AUTOTERMIJAS AKTIVĀTORS (Gaisa jonizators)

AUTOTERMIJA ir bezdegvielas gaisa sadegšana, konkrēti — automobīļa dzinējā.

    Detalizētāk Jūs varat izlasīt par šo parādību ievadot jebkurā interneta meklētājā vārdu АВТОТЕРМИЯ (diemžēl informācija tikai krievu valodā).

    Mēs esam radījuši autotermijas aktivātoru, kas DAĻĒJI ļauj izmantot šo parādību automobīļu dzinējos, kas strādā uz GĀZES, BENZĪNA UN DĪZEĻDEGVIELAS.

    Autotermijas aktivātors (Gaisa jonizators) sastāv no divām detaļām, kurās ir iemontēti 48 magnēti. Detaļām savienojoties, starp tām rodas 24 magnētiskie lauki ar dažādām magnētisko spēku līniju virzieniem.

  Aktivatora (Gaisa jonizatora) iedarbība REDZAMA UZREIZ — paaugstinās dzinēja jauda, automašīna brauc vieglāk, «straujāk». Praktiski dzinēju cilindros degvielas vietā DAĻĒJI sāk degt gaiss (ar to nodarbojas arī Tesla) Jā-jā! Gaiss! Lai cik murgaini un fantastiski tas izklausās!

  Autotermijas aktivātors (Gaisa jonizators) tiek uzstādīts uz gaisa vada (Noklikšķiniet fotoattēlus un tie palielināsies)

Kopēja degvielas Aktivātora un autotermijas Aktivātora izmantošana uz automašīnas ļauj SAMAZINĀT DEGVIELAS PATĒRIŅU LĪDZ 30-40 %!

degvielas un autotermijas aktivatori

Autotermijas aktivātora cena — 70 EUR

AKCIJA!

  CENA pērkot vienlaikus degvielas degšanas un autotermijas Aktivātorus — 100,00 EUR

aktivator-avtotermii1-komplekt

PATENTI UN DOKUMENTI 

Noklikšķiniet attēlus un tie palielināsies

Autotermiskais gaisa pašsadedzināšanas režīms iekšdedzes dzinējā

Autotermija ir pašdegšanās parādība, jo īpaši gaiss, kas sastāv no fakta, ka gaisa sadedzināšanas process, piemēram, iekšdedzes dzinējā, notiek neatkarīgi, autonomi, pašpietiekami—bez organisko vai citu degvielu patēriņa. Gaisa sadegšanas process, piemēram, iekšdedzes dzinējā, notiek neatkarīgi, autonomi, pašpietiekami-bez organisko vai citu degvielu patēriņa.
Teorijas attīstība aizņēma septiņus gadus, praktiskais darbs, galvenokārt karburatora automobiļu dzinējiem, aizņēma vēl trīs gadus.
Pirmo reizi motora darbības režīms bez degvielas (tukšgaitā) tika iegūts 2001. gada 25. jūlijā. VAZ-2106 automašīnai bija vajadzīgs vairāk nekā gads, lai motora cilindros saņemtu bez degvielas pašdegšanas gaisa režīmu, kad automašīna 2002.gada 25. augustā pārvietojās ar slodzi un ātrumu 120 km/h.
Par galvenajiem automašīnas braukšanas režīmiem:
— ar ātrumu 60 … 70 km / h un motora apgriezienu skaitu 2000 … 2500 apgr. / min;
— ar ātrumu vairāk nekā 70 km / h un motora apgriezienu skaitu vairāk nekā 3500 apgr. / min;
— un arī tukšgaitā ar motora apgriezienu skaitu 200 .. 1500 apgr. / min.
degvielas patēriņš vispār nebija, tas bija nulle.
Iedarbinot un iesildot dzinēju, kā arī pārejošos režīmos un aizaugšanas laikā, bija īslaicīgs degvielas patēriņš, kas vidēji ar kopējo nobraukumu vairāk nekā 7000 km sasniedza 1,0 … 1,5 litrus / 100 km braucienu.
Bez degvielas sadegšanas režīms tika nodrošināts ar gaisa apstrādi un karburatora regulēšanu uz sliktu maisījumu bez izmaiņām motora konstrukcijā.

Būtiski notikumi, kas nodrošināja piekļuvi bez degvielas sadegšanas režīmam

Atsevišķa pirmscilindra gaisa apstrāde ar kādu magnētisko iedarbināšanas darbību sastāv no neitralizēšanas ar mazu daļiņu pozitīvi uzlādētu strāvu-elektriski interatomiskās elektroniskās saites atmosfēras gaisa slāpekļa un skābekļa molekulās, vājinot šīs saites, sadalot molekulas atomos, fragmentos un atbrīvojot saistošos elektronus, kas kļūst brīvi un sāk enerģijas ģeneratoru darbu

Noteikšana lomu degvielas sadegšanas procesā

Fakts, ka tā nav degviela, kas dedzina, bet skābeklis ir bijis skaidrs jau ilgu laiku. To veicināja šādi fakti: gaisa sprādziens lāzera staru fokusā; tīra skābekļa sprādziens tikai ogļūdeņražu pēdas klātbūtnē; elektriskā izlāde (dzirkstele, plazma, lodveida zibens — tas ir arī dedzinošs gaiss).
Bet pirmo reizi degvielas kā elektronu donora lomu noteica D. H. Baziev /5/. Vēlreiz tika apstiprināts, ka tas nav degviela, kas deg, bet, pirmkārt, skābeklis gaisā. Bet, ja tā nav degviela, kas deg, tad vai mēs varam no tā atbrīvoties?! Ir izstrādāta metode, lai izslēgtu degvielu kā gorenje komponentu, izmantojot paša gaisa elektronus. Šī bija galvenā autotermijas ideja-gaisa pašdedzināšana, ko Bazievs nepamanīja savās grāmatās / 5-7/, kas notika ar degšanu bez degvielas.
Pirmo reizi III tika publicēti notikumi par degšanu bez degvielas un Bazievs tikās ar skepticismu kā laika izšķiešanu. Bet varbūt nozīmīgāka ir degvielas otrā loma kā galvenais» ienaidnieks » un automātiskās sadedzināšanas reakcijas ugunsdzēšamais aparāts.
Īsāk sakot, otrā loma ir tāda, ka saistošo elektronu pārmērīgums degvielā izraisa ievērojamu visu pozitīvo lādiņu un starojuma neitralizāciju sadegšanas kamerā.
Šis process ir pretējs pirmscilindra gaisa apstrādes procesam, kas novērš autotermiju — gaisa pašsadedzināšanu tieši.
Tikai degvielas izslēgšana kombinācijā ar gaisa apstrādi dod iespēju autotermijai. Izpratne par šo faktu ir ievērojami paātrinājusi un uzlabojusi pētījumus par bez degvielas.

Vienotība un iespēja uzlabot vielu magnētisko un katalītisko apstrādi

Katalīze-lielu objektu (molekulu, atomu) iznīcināšana (grieķu valodā) mazākos fragmentos, kurus mūsdienu katalīzes Zinātne nesaprot, un tāpēc skaidra fiziskā mehānisma vietā tā sniedz formālus paskaidrojumus, kā minēts iepriekš.
Tātad magnētiskā plūsma ir mazu pozitīvi uzlādētu daļiņu ātrgaitas plūsma, kas elektriski pārvietojas pa lineārām trajektorijām un magnētu interatomiskajiem kanāliem un ārpus tiem ar ātrumu aptuveni 1019 m / s, kā mūsdienu paātrinātājos. Katalizatoros, kas nav magnēti, jo nav tuneļa, koridora, starpatomisko kanālu, virpuļstrāvas elektroenerģijas ap kristāla režģa atomiem ar ātrumu aptuveni 1021 m / s, tāpat kā magnēts, ir «lādiņu» plūsmas, kas spēj neitralizēt, vājināt atomu starpatomiskās saites mērķa vielas molekulās un pat iznīcināt molekulas atomos un mazākos fragmentos, ko sauc par katalīzi grieķu valodā. Kā redzams, vielu magnētiskā un katalītiskā apstrāde ir viens un tas pats iznīcināšanas process, bet to veic ar dažādiem līdzekļiem.
Turklāt magnētiskā plūsma var stiprināt elektrisko virpuli ap katalizatora atomiem, ievietojot to dažu granulu formā ar spongiju attīstītu virsmu starp magnēta poliem un tādējādi uzlabojot apstrādi, piemēram, no gaisa kopumā
Iepriekš minētie apstākļi ir kļuvuši izšķiroši augotermijas fenomena praktiskajā īstenošanā-gaisa pašsadedzināšana

Algoritms dzinēju iestatīšanai pašdegšanas gaisa režīmā

Bez degvielas gorenje gorenje (autotermija) režīms neprasa nekādas strukturālas izmaiņas iekšdedzes dzinējā, jo enerģijas izdalīšanās process (OPVR) ir visaugstākā veida fāzes pāreja, tāpat kā parastajā sadedzināšanā, piedaloties degvielai kā elektronu donoram
Autotermiskās gorenje laikā tiek izmantoti paša gaisa elektroni, tādēļ nav nepieciešams degviela, lai nodrošinātu autotermijas režīmu, ir jākonfigurē tikai dažas palīgsistēmas un aprīkojuma elementi.
Materiālu izvēle un gaisa apstrādes optimizētāja dizains
Izlaižot aprakstu posmos meklēšanas uzsākšanas ietekmēm, pieņemsim, ka, galu galā, mēs apmetās uz magnētisko ietekmi, kā ērtāko, pieejamu un pietiekami, lai pirms cilindru gaisa apstrādei, gaisa apstrādes ierīce tika nosacīti sauc optimizētājs, neizvēloties labāku nosaukumu. Gaisa apstrāde, izlaižot to gaisa spraugā starp magnēta poliem, tiek veikta, pirmkārt, ar magnētisko plūsmu. Veiksmīgai apstrādei ir nepieciešama pietiekama magnētiskā indukcija (electrino plūsmas blīvums), kā arī pietiekams electrino ātrums.
Tas tika darīts, pamatojoties uz šādiem apsvērumiem, magnētiskā indukcija ir nepieciešama, lai mērķtiecīgi sasniegtu mērķi-slāpekļa un skābekļa molekulu gaisā, jo molekulas gaisā, mijiedarbojoties viens ar otru, visu laiku pārvietojas to globulās lielā ātrumā, un pati molekula ir aptuveni trīs reizes mazāka izmēra (diametrs) no globules, jūs saprotat, ka ir gandrīz neiespējami iegūt nelielu ātrgaitas vienu lādiņu-electrino nelielā mērķa molekulā, kas arī strauji virzās dažādos virzienos., ir gandrīz neiespējami palielināt varbūtību, ka vienlaikus var nokļūt daudzi lādiņi-augsta blīvuma elektrino plūsma, tas ir, pietiekama magnētiskā indukcija
Jo augstāka ir magnētiskā indukcija gaisa spraugā starp magnēta poliem, jo mazāks ir šīs spraugas biezums, jo gaisa slāpekļa molekulas uztver elektronus no magnētiskās plūsmas, spin tos un izmet tos no to virpuļu zonas (ap molekulu), izjaucot magnētisko plūsmu, kas nosaka izkliedi un pretestību, liekšanos un magnētiskās indukcijas samazināšanu.
Magnētiskās plūsmas ātrums interatomiskajos kanālos sasniedz aptuveni 1019 m / s, tāpat kā paātrinātājos, un principā tas ir pietiekams pat molekulu iznīcināšanai, bet šis ātrums gaisa spraugā strauji samazinās apgriezti proporcionāli starpatomiskā kanāla diametra biezuma attiecībai tajā pašā laikā elektronu ātrums virpuļos ap atomiem sasniedz aptuveni 1021 m / s, bet tikai tie atomi un to virpuļi, kas atrodas uz magnētisko polu virsmas spraugā, caur kuru plūst gaiss.
Pastāvīgie magnēti ir pārbaudīti, tie ļauj iegūt autotermijas efektu-bez degvielas pašdegšanās gaisā.

Pielāgošana

Vispārējais tūninga princips ir, ja iespējams, pilnībā atbrīvoties no degvielas: bloķēt, izslēgt tos kanālus, caur kuriem tas nonāk gaisa traktā un tālāk dzinējā
Minimālais degvielas daudzums ir nepieciešams tikai, lai atvieglotu palaišanu un iesildīšanu (šim nolūkam vēl nav nevienas degvielas ierīces) dažām minūtēm, kas tam ir pietiekami. Citiem režīmiem (tukšgaitā, automašīnas kustībā) degviela vispār nav nepieciešama
Tomēr karburatora dzinēja specifika ir tāda, ka, piemēram, ja primārā kameras atloka ir aizvērta vai nedaudz atvērta, Motora virzuļi sūkšanas laikā rada spēcīgu vakuumu, kura iedarbībā degviela tiek piespiedu kārtā iesūkta dzinējā, lai gan tas nav nepieciešams, ja atloki ir atvērti ātrgaitas gaisa plūsmas iedarbībā ežektoros, tiek izveidots arī vakuums, kura iedarbībā degviela tiek iesūknēta, lai gan tas nav nepieciešams sadedzināšanai apstrādāts gaiss.

АКТИВАТОР АВТОТЕРМИИ (Ионизатор воздуха)

AUTOTERMIJOS AKTYVATORIUS (Oro jonizatorius)