AUDI degvielas patēriņš var vienkārši samazināt
DEGVIELAS AKTIVATORS — tā ir ierīce, kas tiek uzstādīta uz degvielas padeves šļūtenes (bez iegriešanas) un degvielas patēriņš Audi samazināsies par 20%. Tāpēc ar to pašu degvielas daudzumu savā Audi Jūs nobraucat VAIRĀK KILOMETRU!
Dzinējs Audi sāk strādāt labāk un klusāk jau pēc pirmajiem kilometriem. Bet samazināts degvielas patēriņš Audi padara katru piekto uzpildītais litru bez maksas!
Aktivātori uzstāda uz visiem AUDI modeļiem un priekš visiem degvielas veidiem — GĀZE, BENZĪNS, DIZEĻDEGVIELA.
Aktivatorus ir viegli uzstādīt, tie dažu minūšu laikā tiek uzstādīti uz Audi degvielas PADEVES šļūtenes:
1. Audi degvielas patēriņš tiek samazināts par 20%.
2. Neliels Audi dzinēja jaudas pieaugums.
3. Pagarina Audi dzinēja kalpošanas laiku.
4. Oglekļa monoksīda un citu piesārņotāju saturs Audi izplūdes gāzēs (CO un CH) tiek samazināts par 30-40%.
5. Stabila un dinamiska Audi dzinēja darbība.
6. Samazina kvēpu un oglekļa nogulšņu veidošanos uz Audi virzuļiem, cilindriem, aizdedzes svecēm, degvielas inžektoriem, katalizatora un izplūdes caurulēm.
7. Pagarina Audi katalizatora, Lambda zondes, aizdedzes sveces un Audi degvielas iesmidzinātāju kalpošanas laiku.
8. Vieglāka Audi dzinēja iedarbināšana aukstajā laikā.
Tādā veidā Jūsu Audi dzinējs darbosies daudz labāk (it kā Jūs uzpildītu Audi automašīnu ar ļoti kvalitatīvu degvielu).
Samazina Audi degvielas patēriņu par 20%.
Audi Aktivators ir magnētiska ierīce, kas maina benzīna, gāzes un dīzeļdegvielas molekulāro struktūru un optimizē to labākai sadegšanai un zemākam Audi degvielas patēriņam.
Jebkura degviela (benzīns, dīzeļdegviela, gāze), kas iet caur šo aktivatoru 10 magnētiskajiem laukiem, uz īsu brīdi maina tā struktūru un īpašības un pilnīgāk un vienmērīgāk sadedzina Audi motora cilindros.
Sakarā ar to Audi dzinējs sāk darboties daudz labāk.
Aktivators smalki un vienmērīgi atdala un izplata degvielas daļiņas, kas nodrošina visefektīvāko degšanu Audi dzinējā. Degvielas molekulas vieglāk sadalās un labāk reaģē ar skābekli, kā rezultātā samazinās Audi degvielas patēriņš.
Audi degvielas Aktivators ģenerē 10 (desmit) magnētiskos laukus, kas, šķērsojot degvielu, pārtrauc saites starp ogļūdeņraža molekulām un samazina to lielumu. Tas atvieglo sajaukšanos ar skābekli un nodrošina efektīvāku un tīrāku sadedzināšanu.
Iedomājieties, kā jūsu Audi dzinējs darbojas ar ļoti labu degvielu …
Tas ir, izrādās pilnīgi atšķirīga (labāka) degviela Audi.
Sasmalcināta malka sadedzina daudz labāk nekā veseli baļķi… Tas pats notiek ar automašīnas degvielu Audi dzinēja cilindros.
Tā rezultātā Audi dzinējs darbojas efektīvāk un rada lielāku jaudu, kas samazina Audi degvielas, kā arī ogļūdeņražu (CH), oglekļa monoksīda (CO) un slāpekļa oksīdu patēriņu no Audi izplūdes gāzēm.
Jūsu Audi izplūdes caurule, turbos un katalītiskais neitralizators kalpos daudz ilgāk, pateicoties tīrām Izplūdes gāzu emisijām, bez tīrīšanas vai nomaiņas.
Audi uzstādītie aktivatori samazina degvielas blīvumu un viskozitāti:
1. Tas noved pie mazāku degvielas daļiņu veidošanās, nodrošina labu izsmidzināšanu un sadegšanu Audi dzinēja cilindros.
2. Degviela labāk aizdegas un vienmērīgi sadedzina, kas nodrošina vienmērīgu un bezdūmu Audi dzinēja darbību.
3. Samazina nogulsnes degvielas iesmidzinātājos un oglekļa nogulsnes Audi aizdedzes svecēs un cilindros.
4. Tas atvieglo Audi degvielas padeves sistēmu darbību.
5. Palielina Audi degvielas sistēmu uzticamību un kalpošanas laiku.
Tas viss noved pie labākiem degvielas sadegšanas apstākļiem Audi cilindros.
Degviela ar Aktivatoriem pilnīgāk sadedzina Audi motorā un neatstāj oglekļa nogulsnes uz virzuļiem, cilindriem un aizdedzes svecēm.
Aktivātoru uzstādīšanas piemēri dažādiem Audi modeļiem
UZMANĪBU! Galvenā ŠO AKTIVĀTORU atšķirība ir tā, ka viņos izvietoti 20 magnēti, kas īsā laikā maina DEGVIELAS ĪPAŠĪBAS UN TĀS STRUKTŪRU. Citos līdzīgo aktivātoros atrodas tikai 2 jaudīgi magnēti, kuri nav spējīgi neko mainīt degvielas struktūrā (skatīties «LĪDZĪGI»)
Zinot, kur atrodas Audi padeves degvielas šļūtene, uzstāda 5 minūtēs (skatīties «UZSTĀDĪŠANA»)
Ekonomē visiem Audi modeļiem līdz 20% degvielas (tāpēc katrs 5. degvielas litrs sanāk bezmaksas). Tāpēc ar to pašu degvielas daudzumu savā Audi Jūs nobraucat VAIRĀK KILOMETRU!
Garantēti preci var atgriezt 37 dienu laikā (lasīt sadaļā «ATGRIEŠANA»)
Ražots Latvijā
Ražojam un realizējam Latvijā no 2008 gada.
Degvielas Aktivātora kalpošanas termiņš ne mazāk kā 15 gadi.
Cena:
1 Aktivatoru komplekts (2 Aktivatori) — 60,00 EUR
UZMANĪBU JAUNUMS!
Kopēja degvielas Aktivātora un autotermijas Aktivātora izmantošana uz AUDI automašīnas ļauj SAMAZINĀT DEGVIELAS PATĒPIŅU LĪDZ 30-40 %!
Skatīties AUTOTERMIJAS AKTIVĀTORS
PATENTI UN DOKUMENTI
Noklikšķiniet attēlus un tie palielināsies
Kā samazināt Audi degvielas patēriņu un īpašumtiesību izmaksas
Audi automašīnas īpašnieka finanšu pārvaldīšana vienmēr prasa rūpīgu uzmanību dažādām niansēm. Īpaši svarīgi ir izmaksas, kas saistītas ar automašīnas darbību un Audi degvielas patēriņš. Šie faktori var būtiski ietekmēt transportlīdzekļa īpašumtiesību izmaksas un līdz ar to arī autovadītāja budžetu.
Šodien mēs apskatīsim veidus, kā optimizēt izmaksas un samazināt Audi automašīnas ekspluatācijas izmaksas. Zinot efektīvas degvielas taupīšanas metodes, jūs varēsiet ievērojami samazināt savus izdevumus un saprātīgi rūpēties par savu budžetu.
Viens no pirmajiem un nozīmīgākajiem soļiem naudas ietaupīšanā ir pareiza rūpīga braukšana. Daudzi autovadītāji nedomā par to, ka haotiska un pēkšņa braukšana ievērojami palielina Audi degvielas patēriņu. Ir svarīgi atcerēties pareizo ātruma izvēli, vienmērīgu pārnesumu pārslēgšanu un savlaicīgu bremžu izmantošanu. Pateicoties tam, jūs varat ne tikai ietaupīt naudu par degvielu, bet arī radīt komfortablus apstākļus sev un citiem uz ceļa.
Audi darbības izmaksu izpēte
Apskatīsim detalizētu Audi automašīnas uzturēšanas un lietošanas parasto izmaksu analīzi. Šajā sadaļā tiks parādīti faktori, kas var ietekmēt šīs automašīnas īpašumtiesību finansiālo pusi. Kompaktāka darbības izmaksu prezentācija šajā tēmā palīdzēs noteikt visefektīvākos veidus, kā ietaupīt naudu.
Audi uzturēšanas izmaksu analīze
Svarīgs faktors, kas ietekmē Audi automašīnas īpašumtiesību kopējās izmaksas, ir tā uzturēšana. Tas ietver regulāras regulāras pārbaudes, eļļas maiņu, filtrus un citas piegādes. Lūdzu, ņemiet vērā, ka pareiza regulāra apkope, izmantojot augstas kvalitātes rezerves daļas, palielina automašīnas efektivitāti un samazina pēkšņu bojājumu iespējamību, kas savukārt samazina Audi remonta izmaksas.
Audi degvielas patēriņš ir svarīga ekspluatācijas izmaksu sastāvdaļa
Racionāla degvielas izmantošana palīdzēs ievērojami samazināt tā iegādes izmaksas. Lai panāktu optimālu degvielas ekonomiju, ieteicams ievērot ceļa noteikumus, saglabāt ieteicamo ātrumu un izvairīties no bieža paātrinājuma un bremzēšanas. Jāņem vērā arī degvielas sezonalitāte – ziemā daudzas automašīnas patērē vairāk degvielas apkures un stipra vēja izmantošanas dēļ.
Audi apdrošināšanas izmaksas
Papildus uzturēšanas un degvielas izmaksām ir vērts pievērst uzmanību Audi automašīnas apdrošināšanas izmaksām. Detalizētāks dažādu apdrošināšanas sabiedrību un to piedāvājumu pētījums palīdzēs ietaupīt uz šo Audi darbības izmaksu aspektu. Salīdziniet dažādu apdrošinātāju likmes un nosacījumus, ņemot vērā ne tikai izmaksas, bet arī piedāvātās seguma iespējas un pakalpojumus.
Ekspluatācijas izmaksas un Audi automašīnu izvēle
Runājot par Audi automašīnas ekspluatācijas izmaksām, ir svarīgi ņemt vērā attiecības starp konkrēta modeļa izvēli un tā uzturēšanas izmaksām nākotnē. Apsverot Audi iegādi, jums jāpievērš uzmanība oriģinālo rezerves daļu pieejamībai, to izmaksām un kvalitātei, kā arī apkalpošanas līmenim jūsu dzīvesvietā.
Analīzes rezultāti:
Audi darbības izmaksu optimizācija balstās uz sistemātisku un detalizētu visu faktoru analīzi, kas var ietekmēt automašīnu īpašumtiesību finansiālo pusi. Pareiza apkope, degvielas ekonomija, labākās apdrošināšanas izvēle un attiecību apsvēršana starp automašīnas modeli un izmaksām palīdzēs samazināt kopējās Audi automašīnas piederības izmaksas.
Laiku pa laikam automašīnu īpašniekiem ir jārisina augsto ekspluatācijas izmaksu problēma, ieskaitot Audi degvielas patēriņu. Tāpēc ir jāzina, kā optimizēt degvielas patēriņu un samazināt saistītās izmaksas. Šajā sadaļā mēs apskatīsim vairākas metodes, kas var ievērojami samazināt Audi degvielas patēriņš un ietaupīt uz tā izmantošanu.
Šīs vienkāršās, bet efektīvās metodes palīdzēs samazināt degvielas izmaksas un padarīt automašīnas darbību ekonomiskāku un izdevīgāku. Pēc tiem var ievērojami samazināt degvielas uzpildes izmaksas un palielināt nobraukumu vienā degvielas tvertnē.
Ekonomiska braukšanas režīma izmantošana nosaka Audi degvielas patēriņš
Pirmkārt, lai panāktu ekonomisku braukšanu, ir svarīgi izvēlēties optimālo braukšanas ātrumu. Pastāvīgais ātruma pieaugums un samazinājums palielina Audi degvielas patēriņš. Saglabājot nemainīgu un mērenu ātrumu, jūs varat ievērojami samazināt automašīnas degvielas uzpildes izmaksas.
Otrkārt, rūpīgs paātrinājums un bremzēšana ietekmē arī Audi degvielas patēriņš. Pēkšņi manevri un sitieni uz ceļa prasa lielāku degvielas patēriņu. Gluds paātrinājums un maiga bremzēšana samazinās izmaksas un palielinās automašīnas lietošanas efektivitāti.
Jāpanāk optimāla pārnesumu izmantošana-tas samazina Audi degvielas patēriņš
Izvēloties pārnesumu, ir svarīgi ņemt vērā motora apgriezienu skaitu un ceļa apstākļus. Pārslēgšanās uz augstāku pārnesumu ar pietiekamu ātrumu palīdzēs samazināt motora apgriezienu skaitu un līdz ar to arī degvielas patēriņu. Tas jo īpaši attiecas uz gariem braucieniem uz automaģistrāles.
Lai samazinātu degvielas patēriņš Audi ieteicams veikt savlaicīgu apkopi
Filtru un gaisa ieplūdes sistēmas tīrīšana, Riepu spiediena kontrole un pareiza Motoreļļas izmantošana palīdzēs saglabāt motora efektivitāti un optimālu darbību, tādējādi samazinot degvielas patēriņu.
Izmantojot ekonomisko braukšanas režīmu Audi automašīnā, jūs varat ievērojami samazināt degvielas izmaksas un samazināt šīs automašīnas īpašumtiesību izmaksas. Pareiza braukšanas tehnika apvienojumā ar regulāru apkopi palīdzēs sasniegt optimālu līdzsvaru starp automašīnu braucienu izmaksām un kvalitāti.
Degvielas sistēmas efektivitāte nosaka Audi degvielas patēriņš
Lai nodrošinātu optimālu transportlīdzekļa veiktspēju un samazinātu degvielas patēriņu, Audi regulāri jāpārbauda un jāuztur degvielas sistēmas efektivitāte. Šīs sistēmas augstas kvalitātes darbība tieši ietekmē automašīnas efektivitāti un veiktspēju.
Viens no galvenajiem aspektiem, kas nosaka degvielas sistēmas efektivitāti, ir motora stāvoklis un regulēšana. Degvielas iesmidzināšanas sistēmas sastāvdaļu pārbaude, ieskaitot inžektorus, droseļvārstu un spiediena regulatoru, palīdzēs noteikt iespējamos darbības traucējumus vai nepareizus iestatījumus, kas varētu palielināt Audi degvielas patēriņš un pasliktināt transportlīdzekļa veiktspēju.
Pārbaudes neatņemama sastāvdaļa ir arī Degvielas padeves līniju un sistēmas savienotāju pārbaude. Efektīvai degvielas izmantošanai kritiski svarīga ir sakabes savienojumu izmantojamība un blīvums, kā arī noplūdes un plaisu trūkums Degvielas padeves līnijās. Jebkuri šo komponentu darbības traucējumi var izraisīt degvielas zudumu un palielinātu degvielas patēriņu, kas negatīvi ietekmēs automašīnas ekspluatācijas izmaksas.
Degvielas sistēmas efektivitātes pārbaude ir svarīgs transportlīdzekļa tehniskās apkopes posms, kas palīdz identificēt un novērst iespējamās problēmas, kas saistītas ar degvielas patēriņu un veiktspēju. Regulāra degvielas sistēmas uzraudzība un uzturēšana palīdzēs samazināt Audi degvielas patēriņu un nodrošināt ekonomiskāku darbību.
Audi īpašumtiesību optimizēšana
Lai efektīvi pārvaldītu savas Audi automašīnas īpašumtiesības, ir vairāki galvenie punkti, kas palīdzēs samazināt izmaksas un optimizēt uzturēšanas izmaksas.
Svarīgs aspekts ir resursu racionāla izmantošana. Izvēlieties labākos degvielas izmantošanas veidus un izvēlieties ekonomiskos maršrutus, lai samazinātu degvielas uzpildes izmaksas. Tajā pašā laikā neaizmirstiet par braukšanas drošību un komfortu, jo nepareiza vai ārkārtēja automašīnas izmantošana var radīt papildu remonta un uzturēšanas izmaksas.
Lai ietaupītu Audi īpašumtiesību izmaksas, ieteicams pievērst uzmanību arī regulāriem apkopes un profilakses pasākumiem. Savlaicīga palīgmateriālu un nepieciešamo rezerves daļu nomaiņa palīdzēs izvairīties no problēmām un papildu izmaksām nākotnē. Turklāt regulāri jāpārbauda Eļļas, Bremžu šķidruma, dzesēšanas šķidruma un citu šķidrumu līmenis, lai izvairītos no iespējamiem bojājumiem un noplūdēm.
Visbeidzot, efektīvi izmantojot Audi pieejamās papildu funkcijas un sistēmas, var būtiski ietekmēt kopējās īpašumtiesību izmaksas. Piemēram, kruīza kontroles un degvielu taupošu motora režīmu izmantošana palīdzēs samazināt Audi degvielas patēriņš. Un tādas funkcijas kā automātiska motora izslēgšana sastrēgumos un enerģijas taupīšanas sistēma samazinās nodilumu un ietaupīs komponentu nomaiņu.
Augstas kvalitātes degvielas izvēle ietekmē kopējo Audi degvielas patēriņš
Pirmkārt, jums jāpievērš uzmanība degvielas oktānskaitlim, kas norāda tā detonācijas pretestības pakāpi. Tas ir svarīgs parametrs, jo zems oktānskaitlis var izraisīt detonāciju un Audi dzinēja darbības pasliktināšanos. Lai izvēlētos degvielu ar pareizu oktānskaitli, jāņem vērā ražotāja ieteikumi.
Vēl viens svarīgs faktors ir piedevu klātbūtne degvielā. Piedevas var uzlabot eļļošanu, aizsargāt motoru no nodiluma un nogulsnēm un uzlabot iesmidzināšanas sistēmas tīrību. Ražotāji parasti iesaka izmantot degvielu ar piedevām, kas atbilst to specifikācijām.
Jums vajadzētu pievērst uzmanību arī sēra saturam degvielā. Augsts sēra saturs var radīt problēmas ar izplūdes gāzu attīrīšanas sistēmu un katalizatora piesārņojumu. Mūsdienu Audi automašīnām parasti ir nepieciešams izmantot degvielu ar zemu sēra saturu.
Ir svarīgi atcerēties, ka augstas kvalitātes degvielas izvēle ir atkarīga no automašīnas ražotāja īpašajām prasībām un ieteikumiem. Ievērojot šos ieteikumus, tiks optimizēts Audi degvielas patēriņš, pagarināts motora kalpošanas laiks un samazināts bojājumu un bojājumu risks.
Oktānskaitļa ietekme uz Audi degvielas patēriņš
Oktānskaitlis ir viens no galvenajiem degvielas kvalitātes rādītājiem un var būtiski ietekmēt Audi degvielas patēriņu. Degvielas ugunsizturības pakāpe un pretbloķēšanas īpašības ir atkarīgas no tā oktānskaitļa.
Pastāv tieša saikne starp degvielas oktānskaitli un sadegšanas efektivitāti. Jo augstāks ir oktānskaitlis, jo stabilāka ir degvielas sadegšana motora cilindrā, kas savukārt ļauj Audi palielināt jaudu un samazināt degvielas patēriņu.
Zems degvielas oktānskaitlis var izraisīt degvielas maisījuma iepriekšēju aizdegšanos, kas negatīvi ietekmē motora efektivitāti. Nevienmērīga sadegšana un uzliesmojošu nogulšņu veidošanās uz visu Audi motora komponentu virsmām palielina degvielas patēriņu un papildu nodilumu.
No otras puses, pārmērīgi augsts oktānskaitlis var būt ekonomiski neizdevīgs. Ja nav detonācijas un samazināta motora jutība pret oktānskaitli, augstas oktānskaitļa degvielas izmantošana var būt nevajadzīgi dārga un nepamatota, jo tas neradīs degvielas ietaupījumu, bet tikai palielinās automašīnas īpašumtiesību izmaksas.
Optimālo degvielas oktānskaitli konkrētam motoram parasti nosaka automašīnas ražotājs. Ievērojot ieteikumus par atbilstoša oktānskaitļa izmantošanu, var optimizēt Audi degvielas patēriņu un samazināt automašīnas īpašumtiesību izmaksas.
Izvēlieties pareizo degvielu: ražotājs iesaka izmantot benzīnu ar oktānskaitli, kas norādīts Audi automašīnas tehniskajās specifikācijās. Izmantojot zemas kvalitātes degvielu, var samazināties motora jauda un palielināties Audi degvielas patēriņš.
Uzturiet ieteicamo Riepu spiediena līmeni: pareizs riepu spiediens palīdz samazināt vilkmi un uzlabot braukšanas efektivitāti, kas savukārt samazina Audi degvielas patēriņš.
Regulāri pārbaudiet un nomainiet gaisa attīrītāja filtru: netīrs filtrs var apgrūtināt svaiga gaisa plūsmu motorā, kā rezultātā palielinās Audi degvielas patēriņš. Ievērojiet ražotāja ieteikumus par filtra nomaiņas biežumu.
Pareizi izmantojiet gaisa kondicionēšanas sistēmu: kad gaisa kondicionieris ir ieslēgts, degvielas patēriņa līmenis var palielināties. Kad vien iespējams, izmantojiet gaisa kondicionēšanas sistēmu ar mērenu jaudu vai izslēdziet to, lai izvairītos no pārmērīga Audi degvielas patēriņa.
Sekojiet līdzi savam ātrumam un braukšanas stilam: ekonomiska braukšana ar mērenu ātrumu un vienmērīgu paātrinājumu un palēninājumu palīdzēs samazināt Audi degvielas patēriņu. Pastāvīgi liels ātrums un agresīvs braukšanas stils var palielināt degvielas patēriņu.
Ievērojot ražotāja ieteikumus par degvielas izmantošanu, jūs varat samazināt Audi degvielas patēriņu un samazināt automašīnas īpašumtiesību izmaksas. Esiet uzmanīgs detaļām un ievērojiet ražotāja tehniskos ieteikumus, lai nodrošinātu maksimālu transportlīdzekļa efektivitāti un izturību.
Apkope, lai samazinātu Audi izmaksas
Apkopes procesā uzmanība jāpievērš dažādiem aspektiem, piemēram, palīgmateriālu (eļļa, Filtri, aizdedzes sveces) pārbaudei un nomaiņai, kā arī transportlīdzekļu sistēmu pārbaudei un regulēšanai (Bremžu sistēmas, Dzesēšanas sistēmas, balstiekārtas pārbaude utt.).
Regulāras Audi automašīnas tehniskās pārbaudes ļauj savlaicīgi identificēt un novērst iespējamos darbības traucējumus, kas, ilgstoši lietojot, var izraisīt nopietnus bojājumus un papildu izmaksas. Turklāt regulāra sistēmu pārbaude un regulēšana nodrošina optimālu automašīnas darbību, kas palīdz samazināt degvielas patēriņu un palielināt Audi dzinēja kalpošanas laiku.
Apkopes priekšrocības:
1. Uzturot drošu un drošu transportlīdzekļa darbību.
2. Zemākas uzturēšanas un remonta izmaksas.
3. Palieliniet resursus un samaziniet degvielas patēriņu.
4. Nopietnu bojājumu un papildu izmaksu novēršana.
Rūpīga un savlaicīga automašīnas apkope ir svarīgs faktors, lai samazinātu izmaksas un palielinātu tā īpašnieka apmierinātību. Nodrošinot pareizu Audi darbību un regulāru apkopi, ir iespējams ievērojami samazināt uzturēšanas un remonta izmaksas, kā arī pagarināt automašīnas kalpošanas laiku.
Regulāra eļļas un filtru maiņa palīdz samazināt Audi degvielas patēriņš
Eļļa veic vairākas funkcijas, samazinot berzi starp motora detaļām, atdzesējot to, novēršot oksidāciju un koroziju un noņemot piemaisījumus. Tomēr laika gaitā eļļa zaudē savas īpašības un kļūst piesārņota, kas var negatīvi ietekmēt Audi dzinēja un tā sastāvdaļu veiktspēju.
Regulāra eļļas maiņa palīdz izvairīties no netīrumu un nogulšņu uzkrāšanās motorā, kas var izraisīt nodilumu un darbības traucējumus. Eļļu ieteicams mainīt saskaņā ar ražotāja ieteikumiem, pamatojoties uz Audi automašīnas nobraukumu vai darbības laiku.
Papildus eļļas maiņai ir jāpievērš uzmanība arī filtru stāvoklim un nomaiņai. Filtri tiek izmantoti, lai notvertu piesārņotājus, kas var iekļūt eļļošanas sistēmā vai transportlīdzekļa gaisa sistēmā. Kad automašīna darbojas, filtri kļūst netīri un to efektivitāte samazinās.
Eļļas un filtru nomaiņa ir procedūra, kas ļauj saglabāt Audi dzinēja un tā sastāvdaļu veiktspēju, kā arī samazināt negadījumu un bojājumu risku. Tas ir svarīgs elements, lai optimizētu ekspluatācijas izmaksas un samazinātu Audi automašīnas īpašumtiesību izmaksas.
Savlaicīga apkope samazina Audi degvielas patēriņš
Savlaicīga apkope ļauj identificēt un novērst dažādus darbības traucējumus un nodilumu, kas var negatīvi ietekmēt Audi automašīnas darbību un drošību. Regulāra eļļas nomaiņa, dzesēšanas sistēmas un bremžu pārbaude un apkope, kā arī elektrisko un elektronisko iekārtu uzraudzība palīdzēs novērst iespējamos bojājumus un negadījumus.
Tāpēc savlaicīgai apkopei ir svarīga loma Audi automašīnas uzturēšanā lieliskā stāvoklī. Tas palīdz samazināt bojājumu risku, uzlabot ceļu satiksmes drošību un ietaupīt naudu degvielai un remontam. Regulāra apkope ir ieguldījums jūsu Audi automašīnas izturībā un efektivitātē.
Ietaupījumi profilaktiskajā Audi remontā
Sadaļa par profilaktiskās apkopes nozīmi un priekšrocībām brīdina automašīnu īpašniekus par regulāras apkopes nepieciešamību un tās pozitīvo ietekmi uz automašīnu īpašumtiesību ekonomisko komponentu.
Rūpīga un savlaicīga Audi automašīnas apkope palīdz izvairīties no nopietniem bojājumiem un negaidītiem bojājumiem, kas var ievērojami palielināt remonta un uzturēšanas izmaksas.
Profilaktiskā apkope ietver regulāras pārbaudes un palīgmateriālu nomaiņu, kā arī atbilstību noteiktajam detaļu un šķidrumu nomaiņas tehniskajam grafikam. Tas ļauj atklāt un novērst iespējamās problēmas, pirms tās kļūst nopietnākas un noved pie dārga remonta.
Papildus naudas ietaupīšanai profilaktiskais remonts veicina arī Audi automašīnas ilgtermiņa un nepārtrauktu darbību. Regulāra apkope ļauj saglabāt visu Audi automašīnas sistēmu un sastāvdaļu darbspēju un funkcionalitāti, kas savukārt palielina uzticamību un samazina pēkšņas sabrukšanas risku uz ceļa.
Audi Dzinēji
Kuri Audi dzinēji ir visuzticamākie?
Audi automašīnas vienmēr ir saistītas ar augstākās klases klasi, paredzams, ka tām būs ideāls brauciens un vienmērīga visu vienību darbība. Motors ir automašīnas sirds, tāpēc, lai apmierinātu klientu augstās prasības, Ingolštate rūpīgi uzrauga, kā šī sirds pukst. Tās pašas spēka agregāti nav koncerna spēcīgākā puse, tāpēc inženieri tos izstrādā kopā ar Volkswagen. Ņemot vērā, ka šo divu marku automašīnu platformas ir ļoti tuvas, ir iespējams spriest, kurš dzinējs ir uzticamāks ne tikai, pārbaudot Audi modeļus, bet arī VW automašīnas.
Kāda veida dzinēji tiek likts uz Audi
Katra automašīna Ingolštatē ir unikāla. Koncernam patīk eksperimentēt ar apjomu un jaudu, pārbaudīt jaunas vienības uz veciem modeļiem un piedāvāt principiāli jaunus sasniegumus. Tas viss ļauj ne tikai uzlabot produktu kvalitāti, bet arī spēlēt klientu interesēs, piesaistot klientus ar dažādām finansiālām iespējām savām automašīnām. Vēl nesen, pirms aptuveni 20 gadiem, Audi modeļos tika uzstādīti labākie V6 benzīna dzinēji. Likās, ka to veiktspējas un uzticamības dēļ tie ilgs mūžīgi. Neskatoties uz to, Ingolštate 2005.gadā pilnībā atteicās no V6, un pat regulārs šo dzinēju apjoma pieaugums nevarēja apturēt viņu likteni. Jaunie Audi dzinēji ir marķēti ar TFSI un TDI. Lai saprastu, ar kuru motoru labāk iegādāties Audi, jums jāsaprot katrs no motoriem. Tātad, kāda ir atšķirība starp jaunajiem dzinējiem?
TFSI Motors
No pirmā acu uzmetiena šis sarežģītais saīsinājums nozīmē pavisam vienkārši – turbo degvielas stratificēta iesmidzināšana. Dzinējs tika izstrādāts, pamatojoties uz FSI dzinēju, kas ir viens no vecajiem, laika pārbaudītajiem VW spēka agregātiem. Protams, dzinēji ir ļoti līdzīgi, taču laika gaitā «lielā trijnieka» bažas vienkārši nevarēja atstāt automašīnas sirdi nemainīgu. TFSI, tāpat kā tā priekšteci, raksturo tieša degvielas iesmidzināšana cilindros, bet citādi jaunais dzinējs ir atšķirīgs.
Pirmā lieta, kas ir mainījusies, ir virzuļi. To dibeni ir modificēti tā, lai motors varētu darboties ar zemu kompresijas pakāpi. Atšķiras arī cilindru galvas, kas sastāv no divām sadales vārpstām, kas izgatavotas no nodilumizturīga materiāla. Arī gradācijas sistēma ir mainījusies.
Tomēr galvenā atšķirība starp FSI un TFSI ir tieši burts «T», kas apzīmē turbokompresoru, kas ir uzlabojis dubultās gaisa attīrīšanas sistēmu, kas samazina CO emisijas atmosfērā. Tomēr turbīna saskārās ar sarežģītākiem izaicinājumiem.:
palieliniet motora jaudu;
Palieliniet griezes momentu;
samaziniet degvielas patēriņu.
Tifisai Turbokompresors ir integrēts izplūdes kolektorā, kā rezultātā pēcdedzinātās gāzes var atkārtoti iekļūt caur ieplūdi pārstrādei. Viens no šī dzinēja jaunumiem ir degvielas sūknis, kas sūknē paaugstinātu spiedienu, tādējādi palielinot motora jaudu un samazinot degvielas patēriņu. Vadība tiek veikta elektroniski, tāpēc virzuļiem piegādātās degvielas un gaisa masas apjoms ir atkarīgs no spēka agregāta ātruma un slodzes.
TFSI dzinēji tiek likti uz labākajām Audi automašīnām gan premium segmentā, gan parastajās civilajās automašīnās. Protams, tie nav bez trūkumiem, no kuriem visbiežāk tiek novērota eļļas dedzināšana, problēmas ar turbokompresoru un oglekļa nogulšņu parādīšanās uz ieplūdes vārsta. Šis dzinējs ir arī ļoti jutīgs pret degvielu. Parasti ražotājs šīm vienībām iesaka degvielu AI-95 vai AI-98. Bet papildus šīs atmosfēras ierīces trūkumiem ir arī pozitīvas īpašības: videi draudzīgums un ekonomika.
Ingolštates fanu vidū bieži notiek strīdi par to, ar kuru motoru labāk ņemt Audi, jo viens un tas pats motors var izturēties atšķirīgi. Tas ir atkarīgs ne tikai no ražošanas gada, bet arī no jaudas. Visizplatītākā dzinēju sērija, kas uzstādīta šīs Vācijas markas automašīnām, tiek uzskatīta par EA888, kas jau ir izturējusi trīs paaudzes. 1.8 un 2.0 Gen1 dzinēji bija aprīkoti ar Audi A3 un A4, kas ražoti no 2008.līdz 2010. gadam. Šo automašīnu īpašnieki var droši teikt, ka sāpīgākā vieta šajā dzinējā bija laika ķēdes piedziņa, kas stiepjas pēc 100 tūkstošiem nobraukuma. Problēmas ignorēšana palielina ķēdes lēkšanas risku, īpaši, ja automašīna ir novietota uz nogāzes. Ražotājs mēģināja atbrīvoties no šīs slimības tikai 2010.gadā. Gen1 raksturo arī koksēšanas vārsti, palielināta eļļas atdalīšana un ātra Aizdedzes spoles atteice. 1,8 un 2,0 TFSI Gen1 spēka agregātu kalpošanas laiks ir 250-300 tūkstoši km.
Otrā paaudze apbēdināja autobraucējus ar apetīti. Maslozhor ir šī motora galvenā problēma. Un iemesls ir tāds pats eļļas gredzenu drenāžas caurumu koksēšana. Pats interesantākais ir tas, ka problēma parādās tikai 50-60 tūkstošu km nobraukumā, kas nebija gaidāms no Audi automašīnām. Ja automašīna jau ir pagājusi vairāk nekā 100 tūkstošus, tad jūs pat nevarat diagnosticēt, bet droši sakiet, ka caurumi ir pilnībā aizsērējuši, un eļļa nonāk sadegšanas kamerā. Jums vajadzētu būt īpaši uzmanīgiem, pērkot automašīnas no 2008.līdz 2011. gadam.
Bažas saprata, ka problēmu var atrisināt, ja Audi ir uzstādīts dzinējs ar palielinātiem eļļas gredzeniem. Tā parādījās Gen3 versija, kas pastāvēja no 2011.līdz 2016. gadam un pēc tam tika aizstāta ar modernākiem 3B dzinējiem. Un visus 5 gadus īpašnieki joprojām atrisināja izstieptas laika ķēdes problēmu, zemu termostata kalpošanas laiku, nogulšņu veidošanos uz vārstiem un lielu eļļas patēriņu. Kopumā, protams, par Gen3 bija mazāk sūdzību nekā par tā priekšgājēju.
Jaunie Audi modeļi ir aprīkoti ar 3,0 TFSI dzinējiem ar jaudu 249 un 340 ZS. Tas ir sešu cilindru dzinējs, kura pamatā ir 3.2 TSI V6 dzinējs. Tas arī saglabā Sadales vārpstas rotācijas principu, izmantojot laika ķēdi, taču atšķirībā no iepriekšējām paaudzēm ražotājs apliecina, ka šīs daļas kalpošanas laiks atbilst motora resursam. Kompresoram tiek izmantots Eaton roots kompresors ar garantijas laiku 120 tūkstoši km. Viena no šī dzinēja priekšrocībām ir laba vilces un paātrinājuma dinamika. Problēmas palika aptuveni tādas pašas kā agrīnajos Taifūnos.
Šķiet, ka Ingolštate nekad neatbrīvosies no paniņām. Līdz šim inženieri nav atrisinājuši problēmu ar kausli 1.un 6. cilindrā. Lai aizkavētu problēmu rašanos, vadītājam vienmēr jāpārliecinās, ka motors ir rūpīgi uzsildīts un ka eļļa ir tikai oriģināla. Otra problēma ar 3.0 TFSI ir sprēgāšana startēšanas laikā. Pēc 2012.gada dzinēju eļļas kanālos nav pretvārstu, tāpēc eļļai nav laika celties sākumā un dzirdama izstieptas ķēdes skaņa. Parasti problēma parādās pēc 100 000 km nobraukuma, un tā tiek atrisināta, nomainot rūpnīcas kontaktdakšas ar vārstiem. Trešais trūkums ir trokšņa slāpētāja troksnis 80-100 tūkst. Iemesls ir gofrēšanas izdegšana apakšējā daļā. Ceturtā TFSI globālā problēma ir katalizatoru iznīcināšana. Lai novērstu šo procesu, ir nepieciešams izmantot tikai augstas kvalitātes benzīnu un neaizrauties ar mikroshēmu regulēšanu.
Dzinējs Dīzelis TDI
TDI dīzeļdzinēju, tiešās iesmidzināšanas ar turbokompresoru izstrāde sākās XX gadsimta 70.gados. Kopš tā laika ir pagājis ilgs laiks, taču šie spēka agregāti joprojām tiek uzskatīti par vienu no uzticamākajiem dzinējiem, kas uzstādīti Audi. Viņu pozitīvās īpašības tiek uzskatītas par spēku, ekonomiku, videi draudzīgumu un mazu izmēru. Pirmā automašīna no Ingolštates, kurai bija 1,6 litru dīzeļdzinējs, bija 1980.gada Audi 80. Pēc 9 gadiem pasaule uzzināja par 2,5 turbodīzeli ar saīsinājumu TDI, un tam jau bija 5 Cilindri un turbokompresors ar saspiesta gaisa starpposma dzesēšanas sistēmu. Šī dzinēja jauda bija 120 ZS.
Kopš pirmās izlaišanas šis dzinējs ir pierādījis sevi no labākajām pusēm. Tam bija zems trokšņa līmenis, labs griezes momenta indikators, bet galvenais bija zems degvielas patēriņš. Šī dzinēja augsto efektivitāti nodrošināja paaugstināts iesmidzināšanas spiediens. Inžektora apvienošana ar sūkni ļāva sasniegt maksimālu degvielas iesmidzināšanas procesu kontroli, kā rezultātā vienmērīga darbība dažādos režīmos un degvielas sadegšanas vienveidība. Visām priekšrocībām TDI ir trūkumi: salīdzinoši neliels turbīnu resurss, kas ir ierobežots līdz 150-200 tūkstošiem km. Tas ir saistīts ar augstu izplūdes gāzu temperatūru un lielu rotācijas ātrumu. Inžektori tiek uzskatīti par vājo posmu šajā dīzeļdegvielā, taču tas viss ir atkarīgs no degvielas kvalitātes, kas Krievijā daudz paliek vēlama.
Tāpat kā benzīna dzinēji, TDI ir pieejami dažādos apjomos. Kurš dīzeļdzinējs ir labāks?
1, 9 TDI
Pēdējo 20 gadu laikā šis dzinējs ir atzīts par labāko dīzeļdzinēju, kas ražots no 1991.līdz 2010. gadam. Tas tika uzstādīts uz šādiem modeļiem:
Audi A3 I — 09.1996-05.2003;
Audi A3 II — 05.2003-05.2010;
Audi A3 Sportback-09.2004-05.2010;
Audi 80 B4 — 09.1991-12.1994;
Audi A4 B5 — 01.1995-11.2000;
Audi A4 B6 — 11.2000-12.2004;
Audi A4 B7-11.2004-06.2008;
Audi A6 C4 — 06.1994-10.1997;
Audi A6 C5 — 04.1997-01.2005.
Tas ir darba zirgs, kas patērē minimālu degvielu un kam ir palielināts resurss. Vēstures gaitā ir izlaistas vairāk nekā 10 leģendārā Dzinēja modifikācijas, kas atšķiras ne tikai ar kodēšanu, bet arī ar Turbīnas tipu, energosistēmu un sakausējumu, ko izmanto cilindru galviņām un blokam. Motora jauda atkarībā no versijas ir 90, 110, 115, 130, 150 ZS.
Atšķirībā no benzīna, Dīzeļdegviela nekad nav bijusi klusa. Lai samazinātu vibrāciju darbības laikā, motors bija aprīkots ar spilvenu balstiem motora nodalījumam, taču nebija iespējams panākt perfektu trokšņa izolāciju. Runājot par darbības problēmām, 1.9 tiek uzskatīts par visuzticamāko motoru. Pirmos trūkumus viņa darbā var pamanīt jau pēc 300 tūkstošiem nobraukuma. Gāzēšanas laikā notiks Strauja eļļas sadegšana un palielināta Izplūdes gāzu emisija. Starp nopietnām problēmām, kas var rasties ar dzinēju, ir Sadales vārpstas Nomaiņa, gaisa plūsmas sensoru remonts un Urbumu atjaunošana inžektoriem, kā arī vienībām, kas ražotas pēc 2002.gada, sūkņa inžektoru nomaiņa.
2.0 TDI
Dinamisks un ekonomisks dzinējs, kas izstrādāts 2007.gadā, bet tas, kā mēs šodien pazīstam šo dzinēju, kļuva 2015. gadā, saņemot sērijas numuru EA288. Tam ir tāds pats cilindru bloks kā 1.9, līdzīgs gāzes sadales mehānisms. Galvenā atšķirība ir Common Rail iesmidzināšanas sistēma, kurā degviela tiek piegādāta inžektoriem no degvielas rampas. Pateicoties šai sistēmai, bija iespējams samazināt degvielas patēriņu, trokšņa līmeni un izplūdes gāzu toksicitāti.
Neskatoties uz 2.0 dzinēja efektivitāti, tam ir vairāki trūkumi. Pirmajai paaudzei bija rūpnīcas defekts Eļļas sūkņa vārpstas piedziņā, lai gan šī problēma tika atklāta ne agrāk kā 200 tūkstošus kilometru. To bija viegli atrisināt, aizstājot šo daļu. Otra problēma ir DPF filtru kļūme. Ir arī ierasts redzēt zobu lūzumu uz plastmasas spriegošanas riteņa pie droseļvārsta atlokiem. Nav nekas neparasts, ka automašīnu īpašnieki ar šo dzinēju risina turbokompresora atteices problēmu, kas noved pie eļļas ieplūdes sistēmā.
3.0 TDI
Mūsdienu modeļos tiek izmantots 3.0 Tdi dzinējs, kas pirmo reizi parādījās Audi A4 B7 2004.gadā. Šodien to var atrast A4 B8, A5 un A5 Sportback, A6 C6 un C7, A7 un A8 II-III, Q5 un Q7 automašīnās. Šis ir sešu cilindru modelis ar cilindra diametru 83,0 mm un virzuļa gājienu 91,4 mm. kompresijas pakāpe ir 17,0. Motoru raksturo labs nodilums. Krievijas realitātē tas viegli šķērso 170 tūkstošus km, pēc kura ir nepieciešams rūpīgāk uzraudzīt automašīnas sirdi, it īpaši tās ķēdes piedziņu. Tāpat kā visiem VAG dīzeļiem, arī šim motoram ir ieplūdes kolektora defekts. Šajā gadījumā daļa pilnībā mainās, jo atloki tiek apvienoti ar elektronisko daļu. Bet šos trūkumus kompensē gandrīz perfekta Motora Vilce.
Ir ļoti grūti atbildēt uz jautājumu, kuri Audi dzinēji ir visuzticamākie, jo benzīns un dīzeļdegviela ir būtiski atšķirīgi un veic dažādus uzdevumus. Gan jaunie, gan laika pārbaudītie dzinēji darbojas perfekti, pat atstājot garantijas resursus, tāpēc pat lietotas automašīnas iegāde nav rādītājs par brīvprātīgu problēmu iegūšanu. Lai izvairītos no bojājumiem, ir jāņem vērā ražotāja ieteikumi par apkopi un mašīnu apkalpošana tikai sertificētos centros.
Degvielas efektivitāte: labākās Audi automašīnas
Vai vēlaties ekonomisku Audi, bet nezināt, ar ko sākt? Šeit ir daži no labākajiem automobiļiem degvielas ekonomijas ziņā
Audi degvielas patēriņš
Ja degvielas patēriņa efektivitāte ir jūsu prioritāšu saraksta augšgalā un Jūs esat Audi ventilators, tad par laimi jums ir dažas lieliskas iespējas.
Jebkurā gadījumā lielākā daļa mūsdienu Audi modeļu nodrošina ievērojamu degvielas ietaupījumu, pateicoties automašīnas dzinēja un aerodinamikas gadu attīstībai.
Bet kuriem ir vērts pievērst uzmanību? Šeit ir 10 visekonomiskākie izmantotie Audis, ko var nopirkt nauda, ieskaitot vairākas elektrisko transportlīdzekļu iespējas.
Audi A7 Sportback
Audi A7 ir degvielas patēriņa ziņā efektīvs:
Benzīns: 32,1 — 36,7 mpg
Dīzeļdegviela: 35.3-50.4 mpg
Hibrīds: 32,1 — 37,2 mpg
Dīzeļa Hibrīds: 39,2 — 40,4 mpg
Maksimālais ātrums: 176,6-235,4 jūdzes uz galonu
Ja vēlaties justies kā kupejā, bet tajā pašā laikā vēlaties, lai jūsu piecu cilvēku ģimene būtu praktiska, izvēlieties Audi A7 Sportback.
Tas ir pieejams ar plašu dzinēju klāstu, sākot no parastajiem benzīna un dīzeļdzinējiem līdz augstākas specifikācijas hibrīdiem, dīzeļdegvielas hibrīdiem un plug-in hibrīdiem (PHEV), kas var nobraukt 40 jūdzes tikai ar elektrību un saražot līdz 235,4 jūdzēm uz galonu.
Turklāt Audi A7 ekonomiskākā versija izstaro 185 gramus CO2 uz kilometru, ko mēra pēc tā svara gramos un izplūdes caurules izdalītā CO2 daudzuma uz kilometru.
Audi Q3
Audi Q3 ir degvielas patēriņa ziņā efektīvs:
Benzīna patēriņš: 28-44, 8 jūdzes uz galonu
Dīzeļdegviela: 37.7 — 56.5 mpg
Maksimālais ātrums: 134,5-176,6 jūdzes uz galonu
Audi Q3 ir mazs apvidus auto, kas ir lieliski piemērots jaunām ģimenēm un pāriem, pateicoties tā neparastajam dizainam un augstajam praktiskuma līmenim.
To var izmantot ar benzīnu, dīzeļdegvielu vai hibrīda spēkstaciju, un labākajā gadījumā tas var sasniegt ātrumu līdz 176,6 jūdzēm uz galonu. Turklāt tas izstaro 131 gramu CO2 uz kilometru, kas ir labāk nekā tā A7 kolēģis.
Ja vēlaties braukt lielos attālumos, labāk izvēlēties dīzeļdegvielu, taču lielākajai daļai cilvēku to darīs standarta benzīns vai PHEV.
Audi A3
Audi A3 ir degvielas patēriņa ziņā efektīvs:
Benzīns: 37,7-55,4 jūdzes uz galonu
Dīzeļdegviela: 47.1-65.7 mpg
Maksimālais ātrums: 201,8-256,8 jūdzes uz galonu
Audi A3, kas pieejams gan hečbeka, gan sedana virsbūves stilos, ir viens no daudzpusīgākajiem un populārākajiem modeļiem zīmola klāstā, kā arī ekonomisks.
To var izdarīt, izvēloties benzīna, dīzeļdegvielas vai PHEV spēka agregātu, kas ir ļoti ekonomisks, un augstākās klases hibrīda dzinējs var sasniegt ātrumu līdz 256,8 jūdzēm uz galonu.
Turklāt A3 ir zems CO2 izmešu daudzums — 106 g/km.
Audi A6
Audi A6 ir degvielas patēriņa ziņā efektīvs:
Benzīns: 32,5-39,8 jūdzes uz galonu
Dīzeļdegviela: 35.8 — 52.3 mpg
Dzinēja jauda: 201,8 — 235,4 mpg
Audi A6 var iegādāties gan sedana, gan universāla versijās, padarot to par ideālu transportlīdzekli suņu īpašniekiem vai tiem, kam bagāžniekā nepieciešama papildu vieta braucieniem uz lidostu vai nedēļas nogalēs.
Jums ir izvēle starp benzīna, dīzeļdegvielas vai hibrīda dzinēju jūsu degvielas patēriņa ziņā efektīvam A6, un pēdējais spēj nobraukt līdz 40 jūdzēm tikai ar elektrību un, pateicoties izcilajai hibrīdsistēmai, izstaro 35 g/km CO2.
Audi A1
Audi A1 ir degvielas patēriņa ziņā efektīvs:
Benzīna patēriņš: 39,8-53,3 jūdzes uz galonu
Atšķirībā no pārējām šajā sarakstā iekļautajām automašīnām, Mazais un drosmīgais Audi A1 ir pieejams tikai ar vienu motoru: benzīnu.
Vecāki modeļi tika ražoti arī ar dīzeļdzinēju, kas ir labāk kontrolēti lielos attālumos, bet ir daudz mazāk populāri.
Bet, neskatoties uz elektriskās piedziņas trūkumu, Audi A1 ir ļoti ekonomisks, vienā tvertnē iztērējot no 39,8 līdz 53,3 jūdzēm uz galonu.
Tas padara to par vienu no pirmajām vietām mazo hečbeku rangā, kas nozīmē, ka tas būs piemērots lielākajai daļai cilvēku.
Audi Q8 e-tron
Audi e-tron elektriskais diapazons: līdz 321 jūdzēm
Lai gan mēs nevaram īsti runāt par jūdzēm uz vienu galonu skaitļiem elektriskajiem transportlīdzekļiem, mēs varam apspriest diapazonu.
Audi Q8 e-tron (agrāk pazīstams kā e-tron) ir viens no lielākajiem elektriskajiem apvidus automobiļiem, ko varat iegādāties, un pat automašīnai, kas sver vairāk nekā 2,5 tonnas, tai ir pārsteidzoša jauda.
Tas ir vislabāk piemērots lielām ģimenēm, kuras var izmantot piecas sēdvietas un lielu bagāžnieku.
Audi Q4
Audi Q4 e-tron elektriskais diapazons: līdz 322 jūdzēm
Ja jums patīk ideja par visu elektrisko Audi SUV, bet standarta e-tron jums šķiet pārāk liels, nedaudz mazāks Q4 e-tron būtu lieliska alternatīva.
Viņi abi sēž piecus cilvēkus un tiem ir vienāds lidojumu diapazons aptuveni 320 jūdzes, bet Q4 ir tikai nedaudz mazāks, padarot to ideāli piemērotu pilsētas dzīvošanai.
Standarta aprīkojumā tas ir aizmugurējo riteņu piedziņas transportlīdzeklis, taču izvēlieties augstākās klases 50 Quattro pilnpiedziņu, un, ja vēlaties, varat izbaudīt labākas vilces un bezceļa iespējas.
Audi A5
Audi A5 ir degvielas patēriņa ziņā efektīvs:
Benzīna patēriņš: 28,8-54,3 jūdzes uz galonu
Dīzeļdegviela: 38.7-58.9 mpg
Tāpat kā elegantais A7, arī Audi A5 ir kupeja, taču vairāk koncentrējas uz sportisku braukšanu, it īpaši RS5 veiktspējas modelī.
To var izmantot gan ar benzīna, gan dīzeļdzinējiem, un pirmie sasniedz ātrumu līdz 54,3 jūdzēm uz galonu, bet otrie-līdz 58,9 jūdzēm uz galonu. Tas nozīmē, ka neatkarīgi no tā, kuru motoru izvēlaties, jūs iegūsit lielisku degvielas ekonomiju.
Kas attiecas uz CO2 emisijām, A5 visefektīvākajā formā izstaro 106 g/km.
Audi Q5
Audi Q5 ir degvielas patēriņa ziņā efektīvs:
Benzīns: 30,7 — 33,6 mpg
Dīzeļdegviela: 32.8-44.8 mpg
Hibrīda versija: 32.1 — 34 mpg
Maksimālais ātrums: 156,9-188,3 jūdzes uz galonu
Audi Q5 ir ļoti līdzīgs tai vienai dziesmai jūsu atskaņošanas sarakstā, kas vienmēr ir tur un kuru varat klausīties neatkarīgi no garastāvokļa.
Šis ir viens no tiem vidēja izmēra apvidus automobiļiem, ar kuriem ir viegli sadzīvot un kas ir ļoti ekonomiski, pateicoties Audi rūpnīcas ģēnijiem.
Audi Q5 var aprīkot ar virkni dzinēju, ieskaitot benzīna, dīzeļdegvielas, hibrīda un augstākās klases spraudņu modeļus, kas sasniedz ātrumu līdz 188,3 jūdzēm uz galonu un izdala 165 g/km CO2.
Audi A4
Audi A4 ir degvielas patēriņa ziņā efektīvs:
Benzīns: 35,3-46,3 jūdzes uz galonu
Dīzeļdegviela: 37.7-60.1 mpg
Populārs biznesa cilvēkiem, Audi A4 ir lielisks sedans (vai universāls) gariem braucieniem pa automaģistrālēm, īpaši ar dīzeļdzinēju.
Tomēr mēs teiktu, ka lielākajai daļai cilvēku labāk ir izmantot benzīnu, kas joprojām nodrošina ātrumu līdz 46,3 jūdzēm uz galonu. Turklāt tas ekonomiskākajā formā izdala 125 g CO2 uz kilometru.
Turklāt ir ļoti jautri braukt, un Quattro pilnpiedziņas versijā tas ir ļoti uzticams.
Viss, kas jums jāzina Par Audi patērētājiem
Audi degvielas patēriņš ir degvielas daudzums, ko jūsu automašīna izmanto, lai darbotos. Šo informāciju mēra noteiktā mērvienībā, litrā uz 100 km, un tā mainās atkarībā no vairākiem kritērijiem. Lai gan vadītāja uzvedība tieši ietekmē degvielas patēriņu, to ietekmē arī transportlīdzekļa tips, laika apstākļi, ceļa tips, riepu spiediens, satiksmes apstākļi utt.
Zems degvielas patēriņš pilsētas un kompaktajam Audi
Pilsētas un kompaktie Automobiļi izceļas starp transportlīdzekļiem ar viszemāko degvielas patēriņu. Tas attiecas uz Audi A1 un A3. Tie ir vieglāki un prasa mazāku piepūli no motora, vidējais patēriņš ir 6 litri uz 100 kilometriem.
Iepazīstieties Ar Audi A1 Sportback
S un RS versijās patēriņam ir tendence palielināties daudz dinamiskākas braukšanas uzvedības dēļ. Tā paša Audi A3 spraudņa hibrīda TFSI e Versija ietaupa dārgus litrus degvielas, jo vidējais patēriņš samazinās līdz 1-1, 3 litriem uz 100 kilometriem.
Iepazīstiet Audi S3 Sportback
Mērens Audi sedana degvielas patēriņš
Audi sedanu spēka agregāti ir izstrādāti, lai nodrošinātu jums vēl ērtāku braukšanas pieredzi. Tie ietver arī dažādas tehnoloģijas un jauninājumus, kas var samazināt patēriņu.
Tas attiecas, piemēram, uz plug-in hibrīda klāstu, kas attiecas uz daudziem Audi sedana modeļiem (A6 TFSI e, A6 uz TFSI e, A7 Sportback TFSI e, A8 TFSI e un A8 L TFSI e). Tādā pašā veidā iekšdedzes dzinēji degvielas patēriņa ziņā joprojām ir mēreni: vidēji 7 litri uz 100 kilometriem.
Iepazīstiet TFSI un Audi modeļus
Optimizēts Audi SUV patēriņš
Kas attiecas uz Audi SUV klāstu, modeļu lielāka svara dēļ patēriņš ir nedaudz lielāks, vidēji aptuveni 7 litri uz 100 kilometriem. Tomēr pastāv atšķirības atkarībā no modeļiem, dzinējiem un pieņemtās braukšanas uzvedības. Faktiski Audi Q2 patērē daudz mazāk nekā SQ7 modelis, piemēram, ar dinamiskāku uzvedību, bet vairāk nekā Audi Q5 TFSI e, kas samazina degvielas patēriņu, braucot ar elektrību īsos braucienos.
Audi Q7 TFSI e
Jaukts degvielas patēriņš: Benzīns-elektriskais 1,3-1,4 litri/100 km. Elektriskā: 27.9 — 28.8 kWh/100 km. Jauktas CO2 emisijas: 29 — 32 g/km.
Audi A1 Sportback
Jaukts patēriņš: 5,5 — 6,8 litri/100 km. Jauktas CO2 emisijas: 125-155 g/km.
Audi S3 Sportback
Jaukts patēriņš: 8,4-8,6 litri / 100 km. Jauktas CO2 emisijas: 192-194 g/km.Audi A6 TFSI e
Jaukta degvielas patēriņš: Benzīns-elektriskais: 1,1-1,6 litri/100 km. Elektriskā: 19-21, 2 kWh/100 km. Jauktas CO2 emisijas: 26-36 g / km.
Audi A7 Sportback TFSI e
Jaukta degvielas patēriņš: Benzīns-elektriskais: 1,4-1,6 litri/100 km. Elektriskā: 20-21, 3 kWh/100 km. Jauktas CO2 emisijas: 31-36 g / km.
Audi Q2
Jaukts patēriņš: 4,8 — 6,7 litri/100 km. Jauktas CO2 emisijas: 127-163 g/km.
Audi Q8 e-tron
jaukts patēriņš: 21,8-24,4 kWh / 100 km nobraukums. Jauktas CO2 emisijas: 0 g / km.
AUDI. Reducir el consumo de combustible Audi