DEGVIELAS AKTIVĀTORS

KĀ SAMAZINĀT AUTOMAŠĪNAS DEGVIELAS PATĒRIŅŠ

     Degvielas Aktivātors — tā ir ierīce, kas tiek uzstādīta uz degvielas padeves vada (bez iegriešanas) jebkurai automašīnai un pārveido degvielas struktūru un tās īpašības. Degvielas patēriņš samazināts par 20%

 

Kustoties caur Aktivātora magnētiskajiem laukiem, DEGVIELAS struktūra tiek izmainīta, kas nodrošina PILNĪGĀKU un vienmērīgu SADEGŠANU cilindros. Lasīt vairāk ŠEIT >>>>>

   

Ekonomē visiem automašīnas markam un modeļiem līdz 20% degvielas.

 Rekomendē visu marku automobiļiem un visiem degvielas veidiem (GĀZE, BENZĪNS, DĪZEĻDEGVIELA).

1. Degvielas patēriņa samazināšana par 20 % (katrs piektais degvielas litrs — par velti).
2. Vienmērīga un dinamiska dzinēja darbība.
3. Piededžu samazināšana vizuļos, cilindros, svecēs, smidzinātājos, katalizatorā un izpūtējos.
4. Vieglāka dzinēja iedarbināšana aukstajā laikā.
5. Izpūtējgāzes CO un CH pazemināšana par 30-40% (tehniskās apskates iziešanas garantija).

Dzinēja jaudas neliela palielināšana.

Aktivātori samazina degvielas blīvumu un biezumu:

1. Tas noved pie sīkāku degvielas daļiņu izveides, nonākot cilindros
2. Izsmidzināšanās leņķa palielināšanos nonākot dīzeļa uzgaļos
3. Novērš dīzeļa uzgaļu piesārņošanos
4. Samazina slodzi degvielas padeves sistēmu darbībā

    Kā rezultāts DZINĒJS strādā daudz LABĀK.

    Jūs taču piekritīsiet, ka saskaldīts baļķis deg daudz labāk, nekā vesels… TĀPAT NOTIEK ARĪ AR DEGVIELU! 

      Kā rezultāts DZINĒJS strādā daudz LABĀK (it kā jūs būtu uzpildījušies ar ļoti augstas KVALITĀTES DEGVIELU). Šie rādītāji uzrādās pēc pirmajiem 10-20 km.

     AKTIVĀTORS palīdz samazināt ar Jūsu automašīnas saistītot izdevumus ne tikai ar mazāku degvielas patēriņu (degvielas ekonomija — 20%) bet arī ar stabilu dzineja darbību un tā pastāvīgu profilaksi.

    Šeit tiek publicētas ap 500 fotogrāfijām ar Aktīvātoru uzstādīšanas piemēriem uz dažādām automašīnu markām. Izvēlieties jūsu automašīnas marku un noklikšķiniet uz tās.

Alfa Romeo   Audi   BMW   Chevrolet   Chrysler   Citroen   Dodge   Fiat   Ford   Honda   Hummer   Hyundai   Infiniti   Isuzu   Jeep   Kia   Land Rover   Mazda   Mercedes   Mitsubishi   Nissan   Opel   Peugeot   Renault   SAAB   SAAB Scania   Seat   Skoda   Ssang Yong   Subaru   Suzuki   Toyota   Volvo   Volkswagen

UZMANĪBU! Galvenā ŠO AKTIVĀTORU atšķirība ir tā, ka viņos izvietoti 20 magnēti, kas īsā laikā maina DEGVIELAS ĪPAŠĪBAS UN TĀS STRUKTŪRU. Citos līdzīgo aktivātoros atrodas tikai 2 jaudīgi magnēti, kuri nav spējīgi neko mainīt degvielas struktūrā (skatīties «LĪDZĪGI»)

Ekonomē visiem automašīnas markam un modeļiem līdz 20% degvielas (tāpēc katrs 5. degvielas litrs sanāk bezmaksas).

Zinot, kur atrodas degvielas šļūtene, uzstāda 5 minūtēs (skatīties UZSTĀDĪŠANA)

Je pēkšņi nebūsiet apmierināti, garantēti preci var atgriezt 37 dienu laikā (lasīt sadaļā «ATGRIEŠANA»).  

Ražots Latvijā

Ražojam un realizējam Latvijā no 2008 gada.

Degvielas Aktivātora kalpošanas termiņš ne mazāk kā 15 gadi.

Cena:

1 Aktivatoru komplekts (2 Aktivatori) 40,00 EUR

UZMANĪBU JAUNUMS!

Kopēja degvielas Aktivātora un autotermijas Aktivātora izmantošana uz automašīnas ļauj samazināt degvielas patēriņu līdz 30-40 %!

Skatīties AUTOTERMIJAS AKTIVĀTORS

Latvijas TV raidījums «BEZ TABU» par Aktivatoriem:

PATENTI UN DOKUMENTI 

Noklikšķiniet attēlus un tie palielināsies

UZMANĪBU! 

                                   Kam ĻOTI traucē Aktīvātori:
1. Automašīnu ražotājiem un naftas kompānijām. Vairums automobiļu koncernu akciju pieder naftas kompānijām, kurām nav izdevīgi ražot auto ar zemu degvielas patēriņu. Viņu mērķis ir pārdot vairāk naftas.
2. Degvielas pārdevējiem. Te viss ir skaidrs — jo vairāk tiek ekonomēta degviela, jo mazāk naudas viņi nopelna.
3. Automehāniķiem. Ar Aktīvātoriem dzinējs strādā labāk, nav kvēpu cilindros, sprauslās, svecēs un citās detaļās. Netiek piesārņoti, ir tīrs izpūtēja trakts. Tātad mazāk nepieciešams veikt remontu, līdz ar to krītas arī viņu ienākumi
4. Valstij. Jo mazāk jūs tērējat naudu degvielai jo mazāk tiek iekasēts akcīzes un pārdošanas nodokļu.
          Tieši tāpēc par Aktivātoriem ir daudz nepatiesas un negatīvas informācijas.

 Visā pasaulē jau sen ir zināma un plaši tiek pielietota naftas produktu magnētiskā apstrāde, ko veic degvielas patēriņa samazināšanas nolūkā. Lai atvērtu, klikšķiniet uz zilā raksta tektsu — «Par to neesat iedomājušies nedz Jūs, nedz Jūsu automehāniķis.»

Degvielas patēriņa kopējie padomi:

    1. Samaziniet automobīļa svaru. Aizvāciet no automašīnas salona visu nevajadzīgo. Degvielas patēriņš var palielināties aptuveni par 2% par katriem liekaijiem 50 kg.

   2. Noņemiet no automašīnas jumta bagažnieku, kas dod papildus 1,5 litrus no kopējā degvielas patēriņa, tāpat ir ieteicams atteikties no spoileriem kā arī visa veida uzkaramā aprīkojuma.

   3. Vairāk gaisa riepās. Spiediens, kas ir mazāks par 0.2 bar ved pie degvielas patēriņa paaugstinājuma par 1-2 %. Padoms: pat tad ja netiek braukts ar pilnu svaru, centieties uzpumpēt riepas maksimāli kā tas tiek norādīts. Rekomendējamais gaisa spiediens riepās ierakstīts automobiļa ekspluatācijas instrukcijā. Reizēm to uzraksta uz uzlīmes, ko uzlīmēt uz automobiļa šofera durvju balsta

vai degvielas bākas lūciņas.

    4. Tas kurš labi ieeļo, labi brauc. Tāpēc nākamās tehniskās apkopes laikā ieteicams uzpildīt nevis lēto eļļu, bet gan kvalitatīvu mūsdienīgu 0-W- vai 5-W klases sintētisko eļļu. Tās cena ir 10-15 eur litrā, kas ziemas periodā ļaus ietaupīt līdz 5% degvielas.

    5. Plānveida apkopes. Ja ir aizsērējis gaisa filtrs, kvēpu nosēdumi uz svecēm kā arī nepareizi noregulēts motors, tad ir pilnīgi saprotams kāpēc tiek patērēts kolosāls degvielas daudzums. Plānveida dzinēja apkopes garantē tā pareizu darbību un degvielas minimālo patēriņu.

    6. Ekonomējiet elektroenerģiju. Elektrību ražo ģenerators kurš tiek iedarbināts ar dzinēja palīdzību. Visu ierīču pieslēgšana noved pie 2 litru lielāku degvielas patēriņa. Kondicionieris var palielināt degvielas patēriņu pat par 10%. Tāpēc ieteicams to izmantot tikai nepieciešamības gadījumā nevis kā uzstātnījumu pēc noklusējuma. 

    7. Kad apstādinat mašīnu izslēdziet dzinēju. Dzinējs, stāvot uz vietas, lieki dzenā gaisu un patērē degvielu. Ja tiek pieurēts pilsētā vairāk par 30 sekundēm, ir vērts atslēgt dzinēju.
    8. Nepārsniedziet ātrumu. Iespējams ka visātrākais veids kā ietaupīt degvielu ir nomest ātrumu, kā arī tas ir drošāk. Laikā, kad ātrums pārsniedz 110 km/st, degvielas patēriņš var pieaugt pat par 13%, nekā ja tiek braukts ar ātrumu 100 km/st.

    9. Izvairieties no īsu distanču pārbraucieniem, kuri būtiski ietekmē degvielas patēriņu. Jūs patērējat par 20% vairāk laikā, kad dzinējs ir auksts.

Kā samazināt degvielas patēriņu? Aprakstīšu visi veidi

  1) vispirms ir nepieciešams pārbaudīt gaisa filtru. Piesārņotais gaisa filtrs spēj ierobežot gaisa plūsmu iekšpusē motora, un tas slikti ietekmē viņa darbu, tātad arī degvielas patēriņš. Pārbaude un nomaiņa gaisa filtra aizņem tikai dažas minūtes: notīriet to un pēc tam pacel uz gaismu – ja apgaismojums nav notiks, tad filtrs ir jānomaina. Lai taupītu vislabāk motora izmantot «vieglās», motoreļļas, kuriem ir zema viskozitāte un kas iegūti, pamatojoties uz pussintētikas vai sintētikas. Eļļas samazina degvielas patēriņu salīdzinājumā ar minerālu tradicionālo eļļām, kas ir vairāk nekā augsta viskozitāte — līdz 6 procentiem.

  2) spiediena Pārbaude riepās. «Mīkstas» riepas ir visizplatītākais faktors, pēc netīras filtrs, kas diezgan stipri ietekmē patēriņu automašīnu degvielas, un kuru vadītāji nav piešķīrusi pienācīgu nozīmi. Spiediens jāpārbauda aukstās riepās, jo kustības palielina spiedienu un uzsilda riepas. Dažreiz var mēģināt palielināt spiedienu 0,3 bāri no normas. Tas ļaus samazināt rites pretestību.

  3) Lēna braukšana. Mēģiniet pāris dienas braukt pie neliela ātruma. Sākumā Jums būs justies bruņurupuci, bet paziņojums, ka uz degvielas uzpildi būs viņus vest uz baznīcu retāk. Optimālais braukšanas ātrumu 80-90 km/h, ja nav vajadzības steigties, tad centieties ievērot šo likmi.

  4) Dodies «паровозиком». Vienmērīgs ātrums samazina slodzi uz transportlīdzekļa datus, un tas nozīmē, ka degvielas patēriņš samazinās. Izjādes piegādes par kādu auto ļauj samazināt degvielas patēriņu, bet veselības šādu padomu var uzskatīt par kaitīgu.

  5) Saudzīga izmantošana gāzes pedāli. Pie krasām нажатиях uz gāzes pedāli, baloni notiek liels daudzums degvielas, tāpēc straujš starts – tā ir ķīla tam, ka degviela tiks izmantots nelietderīgi. Pie maziem ātrumiem nevajadzētu lietot palielinātiem ātrumiem, jo degvielas patēriņš būs augt. Braucot, tas ir labāk neveikt straujas bremzēšanas, kā arī, jo īpaši, braucot uz karburatora automašīnām, jo caur жиклеры tukšgaitā pārmērīgu degvielas daudzumu izmests. Tāpēc neaizmirstiet rūpīgi uzraudzīt situāciju uz ceļa, lai paspētu nomest ātrumu vajadzīgajā brīdī.

  6) Šis padoms vairākas piebilst diskomfortu dzīvi, bet tam nav izdarāms naudas dēļ? Braucat pie izslēgta kondicioniera, tā kā tas spēj «сжирать» no 5 līdz 20 procentiem spendable degvielas. Tādēļ atvērta loga un baudīt svaigu gaisu.

  7) Atteikšanās no tūninga. Bez šaubām modes diski ir skaisti un pat noderīgi, jo mašīnas īpašniekam sāk uzmanīgāk izturēties pret ārējo stāvokli automašīnu. Bet plašas diski spēj radīt lielāku aerodinamisko pretestību, un tas palielina degvielas patēriņu. Tas ir labākais, nevis mainīt sērijveida riteņi, jo izmantot šauras riteņu ļauj samazināt degvielas patēriņu.

  8) Jo transportlīdzeklis ir smagāks, jo vairāk degvielas tiek patērēts. Skops vadītājs vienmēr būtu rīkot ģenerālās tīrīšanas mašīnu, un izmest visu atkritumi un atkritumi no bagāžas nodalījuma un cimdu nodalījuma. Ja uz automašīnas jumta ir uzstādīts jumta bagāžnieks, kā Jūs to neizmantojat, tad labāk to noņemt, jo viņš atsakās liels aerodinamisko pretestību, kas palīdz patērēt vairāk degvielas. Uz katriem 50 kg liekā svara degvielas pārtēriņu ir 2 procentiem! Tāpēc diezgan labi atcerēties šo skaitli, piemēram, снаряжая auto braucienu uz jūru.

  9) ļauj Ietaupīt degvielu, braukt ar veco automašīnu. Jauns transportlīdzeklis, lai gan viņš lielāku izmēru un skaistāku, protams, ēd vairāk degvielas, nekā Jūsu veco auto. Tāpēc nav vērts pārdot veco automašīnu, vai arī pilnībā norakstīt, jo tas Jums vēl var noderēt.

  10) Šis padoms ļauj vispār nav plātīties par benzīnu vienkārši nevar braukt ar auto. Šāds piedāvājums var likties muļķīgi, bet tas ir grūti nepiekrist, ka, jo mazāk Jūs braucat, jo mazāk tērē degvielu. Velosipēdu un gājēju pastaigas – labs veids, kā ietaupīt ne tikai naudu, bet arī veselību. Un katru reizi, pirms sēsties auto, lai dotos uz tuvāko veikalu – uzdodiet sev jautājumu: kā vienmēr, vai man tam sēžas pie stūres?

Vēl daži veidi

  Nevajadzētu pirkt smags auto. Konstatēts, ka ik pēc 500 kg svara auto spēj patērēt aptuveni 700 litrus degvielas gadā (ar likmi nobraukuma 20 tūkstoši kilometru gadā). Tas nozīmē, ka, ja Jūsu mašīna sver 1000 kg, tad gads būs sadedzina 1400 litri benzīna, bet, ja svars 1500 kg – 2100 litriem un tā tālāk, neaizmirstiet notiks auto apkopi. Kārtīgs, bet neregulets transportlīdzeklis spēj patērē par 10% vairāk degvielas.

  Tur ir diezgan daudz problēmu, kas var novest pie tā, ka Jūsu auto būs pārsniegt uzliktās normas un degvielas patēriņu. Pārbaudiet spiedienu riepās. Vairāk nekā 2/3 no auto īpašniekiem, kuri brauc ar riteņiem, kuriem samazinats spiediens, tajā laikā, kad konstatēts, ka, samazinot spiedienu ar 2,0 kg/cm līdz 1,5 kg/cm2 palielina degvielas pārtēriņu par 3 procentiem. Vērtība spiediens riepās ir novērtēti aukstā stāvoklī.

  Neaizmirstiet sekot regulēšanu riepu (riteņu savērsuma regulēšana). Dažreiz pilnīgi atvērtos logus var novest pie lielāka degvielas patēriņu. Piemēram, benzīna patēriņš braucot saskaras bērnu automašīnu ar ātrumu 120 km/h ar aizvērtiem logiem un ieslēgtu gaisa kondicionieri ir aptuveni 8 litri. Bet, ja logi ir atvērti, bet kondicionieris ir izslēgts, tad degvielas patēriņš būs aptuveni 10,5 litri. Fenomens skaidrojams vienkārši – dažās automašīnās iekļauts gaisa kondicionētājs spēj «bremzēt» dzinējs ir mazāk, nekā aerodinamisko pretestību ar atvērtiem logiem. Braukšanas laikā pastāvīgi turiet kāju uz bremžu pedāļa.

  Uz nogāzes nav turiet auto, ar akseleratora pedāļu un sajūgu. Šim mērķim labāk izmantot rokas bremzi. Laikā skriešanās stundu labāk atturēties no braucieniem. No rītiem nav vērts pilnībā sildīt motoru. Kad bultiņa, kas norāda temperatūru, pakustēties jau var sākt braukt. Uz gāzes pedālis ir jāspiež mazāk, kad motors sasilst pilnībā. Pareizā izvēle pārraides.

  Ja Jūs pilnībā nospiedīsiet gāzes pedāli uz paaugstinātas nodošanu, normāls paātrinājums nesanāks, bet pārsniegts, tiks nodrošināta.  Ja Esat veicis apstāšanos vairāk nekā vienu minūti – izsledzet dzinējs.

  Daudz degvielas tiek patērēts nelabvēlīgo laika apstākļos.  Ātrumkārba arī spēj ietekmēt degvielas patēriņu. Automašīnas ar automātisko pārnesumkārbu patērē vienu litru vairāk degvielas, nekā auto ar manuālo. Tas notiek tāpēc, ka пробуксовки frikcijas disku.

RUS   ENG   DE    LIT    FRA   ESP