūs varat braukt pa krustojumu, neapstājoties. Tas pats attiecas uz gājēju pārejām-nav nepieciešams paātrināties, ja redzat gājējus, kas tuvojas krustojumam. Katra pietura un sekojošais starts no vietas palielina BMW degvielas patēriņu.
5. Bieža dzinēja iedarbināšana palielina BMW degvielas patēriņu
Neizslēdziet dzinēju īsu pieturu laikā 1-2 minūtes. Dzinēja iedarbināšanai būs nepieciešams papildu BMW degvielas patēriņš. Izslēdziet motoru, kad tas tiek apturēts satiksmē ilgāk par 5 minūtēm. Ja apstāšanās laiks ir mazāks par 5 minūtēm, pastāvīga motora iedarbināšana un apstāšanās ne tikai palielinās BMW degvielas patēriņu, bet arī saīsinās akumulatora un startera kalpošanas laiku. Izņēmums ir automašīnas ar» Start-stop » sistēmu, kuras vienības ir paredzētas šādam darbam.
6. Citu automašīnu apdzīšana palielina BMW degvielas patēriņu
Izvairieties no nevajadzīgas apdzīšanas. Ar dinamisku apdzīšanu BMW degvielas patēriņš dramatiski palielinās. Ja jums tūlīt pēc apdzīšanas jāgriežas uz tuvējā ceļa vai jāapstājas degvielas uzpildes stacijā, apdzīšanas dēļ nevajadzētu apdzīt.
7. Ilgstoša Dzinēja iesildīšanās palielina BMW degvielas patēriņu
Aukstā sezonā nesildiet motoru, stāvot uz vietas. Ilgstoši iesildoties, BMW degvielas patēriņš palielinās, un Motors, atrodoties ceļā, sasilst daudz ātrāk. Pietiek iedarbināt automašīnu, pāris minūtes to sasildīt un lēnām sākt braukt ar mazu motora apgriezienu skaitu.
8. Atvērtie logi palielina BMW degvielas patēriņu
Atvērtie logi un lūkas rada papildu aerodinamisko pretestību un palielina BMW degvielas patēriņu. Tāpēc, ja laika apstākļi to atļauj, labāk ir aizvērt logus un izmantot automašīnas apkures sistēmas ventilatoru, lai piegādātu gaisu.
9. Iekļautais Gaisa kondicionieris palielina BMW degvielas patēriņu
Ieslēdzot gaisa kondicionieri, BMW degvielas patēriņš palielinās līdz 15%, taču šeit visi izvēlas sev starp komfortu un degvielas patēriņu. Turklāt saistībā ar iepriekšējo padomu jums jāsaprot, ka ilgstošas ātrgaitas satiksmes apstākļos uz šosejas joprojām būs ekonomiskāk ieslēgt gaisa kondicionieri nekā braukt ar atvērtiem logiem. Lielā ātrumā aerodinamikai ir nopietnāka ietekme uz BMW degvielas patēriņu.
10. Automašīnas svara samazināšana samazina BMW degvielas patēriņu
Jo smagāka ir automašīna, jo lielāks ir BMW degvielas patēriņš. Lai samazinātu BMW degvielas patēriņu, jūs varat izkraut bagāžnieku, noņemot no tā nevajadzīgas lietas: eļļas kannas, antifrīzu, rezerves daļas utt. Salonā var būt arī lietas, kas vienkārši atrodas apkārt. Piemēram, automašīnas sēdeklis. Kopā ņemot, šīs mazās lietas var ievērojami samazināt BMW automašīnas lieko svaru.
11. Riepas un diski ietekmē BMW degvielas patēriņu
Lai samazinātu BMW degvielas patēriņu, jums jāpievērš lielāka uzmanība riepu izvēlei. Mūsdienu augstas kvalitātes riepas samazina rites berzi un palīdz vēl vairāk samazināt BMW degvielas patēriņu. Parasti tūlīt pēc jaunu riepu uzstādīšanas BMW degvielas patēriņš palielinās un pēc tam pakāpeniski samazinās. Samazināts riepu spiediens palielina BMW degvielas patēriņu, palielinoties rites pretestībai. Tomēr, lai ietaupītu degvielu, nav nepieciešams pārāk palielināt riepu spiedienu, jo tas var negatīvi ietekmēt vadāmību un komfortu. Tas ir pietiekami, lai uzturētu pastāvīgu spiedienu, ko ražotājs ieteicis konkrētam riepu izmēram. Kas attiecas uz diskiem, atkarība ir vienkārša — jo platāki un smagāki diski, jo lielāks ir BMW degvielas patēriņš. Izmantojot vieglmetāla diskus (lietus vai viltotus), nevis apzīmogotus, BMW var ietaupīt degvielu.
12. Iekļautie Lukturi palielina BMW degvielas patēriņu
Tie rada papildu slodzi un palielina BMW degvielas patēriņu, tomēr, ja jums nav uzstādīti Dienas gaitas lukturi, tad saskaņā ar likumu jums ir jāieslēdz priekšējie Lukturi jebkurā diennakts laikā, tāpēc mēs nevaram ietekmēt šo faktoru.
13. Sildītājs un priekšsildīšana ietekmē BMW degvielas patēriņu
Spēcīgi slodzes avoti transportlīdzekļa borta tīklā arī veicina BMW degvielas patēriņa pieaugumu. Tas ir sildītājs, apsildāmi sēdekļi, spoguļi, logi. Tāpēc ir vērts tos izmantot tieši tik daudz, cik tas patiešām ir nepieciešams.
14. Jumta bagāžnieks palielina BMW degvielas patēriņu
Aerodinamikai ir lielāka ietekme uz BMW degvielas patēriņu trasē-jo lielāks ātrums, jo spēcīgāka ir tā ietekme. Ir skaidrs, ka mēs nevaram noteikt rūpnīcas aerodinamiku. Tomēr papildu elementi, īpaši jumta bagāžnieks, to var pasliktināt. Ja jums tas nav vajadzīgs tieši šajā ceļojumā, labāk to noņemt.
15. Borta datora rādījumu analīze palīdzēs noteikt BMW optimālo degvielas patēriņu
Ja jūsu BMW automašīna ir aprīkota ar maršruta datoru, pārslēdziet to uz BMW degvielas patēriņa lasīšanas režīmu. Uzraugot degvielas patēriņu, jūs varat izvēlēties optimālāko braukšanas režīmu.
16. Automašīnas stāvoklis ietekmē BMW degvielas patēriņu
Lai samazinātu BMW degvielas patēriņu, ir nepieciešams savlaicīgi uzturēt automašīnu un nomainīt palīgmateriālus. Piemēram, piesārņoti gaisa un degvielas filtri, vecās aizdedzes sveces var palielināt BMW degvielas patēriņu.
17. Motoreļļas izvēle ietekmē BMW degvielas patēriņu
Ja BMW automašīnu ražotājs ļauj izmantot vairākus motora un transmisijas eļļu variantus, izmantojiet vismazāk viskozos, tie palīdzēs samazināt BMW degvielas patēriņu
18 veidi, kā ietaupīt degvielas patēriņu BMW
Ir ļoti daudz dažādu veidu, kā ietaupīt BMW degvielu, no kuriem lielākā daļa autobraucēju bieži pat nenojauš. Tikmēr, ievērojot šos vienkāršos padomus, tiks ietaupīta lauvas daļa no budžeta, kas iztērēts Honda degvielai.
1. metode-degvielas patēriņš BMW Auto ir jāpārbauda periodiski
Vispirms vizuāli jāpārbauda gaisa filtrs. Šādu vienkāršu darbību var veikt ar jebkuras BMW markas automašīnu. Ja Filtra darba virsma ir ievērojami netīra, tas var ievērojami kavēt gaisa plūsmu motorā, kas palielinās BMW degvielas patēriņu. Ir nepieciešams nomainīt filtru-šī procedūra aizņem minimālu laiku un neprasa profesionālu palīdzību.
2. metode-ir nepieciešams izvēlēties pareizo eļļu degvielas patēriņam BMW
BMW degvielas patēriņu ir iespējams samazināt, izvēloties pareizo motoreļļu. Degvielas maisījuma sadegšanas laikā lielākā daļa svarīgo automašīnas sastāvdaļu pārvietojas. Ar sliktu eļļas kvalitāti starp detaļām rodas spēcīga berze, kas ietekmē enerģijas patēriņa pieaugumu un līdz ar to ievērojami palielina degvielas izmaksas. Tāpēc ir tik svarīgi izvēlēties eļļu bez kļūdām, ņemot vērā visas detaļas: viskozitāti, automašīnas vecumu, darbības iezīmes.
3. metode-pareizs degvielas patēriņš BMW traffic sastrēgumstundā
Tieši šajā laikā autobraucējiem bieži nākas stāvēt ar motora darbību. Tuvojoties luksoforam, ir svarīgi iepriekš bremzēt. Tādējādi būs iespējams ierasties pie luksofora uz ruļļa.
4. metode-ceļojuma stils ir svarīgs degvielas patēriņš BMW
Bieži vien braukšanas stils ar pārāk pēkšņu paātrinājumu un bremzēšanu ar pārmērīgu ātrumu (šo automašīnas vadīšanas stilu sauc arī par sportu) ievērojami palielina Honda degvielas patēriņu. Vienlīdz svarīgi ir izvairīties no palielinātiem pārnesumiem, braucot ar mazu ātrumu. Ir nepieciešams kontrolēt tahometra adatas atrašanās vietu.
5. metode — jums ir nepieciešams, lai izsekotu spiedienu degvielas patēriņa BMW riepas
Tie, kas gadiem ilgi brauc, precīzi zina, kā Gaisa spiediens riepās ietekmē BMW degvielas patēriņu. Katru reizi pirms brauciena ir svarīgi uzraudzīt ūdens indikatoru. Maksimālo spiedienu var pārsniegt par 0,2 atm no ražotāja ieteiktās vērtības. Ja riteņi ir slikti piepūsti, jebkura BMW degvielas patēriņš brauciena laikā palielināsies. Ražotāji vienmēr skaidri regulē Riepu spiediena līmeni uz aizmugurējo, priekšējo asi.
Ar slikti piepūstiem riteņiem rezultātā būs izturība pret kustību-palielināsies BMW degvielas patēriņš.
6. metode-uzraudzīt visu darba degvielas patēriņa BMW ierīču statusu
Darba gaisa kondicionēšanas ierīce palielina BMW degvielas patēriņu, kas ne vienmēr ir pamatots. Darba Lukturi, automašīnas radio, sildītājs ne mazāk sadedzina BMW degvielu.
7. metode — jūs varat atbrīvoties no dažiem dekoratīviem elementiem
Tikai daži autobraucēji zina, ka atsevišķi tūninga elementi samazina arī BMW degvielas ekonomiju. Tātad palielinātā aerodinamiskā pretestība ievērojami palielina BMW degvielas patēriņu. Tas pats attiecas uz lieliem telpiskiem ķermeņa komplektiem un palielinātiem diskiem.
8. metode-pareizā BMW zīmola izvēle
Ikviens zina, ka dārga benzīna ar augstu oktānskaitli izmantošana var ievērojami uzlabot automašīnas dinamiskās īpašības. Tajā pašā laikā BMW degvielas patēriņš ievērojami palielinās. Lai ietaupītu naudu, jums vajadzētu izlasīt autoražotāja norādījumus. Visticamāk, jūsu automašīnai var izmantot benzīnu ar zemāko oktānskaitli. Parasti, jo vecāka ir automašīna, jo vienkāršāka ir degviela (ar zemāko oktānskaitli), kas viņam nepieciešama.
9. metode-ņem vērā BMW automašīnas svaru
Automašīnas svars bieži ietekmē BMW degvielas patēriņu. Pieredzējuši automašīnu īpašnieki zina, kā samazināt degvielas patēriņu, kontrolējot automašīnas svaru. Automašīnas ar mazu svaru patērē degvielu vairākas reizes mazāk nekā to smagākie kolēģi. Tajā pašā laikā bieži vien ir pietiekami noņemt visas lietas no bagāžas nodalījuma, lai samazinātu BMW degvielas patēriņu, tādējādi samazinot automašīnas svaru.
10. metode — izvēlieties manuālo pārnesumkārbu BMW, nevis automātisko
Ja esat apņēmies samazināt BMW degvielas patēriņu, izvēlieties automašīnu ar manuālo pārnesumkārbu. automātiskais parasti palielina BMW degvielas patēriņu vismaz par 15 procentiem.
11. metode-atteikties ventilēt BMW
Tiem, kam patīk atvērt logus braukšanas laikā, lai labāk ventilētu salonu, ir jāņem vērā, ka tas rada papildu pretestību kustībai. Šīs aerodinamiskās pretestības pārvarēšanas rezultātā motoram nepieciešama papildu jauda. Tāpēc, lai ietaupītu BMW degvielu, braukšanas laikā ir jāaizver logi.
12. metode-degvielas patēriņa BMW Gāzes iekārtu uzstādīšana
Ir viena tradicionāla degvielas patēriņa taupīšanas metode-automašīnas pārslēgšana darbam ar gāzi. Šāda modernizēšana ievērojami samazinās BMW degvielas izmaksas. Tajā pašā laikā trokšņa līmenis ievērojami samazināsies, izplūdes gāzes būs tīrākas, un motors sāks darboties daudz mīkstāk. Tomēr ir jāņem vērā trūkumi, kas rodas šādu manipulāciju rezultātā: tiks samazināts bagāžnieka tilpums, samazināsies braukšanas dinamika. Vienlaikus ar to paātrinājuma ātrums samazinās.
13. metode-Izsekojiet ātruma režīmu
Ir nepieciešams kontrolēt automašīnas ražotāja ieteikto kloķvārpstas biežumu saskaņā ar tajā pašā laikā izvēlēto ātrumu. Kustība pie pārsniegtiem kloķvārpstas ātrumiem palielina BMW degvielas patēriņu, kas nepieciešams motora darbībai.
14. metode-organizēt kopīgu ceļojumu
Katru dienu ceļojot uz darbu vai mācoties vienā un tajā pašā maršrutā, jūs vienmēr varat ņemt līdzi ceļotājus paziņu, draugu vai kolēģu personā. Ja jūs sadalīsiet BMW degvielas izmaksas ikvienam, tas vispār nebūs dārgs, un jūs varat ietaupīt lielu naudu. Tas pats attiecas uz valsts braucieniem.
15. metode — ir svarīgi izolēt BMW motoru
Sākoties aukstajam laikam, ir nepieciešams rūpēties par labu barošanas bloka izolāciju, kas ļaus ievērojami samazināt laiku, kas nepieciešams tā sasilšanai. Galu galā automašīnas sasilšanas ātrums tieši ietekmē BMW degvielas patēriņu. Apkurei nav nepieciešams izmantot segas, kas viegli aizdegas. Mūsdienās ražotāji piedāvā īpašus kompaktus sildītājus, kas lieliski saglabā siltumu un pretojas augstas un pārāk zemas temperatūras iedarbībai. Šādu ierīču izmantošana ļauj ilgu laiku uzturēt pareizo temperatūru apsildāmam motoram, kad jūs izkāpjat no automašīnas uz uzņēmējdarbību.
16. metode — Izmantojiet autonomus sildītājus
Kad temperatūra ir zemāka par nulli ārpusē, autovadītāji ir spiesti pāriet uz paaugstinātu Motora apsildi. Lai iedarbinātu automašīnas motoru, kas kādu laiku stāv aukstumā, ir nepieciešams papildu BMW degvielas patēriņš. Tajā pašā laikā aukstā iedarbināšana var ievērojami samazināt motora kalpošanas laiku. Alternatīvi, jūs varat izmantot īpašu automašīnas ventilatoru, kas ļauj pilnībā atrisināt barošanas bloka iedarbināšanas problēmu aukstajā sezonā. Lai saņemtu palīdzību šāda ventilatora sildītāja uzstādīšanā, ieteicams sazināties ar profesionāļiem, jo tā darbībai ir iesaistīts automašīnas elektriskais tīkls.
17. metode-izvairieties no agresīva braukšanas stila
Pēkšņa bremzēšana, Gāzes nospiešana, saraustīta braukšana — tas viss noved pie tā, ka BMW degvielas patēriņš ievērojami palielinās. Lai taupītu degvielu, BMW noteikti vajadzētu pārskatīt braukšanas stilu.
18. metode — Izvēlieties BMW riepas pēc sezonas
BMW degvielas patēriņu ietekmē arī riepas protektora platums. Jo plašāks protektors, jo lielāks ir BMW degvielas patēriņš.
BMW lielā degvielas patēriņa iemesli
Viens no galvenajiem BMW degvielas patēriņa iemesliem ir automašīnas tehniskais stāvoklis. Jo sliktāk tas ir, jo grūtāk būs ietaupīt BMW degvielu neatkarīgi no tā, kādas metodes jūs izmantojat. Populārākie sadalījumi, kas uzreiz noved pie turpmāka BMW degvielas patēriņa pieauguma:
1) BMW dzinēja darbības traucējumi: Aizdedzes svece nedarbojas, zobsiksna ir izstiepta, problēmas ar motora iedarbināšanu.
2) BMW sensoru kļūme: lambda zonde, Skābeklis, tukšgaita, gaisa plūsma.
3) BMW gaisa vai eļļas filtrs ir ļoti aizsērējis.
4) BMW dzinējs ir pārāk ilgi uzkarsējis. Lai uzlabotu Motoreļļas viskozitāti un nodrošinātu visu sastāvdaļu eļļošanu, nepieciešamas tikai 3 minūtes. Pēc tam jūs varat sākt ar mazu ātrumu.
5) Slikts BMW riepu stāvoklis.
6) nepareizs Slīpuma leņķis — bmw riteņu konverģence. Šāda procedūra jāveic ik pēc 20 tūkstošiem kilometru.
7) bojāta Bremžu sistēma palielina BMW degvielas patēriņu līdz pat 15%.
8) pārmērīgs automašīnas komplekta Ārējais virsbūves komplekts (Papildu Bagāžnieki, loki, spoileri utt.). Papildus tam, ka tērē pārāk daudz BMW degvielas, šie dekoratīvie elementi ievērojami samazina BMW automašīnas aerodinamiku.
9) braucot ar lielu ātrumu, Atveriet BMW logus.
10) jaunā BMW automašīna pēc noklusējuma «patērē» vairāk degvielas nekā iepriekšējā.
11) BMW agresīvais braukšanas stils: pēkšņa iedarbināšana un bremzēšana.
Tagad pāriesim pie detalizētāka pētījuma par visām metodēm, kā ietaupīt BMW degvielu.
BMW braukšanas stils
Iedarbinot BMW motoru, pietiek tikai ar 3 minūtēm, lai nodrošinātu, ka motoreļļa sasilst un visas spēka agregāta sastāvdaļas ir ieeļļotas. Tāpēc nav jēgas sēdēt un gaidīt, tas tikai palielinās BMW degvielas patēriņu. Tāpat neticiet mītiem, ka, iedarbinot motoru, tiek patērēts liels daudzums BMW degvielas.
Ja braucat ar ātrumu 80 km / h, pamanīsit, ka BMW Benzīns tiks iztērēts daudz mazāk. Sākumā jums tas var būt neparasti, bet tad jūs pie tā pieradīsit. Turklāt tas palielinās jūsu drošību. Tas attiecas uz braukšanu pilsētā, kā arī uz šosejas.
Saskaņā ar statistiku agresīvais braukšanas stils palielinās BMW degvielas patēriņu līdz 300 litriem gadā.
BMW agresīvais braukšanas stils
Atcerieties, jo mazāk jūs paātrināsiet un bremzēsiet, jo mazāk degvielas patērēs BMW. Ideālā gadījumā tas ir mīksts sākums un saglabājot tādu pašu ātruma vērtību. Nekāpiet uz akseleratora strauji-pretējā gadījumā BMW degvielu sāks patērēt daudzkārt vairāk. Brauciet lēnām sarkano luksoforu priekšā, vislabāk ir aprēķināt un, nespiežot bremzi, brauciet pa zaļo gaismu.
Braucot ar mehāniķi, savlaicīgi pārslēdzieties uz pārslēgšanos. Visekonomiskākais BMW režīms šeit ir piektais vai sestais ātrums un braukšana līdz 80 km/ h.Saglabājiet aptuveni 2500 apgriezienus. Vienkārši viegli un īsi nospiediet ātrumu virs 30 km / h. braucot ar ātrumu 3000 apgr. / min un vairāk, tiek patērēts 3,5 reizes vairāk BMW degvielas nekā pie 1500 apgr. / min. Ja gāze ir gandrīz nulle, tad jums jābrauc ar ātrumu 50 km /h un ar zemiem apgriezieniem minūtē, tad jūs varat viegli nokļūt līdz tuvākajai degvielas uzpildes stacijai.
«Automātiskajā» BMW degvielas patēriņš pēc noklusējuma vienmēr ir lielāks. Lai kaut kādā veidā ietaupītu naudu, vienkārši vienmērīgi uzkāpiet uz akseleratora.
Strauja iedarbināšana (kad motors tiek iedarbināts līdz 4000 apgr. / min) palielina BMW degvielas patēriņu par 15%. Bet tas nav ilgs laiks, jo automašīna ātri sasniedz vidējo ātrumu. Tas jo īpaši attiecas uz tiem, kas pilsētā pāriet no viena luksofora uz otru. To darot, jūs nebraucat ātrāk nekā citi, bet tērējat tikai vairāk BMW degvielas.
Centieties vienmēr saglabāt ne vairāk kā 2500 apgriezienus
Es atzīmēju, ka daudzām automašīnām ir «Start and stop» sistēma, kas izslēdz BMW motoru, kad tā apstājas (piemēram, luksoforu priekšā vai sastrēgumos). Vecākos BMW modeļos jūs varat pats izslēgt motoru ilgstošas apstāšanās laikā (vairāk nekā 1 minūti).
Kad esat sastrēgumā, vienmēr izvēlieties šo attālumu, lai pēc iespējas mazāk samazinātu ātrumu. Galu galā katram startam papildus tiek tērēts noteikts daudzums BMW degvielas.
Labāk ir bremzēt ar motoru (neizmantojot bremžu pedāli). Šeit BMW degvielas patēriņš ir gandrīz nulle.
Atceries! Braukšana neitrālā režīmā palielina arī BMW degvielas patēriņu.
Izvēlieties autostāvvietu, lai pēc iespējas mazāk veiktu reverso braukšanas manevru.
Ceļojot pa tiem pašiem maršrutiem («mājas darbs-veikals»), un, ja attālums starp tiem nepārsniedz 7 km, ērtības labad Jums būs jāpavada BMW degvielai. Galu galā, katru reizi, kad automašīna tiek iedarbināta, BMW dzinējam nav laika iesildīties (īpaši aukstā sezonā) maziem braucieniem.
Ir arī vērts saprast, ka saskaņā ar pasi var rakstīt, ka automašīna patērē 5 litrus uz 100 km nobraukuma, bet ziniet, ka šīs vērtības tiek iegūtas ideālos apstākļos. Ar faktiskajiem apstākļiem un braukšanas stiliem šie skaitļi var ievērojami atšķirties. Tas ir mārketinga triks.
Kādas citas papildu metodes var izmantot nopietnākai BMW degvielas ekonomijai?
BMW automašīnas aerodinamika
Jo lielāks ir gaisa plūsmas pretestības spēks un jo lielāks ir automašīnas ātrums, jo vairāk degvielas patērēs BMW. Piemēram, braucot ar ātrumu 80-100 km / h, patēriņš ir 6 litri uz 100 km nobraukuma, un ar ātrumu 130 km / h tiks patērēti 9 litri benzīna.
BMW aerodinamika
Jo vairāk dažādu ķermeņa komplektu ir, jo augstāks būs Gaisa pretestības koeficients. Ja jūs pakārt visu automašīnu ar dažādām skaistulēm un ripojat pa logiem, tad BMW degviela tiks patērēta par 25% vairāk (braucot ar ātrumu vairāk nekā 90 km / h). Ja jums ir salauzts Spoileris vai cita dekoratīva detaļa, jums tas ir jānoņem vai jānomaina, jo tas nogriezīs gaisu un palielinās BMW degvielas patēriņu.
Ja jūs ražojat ļoti kvalitatīvu aerodinamisko virsbūves komplektu, kas izgatavots, lai uzlabotu automašīnas dinamiku, lielā ātrumā jūs varat sasniegt reālu BMW degvielas ekonomiju. Tomēr tas nav lēts.
Labākais BMW automašīnas aerodinamiskais korpuss ir sedans.
BMW Electronics
Ja nepieciešams, izslēdziet visas elektroniskās ierīces (Borta dators, plīts, ventilators). Tas var nebūt ļoti ērti, bet tas ietaupīs naudu. Visi no tiem patērē enerģiju no akumulatora, un šis patērē enerģiju no motora. Tāpēc, ja gāze ir nulle, pirms degvielas uzpildīšanas labāk ir izslēgt visas sadzīves tehnikas. Un ziemā neieslēdziet plīti salonā, kad motors sasilst. Tas palīdzēs samazināt BMW degvielu par 5%.
Auto gaisa kondicionēšana var patērēt līdz 20% BMW degvielas
Iekšējā dzesēšanas sistēma darbībā patērē no 5 līdz 20% BMW degvielas. Tas jo īpaši attiecas uz braukšanu lielā ātrumā. Bet daudzi cilvēki brauc ērti, jo tas ir tas, ko automašīna tika nopirkta, lai nodrošinātu ērtu braucienu.
BMW automašīnas svars
Pārslogojot automašīnu uz katriem 100 kg kravas, no augšas tiek patērēti apmēram 10% BMW degvielas. Tāpēc automašīnā nēsājiet tikai nepieciešamās lietas. Un, ja jūs izmantojat jumta stieni, noņemiet to, kad jums tas nav vajadzīgs.
Turklāt pilna benzīna tvertne (60 litri) lielākajai daļai automašīnas pievieno 45 kg. Tāpēc labāk, ja BMW vienmēr ir palicis nedaudz mazāk par pusi Degvielas tvertnes.
Klimats un ceļš BMW
Kad gaisa temperatūra pazeminās, motora (un salona) uzsildīšana prasa ilgāku laiku. Tieši tad, kad tiek uzkarsēts aukstais motors, tiek piegādāts vairāk BMW degvielas nekā tad, kad motors tiek uzkarsēts. Tāpēc vislabāk Moderna BMW automašīnām ir sākt automašīnu 3 minūtes, ātri noņemt sniegu un sākt braukt. Pirmajās 15 minūtēs nepārsniedziet 2500 apgriezienus uz benzīna dzinēja un 2000 apgriezienus uz Dīzeļdzinēja.
Nav jēgas sildīt Moderna BMW automašīna tukšgaitā
Atcerieties arī, ka, braucot pa sliktu ceļu, palielinās riteņu rites berze: Slapjš asfalts, ledus, grunts. Jo vairāk paslīdēs, jo vairāk BMW degvielas tiks izšķiesta.
Un, nokāpjot kalnā «mehānikā», brauciet ar ieslēgtu pārnesumu — tas samazinās BMW degvielas patēriņu, salīdzinot ar stingru vai» neitrālu » sajūgu. Tas ir saistīts ar BMW Degvielas padeves tukšgaitu un apstāšanos.
Tas ir labs veids, kā ietaupīt gāzi, braucot pa šoseju. Braucot aiz lielām automašīnām 3-5 metru attālumā, Jūsu automašīnai nebūs Gaisa pretestības, un tāpēc jūs ievērojami ietaupīsit BMW degvielu. Turklāt tam būs jāpielāgojas kravas automašīnas ātrumam, tas vienmērīgi pārvietosies, kas arī pozitīvi ietekmē BMW degvielas patēriņu.
Bet es atzīmēju, ka šī metode ir piemērota pieredzējušiem cilvēkiem, jo skats no ceļa ir ievērojami samazināts. Turklāt, ja pārvietojaties starp 2 kravas automašīnām un notiek avārijas bremzēšana, tas var būt vienkārši nemanāms. Turklāt trūkums ir tāds, ka izplūdes gāzes nonāk tieši BMW automašīnas iekšpusē.
BMW kruīza kontrole
Ja jūsu automašīnai ir kruīza kontroles funkcija, noteikti izmantojiet to, braucot lielos attālumos. Automašīna pārvietosies vienmērīgi, kas palīdzēs ietaupīt daudz BMW degvielas.
Automašīnas tehniskais stāvoklis.
Tagad pāriesim pie visu tehnisko aspektu izpētes, kas palīdzēs BMW ietaupīt degvielu.
BMW riepas
Ir nepieciešams regulāri pārbaudīt spiedienu visās riepās. Pirmkārt, tas ir saistīts ar drošību. Bet šeit jāsaprot, ka pat neliels spiediena samazinājums var ievērojami palielināt BMW degvielas patēriņu (samazinājums par 0,5 atm. tas palielinās patēriņu par 5-6 litriem degvielas gadā). Un, ja spiediens riepā ir nevienmērīgs, tad BMW degvielas patēriņš palielināsies līdz 5%. Tas pats attiecas uz gadījumiem, kad riepas protektors ir ļoti nolietojies. Jūsu automašīnas optimālās spiediena vērtības ir norādītas uz vadītāja durvīm.
Jo zemāks ir riepu spiediens, jo vairāk tiek patērēta BMW degviela
Ja riepas kļūst pārmērīgas, to nodilums palielināsies un stingrība palielināsies.
Daži ražotāji ražo degvielu taupošas riepas, kas ir dārgākas nekā parastās. Riepām ir mazāka rites pretestība, kas palīdz ietaupīt līdz 5% BMW degvielas. Lai ietaupītu vēl vairāk, varat instalēt vieglus diskus.
Lai ietaupītu BMW degvielu, varat nedaudz palielināt riepu spiedienu (no 0,2 līdz 0,3 atm.). Tas jo īpaši attiecas uz gadījumiem, kad automašīna pārvadā lielas kravas.
Dažiem cilvēkiem patīk spēlēt modernus platus diskus. Bet, jo platākas ir riepas, jo lielāka ir BMW aerodinamiskā pretestība un pārmērīgais degvielas patēriņš.
Aizdedzes sveces BMW
Aizdedzes sveces ietekmē BMW degvielas sadegšanas kvalitāti. Ja tas nav pilnībā izdegis, jauda samazināsies un BMW benzīna patēriņš palielināsies. Periodiski pārbaudiet sveces un iepriekš nomainiet tās. Jo ilgāk sveces darbojas, jo sliktāka būs degvielas sadegšanas kvalitāte.
Vislabāk ir ievietot platīna vai iridija sveces, kuru kalpošanas laiks ir 4 reizes ilgāks nekā parastās. Tie palīdz palielināt izlādes stabilitāti un dzirksteles atdalīšanu. Tā rezultātā BMW buras darbojas efektīvāk pat ar lielu piesārņojumu.
Ik pēc 15-20 tūkstošiem km BMW nobraukuma noregulējiet slīpumu. Vidēji tas palīdzēs ietaupīt 60 litrus benzīna gadā, kā arī samazinās gumijas nodilumu.
BMW Tuning
Chip tuning ir paredzēts, lai palielinātu dzinēja jaudu, bet tajā pašā laikā būs ātrs Dzinēja nodilums un vairākkārtējs BMW degvielas patēriņa pieaugums.
Ja plānojat palielināt klīrensu zem amortizatoriem vai atsperēm, esiet gatavi tērēt par 8% vairāk BMW degvielas.
Kā ietaupīt BMW degvielu
Automašīna ar automātisko pārnesumkārbu patērē vairāk BMW degvielas nekā «mehāniķis» līdz pat 15%. Tāpēc, lai iegūtu maksimālu ietaupījumu, ievērojiet šādus noteikumus:
Viegli nospiediet akseleratora un bremžu pedāļus, neļaujiet BMW ātri paātrināties.
Apstājoties, vienmēr pārvietojiet sviru neitrālā stāvoklī.
Braucot lielos attālumos, vienmēr ieslēdziet kruīza kontroli.
Ja ir» ziemas » režīms, tad to vajadzētu ieslēgt biežāk. Tas palīdz samazināt motora slodzi.
Kā ietaupīt BMW degvielu mehānikā
Lai mainītu pārnesumus BMW, jums jāievēro šādi padomi:
Pirmais pārnesums-sākot no BMW automašīnas sēdekļa;
Otrais ir BMW paātrinājums.;
Trešais ir apdzīt transportlīdzekļus BMW automašīnās.;
Ceturtais ir braukšana pilsētas vidē BMW.;
Piektais (sestais) — satiksme uz ceļa BMW automašīnā.
Sadaļā «mehānika» izvēlieties atbilstošo pārnesumu. Ja jūs nospiežat akseleratoru uz grīdas ar lielu pārnesumu, paātrinājums būs vājš, un BMW degvielas patēriņš būs augsts.
Ar ātrumu 60 km / h pārslēdzieties uz lielu pārnesumu. Tas palīdz arī tad, ja BMW gandrīz nav degvielas un degvielas uzpildes stacija atrodas ļoti tālu.
BMW automašīnas vispārējā struktūra
BMW automašīnas vispārējais dizains agrāk tika mācīts autoskolā. Bet šodien daudziem, pat dažiem pieredzējušiem autovadītājiem nav ne mazākās nojausmas, no kā izgatavota BMW automašīna. Mēs nolēmām aizpildīt šīs nepilnības un sagatavojām īsu skaidrojumu par BMW automašīnas galvenajām daļām. Pa to laiku pastāstīsim, kas par to ir atbildīgs BMW automašīnā — iesācējiem.
BMW automašīnas virsbūve
Šī ir jebkuras automašīnas galvenā sastāvdaļa. Daži cilvēki domā, ka ķermenis ir par kravas automašīnām un furgoniem, bet tas tā nav. BMW vieglajos automobiļos virsbūvi sauc par metāla pamatni, kurai piestiprinātas visas pārējās sastāvdaļas un detaļas. Un tas nav metāls, ko mēs redzam no ārpuses (durvis, pārsegs, spārni). BMW Virsbūves galvenā daļa ir tās jaudas struktūra, nevis stiprinājumi. Jūs varat redzēt arī viņu. Piemēram, ja atverat pārsegu un skatāties uz sienu starp dzinēju un salonu. To sauc par BMW Motora vairogu, tas pieder arī jaudas struktūrai.
Cieta, bet viegla telpiskā (trīsdimensiju) Virsbūves uzbūve nav viegls uzdevums. Tāpēc motorizācijas rītausmā tika izmantots vienkāršāks risinājums-rāmis, kas sastāv no spēcīgu taisnstūra šķērsgriezuma garenisko profilu pāra un vairākiem šķērseniskiem. Ja jūs novietojat šādu rāmi vertikāli, tas izskatīsies kā lielas kāpnes. Motors un viss pārējais tika piestiprināts pie rāmja, ieskaitot vienkāršāku korpusu, kuru pat varēja izgatavot no koka. Laika gaitā rāmis palika tikai SUV (un ne visi no tiem) un komerciālajiem transportlīdzekļiem.
Virsbūve ir nepieciešama ne tikai ievietošanai BMW automašīnas un pasažieru ar kravu vienībās. Tas ir arī vissvarīgākais pasīvās drošības elements. Mūsdienu BMW Virsbūves ir konstruētas tā, lai negadījuma gadījumā tās nodzēstu trieciena enerģiju «tehnisko zonu» deformācijas dēļ — motora nodalījumā, sliekšņos utt. Interjers ir izgatavots no cieta «būra», kas nedrīkst pieļaut deformāciju, aizsargājot pasažierus. Tātad, ja pēc negadījuma redzat smagu automašīnas priekšpuses deformāciju, tas nenozīmē, ka tas ir «kartons». Gluži pretēji, BMW virsbūves konstrukcija darbojās tā, kā vajadzētu, un neļāva vadītājam un pasažieriem nopietnas pārslodzes.
BMW balstiekārta
Pat zirgu pajūgiem bija primitīva balstiekārta. BMW automašīnā šis termins attiecas uz detaļām, kas savieno ķermeni un riteņus. BMW automašīnas apturēšanai ir vairāki uzdevumi vienlaikus.
Sākotnēji apturēšana tika izmantota, lai kompensētu Ceļa pārkāpumus. Galveno lomu šajā spēlē elastīgie elementi (Atsperes, atsperes utt.) un Amortizatori. Bet papildus vadītāja un pasažieru komfortam piekarei ir jānodrošina iespējami tuvākais kontakts starp riteņiem (riepām) un ceļu. Drošība ir atkarīga no tā. Ja ritenis atlec uz katra izciļņa un zaudē saķeri ar virsmu, BMW automašīna nespēs pārliecinoši saglabāt kustības virzienu, un pēc kārtas tā sāks nojaukt un buksēt. Bremzēšana arī būs neefektīva, jo kontakts ar pārklājumu pastāvīgi tiek zaudēts. Tāpēc labai balstiekārtai BMW automašīnas dizainā jābūt mēreni stingrai, lai nodrošinātu drošu riteņu saķeri ar ceļu, un mēreni mīkstai, lai nesatricinātu vadītāju un pasažierus.
BMW stūres
Droši vien šeit nevajadzētu būt jautājumiem. Ar BMW automašīnas stūres sistēmas palīdzību mēs iestatām kustības virzienu. Vispazīstamākajā versijā komanda no stūres iet caur elektrisko vai hidraulisko pastiprinātāju, stūres mehānismu (mūsdienās visbiežāk zobrata un statīva formā) un ar vilces sistēmas palīdzību pagriež priekšējos riteņus vēlamajā leņķī. Bet ir arī modernākas sistēmas. Starp stūri un riteņiem nav tieša mehāniska savienojuma. BMW vadītājs, pagriežot stūri, nosaka tikai savus nodomus, kurus nolasa sensori. Un atsevišķs elektromotors kontrolē riteņu rotāciju.
Ko darīt, ja šis motors neizdodas? Ir skaidrs, ka šāds BMW darbības traucējums ir ļoti bīstams — tāpēc sistēma pārslēgsies uz avārijas režīmu, savienojot stūres vārpstu, un stūres shēma atgriezīsies klasiskajā.
BMW Bremžu sistēma
BMW automašīnai ir nepieciešams ne tikai paātrināt, bet arī efektīvi apstāties. Bremžu mehānismi katrā BMW ritenī ir atbildīgi par palēninājumu. Un tos kontrolē hidrauliskā (ar šķidrumu piepildīta) sistēma. Vadītājs, nospiežot bremžu pedāli, rada spiedienu tajā. Vajadzības gadījumā to palielina ar īpašu pastiprinātāju, un pēc tam tas tiek pārraidīts caur metāla caurulēm un gumijas šļūtenēm uz BMW riteņu bremžu mehānismiem.
Protams, šī ir ļoti vienkāršota versija, kas tika izmantota pagājušā gadsimta BMW modeļos. Mūsdienu BMW automašīnai var būt elektroniska Bremžu sistēma. Princips ir tāds pats kā ar elektronisko stūrēšanu: sensori, Vadības bloks un elektriskais sūknis, nevis tieša Mehāniskā komunikācija. Tas ļauj BMW automašīnai bremzēt pirms vadītāja komandas, ja nepieciešams — ārkārtas situācijās. Un pats galvenais, precīzāk un drošāk ir sadalīt bremzēšanas spēku uz BMW riteņiem.
Turklāt pat zemo cenu BMW modeļiem tagad ir pretbloķēšanas sistēma. Tas uzrauga spiedienu sistēmā, riteņu rotāciju un novērš to bloķēšanu pat ar spēcīgu spiedienu uz bremžu pedāli. Tā rezultātā BMW automašīna saglabā vadāmību (ar bloķētiem riteņiem tā vienkārši slīd vienā virzienā, dažreiz arī rotējot), un tas ļauj izvairīties no šķēršļa. BMW bremžu sistēmu izmanto arī citi elektroniskie palīgi. Piemēram, šādi darbojas ESP — tieši bremzes stabilizē BMW automašīnu.
Atsevišķs BMW bremžu sistēmas elements ir stāvvietas (Manuālā) bremze. Kā norāda nosaukums, tas ir paredzēts BMW automašīnas fiksēšanai stāvēšanas laikā. Kustībā to izmanto tikai kā ārkārtas situāciju-galveno bremžu atteices gadījumā. Tam var būt arī mehāniska konstrukcija (pēc tam to iedarbina ar sviru, kas piestiprina disku vai cilindru ar spilventiņiem), vai arī to var elektriski iedarbināt, nospiežot pogu.
BMW dzinējs
Pretējā gadījumā to sauc arī par barošanas bloku, lai gan tas nav pilnīgi taisnība — patiesībā šis termins apvieno motoru un pārnesumkārbu (vairāk par to vēlāk). Tradicionāli BMW automašīnās tiek izmantoti iekšdedzes dzinēji, kuros degošās degvielas enerģija tiek pārveidota par mehānisko enerģiju, izmantojot noteiktus mehānismus, un tā vada BMW riteņus. Un daļa no tā ir arī elektriska, pateicoties BMW ģeneratora darbībai.
Šodien jūs nevienu nepārsteigsit ar BMW elektromotoru. Tam nav nepieciešama degviela, tas darbojas ar akumulatora enerģiju. Arī BMW hibrīdautomobiļi joprojām ir ļoti aktuāli. Tiem ir abi dzinēji (vai pat vairāki elektriskie). Bet hibrīdos akumulatora jauda ir salīdzinoši maza. Tas ir pietiekami, lai brauktu ar mazu ātrumu vairākus kilometrus, un tad dzinējs sāk darboties, un tas jau pārvieto automašīnu, uzlādējot baterijas. Kāpēc šādas grūtības? Fakts ir tāds, ka hibrīds izrādās efektīvāks par tradicionālo dizainu — vismaz tāpēc, ka tas ļauj atgriezt daļu enerģijas, kas iztērēta paātrinājumam turpmākās BMW automašīnas bremzēšanas laikā. Šo režīmu sauc par rekuperāciju, kurā elektromotors pārvēršas par elektroenerģijas ģeneratoru. Un pats dzinējs, pateicoties elektromotora palīdzībai, darbojas ekonomiskākos režīmos.
BMW barošanas sistēma
Lai pareizi saprastu, kā iekšdedzes dzinējs darbojas BMW automašīnā, ir svarīgi zināt, ka motoram ir nepieciešams vairāk nekā tikai degviela. Lai to sadedzinātu, jums ir nepieciešams gaiss — un stingri noteiktā daudzumā. BMW barošanas sistēma nodarbojas ar maisījuma sagatavošanu ar degvielu un barošanu cilindros.
Pagājušā gadsimta BMW pasažieru automašīnas ierīce pieņēma karburatora klātbūtni maisījuma pagatavošanai. Tad Karburatori tika aizstāti ar degvielas iesmidzināšanas sistēmām-tie ir uzstādīti uz visām mūsdienu automašīnām. Sajaukšanas procesu apstrādā elektronika. Tas saņem signālus no dažādiem sensoriem (ieskaitot skābekļa sensoru izplūdes sistēmā), aprēķina optimālo maisījuma sastāvu. Ar sadalītu iesmidzināšanu inžektori pēc vadības bloka komandas piegādā nepieciešamo degvielas daudzumu ieplūdes kolektorā, kur tas sajaucas ar gaisu un nonāk BMW cilindrā.
Ir arī tiešās iesmidzināšanas sistēmas. Tajos degviela nonāk tieši BMW cilindros un jau ir sajaukta ar gaisu no tur esošā BMW ieplūdes kolektora. Bet princips ir vienāds: BMW cilindros veidojas vēlamā sastāva maisījums, un tas aizdegas.
BMW Izplūdes sistēma
To sauc arī par izplūdes gāzēm. Tas ir tikai BMW iekšdedzes dzinējiem. Pēc tam, kad Degvielas un gaisa maisījums ir sadedzināts BMW cilindros, ir nepieciešams pēc iespējas ātrāk noņemt izveidotās Gāzes. Un tajā pašā laikā samaziniet troksni no to izplūstošās plūsmas. Šie ir BMW izplūdes sistēmas galvenie uzdevumi. Tas parasti sastāv no vairākiem komponentiem — neitralizatoriem, rezonatoriem un trokšņa slāpētājiem. Kad tie atrodas, gāzes atdziest, un skaņas viļņi, kas iet caur kanālu sistēmu ar starpsienām, daļēji kompensē viens otru. Tā rezultātā caurules izejā mēs nesaņemam sarkano karstu Izplūdes gāzu ar šausminošu rēkt, bet tikai siltas Gāzes ar pieļaujamu skaņu celiņu.
Ja mēs runājam par modernām BMW izplūdes sistēmām, tām ir vēl viena svarīga detaļa — katalītiskais neitralizators. Tas sadala Izplūdes gāzu kaitīgās sastāvdaļas nekaitīgākajās-ideālā gadījumā slāpeklī, ūdenī un oglekļa dioksīdā. Lasiet, kas ir BMW katalizators un kā tas darbojas.
BMW transmisija
Tas ir viss, kas pārraida BMW dzinēja rotāciju uz riteņiem. Atkal par populāro nepareizo priekšstatu. Transmisija nav tikai pārnesumkārba, kas pārveido motora radīto griezes momentu. Papildus pašai kastei ir arī vārpstas, kas savieno to ar piedziņas asīm, pārnesumkārbas, kas pārnes griezes momentu tālāk uz riteņiem, Vienādu leņķisko ātrumu eņģes.
BMW elektroiekārtas
Pat visvienkāršākajā BMW automašīnā ir daudz elektroenerģijas patērētāju. Tie ir aizdedzes sveces (tām jābūt piegādātām ar strāvu, lai izveidotu dzirksteli), Lukturi, elektriskie ventilatori un priekšējā stikla tīrītāji. Mūsdienu BMW modeļi ir vienkārši iepakoti ar elektroniku.
BMW automašīnā ir divi enerģijas «piegādātāji»: akumulators un Ģenerators. BMW akumulators uzglabā strāvu un izvada to, kad tiek iedarbināts BMW dzinējs. Mēs to izmantojam arī stāvvietā ar izslēgtu BMW motoru: piemēram, ja ieslēdzam avārijas gaismu vai klausāmies mūziku.
Bet enerģijas rezerve BMW akumulatorā nav tik liela. Tāpēc pēc BMW dzinēja iedarbināšanas BMW Ģenerators pārņem uzdevumu piegādāt borta sistēmu ar elektrību. Šī ir mini spēkstacija, kas pārveido motora rotācijas enerģiju elektriskajā enerģijā. Enerģija tiek patērēta, cita starpā, lai papildinātu BMW akumulatora jaudu.
Pirms brauciena: lai palielinātu efektivitāti.
Pirms izlidošanas veiciet sagatavošanās pasākumus, lai ietaupītu degvielu un elektrību.
Efektivitāte sākas pat pirms jūs hit ceļa. Neatkarīgi no tā, vai jūsu BMW dzinējs ir benzīns, dīzeļdegviela vai hibrīds, vai arī tas ir 100% elektromobilis: samaziniet degvielas vai elektrības patēriņu, pēc iespējas sagatavojot automašīnu. Pārbaudiet vienkāršus pasākumus, kas ļaus jums vēl vairāk palielināt jūsu BMW efektivitāti, pirms jūs nokļūsiet ceļā šeit.
NOŅEMIET KRAVU UN DETAĻAS.
Preču un rezerves daļu atsaukšana, par kurām ziņoja BMW EfficientDynamics
Tā kā papildu svars palielina degvielas patēriņu, pirms došanās ceļā no transportlīdzekļa jāizņem neizmantotās kravas. Turklāt dažas no apgalvotajām detaļām, piemēram, Jumta bagāžnieki vai velosipēdu bagāžnieki, pēc lietošanas ir jāizjauc, jo tās samazina aerodinamiku un tādējādi palielina degvielas patēriņu. Šie sagatavošanas pasākumi ļaus jums ievērojami uzlabot BMW efektivitāti, pirms jūs nokļūsiet ceļā.
OPTIMĀLS RIEPU SPIEDIENS.
BMW efektīva dinamika optimāls riepu spiediens
Vēl viens pasākums, kura mērķis ir sagatavoties efektīvai braukšanai, ir Riepu spiediena pārbaude un, ja nepieciešams, regulēšana. Riepu spiediens zem ieteicamajām vērtībām palielina riepu nodilumu un degvielas patēriņu. Kad transportlīdzeklis ir daļēji piekrauts, ECO * riepu spiediens pēc iespējas samazina degvielas patēriņu.
GAISA KONDICIONĒŠANA ATSTĀT.
BMW EfficientDynamics Gaisa kondicionieris izlidošanas laikam
Ar izlidošanas laika gaisa kondicionēšanas funkciju * jūs varat viegli pielāgot elektriskā transportlīdzekļa vai hibrīda transportlīdzekļa temperatūru pirms brauciena sākuma. Uzlādes laikā šis pasākums var ievērojami palielināt jaudas rezervi, jo tas samazina enerģijas patēriņu, ejot. Tādā veidā jūs apvienojat efektivitāti un komfortu.
BRAUCIENA LAIKĀ: SAMAZINIET PATĒRIŅU.
BMW EfficientDynamics viedās funkcijas var samazināt degvielas un enerģijas patēriņu.
Apsildāms spēka agregāts, plug-in hibrīds vai elektriskais transportlīdzeklis : neatkarīgi no tā, kuru spēka piedziņas modeli izvēlaties, jūsu BMW piedāvā tādas inteliģentas funkcijas kā Preview Assist ECO PRO režīmā efektīvai braukšanai. Kopumā, jo mazāk jūs paātrināt vai palēnināt, jo vairāk jūs optimizējat savu patēriņu. Tas ievērojami palielina lidojumu diapazonu, īpaši attiecībā uz visiem elektriskajiem transportlīdzekļiem. Tāpēc mēģiniet braukt pirms laika, lai izvairītos vai samazinātu bremzēšanu. Kreisēšanas ātrums ir galvenais faktors, kas ietekmē patēriņu, īpaši ceļojot pa automaģistrālēm. Tādējādi ātruma samazināšana par 20 km / h ļauj ietaupīt degvielu līdz 20%. BMW EfficientDynamics ļauj apvienot zemāku degvielas patēriņu ar relaksējošu braukšanu.
Praktiski padomi efektīvai braukšanai BMW EfficientDynamics
Padomi efektīvas braukšanas ieviešanai.
Braukšana ir vēl efektīvāka, pateicoties BMW viedajām tehnoloģijām un degvielas taupīšanas pasākumiem.
BMW BENZĪNA UN DĪZEĻA AUTOMAŠĪNAS: TAUPIET DEGVIELU.
BMW EfficientDynamics novatoriskās funkcijas palīdz ievērojami samazināt degvielas patēriņu, atrodoties ceļā.
No ECO PRO režīma līdz braukšanas stila analīzei ar priekšskatījuma palīdzību un kalnu velosipēdu izjādes, jūsu BMW ir aprīkots ar dažādām inteliģentām funkcijām, kas palīdz efektīvi vadīt un ietaupīt degvielu.
ECO PRO režīms.
ECO PRO ietver inteliģentu pasākumu kopumu, kas ļauj vadītājam samazināt degvielas patēriņu līdz pat 25%. Izmaksu taupīšanas pasākumi, ko piemēro enerģijas patērētājiem, piemēram, gaisa kondicionēšana vai sēdekļu apsilde, pasažieriem paliek praktiski nepamanīti.
ECO PRO režīms maina Akseleratora pedāļa un Steptronic pārnesumkārbas īpašības. Lai atvieglotu braukšanas stilu un samazinātu degvielas patēriņu. Ja vadītājs nospiež akseleratora pedāli līdz galam, viņš saņems pilnu automašīnas jaudu.
Palielinātais nobraukuma indikators parāda papildu kilometrus, kas gūti ekonomiskas braukšanas dēļ ECO PRO režīmā. Kombinētajā patēriņa rādītājā tiek ņemts vērā vidējais patēriņš un tūlītējais patēriņš.
Dzinēja apturēšana BMW EfficientDynamics režīmā
Motora izslēgšana kabotāžas režīmā.
Funkcija «Motora apstāšanās kabotāžas režīmā» ļauj braukt bez degvielas patēriņa un bez emisijām, vienlaikus maksimāli palielinot kinētiskās enerģijas saglabāšanu. Pēc Akseleratora pedāļa atlaišanas funkcija Adaptīvi pārslēdzas starp braukšanas režīmu kalnā un atgūšanu atbilstoši vides datiem. Motora apturēšanas funkcija Kalniņu režīmā ir pieejama transportlīdzekļiem ar vieglu hibrīda tehnoloģiju. Transportlīdzekļos, kuriem trūkst vieglas hibrīdtehnoloģijas, braukšanas laikā motors darbojas tukšgaitā. Kreisēšanas ātrums ir jūtams gan komforta režīmā, gan ECO PRO režīmā ar paplašinātu pieejamību. Skaitītājs kabotāžas režīmā parāda nobraukto attālumu kabotāžas režīmā.
Individuāla un adaptīva atveseļošanās uz BMW iX3 klāja
PĒC BRAUCIENA: ANALIZĒJIET DATUS PAR SAVU CEĻOJUMU.
Hibrīda versijā vai versijā ar iekšdedzes dzinēju: uzziniet, cik daudz esat saglabājis pēc brauciena. Lai iegūtu priekšstatu par sava ceļojuma efektivitāti, vadības displeja izvēlnē varat apskatīt nobraukuma un degvielas patēriņa datus, izmantojot «automašīna» / «informācija par ceļu» / «ceļojuma dati». Lai sniegtu priekšstatu par brauciena efektivitāti automašīnā ar benzīna vai dīzeļdzinēju, šeit tiek parādīts nobrauktais attālums Kalniņu režīmā un periods, kurā automātiskā start-stop funkcija izslēdza motoru. Turklāt diagrammā satiksmes sadaļas ECO PRO režīmā ir iezīmētas zilā krāsā. Jūsu BMW Hibrīds, cita starpā, parāda nobrauktos kilometrus tīri elektriskā režīmā.
BMW. Как уменьшить расход топлива БМВ