HONDA. Samazinam degvielas patēriņš Honda

   HONDA Degvielas Aktivātors — tā ir ierīce, kas tiek uzstādīta uz degvielas padeves vada (bez iegriešanas) Jūsu Honda automašīnai un pārveido degvielas struktūru un tās īpašības.

Ekonomē visiem Honda modeļiem līdz 20% degvielas (tāpēc katrs 5. degvielas litrs sanāk bezmaksas).

Automašīnas Honda dzinējs sāk strādāt labāk jau pēc pirmajiem nobrauktajiem kilometriem.

AKTIVĀTORS palīdz SAMAZINĀT ar Jūsu automašīnas Honda saistītot IZDEVUMUS ne tikai ar mazāku degvielas patēriņu (DEGVIELAS EKONOMIJA — 20%) bet arī ar STABILU DZINEJA DARBĪBU un tā pastāvīgu profilaksi.

Rekomendē visiem Honda modeļiem un visiem degvielas veidiem (GĀZE, BENZINS, DĪZEĻDEGVIELA)

1. Honda degvielas patēriņa samazināšana par 20 %.
2. Honda dzinēja jaudas neliela palielināšana.
3. Honda CO un CH pazemināšana par 30-40 % (tehniskās apskates iziešanas garantija).
4. Vienmērīga un dinamiska Honda dzinēja darbība.
5. Piededžu samazināšana Honda vizuļos, cilindros, svecēs, smidzinātājos, katalizatorā un izpūtējos.
6. Vieglāka Honda dzinēja iedarbināšana aukstajā laikā.

DZINĒJS Honda sāk strādāt LABĀK.

GARANTIJA: preci var atgriezt 37 dienu laikā (lasīt sadaļā «ATGRIEŠANA»).

    Kustoties caur Aktivātora magnētiskajiem laukiem, DEGVIELAS struktūra tiek izmainīta, kas nodrošina PILNĪGĀKU un vienmērīgu SADEGŠANU Honda cilindros.

Aktivātori samazina degvielas blīvumu un biezumu:

1. Tas noved pie sīkāku degvielas daļiņu izveides, nonākot Honda cilindros.
2. Izsmidzināšanās leņķa palielināšanos nonākot Honda dīzeļa uzgaļos.
3. Novērš Honda dīzeļa uzgaļu piesārņošanos.
4. Samazina slodzi Honda degvielas padeves sistēmu darbībā.  

Kā rezultāts Honda DZINĒJS strādā daudz LABĀK (it kā jūs būtu uzpildījušies ar ļoti augstas KVALITĀTES DEGVIELU).

 Jūs taču piekritīsiet, ka saskaldīts baļķis DEG daudz LABĀK, nekā vesels… TĀPAT NOTIEK ARĪ AR DEGVIELU!  Interesanti, kā parasti šie rādītāji uzrādās uz HONDA  pēc pirmajiem 10-20 km.

Aktivātoru uzstādīšanas piemēri dažādiem Honda modeļiem

Noklikšķiniet fotoattēlus un tie palielināsies

     UZMANĪBU! Galvenā ŠO AKTIVĀTORU atšķirība ir tā, ka viņos izvietoti 20 magnēti, kas īsā laikā maina DEGVIELAS ĪPAŠĪBAS UN TĀS STRUKTŪRU. Citos līdzīgo aktivātoros atrodas tikai 2 jaudīgi magnēti, kuri nav spējīgi neko mainīt degvielas struktūrā (skatīties «LĪDZĪGI»)

Zinot, kur atrodas Honda padeves degvielas šļūtene, uzstāda 5 minūtēs (skatīties «UZSTĀDĪŠANA»)

Ekonomē visiem Honda modeļiem līdz 20% degvielas (tāpēc katrs 5. degvielas litrs sanāk bezmaksas).

Je pēkšņi nebūsiet apmierināti, garantēti preci var atgriezt 37 dienu laikā (lasīt sadaļā «ATGRIEŠANA»).  

Ražots Latvijā

Ražojam un realizējam Latvijā no 2008 gada.

Degvielas Aktivātora kalpošanas termiņš ne mazāk kā 15 gadi.

Cena:

1 Aktivatoru komplekts (2 Aktivatori)40,00 EUR

 

 JAUNUMS!

Kopēja degvielas Aktivātora un autotermijas Aktivātora izmantošana uz HONDA automašīnas ļauj SAMAZINĀT DEGVIELAS PATĒPIŅU LĪDZ  30-40 %!

Skatīties AUTOTERMIJAS AKTIVĀTORS

PATENTI UN DOKUMENTI 

Noklikšķiniet attēlus un tie palielināsies

Latvijas TV raidījums «BEZ TABU» par Aktivatoriem:

 Visā pasaulē jau sen ir zināma un plaši tiek pielietota naftas produktu magnētiskā apstrāde, ko veic degvielas patēriņa samazināšanas nolūkā. Lai atvērtu, klikšķiniet uz zilā raksta tektsu — «Par to neesat iedomājušies nedz Jūs, nedz Jūsu automehāniķis.»

RUS   ENG   DE   EST   RUS   LIT   LAT 

 Hummer             AKTIVĀTORS            Ford

Vidējais degvielas patēriņš honda.

UZMANĪBU! Gada aukstajos gadalaikos HONDA degvielas patēriņa normas paaugstinās par 10-15% (detalizētāk lasiet «Degvielas patēriņš un gaisa temperatūra»).

Modelis                                                  Jauda, kW                       l / 100 km

Honda Accord 1,6                                    65                               8,7  Benzin
Honda Accord 1,8i LS                             85                                9,3  Benzin
Honda Accord 2,0                                    81                                9,7  Benzin
Honda Accord 2,0i                                   85                                9,5  Benzin
Honda Accord 2,0i                                 100                                9,3  Benzin
Honda Accord 2,0i-VTEC                    114                                8,9  Benzin
Honda Accord 2,2i                                 110                                10,3  Benzin
Honda Accord 2,4i                                 119                                9,6  Benzin
Honda Accord 2,4i                                 148                                10,6  Benzin
Honda Accord 2,4i, Executive             140                                10,3  Benzin
Honda City 1,4i                                        63                                7,4  Benzin
Honda Civic 1,3                                       55                                7,1  Benzin
Honda Civic 1,4i                                       55                                7,1  Benzin
Honda Civic 1,4i                                       66                                7,4  Benzin
Honda Civic 1,6i                                       79                                7,4  Benzin
Honda Civic 1,8i                                     103                                7,9  Benzin
Honda Civic Hybrid 1,3i                         70                                5,0  Benzin
Honda Civic Shuttle 1,5                          63                                7,6  Benzin
Honda CR-V 2,0i  4WD                         107                                9,8  Benzin
Honda CR-V 2,0i 4WD                           94                                10,7  Benzin
Honda CR-V 2,0i 4WD                          110                                9,5  Benzin
Honda CR-V 2,4i  4WD                         122                              11,7  Benzin
Honda FR-V 1,8i                                     103                                8,9  Benzin
Honda FR-V 2,0i-VTEC                         114                                8,6  Benzin
Honda HR-V 1,6i                                       77                                8,2  Benzin
Honda HR-V 1,6i-VTEC 4WD                92                                8,9  Benzin
Honda Jazz 1,4i (CVT)                              61                                6,5  Benzin
Honda Legend 2,7i                                 124                                12,0  Benzin
Honda Legend 3,5i                                 153                                13,0  Benzin
Honda Legend 3,5i 4WD                       217                                12,2  Benzin
Honda Passport 3,2i 4х2                      151                                10,6  Benzin
Honda Pilot 3,5i  4WD                            183                                13,0  Benzin
Honda Pilot 3,5i 4WD                             176                                11,7  Benzin
Honda Prelude 2,0i                                 98                                10,5  Benzin
Honda Shuttle 2,2i                                   107                                10,0  Benzin
Honda Shuttle 2,2i                                   110                                10,0  Benzin
Honda Shuttle 2,3i                                   110                                13,0  Gas
Honda Stream 1,7i                                     92                                8,1  Benzin
Honda Stream 2,0i                                   110                                9,6  Benzin
Honda Stream 2,0i                                   115                                9,6  Benzin

Honda. Vidējais degvielas patēriņš honda.

Honda riepu gaisa spiediena tabula.

 Pareizi piepumpētas Honda riepas lielā mērā samazina honda degvielas patēriņu un izdevumus automobiļa remontam! Skatities SPIEDIENS RIEPĀS UN DEGVIELAS PATERIŅŠ.

UZMANĪBU!  Honda riepas atšķiras pēc marķējuma taču kopīgais tām ir viens —  riepu izmēri.

 Riepu izmērs tiek norādīts uz riepas šādi:

riepu izmers

 Modelis HONDA

        riepu izmēri

          spiediens

    standarts

    slodze

 priekšējais

aizmugurējais   

aizm.

 priekš.

 aizm.

 priekš.

Civic

1,3/1,5

155R13 S

165/70R13 S

1,8

 1,8

2

2,2

1,5/1,6-16V

175/70R13 S/H

185/60R14 H

2

2,1

2

2,2

Шатл

175/65R14 H

——

1,9

1,8

1,9

2,2

CRX/1,6VTi

195/60R14 V

195/55R15 V

2,2

2,4

2,4

2,5

Муген

205/45R16 Z

——

2,3

2,2

2,3

2,5

Concerto

1,6i

175/65R14 H

185/60R14 H

2

2

2,1

2,2

Accord

2,0/2,2-16V

185/65R15 H

195/60R15 V

2,2

2,1

2,3

2,4

Аэродек

195/60R15 V

——

2,5

2,3

2,7

2,6

Prelude

2,0i16V

195/65R14 H

——

2

2

2,4

2,4

2,2iVTEC/2,3i4WS

205/55R15 V

——

2,2

2,2

2,8

2,8

Legend

3,2iV6 24V

205/65R15 Z

——

2,5

2,4

2,6

3

NSX

3,0 24V

205/50R15 Z

225/50R16 Z

2,3

2,8

2,3

2,8

215/45R16 Z

245/40R17 Z

2,3

2,8

2,3

2,8

CR-V

2,0

205/70 R15 S,H

205/70 R15 S,H

1,8

1,8

1,8

1,9

205/65 R16 T

205/65 R16 T

1,8

1,8

1,8

1,9

215/65 R16 T,H

215/65 R16 T,H

2,1

2

2,1

2,2

2,2 CTDi

215/65 R16 T,H

215/65 R16 T,H

2,1

2

2,1

2,2

HR-V

1,6

195/70 R15 S

195/70 R15 S

1,8

1,8

1,8

1,8

205/60 R16 H

205/60 R16 H

2

2

2

2

Sāksim ar galveno — ar dzinēju, un tad paklupt uz slavenākajiem «pārsteigums» no dizaineru rotācijas virzienā no kloķvārpstas. Honda, bez pārspīlējumiem, ir tikai automašīnu zīmols pasaulē, kura dzinēja, līdz nesen pagriezt pretēji pulksteņrādītāja virzienam.
Šis ir unikāls dizains, kas nav analogu. Brīdī, dizaina motora, neviens no ekspertiem, kuri nepiedalījās izveidi, neticēja, ka šis projekts būs dzīvotspējīgs. Tas varētu šķist — kāpēc gan izgudrot riteni, t.i., motoru, kad gadu desmitiem darbu, kloķvārpstas pulksteņrādītāja virzienā izrādījies, ka uz labāko pusi? Bet nē, Honda vienmēr ir bijis ģeneratoru, nestandarta risinājumus, — un šeit mums ir rotējošo motoru atpakaļ. Šādu motoru ir visbiežāk Honda automašīnām. D13B, D15B, ZC, D16A, B16A, B16B, B18C, F20B, B20B, — tas viss marķējums motors «reversā» rotācija. Tiem ir kopīga iezīme-tie visi ir laika jostas.
Tikai par jaunāko modeļu automašīnām – Fit (Džeza), Civic, Accord, Elements, CR-V un citi — sāka uzstādīts motors ar ķēdes piedziņa gāzes sadales mehānismu. Šis dzinējs L13A, L15A, K20A, K24A.
Ir vērts atzīmēt, ka ar izmaiņām jostas uz ķēdes tika aizstāts un rotācijas virzienā. Ir grūti pateikt, kāpēc tā notika, bet fakts paliek. Kopš 2001. gada, Honda ir pievienojies «stundas» dzinējiem līdz 2005. gada, joprojām ražo jostas dzinēji ar «reverso» rotācija, tomēr līdz šim visi, kas ražoti no konveijera automašīnām ir «pareizi» kloķvārpstas rotācijas.
Tālāk. Otrajā patīkamu pārsteigumu konstatēja, Honda dzinējiem ir sistēma, dinamiskas pārmaiņas gāzes sadales fāzes, (Variable valve Timing and lift Electronic Control — VTEC). Tas bija pirmo reizi izmantoja 1988. gadā uz Honda Integra ar ZC motoru un ļāva, lai «noņemtu» no dzinēja ar tilpumu 1600 cc 160 HP Rezultāts ir unikāls, jo īpaši, ja jūs uzskatāt, ka tas tika sasniegts, neizmantojot papildu turbo iekārtas un citas lietas, t.i., atmosfēras motoru! Uz ilgu laiku, tikai diviem autoražotājiem pasaulē-Ferrari un Honda – varētu lepoties šāda tilpuma/jaudas attiecība.
Kāds ir noslēpums par VTEC? Runājot vienkāršā laju valodā, — šī tehnoloģija mainās fāzes, gāzes sadales pamatā ir mehāniskie procesi. Uzstādīti dzinēja sadales (vai arī, ja mēs runājam par dzinējiem, piemēram, B16B divām sacīkstēm-predual) ir īpaša «dubultā» nostāja, žokļu novietots zem noteikta leņķa. Sasniedzot noteiktu apgriezienu skaitu (piemēram, Civic EG4 ar vienu – vārpstas motors D15b 130 KW-4500 apgr. / min), dators dod komandu, un motors iet strādāt uz lielā Cam sadales, mainot kursu atvēršanas/aizvēršanas vārsti. Tādējādi, izmantojot šādu vienkāršs un ģeniāls dizains, Honda inženieri bija iespēja izveidot optimālāko elastīgs dzinējs bez turbokompresori, kas spēj mazs ātrums, lai nodrošinātu vienmērīgu un ātri paātrinājumu bez veidošanās nepilnības, un pie lieliem ātrumiem — tūlītēju un efektīvu (iespaidīgu) paātrinājums.
In godīgumu jāatzīmē, ka VTEC sistēmu izmanto ne tikai, lai palielinātu jaudu automašīnas, bet arī, lai taupītu degvielu. Tomēr tā būs cita veida sistēma, lai arī būvēti uz tādu pašu principu. Šajā situācijā, tikai viens ieplūdes vārsts atvērsies pie maza ātruma, īres, nojume, lai maisījums, kas ļaus būtiski ietaupīt gan degvielas un izplūdes gāzu emisijas atmosfērā. Runāt par kādu dinamika, braucot šajā režīmā ir diezgan naivi, pat pie lieliem ātrumiem, kad zem eļļas spiediena otrajā vārsts ir saistīts un arī dzinēja jaudas palielināšanu.
Bet sasniegt neticami ietaupījumi, pat braucot pilsētā plūsma. Degvielas patēriņš būs ne vairāk kā 6.5 litri uz 100 km, atstājot teorētisko cerību iespēja «nošaut», ja nepieciešams.
Apkopojot saruna par Honda dzinēju, es gribētu atzīmēt, ka visi, bez izņēmuma, motors par šīs automašīnas ir ļoti elastīga un «revving», kas prasa īpašu dienesta apstākļu, lai gan šie nosacījumi ir pavisam vienkārši. Mēs apspriest tos, kas atbilst Nodaļai.
Ņemot vērā papildu ierīces funkcijas Honda, ir nepieciešams pieminēt pārvades šo automašīnu.
Patiesībā, nekas būtības ir unikāla, jo tiem-pašā sadalīšana trīs galvenie veidi, kā tas ir lielākajai daļai mūsdienu auto — manuālā pārnesumkārba (manuālā pārnesumkārba — MT), automātisko transmisiju (automātiskā transmisija — AT), un pārnesumkārba variator tipa (PAM).
Mēs ne īpaši kavēties par pirmo variantu — ierīce, manuālā pārnesumkārba daudzus gadu desmitus lietošanas celta gandrīz līdz pilnībai. Vienīgā lieta, kas jāatzīmē ir tā, ka robotu pārvades instalētas jaunākās versijas automobiļi (piemēram, Civic), faktiski, ir vairāk manuālā, nevis automātiskā. Bet mēs arī runāt par to atsevišķā Nodaļā.
Automātisko pārnesumkārbu no Honda automašīnām ir atsevišķa un ļoti smagu tēmu saruna. Honda ir viens no retajiem, ja ne vienīgais, uzņēmumiem pasaulē, lai ražotu savu automātika automašīnām. Citi autoražotāji ir sen pagājis ražošanas vienību, lai specializētas kompānijas. Līdz pat 1994. gadam, dizaina īpatnības, automātika, par Honda automašīnu nebija būtiska atšķirība no citiem «mašīnas», bet tas bija 1994. gadā, kas bija galīgais atšķirības, to veidi. Trešās puses automātiskās kārbas neatbilst prasībām, Honda inženieri, un to mijiedarbību ar elastīgu un revving motors bija pietiekami efektīva. Izrādījās, kastē vai nevarēja izturēt konstrukcijas slodzes, vai bija balasta novērst transportlīdzekļu atklāt raksturīgo dizaineru iespējām.
No šī brīža, automātika Honda ir izstrādājusi atsevišķā KB, pieder Honda pati. Tas ir iemesls, kāpēc šie automātisko pārnesumu kārbu prasa specializētu tehnisko apkopi. Tur nav nekas sarežģīts, tas ir nepieciešams, lai novērotu vienkāršākais apstākļi, kas, diemžēl, bieži tiek pārveidotas mutes lajs visā rituāliem un ar neticami sarežģītas darbības. Pakalpojumu sniegšanas noteikumiem mēs apskatīsim Nodaļā par automātisko pārnesumkārbu, bet vēlreiz gribētu uzsvērt — nekas nepareizs ar to. Starp citu, automātika ietver arī slaveno «Tiptronic» kastes, kas ļauj jums «kontrole» ailē ar auto braucot, radot efektu lielāku kontroli pār ceļu. Bet mēs apskatīsim šo tālāk.
Automātiskā variator tipa pārnesumkārbu (PAM) aizpilda mūsu ātru pārskatu par automātika. Izgudrojums attiecas uz variators 50-th gadu no divdesmitā gadsimta, tā ka runāt par sverhordinarnogo datu mezgliem par Honda automašīnu, viņi sāka likt 1996. gadā tas ir iespējams. Tomēr atšķirīgās iezīmes joprojām pastāv, un tie galvenokārt ir saistīti ar struktūrfondiem» know-how » Honda inženieri. Princips PAM ne ar ko neatšķiras no citiem līdzīgiem kastes, pašā jostas mezglu, pats ērta bezpakāpju veidā ieslēdzot «zvejas rīki». Tomēr, paturot prātā, revving motoru konstrukcija variator bija jānosaka papildu pielaide uzticamību, kas noveda pie dažām funkcijām ir rūpēties par kastes. Mēs arī apspriest šo jautājumu sīkāk atsevišķā sadaļā.
Trešā īpatnība Honda automašīnu ilgu laiku bija multi-link neatkarīga piekare, kas nodrošina augstākos ērtības un braukšanas lielā ātrumā. Priekšrocības un trūkumi multi-link apturēšanas joprojām, izraisa diskusijas un polemika par dažādiem Interneta forumiem. Protams, kā jebkurā dizaina, tas ir savu cienītāji un tā pretinieki. Pamēģināsim īsi ieskatīties un izvērtēt vajadzību pēc šāda struktūra Honda automašīnām. Mums ir jāsāk visu no paša ar elastīgu un revving dzinējs apvienojumā ar labi veidotās pārraides. Vieglumu auto pats par sevi un lielisku attiecība svara/jaudas parametri, kas noveda pie faktu, ka multi-link piekare, ko izmanto galvenokārt uz sporta automašīnām, ir kļuvis par Honda burtiski dzimtā.
Patiešām, veiksmīgi dizaina atļauts vadītājam, lai » sajust «auto gandrīz jebkuru ātrumu — vismaz ruļļos un fragments no» sharp «pārvēršas lielā ātrumā uzreiz piešķīra tādu Pilsonisko no milzīgs skaits»klasesbiedri». Un tas ir liels nopelns apturēšanu. Protams, runāt par kādu komfortu un vienmērīgumu protams, īpaši multi-link Civic nav nepieciešams. Vadītājs un pasažieri jūtas lieliski tādā auto katru sasist un caurumu, bet nav šajā nekustamā laimi un sajūtu, sporta auto?!
Rūpēties par multi-link apturēšana nav viegli, bet savas priekšrocības, bieži vien īpašnieki «piedot» finanšu un pagaidu neērtības, kas saistītas ar tās remontu. Mēs, protams, atsevišķi pakavēties pie multi-link piekares vairāk sub-robno, jo īpaši tādēļ, pēc sešu gadu pārtraukuma, kad 2000.gadā, gandrīz visiem Honda modeļiem, kas pārgājuši uz apturēšanu MacPherson tipa, ir atpakaļ darbībā šodien par automašīnas Honda Civic sedans.
Visi iepriekš minētie izceļ unikālu vietu Honda rindās ar citiem auto ražotājiem. Pamata parametri: vidējais Honda automašīnu satur potenciālu sporta auto. Honda vadītāja, kā likums, sākotnēji informēti par jaudas, ko viņš vada, un bieži vien vēlas, lai realizētu potenciālu priekšrocību pār» klasesbiedri » īsta. Sharp sāk un bremzes, «izlej» cauri vārtiem, tas viss ļauj īpašnieks Honda dominēt ceļu.