ALFA ROMEO. Samazinam degvielas patēriņš Alfa Romeo

Alfa Romeo degvielas patēriņa samazināšana par 20 %.

Alfa Romeo Degvielas Aktivātors — tā ir ierīce, kas tiek uzstādīta uz degvielas padeves vada (bez iegriešanas) Alfa Romeo automašīnai un pārveido degvielas struktūru un tās īpašības.

 

Automašīnas Alfa Romeo dzinējs sāk strādāt labāk jau pēc pirmajiem nobrauktajiem kilometriem.

  AKTIVĀTORS palīdz SAMAZINĀT ar automašīnas ALFA ROMEO saistītot IZDEVUMUS ne tikai ar mazāku degvielas patēriņu (DEGVIELAS EKONOMIJA — 20%) bet arī ar STABILU DZINEJA DARBĪBU un tā pastāvīgu profilaksi.

Rekomendē visiem Alfa Romeo modeļiem un visiem degvielas veidiem (GĀZE, BENZINS, DĪZEĻDEGVIELA)

1. Alfa Romeo degvielas patēriņa samazināšana par 20 %.
2. Alfa Romeo dzinēja jaudas neliela palielināšana.
3. Alfa Romeo CO un CH pazemināšana par 30-40 % (tehniskās apskates iziešanas garantija).
4. Vienmērīga un dinamiska Alfa Romeo dzinēja darbība.
5. Piededžu samazināšana Alfa Romeo vizuļos, cilindros, svecēs, smidzinātājos, katalizatorā un izpūtējos.
6. Vieglāka Alfa Romeo dzinēja iedarbināšana aukstajā laikā.

DZINĒJS Alfa Romeo sāk strādāt LABĀK.

GARANTIJA: preci var atgriezt 37 dienu laikā (lasīt sadaļā «ATGRIEŠANA»).

     Kustoties caur Aktivātora magnētiskajiem laukiem, DEGVIELAS struktūra tiek izmainīta, kas nodrošina PILNĪGĀKU un vienmērīgu SADEGŠANU Alfa Romeo cilindros.

  Kā rezultāts Alfa Romeo DZINĒJS strādā daudz LABĀK (it kā jūs būtu uzpildījušies ar ļoti augstas KVALITĀTES DEGVIELU).

  Jūs taču piekritīsiet, ka saskaldīts baļķis DEG daudz LABĀK, nekā vesels… TĀPAT NOTIEK ARĪ AR DEGVIELU!

Aktivātori samazina degvielas blīvumu un biezumu:

1. Tas noved pie sīkāku degvielas daļiņu izveides, nonākot Alfa Romeo cilindros.
2. Izsmidzināšanās leņķa palielināšanos nonākot Alfa Romeo dīzeļa uzgaļos.
3. Novērš Alfa Romeo dīzeļa uzgaļu piesārņošanos.
4. Samazina slodzi Alfa Romeo degvielas padeves sistēmu darbībā.

Interesanti, kā parasti šie rādītāji uzrādās uz ALFA ROMEO pēc pirmajiem 10-20 km.

Alfa Romeo 156

UZMANĪBU! Galvenā ŠO AKTIVĀTORU atšķirība ir tā, ka viņos izvietoti 20 magnēti, kas īsā laikā maina DEGVIELAS ĪPAŠĪBAS UN TĀS STRUKTŪRU. Citos līdzīgo aktivātoros atrodas tikai 2 jaudīgi magnēti, kuri nav spējīgi neko mainīt degvielas struktūrā (skatīties «LĪDZĪGI»)

Zinot, kur atrodas Alfa Romeo padeves degvielas šļūtene, uzstāda 5 minūtēs (skatīties «UZSTĀDĪŠANA»)

Je pēkšņi nebūsiet apmierināti, garantēti preci var atgriezt 37 dienu laikā (lasīt sadaļā «ATGRIEŠANA»).  

Ražots Latvijā

Ražojam un realizējam Latvijā no 2008 gada.

Degvielas Aktivātora kalpošanas termiņš ne mazāk kā 15 gadi.

Cena:

1 Aktivatoru komplekts (2 Aktivatori)40,00 EUR

PASŪTĪT

UZMANĪBU JAUNUMS!

Kopēja degvielas Aktivātora un autotermijas Aktivātora izmantošana uz ALFA ROMEO automašīnas ļauj SAMAZINĀT DEGVIELAS PATĒPIŅU LĪDZ  30-40 %!

Skatīties AUTOTERMIJAS AKTIVĀTORS

PATENTI UN DOKUMENTI 

Noklikšķiniet attēlus un tie palielināsies

 Latvijas TV raidījums «BEZ TABU» par Aktivatoriem:

   Visā pasaulē jau sen ir zināma un plaši tiek pielietota naftas produktu magnētiskā apstrāde, ko veic degvielas patēriņa samazināšanas nolūkā. Lai atvērtu, klikšķiniet uz zilā raksta tektsu — «Par to neesat iedomājušies nedz Jūs, nedz Jūsu automehāniķis.»

Pieredze, kam pieder vecs Alfa Romeo. Vai viss ir tik biedējoši?

Šodien mēs nerunājam par manu bijušo automašīnu, bet par mana tuvā drauga automašīnu. Viņš vienmēr bija ieinteresēts, kā tas bija, piemēram, piederēt itāļu automašīnai un cik bieži tajā kaut kas saplīst, un tā tālāk. Tā kā es esmu viņa tuvs draugs un apzinājos visus sadalījumus, kā arī es daudzkārt braucu ar šo automašīnu, es varu jums pateikt, kas tas ir, piemēram, piederēt eksotiskam transportlīdzeklim.

Internetā bija daudz lasīšanas un dzirdējuši no īpašniekiem par šīm automašīnām. Trīs galvenās patiesības: nepērciet 2.0 Twinspark motorus, esiet gatavi remontēt balstiekārtu ik pēc 50 tūkstošiem kilometru un nesaglabājiet palīgmateriālus.

Pārbaudot arī 8-10 automašīnas, es varu teikt, ka Alphas ir saglabājušās labāk nekā BMW. Es bieži esmu dzirdējis, ka 156 modelis ir mežonīgi puves, bet es neteiktu, ka tas ir rūsējošs spēcīgāks nekā tas pats BMW. Kopumā modeļa korpuss ir ļoti spēcīgs, bet apakšdaļa un sliekšņi dažreiz nav ļoti labā stāvoklī.

2.0 motori ir gandrīz visi nogalināti. Katru sekundi ir dīzeļdegvielas skaņa. Pilnīgi visiem dzinējs tika veikts kapitālais remonts. Kāpēc? Jā, jo tas iet labi un pagriežas līdz 7 tūkstošiem apgriezienu. Viņi saka, ka 1,8 litru dzinējs ir ticamāks nekā 2,0 litru dzinējs, un tā ir taisnība. Neuzskatu, ka 2.0 Twin Spark ir izšķērdēta 1.8. Un neuzskatu, ka dvīņu dzirksteļaizdedzes sistēma (izmantojot divas sveces uz cilindru) ir dārga un nav uzticama. Sveces ir standarta, tikai divreiz vairāk.

Starp 1.8 un 2.0 motoriem atšķirības dinamikas ziņā ir nenozīmīgas. Pat šodien šie dzinēji ir ļoti tehnoloģiski attīstīti. Bet šīs jaudas realizācija nav ļoti patīkama: maksimālais griezes moments tiek sasniegts, ja jūs ieslēdzat motoru tuvu izslēgšanai. Turklāt motoram ir vēl viena iezīme, kas raksturīga sportam: Izplūdes kolektors ar mainīgu ģeometriju: lielā ātrumā motorā ieplūst vairāk gaisa.

Balstiekārta bija nolietota katrā gadījumā. Kaut kas klauvēja visur. Tomēr, neskatoties uz to, Alfa Romeo lieliski izturējās uz ceļa. Jūs zināt, ka ir ļoti stingras un kontrolētas mašīnas. Viņi ir jauki vadīt, bet tie ir ļoti neērti, braucot normāli. Un tur ir automašīnas, kas ir ļoti ērti, bet nav vadīt. Tāpēc Alfa Romeo man šķita ideāls kompromiss starp vadāmību un komfortu.

Kopumā pēc vēl dažām pārbaudēm mēs paņēmām 1,8 litru alfa mehāniķim ar velūra interjeru un koka stūri. No niansēm: kluso bloku un vairāku sviru nomaiņa, neliela korozija uz arkām un spārniem. Apakšdaļa bija pārgatavota. Un tagad sāksim par darbības pieredzi.

Īpašumtiesību pieredze

Mēs lasām tik daudz par to, ko Romeo Alphas ir grūti labot, ka mēs braucām un baidījāmies, ka kaut kas tagad nokrist. Tūlīt pēc pirkuma tika veikta apturēšana.Pirmajā mēnesī mēs visi gaidījām kaut ko lidot prom. Dīvaini, ka automašīna nevilka nekādus trikus. Pagāja vēl 2 mēneši, un man bija jāmaina augstsprieguma vadi, bet tas ir sīkums. Automašīna nesadalījās un neizdevās. Ceļā citi īpašnieki vienmēr sveica viens otru, un daži cilvēki nāca klajā un interesējās par šo automašīnu. Bieži vien mēs esam dzirdējuši: «šeit bija tāds mans draugs… Ak, cik daudz skumjas esmu redzējis ar viņu.»

Mēs nezinājām nekādas skumjas ar viņu. Piekares remonts pēc iegādes bija nedaudz dārgāks. Mēs tikai zinājām, ka šajā automašīnā ir ļoti grūti mainīt starteri: lai to izdarītu, mums būtu jāizskrūvē Izplūdes kolektors-tas ir vienīgais veids.

Es droši iznīcināšu mītu, ka daži cilvēki veic Alfa Romeo remontu. Neviens atteicās. Mēs jautājām mehāniķiem, ko viņi teiks par Alfa Romeo: viņi atbildēja, ka kopumā tas nav slikti, lai gan balstiekārta bija vāja, un 2.0 dzinēji bija briesmīgi. Nopietni, es nevaru teikt, ka automašīna ir neuzticama. Nobraukums jau bija pat 310 tūkstoši kilometru, un nebija rūpes. Tikai apturēšanas resurss ir vājš, bet to var uzskatīt par samaksu par tā perfektu līdzsvaru.

Bet, ja jums ir Alfa Romeo, tad visi jūsu draugi un paziņas jūs uzskatīs par traku. Tas mani pārsteidz, cik daudz var kļūdīties, un cik daudz mītu var iet ap automašīnu. Lai gan tas spēlē viņa rokās: cenu zīme viņam ir atkarīga no tā. Bet nobraukumu šīs automašīnas iekšpusē ir diezgan grūti noteikt: augstas kvalitātes apdares materiāli nav pakļauti nodilumam. Pat sēdekļu āda ir ļoti blīva un jūtas ļoti labi, braucot zem 250 tūkstošiem.

Šī automašīna nav ļoti piemērota kā pirmā, jo Sajūgs tajā ir stingrs, un gāzes un bremžu pedālis ir ļoti jutīgs. Turklāt neaizmirstiet par zemo Piekares resursu: esiet gatavi iet pa bedrēm un izciļņiem.

Kas jums patīk Alfa Romeo

Tie, kas mīl automašīnas, redzēs tajā unikālu individuālo stilu. To var salīdzināt ar Apple tehnoloģiju: tie arī padara visu individuālu, atšķirīgu no konkurentiem, un tāpēc zīmols tiek uztverts kā kaut kas oriģināls.

Šo identitāti var redzēt dizainā un tehnoloģijā: automašīna 1998. gadā ieguva vairāk nekā 35 balvas! Starp tiem ir «labākā automašīna Eiropā»,» labākā piekare «un»skaistākā automašīna». Šeit ir arī koka stūre, ko var redzēt dažās citās vietās, oriģinālajos diskos ar apaļiem caurumiem, neparasta ergonomika: pie kontrolpunkta tiek aktivizēti miglas lukturi un spoguļa regulēšana. Salons norāda uz sportu ar visu savu izskatu, tāpēc jūs noteikti nevarat izsaukt Alfa garlaicīgi.

Secinājums

Es kļuvu pārliecināts, ka jums nevajadzētu ticēt mītiem par automašīnām. Runāt par sadalījumu un Alfa Romeo augstās izmaksas ir simtprocentīgi nepamatotas. Vienīgais trūkums ir balstiekārtas sistēmas trauslums(lai gan tā nomaiņa nav dārgāka nekā konkurentu). Problēma ir tā, ka automašīnai ir tendence braukt ātri, kas tirgū rada daudz mirušo eksemplāru. Tas pats tika teikts par BMW, bet zinoši cilvēki teiks, ka šīs automašīnas ir diezgan uzticamas.

Tātad, vai ir vērts iegādāties sev šādu automašīnu? Tas viss ir atkarīgs no tā, kas jums nepieciešams. Ja jums tas ir nepieciešams kā emociju avots, tad noteikti jā. Neviena automašīna par šāda veida naudu nedos tik daudz emociju. Bet, ja jums ir nepieciešama automašīna kā tikai transporta līdzeklis, tad Alfa Romeo nevajadzētu lietot apturēšanas dēļ.

  ENG    DE   LIT   RUS    FRA    ESP

Audi                    AKTIVĀTORS             VISPĀRĒJIE PADOMI