DEGVIELAS AKTIVĀTORS

KĀ SAMAZINĀT AUTOMAŠĪNAS DEGVIELAS PATĒRIŅŠ

Degvielas Aktivātors — tā ir ierīce, kas tiek uzstādīta uz degvielas padeves vada (bez iegriešanas) jebkurai automašīnai un pārveido degvielas struktūru un tās īpašības. Degvielas patēriņš samazināts par 20%

DEGVIELAS AKTIVĀTORS 

Kustoties caur Aktivātora magnētiskajiem laukiem, DEGVIELAS struktūra tiek izmainīta, kas nodrošina PILNĪGĀKU un vienmērīgu SADEGŠANU cilindros. Lasīt vairāk ŠEIT >>>>>

DEGVIELAS AKTIVĀTORS   

Ekonomē visiem automašīnas markam un modeļiem līdz 20% degvielas.

 Rekomendē visu marku automobiļiem un visiem degvielas veidiem (GĀZE, BENZĪNS, DĪZEĻDEGVIELA).

1. Degvielas patēriņa samazināšana par 20 % (katrs piektais degvielas litrs — par velti).
2. Vienmērīga un dinamiska dzinēja darbība.
3. Piededžu samazināšana vizuļos, cilindros, svecēs, smidzinātājos, katalizatorā un izpūtējos.
4. Vieglāka dzinēja iedarbināšana aukstajā laikā.
5. Izpūtējgāzes CO un CH pazemināšana par 30-40% (tehniskās apskates iziešanas garantija).

Dzinēja jaudas neliela palielināšana.

GARANTIJA: preci var atgriezt 37 dienu laikā (lasīt sadaļā «ATGRIEŠANA»).

Aktivātori samazina degvielas blīvumu un biezumu:

1. Tas noved pie sīkāku degvielas daļiņu izveides, nonākot cilindros
2. Izsmidzināšanās leņķa palielināšanos nonākot dīzeļa uzgaļos
3. Novērš dīzeļa uzgaļu piesārņošanos
4. Samazina slodzi degvielas padeves sistēmu darbībā

    Kā rezultāts DZINĒJS strādā daudz LABĀK.

DEGVIELAS AKTIVĀTORSDEGVIELAS AKTIVĀTORSDEGVIELAS AKTIVĀTORS

    Jūs taču piekritīsiet, ka saskaldīts baļķis deg daudz labāk, nekā vesels… TĀPAT NOTIEK ARĪ AR DEGVIELU! 

      Kā rezultāts DZINĒJS strādā daudz LABĀK (it kā jūs būtu uzpildījušies ar ļoti augstas KVALITĀTES DEGVIELU). Šie rādītāji uzrādās pēc pirmajiem 10-20 km.

     AKTIVĀTORS palīdz samazināt ar Jūsu automašīnas saistītot izdevumus ne tikai ar mazāku degvielas patēriņu (degvielas ekonomija — 20%) bet arī ar stabilu dzineja darbību un tā pastāvīgu profilaksi.

    Šeit tiek publicētas ap 500 fotogrāfijām ar Aktīvātoru uzstādīšanas piemēriem uz dažādām automašīnu markām. Izvēlieties jūsu automašīnas marku un noklikšķiniet uz tās.

Alfa Romeo   Audi   BMW   Chevrolet   Chrysler   Citroen   Dodge   Fiat   Ford   Honda   Hummer   Hyundai   Infiniti   Isuzu   Jeep   Kia   Land Rover   Mazda   Mercedes   Mitsubishi   Nissan   Opel   Peugeot   Renault   SAAB   SAAB Scania   Seat   Skoda   Ssang Yong   Subaru   Suzuki   Toyota   Volvo   Volkswagen

UZMANĪBU! Galvenā ŠO AKTIVĀTORU atšķirība ir tā, ka viņos izvietoti 20 magnēti, kas īsā laikā maina DEGVIELAS ĪPAŠĪBAS UN TĀS STRUKTŪRU. Citos līdzīgo aktivātoros atrodas tikai 2 jaudīgi magnēti, kuri nav spējīgi neko mainīt degvielas struktūrā (skatīties «LĪDZĪGI»)

Ekonomē visiem automašīnas markam un modeļiem līdz 20% degvielas (tāpēc katrs 5. degvielas litrs sanāk bezmaksas).

Zinot, kur atrodas degvielas šļūtene, uzstāda 5 minūtēs (skatīties UZSTĀDĪŠANA)

Je pēkšņi nebūsiet apmierināti, garantēti preci var atgriezt 37 dienu laikā (lasīt sadaļā «ATGRIEŠANA»).  

Ražots Latvijā

Ražojam un realizējam Latvijā no 2008 gada.

Degvielas Aktivātora kalpošanas termiņš ne mazāk kā 15 gadi.

Cena:

1 Aktivatoru komplekts (2 Aktivatori) 40,00 EUR

DEGVIELAS AKTIVĀTORS

DEGVIELAS AKTIVĀTORS

UZMANĪBU JAUNUMS!

Kopēja degvielas Aktivātora un autotermijas Aktivātora izmantošana uz automašīnas ļauj samazināt degvielas patēriņu līdz 30-40 %!

Skatīties AUTOTERMIJAS AKTIVĀTORS

DEGVIELAS AKTIVĀTORS

Latvijas TV raidījums «BEZ TABU» par Aktivatoriem:

PATENTI UN DOKUMENTI 

Noklikšķiniet attēlus un tie palielināsies

DEGVIELAS AKTIVĀTORS

RUS    ENG    DE    LIT    FRA   ESP

UZMANĪBU! 

                                   Kam ĻOTI traucē Aktīvātori:
1. Automašīnu ražotājiem un naftas kompānijām. Vairums automobiļu koncernu akciju pieder naftas kompānijām, kurām nav izdevīgi ražot auto ar zemu degvielas patēriņu. Viņu mērķis ir pārdot vairāk naftas.
2. Degvielas pārdevējiem. Te viss ir skaidrs — jo vairāk tiek ekonomēta degviela, jo mazāk naudas viņi nopelna.
3. Automehāniķiem. Ar Aktīvātoriem dzinējs strādā labāk, nav kvēpu cilindros, sprauslās, svecēs un citās detaļās. Netiek piesārņoti, ir tīrs izpūtēja trakts. Tātad mazāk nepieciešams veikt remontu, līdz ar to krītas arī viņu ienākumi
4. Valstij. Jo mazāk jūs tērējat naudu degvielai jo mazāk tiek iekasēts akcīzes un pārdošanas nodokļu.
          Tieši tāpēc par Aktivātoriem ir daudz nepatiesas un negatīvas informācijas.

 Visā pasaulē jau sen ir zināma un plaši tiek pielietota naftas produktu magnētiskā apstrāde, ko veic degvielas patēriņa samazināšanas nolūkā. Lai atvērtu, klikšķiniet uz zilā raksta tektsu — «Par to neesat iedomājušies nedz Jūs, nedz Jūsu automehāniķis.»

Degvielas patēriņa kopējie padomi:

    1. Samaziniet automobīļa svaru. Aizvāciet no automašīnas salona visu nevajadzīgo. Degvielas patēriņš var palielināties aptuveni par 2% par katriem liekaijiem 50 kg.

   2. Noņemiet no automašīnas jumta bagažnieku, kas dod papildus 1,5 litrus no kopējā degvielas patēriņa, tāpat ir ieteicams atteikties no spoileriem kā arī visa veida uzkaramā aprīkojuma.

   3. Vairāk gaisa riepās. Spiediens, kas ir mazāks par 0.2 bar ved pie degvielas patēriņa paaugstinājuma par 1-2 %. Padoms: pat tad ja netiek braukts ar pilnu svaru, centieties uzpumpēt riepas maksimāli kā tas tiek norādīts. Rekomendējamais gaisa spiediens riepās ierakstīts automobiļa ekspluatācijas instrukcijā. Reizēm to uzraksta uz uzlīmes, ko uzlīmēt uz automobiļa šofera durvju balsta

DEGVIELAS AKTIVĀTORS

vai degvielas bākas lūciņas.

DEGVIELAS AKTIVĀTORS

    4. Tas kurš labi ieeļo, labi brauc. Tāpēc nākamās tehniskās apkopes laikā ieteicams uzpildīt nevis lēto eļļu, bet gan kvalitatīvu mūsdienīgu 0-W- vai 5-W klases sintētisko eļļu. Tās cena ir 10-15 eur litrā, kas ziemas periodā ļaus ietaupīt līdz 5% degvielas.

    5. Plānveida apkopes. Ja ir aizsērējis gaisa filtrs, kvēpu nosēdumi uz svecēm kā arī nepareizi noregulēts motors, tad ir pilnīgi saprotams kāpēc tiek patērēts kolosāls degvielas daudzums. Plānveida dzinēja apkopes garantē tā pareizu darbību un degvielas minimālo patēriņu.

    6. Ekonomējiet elektroenerģiju. Elektrību ražo ģenerators kurš tiek iedarbināts ar dzinēja palīdzību. Visu ierīču pieslēgšana noved pie 2 litru lielāku degvielas patēriņa. Kondicionieris var palielināt degvielas patēriņu pat par 10%. Tāpēc ieteicams to izmantot tikai nepieciešamības gadījumā nevis kā uzstātnījumu pēc noklusējuma. 

    7. Kad apstādinat mašīnu izslēdziet dzinēju. Dzinējs, stāvot uz vietas, lieki dzenā gaisu un patērē degvielu. Ja tiek pieurēts pilsētā vairāk par 30 sekundēm, ir vērts atslēgt dzinēju.
    8. Nepārsniedziet ātrumu. Iespējams ka visātrākais veids kā ietaupīt degvielu ir nomest ātrumu, kā arī tas ir drošāk. Laikā, kad ātrums pārsniedz 110 km/st, degvielas patēriņš var pieaugt pat par 13%, nekā ja tiek braukts ar ātrumu 100 km/st.

DEGVIELAS AKTIVĀTORS

    9. Izvairieties no īsu distanču pārbraucieniem, kuri būtiski ietekmē degvielas patēriņu. Jūs patērējat par 20% vairāk laikā, kad dzinējs ir auksts.

DEGVIELAS AKTIVĀTORS

Automašīnas degvielas patēriņš, precīzāk īpatnējais degvielas patēriņš automašīnu skaits patērētā automašīnu degvielas. Parasti virza uz apgūto attāluma; speciālās tehnikas, automobiļu bāzes arī var noteikt laika un degvielas patēriņš. Uz faktisko patēriņu ietekmē tostarp degvielas kvalitāte un apstākļi brauciena laikā, tāpēc, lai salīdzinātu šos iestatījumus нормируются.

Pašlaik ir viens no svarīgākajiem parametriem auto un motoru, pirmkārt, uz Eiropas un attīstītajām valstīm, citām pasaules daļām. Visā vēsturē ražošanas automobiļu ražotājiem visā pasaulē tiek atrisināta problēma kā samazināt degvielas patēriņu. Pēc «naftas krīzes» sākuma 70-os gados XX gadsimtā, sakarā ar strauju cenu naftas un naftas produktu, degvielas īpatnējais patēriņš auto ir kļuvis par vienu no svarīgākajiem parametriem izvēloties automašīnu, pircēju.

Pašlaik valsts struktūras lielākā daļa attīstīto valstu spiedienu kā uz auto, tā arī uz to valstu tirgiem, lai stimulētu attīstīt, ražot un iegādāties pēc iespējas ekonomiskāku auto.

Kopumā var droši teikt, ka gandrīz visi dizaina elementi mūsdienu auto ir būtiska ietekme uz degvielas patēriņu. Sākot ar efektīvu dzinēja, pareizi izvēlēti ātrumi piedziņa, tālāk — masa, koeficients viņa aerodinamisko pretestību, enerģijas patēriņu, papildus iekārtas, riepas ar zemu rites pretestību; beidzot ar piemērotu eļļu, kam ir mazāki zaudējumi maisot un samazinātu berzi, un pat tādiem ухищрениями, kā pielāgo pašreizējo degvielas sūknis, lai skanētu tieši vajadzīgo degvielas daudzumu dzinēju, nevis spēlēja degvielu «pa apli», attiecīgi, tērēt mazāk enerģijas uz savu darbu.

Turklāt, viens no svarīgākajiem avotiem degvielas patēriņš ir bremzēšana automašīnas: parasti visa kinētiskā enerģija ir automobiļa kustības, uz kuras izveide (разгоном) tika iztērēti degvielai, tiek siltumu bremzējot, un izkaisa telpā. Tieši šis fakts izsauca uz dzīvi izveide un veiksmīgas pārdošanas hibrīdu automašīnas, kas ir galvenā priekšrocība pret parastajiem — рекуперацию enerģiju bremzēšanas laikā auto, viņas atgriešanos, lai nākamā overclocking.

Cilvēciskais faktors arī ir svarīgi: «agresīvs» automašīna, «подталкивающий» vadītāja, lai lieki aktīvas braukšanas, praksē būs tērēt degvielu, kas ir ievērojami vairāk, nekā auto ar «mierīgs» raksturu, neskatoties uz to, ka pirmais varētu būt pat ekonomiskāks otrā testa standartizētu apstākļos.

Parasti mēra kā:

degvielas tilpums, patērētā auto, ja iet izvēlētajā distancē. Plaši izplatīti valstīs ar metrisko sistēmu pasākumus, kur patēriņš tiek mērīts litros uz 100 km nobraukuma auto (l/100 km)[avots nav norādīts 3329 dienas]. Jo mazāks lielums, jo ekonomiskāk auto;
distance, izejot kurā transportlīdzeklis израсходует noteikts daudzums degvielas. Plaši izmanto valstīs ar angļu pasākumu sistēmu, kur patēriņš tiek mērīts kā jūdžu skaits, kas auto var nobraukt vienā галлоне (britu vai amerikāņu) degvielas (km / galonu, miles per gallon (MPG))[avots nav norādīts 3329 dienas]. Indijā, Japānā, Dienvidkorejā ekonomija mēra km uz litru degvielas. Nekā vērtība, kas ir lielāka, jo ekonomiskāk auto.

Iepriekš, aprēķinot degvielas patēriņu noteica, veicot pārbaudes laika vadītājiem-profesionāļiem, ja ceļa pārbaudes uz īpašas dziesmas, tagad uz daļas auto rūpnīcām šī metode ir saglabāts, bet piemēro izlases kontroles degvielas patēriņa выпускаемыми automašīnām, pārbaude, nosaka внутризаводскими TU (ar tehniskajiem noteikumiem), un parasti nav publicēts.[avots nav norādīts 3329 dienas]. . Palielinoties tirgus prasības, tika izstrādāta metodika rūpniecības standartizētu testu, apmācot stendos. Šī metodika ļāva novērst jebkādas subjektīvas ietekmes un atšķiras ar augstu воспроизводимостью rezultātus.

Mērīšanas degvielas patēriņa un CO2 izmešu dokumentāli nosaka EK Direktīvām 715/2007 un EK 692/2008.

Vairāk precīzu aprēķinu izdala īpašas cikli, detalizēts apraksts cikli ir iepriekš minētajās Direktīvās.:

«pilsētas» cikls — raksturojas ar lielāku intensitāti ātruma izmaiņas automašīnas, tostarp nepieciešamību stabilizēšanai, darbu dzinēja laikā stāvvietas pie luksoforiem un sastrēgumos», kā arī разгонами un asiem dempings ātrumu līdz nullei. Kā rezultātā, paaugstināts degvielas patēriņš;
«country» cikls — raksturo lielāku gludumu un stabili ziņā ātrumu tuvu kreisēšanas. Rezultātā: ir relatīvi zems degvielas patēriņš[avots nav norādīts 3329 dienas];
«jauktais cikls — ir kombinācija nosacījumiem, ja to izmanto un atšķirīgais «pilsētas», un ir mierīgs, «country» braukšanas stilu. Turklāt, nav obligāti, lai «ārpilsētas» cikla daļa tika veikta ārpus pilsētas: galvenais — lai saglabātu braukšanas manieres kā pie «ārpilsētas» ciklā.
Testa laikā automobilis atrodas telpā testēšanas laboratorija, uz мощностном stendā — riteņu gora bungas stenda, automātika (iepriekš vadītājs-inženieris) skaidri veic cikli overclocking-vienmērīgai-bremzēšanas. Patēriņa analīzi veic, pamatojoties uz analīzes izplūdes gāzu (dažās modifikācijās testa degvielas maģistrāle atteici aparatūras plūsmas mērītājs).

Galvenā apgaismojums, un vispār visi papildu elektriskās slodzes, gaisa kondicionētājs un pārējais ir izslēgti, automašīna ir pilnīgi nebojāts un maļ, tvertnē applūst atsauces degvielas, gaisa pretestība nav.

Jāatzīmē, ka tiek publicētas tieši šie dati, jo viņi var jebkurā brīdī apstiprināti uz testa stenda. Šie dati ļauj objektīvi salīdzināt savā starpā dažādas automašīnas, vai automašīnas dažādās modifikācijas u.tml. Saņemot šajos testos rezultāts, ka auto «Un» par 20 % ekonomiskāks auto, «B», mēs varam sagaidīt, ka reālo darbību attiecība uz degvielas patēriņu pie «A» un «B» būs tuvu (netiek ņemts vērā, piemēram, dažāda aerodinamika korpusi).

Bet ar visu to norādītos normatīvus EK 715/2007 un EK 692/2008 (proti, to norāda automobiļu Ražotāji) nekādā veidā nevar būt normām, praktisks, ekspluatācijas plūsmas vai degvielas norakstīšanas, ja grāmatvedības uzskaitē. Lai mērķiem degvielas norakstīšanas, kad automobiļu ekspluatācijas Krievijā izmanto periodiski atkārtoti publicējamos dokumentus Минтранса KRIEVIJAS federācijas, un/vai citas departamenta akti (piemēram, militārās atbilst aizsardzības ministra rīkojumu u.tml.)

Par degvielas patēriņu ietekmē daudz faktoru, tajā skaitā arī izlases. Galvenie iemesli nevēlamu uzlabotu patēriņa:

pirmkārt, stils, vadot automašīnu, un jo īpaši tās darbību, agresīvu braukšanas maniere (ātrums un asas paātrinātu auto), nepietiekama distance (провоцирующая biežas bremzēšanas), nepareizi izvēloties braukšanas režīma (piemēram, satiksme uz optimāls nodošanu);
mūsdienu auto, kas aprīkots ar katalizatoru, izplūdes sistēmas, ir высокоточную sistēmu devu degvielas, atsauksmes par sastāvu izplūdes: izrādās, motora un tā sistēmu var padarīt neefektīvas un neprecīzas šo sistēmu devas, var izraisīt nepilnīgu degvielas sadegšanu, kā arī samazinātu lietderības koeficients-pašu motoru. Taču jāatzīmē, ka sistēmas traucējumi devu degvielas kāpurķēžu iebūvētu auto diagnostikas līdzekļiem, un gadījumā, ja parametru neatbilstības dēļ, ieslēdzas signāls par bojājumu (tas ir viens no vides likumdošanas prasībām);
paaugstināts kustības pretestība (transmisijas defektu, nepareizas uzstādīšanas leņķi riteņiem, zems spiediens riepās, заклинившие bremzes, noslogojums auto, gaisa pretestība negabarīta kravu vai iekārtas, pieejamību, piekabes āķis).
Garantija mazāko degvielas izmaksas būs labā tehniskā stāvoklī auto, izvēlēties optimālu kustību, pieredze vadītāja.[avots nav norādīts 3465 dienas] vēl daudzi faktori:

aerodinamika
pārnesumskaitļi transmisijas (skaita attiecība zobu virza zobratu skaitam zobu vadošā PĀRNESUMKĀRBA vai reduktora)
pašmasa
Degvielas patēriņa normu noteikšana

Transporta organizācijas un uzņēmumi, kas ir maksimāli pieļaujamais degvielas patēriņš ekspluatācijas transportlīdzekļus. Pie tam izšķir pamata līmeņa patēriņa un norēķinu normatīvais patēriņa līmeni. Pamata līmenis degvielas patēriņu nosaka, lai transportlīdzekļa standarta metodi un nosaka normu izdevumu normālos lietošanas apstākļos. Norēķinu normatīvais patēriņa līmeni, ņem vērā īpašos noteikumus, transportlīdzekļa ekspluatāciju, kā arī citi faktori, it īpaši, remonts. Turklāt, sastāvā normas nav iekļauti degvielas izdevumi uz garāžas, tehniskās un citas saimniecības vajadzībām, kas ir noteikti atsevišķi.

Bieži šāda veida normu:

norma patēriņu uz 100 km nobraukuma;
norma patēriņš uz 100 tonnas-km (ņem vērā papildu degvielas patēriņu, pārvadājot kravu,);
norma patēriņš atkarībā no kategorijas transportlīdzekļu (vieglo automašīnu, kravas automašīnu, autobusu, utt);
norma patēriņš atkarībā no veida dzinēju (benzīna, dīzeļdegvielas, gāze).
Lai nodrošinātu pareizu grāmatvedības dažādu faktoru darbības ievieš korekcijas koeficientus.

Normas par degvielas patēriņa kāpumu:

strādājot uz ziemas laiku, dienvidu un ziemeļu daļā, kā arī Galējo Ziemeļu rajonos;
strādājot kalnu apvidos, atkarībā no augstuma virs jūras līmeņa;
strādājot uz autoceļiem ar sarežģītu plānu (ne mazāk 501 pagrieziena uz 100 km ceļa);
strādājot pilsētās, atkarībā no iedzīvotāju skaita;
pārvadājot lielgabarīta, bīstamo, u.tml kravu;
strādājot pie jaunas automašīnas vai automašīnu pēc kapitālā remonta;
strādājot smagos ceļa apstākļos (sniegs, plūdi, распутица u.tml.);
ja mācību braukšana;
lietojot gaisa kondicionēšanas salonā;
citi nosacījumi[1].
Degvielas īpatnējais patēriņš
Auto pasaulē, īpatnējais degvielas patēriņš parasti ir apgriezti proporcionāls svara palielināšanai ir mašīnas. Оптимальнее tikai sadalīt degvielas patēriņš uz svaru. Pieņemsim Honda Dio ar снаряженным sver 60 kg patērē 2 l/100 km, kas ir sanāk 33 l/100 km tonnu. Tajā pašā laikā lokomotīve 2ТЭ116 tērējot aptuveni 400 l/100 km spēj pavilkt sastāvs kopējo svaru 10 kilotons + 276 tonnas sava svara, tas ir uz 1 litru spendable degvielu nākas 25690 kg svara. Izvairoties no līdzīgas galējībām minēsim dažus vidējo piemēru.