JEEP. Samazinam degvielas patēriņš Jeep

RUS    ENG    DE    EST    RUS    LIT   LAT

Degvielas Aktivātors — tā ir ierīce, kas tiek uzstādīta uz degvielas padeves vada (bez iegriešanas) Jūsu Jeep automašīnai un pārveido degvielas struktūru un tās īpašības.

Ekonomē visiem Jeep modeļiem līdz 20% degvielas (tāpēc katrs 5. degvielas litrs sanāk bezmaksas).

Automašīnas Jeep dzinējs sāk strādāt labāk jau pēc pirmajiem nobrauktajiem kilometriem.

AKTIVĀTORS palīdz SAMAZINĀT ar Jūsu automašīnas Jeep saistītot IZDEVUMUS ne tikai ar mazāku degvielas patēriņu (DEGVIELAS EKONOMIJA — 20%) bet arī ar STABILU DZINEJA DARBĪBU un tā pastāvīgu profilaksi.

    Rekomendē visiem Jeep modeļiem un visiem degvielas veidiem (GĀZE, BENZINS, DĪZEĻDEGVIELA).

1. Jeep degvielas patēriņa samazināšana par 20 % (katrs piektais degvielas litrs — par velti).
2. Jeep dzinēja jaudas neliela palielināšana.
3. Jeep dzinēja moto- resursa paaugstināšana.
4. Jeep CO un CH pazemināšana par 30-40 % (tehniskās apskates iziešanas garantija).
5. Vienmērīga un dinamiska Jeep dzinēja darbība.
6. Bez detonācijas pie jebkuras degvielas Jeep dzinēja darbības laikā.
7. Piededžu samazināšana Jeep vizuļos, cilindros, svecēs, smidzinātājos, katalizatorā un izpūtējos.
8. Palielinās darbības laiks Jeep katalizatoram, lambda zondam, aizdedzes svecēm un dīzeļu smidzinātājiem.
9. Vieglāka Jeep dzinēja iedarbināšana aukstajā laikā.

DZINĒJS Jeep sāk strādāt LABĀK.

  Kustoties caur Aktivātora magnētiskajiem laukiem, DEGVIELAS struktūra tiek izmainīta, kas nodrošina PILNĪGĀKU un vienmērīgu SADEGŠANU Jeep cilindros.

Aktivātori samazina degvielas blīvumu un biezumu:

1. Tas noved pie sīkāku degvielas daļiņu izveides, nonākot Jeep cilindros.
2. Izsmidzināšanās leņķa palielināšanos nonākot Jeep dīzeļa uzgaļos.
3. Novērš Jeep dīzeļa uzgaļu piesārņošanos.
4. Samazina slodzi Jeep degvielas padeves sistēmu darbībā.

  Kā rezultāts Jeep DZINĒJS strādā daudz LABĀK (it kā jūs būtu uzpildījušies ar ļoti augstas KVALITĀTES DEGVIELU).

     Jūs taču piekritīsiet, ka saskaldīts baļķis DEG daudz LABĀK, nekā vesels… TĀPAT NOTIEK ARĪ AR DEGVIELU!  Interesanti, kā parasti šie rādītāji uzrādās uz JEEP  pēc pirmajiem 10-20 km.

Aktivātoru uzstādīšanas piemēri dažādiem Jeep modeļiem

Noklikšķiniet fotoattēlus un tie palielināsies

    UZMANĪBU! Galvenā ŠO AKTIVĀTORU atšķirība ir tā, ka viņos izvietoti 20 magnēti, kas īsā laikā maina DEGVIELAS ĪPAŠĪBAS UN TĀS STRUKTŪRU. Citos līdzīgo aktivātoros atrodas tikai 2 jaudīgi magnēti, kuri nav spējīgi neko mainīt degvielas struktūrā (skatīties «LĪDZĪGI»)

Zinot, kur atrodas Jeep padeves degvielas šļūtene, uzstāda 5 minūtēs (skatīties «UZSTĀDĪŠANA»)

Ekonomē visiem Jeep modeļiem līdz 20% degvielas (tāpēc katrs 5. degvielas litrs sanāk bezmaksas).

Je pēkšņi nebūsiet apmierināti, garantēti preci var atgriezt 37 dienu laikā (lasīt sadaļā «ATGRIEŠANA»).  

Ražots Latvijā

Ražojam un realizējam Latvijā no 2008 gada.

Degvielas Aktivātora kalpošanas termiņš ne mazāk kā 15 gadi.

Cena:

1 Aktivatoru komplekts (2 Aktivatori)40,00 EUR

PASŪTĪT

UZMANĪBU JAUNUMS!

Kopēja degvielas Aktivātora un autotermijas Aktivātora izmantošana uz JEEP automašīnas ļauj SAMAZINĀT DEGVIELAS PATĒPIŅU LĪDZ  30-40 %!

Skatīties AUTOTERMIJAS AKTIVĀTORS

PATENTI UN DOKUMENTI 

Noklikšķiniet attēlus un tie palielināsies

Latvijas TV raidījums «BEZ TABU» par Aktivatoriem:

 

Visā pasaulē jau sen ir zināma un plaši tiek pielietota naftas produktu magnētiskā apstrāde, ko veic degvielas patēriņa samazināšanas nolūkā. Lai atvērtu, klikšķiniet uz zilā raksta tektsu — «Par to neesat iedomājušies nedz Jūs, nedz Jūsu automehāniķis.»

 

 

Kia                   AKTIVĀTORS                   Isuzu

Vidējais degvielas patēriņš jeep.

UZMANĪBU! Gada aukstajos gadalaikos Jeep degvielas patēriņa normas paaugstinās par 10-15% (detalizētāk lasiet «Degvielas patēriņš un gaisa temperatūra»).

Modelis                                                  Jauda, kW                                   l / 100 km

Jeep Cherokee 2,1 TD                         64                                            7,6  Disel
Jeep Cherokee 2,5i                              90                                           12,8  Benzin
Jeep Cherokee 2,5TD                        125                                            10,2  Disel
Jeep Cherokee 4,0                             136                                            15,3  Benzin
Jeep Commander 3,0CRD               160                                            10,9  Disel
Jeep Grand Cherokee 2,7CRD        120                                            11,7  Disel
Jeep Grand Cherokee 3,0CRD        160                                            10,3  Disel
Jeep Grand Cherokee 3,1 TD           103                                            12,4  Disel
Jeep Grand Cherokee 3,7i                 157                                            13,8  Benzin
Jeep Grand Cherokee 4,0i                 162                                            14,1  Benzin
Jeep Grand Cherokee 4,7i                 175                                            15,6  Benzin
Jeep Grand Cherokee 4,7i                  221                                            15,8  Benzin
Jeep Patriot 2,4i                                      93                                            8,5  Benzin
Jeep Wrangler Sport 2,4i                     105                                            11,2  Benzin

Jeep. Vidējais degvielas patēriņš jeep.

Funkcijas darbības Jeep

Ķermeņa Jeep
Galvenais trūkums-relatīvi trausla struktūra. Ja pilnvērtīgs SUV ņem visu pastiprinājuma rāmi, un organisms var patched pat saplāksnis, kad pērkot lietotu Jeep ķermeņa stāvoklis būtu jāpievērš īpaša uzmanība. Virsbūves remonts ir daudz dārgāks, nekā remonts rāmis SUV. Piemēram, grīdu remonts Jeep izmaksas vairāk nekā $500, un automašīnām, kas vecākas par 95 gadu šāda operācija ir nepieciešama vairumā gadījumu. Rusted apakšā pie kājām vadītāja un priekšējā pasažiera un jumta reģionos b pīlāra un augšējo vējstikla rāmis — tas ir ļoti bieži sastopami defekti. Nomainot atsperes uz rāmja SUV tikai nepieciešams iegādāties lapām, atsperes, skrūves un pavasarī u-skrūve, un Jeep bieži vien ir nepieciešams perevirka konsoles un nomainīt izslīd, skrūves. It īpaši visas no iepriekš minētā attiecas uz automašīnām, 1984. — 1996. gads modeli, gadu, kā 1997. gadā, tā tika modernizēta ķermeņa. Tātad, pērkot lietotu Jeep, vispirms jums vajadzētu doties uz pakalpojumu ķermeņa diagnostika.
Aizmugures durvis Džips ir izgatavots no plastmasas, tāpēc tas nav rūsa, bet tas ir gandrīz neiespējami, lai attīrītu to pēc trieciena. Bet puves mehānisko disku tīrītājs aizmugurējās durvis. Un, kad jūs sākat, ļoti lēni iet suku palaist automazgātava. Ja laiks nav norādīts, tas, motors būs apdegums, un jūs meklējat pie nomaiņas mehānismu Montāža. Neaizmirstiet, lai tas periodiski mainītu elpceļu. Turklāt, ir bieži traucējumi, aizmugures durvju slēdzenes.
Jeep Dzinēju
Jeep motors ir ļoti ticami, un mūsu apstākļos tas darbojas bez problēmām 300-400 tūkstošu kilometru, lai kapitālā remonta. Turklāt, tas pieder pie paaudzes iereibis dzinēju, kas nozīmē, ka remontu, pat ar rezerves virzuļa grupas notiek 4-5 stundas. Degvielas iesmidzināšanas iekārta ir arī diezgan ilgi, un nodokli par mūsu degvielas.
Tomēr, dzinējam ir slikti pielāgota ziemas darbību — nav apkures filtra, nav apkures degvielas līnijas, nav tvertni. Bet galvenais trūkums-trūkst rezerves daļas. Ja jūs atrast tos, tie tiks transportēti no Amerikas pa Eiropu, tā cena būs piemērota. Par demontāžu, tur ir gandrīz nekas nozveju. Un viņš ir pārāk vājš, lai uzbūvētu «monstru».
SKA-242
Izveidota ar AMC 1964.gadā. Kopš tā laika tas ir pilnveidotas vairākas reizes. Pirmo reizi Jeep 1986. gada septembrī un tā ir pierādījusi sevi kā uzticamu un izturīgu jaudas vienību. Tas attīsta jaudu 185-195 ZS pie kompresijas attiecība 4600 apgr. / min., patērē Benzi bez negatīvas ietekmes. Motora dzīves 300-500 tūkstoši km. Tikai pēc tam, kad palaist aptuveni 200 tūkstošu kilometru motora prasa mainīt kloķvārpstas starplikām, gredzeni, blīves un starplikas, un, iespējams, boring cilindri. Atbilstoši prasībām, no rūpnīcas instrukcijas, eļļas maiņa, dzinēja jāveic pēc katriem 10 tūkst. km, un tad, kad darbojas smagos ceļa apstākļos — pa 5 tūkstošiem. Piedziņas siksnas, augstsprieguma vada, sadalītāja vāciņš, sveces jāmaina ik pēc 48 tūkst. km gadījumā, ja transportlīdzekļu kvalitātes, dzinēja ilgmūžību pacēlāji raksturo nobraukumu par 120 tūkst. km. Daudz sliktāk ir ar degvielas sūkni. Tāpēc, ka dirty iekšzemes benzīna to kalpošanas laiks ir ievērojami samazināts, un vidēji nepārsniedz 50 tūkst. km. Ūdens sūkņi ir līdz 100 tūkst. km, mount spilventiņi piedziņas vecumā no 50-70 tūkstoši km.
Pērkot Džipu, pārliecinieties, ka skatīties ar kreiso priekšējo spārnu un pārbaudīt, lai redzētu, eļļu un apcepiet no gaisa filtra korpuss. Ja Jā, tad motors nēsā eļļas gredzeni, un tas ir laiks, lai mainītu vai touch. Nav slinks, lai atvērtu pārsegu un redzēt kas notiek ar filtru pati. Ja ir sterilas tīrības, tā arī liecina, ka dzinējs nav kārtībā, un īpašnieks izmanto auduma maldināt jums.
Jeep Sajūgs
1994. gadā rūpnīca likvidēta galvenais trūkums, šo mehānismu-pārcelts uz sajūga darba cilindra ārā no iekšējā dobumā no mājokļiem, kur tā atradās kopā ar atbrīvošanu gultnis, kas izraisīja strauju neveiksmes cilindru blīves, sakarā ar to, pastāvīgā kontaktā ar nodiluma produktiem, sajūga diski. Protams, nomaiņa, darba cilindru, tika atvieglota, tagad tas nav nepieciešams izjaukt pārraides.
Jeep Pārvades
Kad pirkšanas, pārliecinieties, ka mēģināt paātrināt auto līdz 110 kilometriem stundā un spēlēt ar gāzes šo ātrumu. Ja izdalījumi, vai pievienojot gāzi aizmugurē atskan gaudot, tas nozīmē, ka galvenais ir maz laika, lai mainītu. Darbības pārbaude visu riteņu piedziņa. Likt riteņus taisni, kas savieno priekšējo asi. Ja kaste ir pilna laika režīmā, ieslēdziet to. Ja auto iet gludi un netiek raut, tad viss ir kārtībā. Ja ne, tad šis auto ir labāk neveikt, jo pārraide tas ir iespējams ļoti nodilis. Pagrieziet stūres ratu un mēģināt sākt ar iekļauto tiltu un pagrieza stūres ratu. Ja mašīna ir» 242 » nodošanas gadījumā, pēc tam full-time režīmā, tas ir jāsāk viegli. Ja SUV kā tā balstās, visticamāk, ir defekts nodošanas gadījumā. Bet par mašīnas ar «231» box, ka viņa negrib iet uz ietves ļāva visu riteņu piedziņu un pagriezās riteni, tikai saka, ka viss ir kārtībā. Lai iet, lai ieslēgtu šo Jeep ir kā atspēriena. Bet ja apakšā dzirdēt asu zvana skaņas, tas nozīmē, ka kaste izslīd uz ķēdes. Jaunā ķēdes izmaksas apmēram $ 400, un darbs, lai to aizstātu — $120.
Daudzas mašīnas, kas cieš no Jeep šķērso priekšējā ass vārpstas, lodveida locītavas, ļoti iespējams, aizstājot apturēšanu rokās. Šķeltie klusuma blokiem mainīt tikai ar sviru. Mierinājums ir tas, ka apakšējās sviras izmaksas $65, un augšējā — $55, un darbā nav pārāk dārgi.
Stāvoklis lodīšu gultņiem, krusti, piekares elementu ir labāk, lai apskatīt specializētu pakalpojumu, jo tur ir daudz nianses, ko var atrast tikai ar meistari, kas zina tieši to, Jeep automašīnas. Starp citu, ticamību, priekšējā ass var nopietni uzlabot, aizstājot ar pusi asis ar krustiem. Rumbas uz automašīnām, ar 231-th kaste tur, riteņu tiek stādīti tieši uz ass. Tas tiek darīts speciāli, lai samazinātu celtniecības izmaksas. Jūs varat iegādāties BRĪDINĀT komplekti, bet tie nav ļoti lēti.
Aizmugurējās bremzes Jeep ir ļoti neaizsargāti. Par to normālai darbībai, jums ir nepieciešams, lai regulāri lietot stāvbremzi uz kluči bija paēduši. Bet tāpēc, ka mūsu apstākļos visus mehānismus, rūsas, pārklāti ar netīrumu un puve, pat ar regulāru izmantot to ne vienmēr saglabāt.
Jeep Apturēšana
Paceļot Jeep, balstiekārtas aizstāj pilnīgi oriģinālu no ražotājiem lifts-kit ‘ s.
Jeep Serviss
Jeep kopumā labvēlīgi, salīdzinot ar citām mašīnām, jo salīdzinoši zemas cenas rezerves daļām. Piemēram, rezerves daļas GM auto ir dārgāki par 20-25%, un Japānas automašīnām — pat vairāk. Diemžēl, tas ir saistīts ne tikai ar cenu politika uzņēmumā, bet arī uz kvalitāti, piegādā rezerves daļas. Piemēram, atsperes, Jeep doties trīs gadus, un pēc tam grimt. Par Yukon vai Tahoe jūs izsijāti atsperes neredzēs. Tie var pārsprāgt, bet nekad izlietne. No otras puses, viena no pavasara uz Tahoe izmaksas par $800, un pāris atsperes uz Cherokee tikai 250. Tas pats attiecas arī uz tiltiem. Japāņu Apvidus auto rezerves galveno pāri — notikums, ārkārtas un ļoti reti, bet Jeep kolibri aizmugurējās ass — parādība, diezgan bieži. Tas ir saistīts ar faktu, ka tilts, kas veic auto, kas ir smagāks un spēcīgāks, nekā tie, kas sākotnēji bija paredzēti.