FIAT. Samazinam degvielas patēriņš Fiat

FIAT Degvielas Aktivātors — tā ir ierīce, kas tiek uzstādīta uz degvielas padeves vada (bez iegriešanas) Jūsu Fiat automašīnai un pārveido degvielas struktūru un tās īpašības.

Ekonomē visiem Fiat modeļiem līdz 20% degvielas (tāpēc katrs 5. degvielas litrs sanāk bezmaksas).

Automašīnas Fiat dzinējs sāk strādāt labāk jau pēc pirmajiem nobrauktajiem kilometriem.

AKTIVĀTORS palīdz SAMAZINĀT ar Jūsu automašīnas Fiat saistītot IZDEVUMUS ne tikai ar mazāku degvielas patēriņu (DEGVIELAS EKONOMIJA — 20%) bet arī ar STABILU DZINEJA DARBĪBU un tā pastāvīgu profilaksi.

      Rekomendē visiem Fiat modeļiem un visiem degvielas veidiem (GĀZE, BENZINS, DĪZEĻDEGVIELA)

1. Fiat degvielas patēriņa samazināšana par 20 % (katrs piektais degvielas litrs — par velti).
2. Fiat dzinēja jaudas neliela palielināšana.
3. Fiat CO un CH pazemināšana par 30-40 % (tehniskās apskates iziešanas garantija).
4. Vienmērīga un dinamiska Fiat dzinēja darbība.
5. Piededžu samazināšana Fiat vizuļos, cilindros, svecēs, smidzinātājos, katalizatorā un izpūtējos.
6. Vieglāka Fiat dzinēja iedarbināšana aukstajā laikā.

DZINĒJS Fiat sāk strādāt LABĀK.

GARANTIJA: preci var atgriezt 37 dienu laikā (lasīt sadaļā «ATGRIEŠANA»).

 Kustoties caur Aktivātora magnētiskajiem laukiem, DEGVIELAS struktūra tiek izmainīta, kas nodrošina PILNĪGĀKU un vienmērīgu SADEGŠANU Fiat cilindros.

Aktivātori samazina degvielas blīvumu un biezumu:

1. Tas noved pie sīkāku degvielas daļiņu izveides, nonākot Fiat cilindros.
2. Izsmidzināšanās leņķa palielināšanos nonākot Fiat dīzeļa uzgaļos.
3. Novērš Fiat dīzeļa uzgaļu piesārņošanos.
4. Samazina slodzi Fiat degvielas padeves sistēmu darbībā.

  Kā rezultāts Fiat DZINĒJS strādā daudz LABĀK (it kā jūs būtu uzpildījušies ar ļoti augstas KVALITĀTES DEGVIELU).

 Jūs taču piekritīsiet, ka saskaldīts baļķis DEG daudz LABĀK, nekā vesels… TĀPAT NOTIEK ARĪ AR DEGVIELU!  Interesanti, kā parasti šie rādītāji uzrādās uz FIAT  pēc pirmajiem 10-20 km.

Aktivātoru uzstādīšanas piemēri dažādiem Fiat modeļiem

Noklikšķiniet fotoattēlus un tie palielināsies

   UZMANĪBU! Galvenā ŠO AKTIVĀTORU atšķirība ir tā, ka viņos izvietoti 20 magnēti, kas īsā laikā maina DEGVIELAS ĪPAŠĪBAS UN TĀS STRUKTŪRU. Citos līdzīgo aktivātoros atrodas tikai 2 jaudīgi magnēti, kuri nav spējīgi neko mainīt degvielas struktūrā (skatīties «LĪDZĪGI»)

Zinot, kur atrodas Fiat padeves degvielas šļūtene, uzstāda 5 minūtēs (skatīties «UZSTĀDĪŠANA»)

Ekonomē visiem Fiat modeļiem līdz 20% degvielas (tāpēc katrs 5. degvielas litrs sanāk bezmaksas).

Je pēkšņi nebūsiet apmierināti, garantēti preci var atgriezt 37 dienu laikā (lasīt sadaļā «ATGRIEŠANA»).  

Ražots Latvijā

Ražojam un realizējam Latvijā no 2008 gada.

Degvielas Aktivātora kalpošanas termiņš ne mazāk kā 15 gadi.

Cena:

1 Aktivatoru komplekts (2 Aktivatori)40,00 EUR

 

UZMANĪBU JAUNUMS!

Kopēja degvielas Aktivātora un autotermijas Aktivātora izmantošana uz FIAT automašīnas ļauj SAMAZINĀT DEGVIELAS PATĒPIŅU LĪDZ  30-40 %!

Skatīties AUTOTERMIJAS AKTIVĀTORS

PATENTI UN DOKUMENTI 

Noklikšķiniet attēlus un tie palielināsies

Latvijas TV raidījums «BEZ TABU» par Aktivatoriem:

 Visā pasaulē jau sen ir zināma un plaši tiek pielietota naftas produktu magnētiskā apstrāde, ko veic degvielas patēriņa samazināšanas nolūkā. Lai atvērtu, klikšķiniet uz zilā raksta tektsu — «Par to neesat iedomājušies nedz Jūs, nedz Jūsu automehāniķis.»

RUS   ENG   DE   EST   RUS   LIT   LAT 

Ford                     AKTIVĀTORS                   Dodge

Vidējais degvielas patēriņš fiat.

UZMANĪBU! Gada aukstajos gadalaikos Fiat degvielas patēriņa normas paaugstinās par 10-15% (detalizētāk lasiet «Degvielas patēriņš un gaisa temperatūra»).

Modelis                                                  Jauda, kW                             l / 100 km

Fiat Bravo 1,6i                                          76                                       6,8  Benzin
Fiat Bravo 1,4i                                          56                                        7,0  Benzin
Fiat Croma 2,0i                                        88                                        9,4  Benzin
Fiat Croma 2,0TDiD                               66                                        6,7  Disel
Fiat Croma 2,5TDi                                  85                                        7,7  Disel
Fiat Doblo 1,2i                                         48                                        6,7  Benzin
Fiat Doblo 1,4i                                         57                                        7,5  Benzin
Fiat Doblo Panorama 1,3D                   63                                        6,2  Disel
Fiat Doblo Panorama 1,4i                     57                                        7,8  Benzin
Fiat Doblo SX 1,9D                                 46                                        8,0  Disel
Fiat Ducato 1,9TD                                   60                                        8,1  Disel
Fiat Ducato 2,0i                                       80                                        13,4 Gas
Fiat Ducato 2,5D                                      56                                        9,0  Disel
Fiat Ducato 2,5D                                      51                                        9,0  Disel
Fiat Ducato 2,8D                                      64                                        9,5  Disel
Fiat Ducato Camper                                88                                        13,1  Disel
Fiat Ducato Vetrano 14Q                       62                                        9,7  Disel
Fiat Fiorino 1,1                                         41                                        7,3  Benzin
Fiat Fiorino 1,4i                                        54                                        7,6  Benzin
Fiat Linea 1,3JTD                                    66                                        5,5  Disel
Fiat Linea 1,4i                                           57                                        7,0  Benzin
Fiat Marea Weekend 1,6i                       76                                        8,5  Benzin
Fiat Marea Weekend 1,9TD                   73                                        6,2  Disel
Fiat Marea Weekend 2,0i                      110                                        9,9  Benzin
Fiat Multipla 1,6i                                       76                                        8,6  Benzin
Fiat Multipla 1,9JTD                                 77                                        6,7  Disel
Fiat Palio Weekend 1,2i                          55                                        7,8  Benzin
Fiat Palio Weekend 1,6i                          74                                        8,0  Benzin
Fiat Palio Weekend 1,7TD                     51                                        7,3  Disel
Fiat Punto 1,1i                                           40                                       7,6  Benzin
Fiat Punto 1,2i                                           44                                        7,6  Benzin
Fiat Regata 75S 1,5i                                 55                                        7,8  Benzin
Fiat Scudo 1,6i                                           58                                        7,8  Benzin
Fiat Scudo 1,9TD                                       68                                        7,7  Disel
Fiat Scudo 2,0i                                         100                                        10,3  Benzin
Fiat Scudo 2,0JTD                                    88                                        9,2  Disel
Fiat Stilo 1,8i                                              98                                        9,1  Benzin
Fiat Stilo 1,9JTD                                        85                                        6,4  Disel
Fiat Tempra 1,4i                                        74                                        7,8  Benzin
Fiat Tempra 1,6                                          62                                        8,7  Benzin
Fiat Tempra 1,9TD                                    66                                        6,5  Disel
Fiat Tipo 1,4i                                               52                                        7,7  Benzin
Fiat Tipo 1,7D                                             42                                        5,7  Disel
Fiat Ulysse 1,9TD                                      66                                        7,7  Disel
Fiat Ulysse 2,0i                                          89                                        10,8 Benzin
Fiat Ulysse 2,0i                                          98                                        11,8 Gas
Fiat Ulysse 2,0i                                        100                                      9,8  Benzin
Fiat Ulysse 2,0JTD                                   80                                        8,1  Disel
Fiat Ulysse 2,1TDS                                   80                                        7,9  Disel

Fiat. Vidējais degvielas patēriņš fiat.

Fiat riepu gaisa spiediena tabula.

   Pareizi piepumpētas Fiat riepas lielā mērā samazina fiat degvielas patēriņu un izdevumus automobiļa remontam! Skatities SPIEDIENS RIEPĀS UN DEGVIELAS PATERIŅŠ.

UZMANĪBU!  Fiat riepas atšķiras pēc marķējuma taču kopīgais tām ir viens —  riepu izmēri.

  Riepu izmērs tiek norādīts uz riepas šādi:

riepu izmers

Fiat riepu gaisa spiediena tabula.

 Modelis FIAT

        riepu izmēri

          spiediens

    standarts

    slodze

 priekšējais

aizmugurējais   

aizm.

 priekš.

 aizm.

 priekš.

Cinquecento

145R13 Q

145/70R13 T

2

2

2,2

2,2

Panda

1,1 Selesta

135R13 S

155/65R13 T

2

2

2,2

2,2

4×4 Treking

145R13 Q

155/65R13 S

2

2

2,2

2,2

Uno

1,4i,e,/e,s,

155/70R13 S

165/65R13 S

1,9

1,9

2,1

2,1

1,4 Turbo i,e,

175/60R13 T

——

2

2

2,2

2,3

Fiorino

1,6(Visi)

165/70R13 R

——

2,2

1,9

2,2

3

Punto

55S/60SX

155/70R13 S

165/65R13 S

2

1,9

2,2

2,2

75SX/90 ELX/TDS

165/65R14 S/T

175/60R14 T

2,1

2

2,2

2,2

GT

185/55R14 H

——

2,4

2

2,4

2,2

Tipo

1,4S/1,6SX

165/70R13 S

165/65R14 T

2

2

2,2

2,4

1,8GT/2,0SLX

175/65R14 H

185/60R14 H

2,1

2,2

2,2

2,3

16V Sport

185/55R15 V

195/50R15 V

2,4

2,4

2,5

2,5

Tempra

1,6S/Vagon

175/65R14 T

——

2,2

2,2

2,4

2,4

1,8SLX/2,0SX

185/60R14 H/V

——

2,2

2,1

2,3

2,2

Croma

2,0i,e, Turbo

175/70R14 H

185/65R14 T

2

2

2,2

2,4

195/60R14 V

——

2,7

2,5

2,8

2,8

2,0S 16V/2,5V6

195/60R15 H

205/55R15 H/V

2,6

2,4

2,8

2,8

Coupe

16V

205/50R16 Z

——

2,3

2,1

2,8

2,6

TAUTAS AUTO ITĀĻU VALODĀ

Daudzi cilvēki uzskata, lēti un ekonomisku FIAT kā paraugs valsts auto.
Visbiežāk FIAT — «Punto», «Marea», «Bravo»un » Brava». Šodien mēs runājam par to, kā viņi izturas uz mūsu ceļiem, kādas izmaksas sagaida īpašniekiem.

Dzinēju FIAT ir 1,1 l monoinjection un 1.2 l MPI injekcijas «Punto», 1.6 un 1.8 litru ar daudzpunktu iesmidzināšanas par «Bravo/Brava un Marea» — šķiet, pārdzīvot «savu» automašīnām. Pat pēc 150 tūkst. km valkāt cilindru-virzuļu grupas, ir minimāla. Pārtraukumi laika jostas, atbilst daudz automašīnu. Vai zobus «atraisa» sākuma saldēti motoru, vai pat to, kas iezīme darbību. Anyway, FIAT-nav izņēmums: likts uz instrukcijas par 120 tūkst. km, pat oriģināls jostas baro reti. Un, kad atvērtas visas automašīnas, izņemot «Punto», vārsti, virzuļi atbilst. Reanimācijas maksās 420-500 eiro, bet pievienot vismaz tikpat daudz jaunu detaļu. Tādēļ, lai mainītu drošības jostas katru 50-60 tūkstošus jūdzes Ar šo aizstāj, un tās rullīšu nēsā, tas būs ātri pazudināt jaunu jostu.

Izolatora no aizdedzes sveces ir pārklātas ar elektrību vadošu noguldījumi 5-7 tūkstoši km. Oriģinālās sveces » Punto «izmaksās 32 eiro par četru gabalus, par» Brava «un» Marea » — 76. Tomēr «neoriginal» darbojas ne sliktāk (tālu bojā!). Jebkurā gadījumā, sveces jāmaina ik pēc 15 tūkst. km — ar regulāras tehniskās apkopes. Daudzi īpašnieki, nezinot to, samazinot savu dzīves ilgumu, tucking «I-95» benzīns, kamēr visi motori ir bez problēmām sagremota AI-92. Fakts ir tāds, ka augsta oktāna degvielu, kā likums, tur ir daudz piedevu, kas izraisa sadalījums izolators. «Rūpes» īpašnieki pārvēršas dubultā izdevumiem: par sveces un dārgs benzīns.

Jo 1.6 l motori, ir vēlams mazgāt ar sprauslām ultraskaņas stāvēt uz katriem 50 tūkst. km. Veļas nenoņemot, varbūt tas būs darbs, tikai, lai pārbaudītu, kā sprauslas tika iztīrīts, tas nebūs iespējams. Tāpēc, ultraskaņa ir vēlams.
Tukšgaitas regulators stepper motors var arī nepieciešama, lai tiktu izskalota uz kādu no šiem modeļiem. Simptoms ir tas, ko sauc par «medības» vai zaudējuši dīkstāvē.

«Punto» līdz 1998. gada modeli, gadu, var oksidēt uzpildes motora vadības bloks. Simptomi: mašīna apstājas, paātrinās, «dubultā», motora defektu indikators iedegas. Ir divu veidu bloki: viens ir jāmaina, citādi var atjaunot ar speciālistiem. Jebkurā gadījumā, ja defektu ir novērsti, tā var aizmirst uz visiem laikiem. Tomēr, šī vaina ir salīdzinoši reti.

Dārgi neutralizers un lambda zondes strādā jau daudzus gadus.

Reizi gadā, mēs iesakām tīrīšana, starpība starp radiatoru, motora dzesēšanas sistēmas un gaisa kondicionieris. Un tajā pašā laikā, lai pārbaudītu stāvokli kontaktu vadi no ventilatora, — pēc pāris ziemām, viņi var sadedzināt.

APAKŠĀ SKATS

Ja jūs darbināt Fiats iecelšanas daudz nepatikšanas apturēšana nedrīkst piegādāt. Bet arī īpaši izturību negaidi: tur ir lēts auto, kaut ko dot dārgi?

Klusuma blokiem, priekšējās sviras, «Bravo» un «Marea» vidēji pietiekami 40-50 tūkst. km.aizmugurējās sviras uz «Punto» ir par 50 tūkst. km, pēc kura to atbalsta gultņi, šķiet pretreakciju. Protams, jūs varat vadīt, un tā — būs ne nokrist, bet joprojām automašīnas — bez ratiem. Automašīnām ar aizmugures suspensija nav šādas problēmas. Arī plaukti stabilizators no šķērsvirziena stabilitāti, kas ir pietiekami, lai 30 tūkstošus km.

Galvenā vaina priekšējās piekares statnes ir wedging atbalsta gultnis sakarā ar sāli un netīrumiem. Tas ir jutās, kad jūs pagrieziet iesūtīts riteņi ar rokām. Gumijas atbalsta elements ir ļoti izturīgs. Starp citu, ievērojiet, ka «Punto» atbalsts var būt uzstādīts divos stāvokļos, pagriežot 180V°. Tas maina leņķi, garenvirziena asi un rotācijas asi (dakšas). Uz mašīnas ar stūres pastiprinātāju tilt plaukts darīt vairāk, pārējo-mazāk.

Stūres padomi ir ne mazāk kā 30 tūkst. km (dažreiz līdz 100 tūkst.), dzelzceļa (īpaši bez strāvas) ir gandrīz nevainojama. Ar stūres pastiprinātāju iespējams plūsmu šķidruma ar aproci. Lai pagarinātu kalpošanas ilgumu, mainīt ideālā šķidruma — dzelzceļa un sūkņa, kas ir dārgāka.Riteņu gultņi bez problēmām baro 80-100 tūkst. km CV locītavas ir ļoti izturīgs. Bet pasūtot jaunu, jābūt uzmanīgiem: dažādās versijas šahtas ir nedaudz atšķirīga garuma. Acis starpība ir gandrīz nav redzami, bet auto beidzot «iznākt»: jums ir, lai mainītu viru vai ar pārvadu.

Anti-bloķēšanas sistēma sevi ir pierādījusi ļoti labi. Sensori neizdoties tikai pēc spēcīga ietekme. Kad apkalpošanu apturēšanu piezīmi, nav zaudēts, ja gumijas plug aizmugurējais bremžu shield, vai caur caurumu mehānisms izpaužas netīrumiem. Tad ir iespējams, ka, braucot 50-60 tūkst. km ar priekšējiem bremžu diskiem ir nomainīt aizmugurējo trumuļu. Protams, jūs varat saglabāt uz tiem, bet resursu jauni kluči nēsā cilindrs būs ievērojami mazāk.

Filtra žāvētājs, gaisa kondicionētājs, tas ir ļoti «veiksmīgi», kas atrodas kreisajā pusē zem bufera, sāls ūdens Maskavas ielas nedzīvo ilgi. Tās alumīnija sakausējuma struktūra ir uzstādīts uz tērauda pamatnes. Pilnīgā saskaņā ar normatīvajiem aktiem, ķīmijas vietā viņu kontaktu, ja ir ar caurumu.

Bet iegremdējot ķermeni izturīgs pret rūsu un koroziju, izturību. Pat tad, ja krāsa ir bojāta, metāla, nav rūsas. Tas ir parasti redzams uz apakšas, riteņu arkām. Tāpēc nav nolaidība uzstādīšana dubļusargi, citādi «šļirce» akmeņi un netīrumi ātri tīrīt malas, arkas un sliekšņi metāla.

ELEKTRISKIE UN ELEKTRONIKAS

Gandrīz visi elektriskie savienojumi ir noslēgta, tāpēc tur ir praktiski bez kļūdām. Varbūt vienīgais izņēmums ir spēks, kontakti, dzesēšanas ventilatora, kas jau tika pieminēts. Augstsprieguma daļa, dzinēja vadības sistēma, kas arī strādā nevainojami. Kā ierasts, datoru nepatīk slikti, «masa», tāpēc šīs ķēdes ir jākontrolē.

Pilnīgi nesaprotamas vainas-iznīcināšanu ģeneratora korpusa. Tagad instalējot lieljaudas ģeneratori, bez kļūdām. Ne izturēt mūsu benzīns degvielas līmeņa sensoru. Attvaicējot rezistors palīdz, bet, jums ir, lai mainītu.

Centrālā atslēga, elektriski Logi, imobilaizers netraucētu strādāt. Starp citu, aizsardzība pret zādzību šeit — augstkalnu apstākļos. Ja īpašnieks ir zaudējis kodu atslēgu un atmiņas karti, bez cītīgs un dārgas rezerves elektronisko komponentu, auto nav pat sākt speciālisti.

Fiats var lepoties, ka nav viltus trauksmes gaisa spilvenus. Bet, ja pēkšņi spuldzes gaisa spilvena nepareizu aizdegās, visticamāk, sazinieties ar stūres rata rumba, presēti, pēc pavasara, aizgāja. Nomaiņa vai atjaunošana vienu minūti. Spuldzi arī var būt ieslēgts pēc tam, kad akumulators ir izslēgta. Šajā gadījumā, jums ir nepieciešams, lai atiestatītu kļūdas kodu uzpildes stacijas, citādi galva nestrādās.

MAZ LIETAS

Ja automašīna sāka migla up stikla bez iemesla, varbūt tur bija plaisas, tosola sildītājs. Tā parasti notiek, trešajā dzīves gadā, no automašīnas. Precīzu atrašanās vietu noplūdes nav viegli definēt, bet, ja viss radiators ir nedaudz slapjš, tas būs jānomaina.
Neaizsargāts aizmugurējo durvju bloķēšanas kāpuri uz visiem modeļiem var oksidēt, it īpaši, ja tie tiek izmantoti reti. Bet nav problēmu — lock ir kabelis, disks no salona.

Bet ass aizmugurējā stikla tīrītāja var sabojāt visu mehānismu. Nav sākt procesu: pirmajā pazīmes ievārījums iztīrīt un ieeļļot daļas. Priekšā «tīrītāji» ticami «tīrīšana» daudzu gadu garumā.

Krāsots melnā silumin apdare sānu spoguļi lobās nost pēc pāris ziemām — korozijas uzņemas savu nodevu. Par jaunu Fiats tas plastmasas gabals. Bet plastmasas gaisa ieplūdes ar kapuci noderīgiem metāla: tas ir sāpīgi viegli izrauties no uzgriezni, ja» skābais » vītni. Atskrūvēt stiprinājumi, jums ir nepieciešams rīkoties ar mīlestību un eļļošana (piemēram, WD-40). Bet plastmasas buferus-tas, kas jums nepieciešams. Ieplīsušas vai pat sadalīt gabalos buferi var metināt, līmēti, krāsoti bez sarežģītas tehnoloģijas.

REZULTĀTS

To FIAT nauda noteikti ir tā vērts. Lietotas automašīnas labā stāvoklī pārdod par cenu, kas jauns «Samara». Un izmaksas par to pakalpojumu uzņēmumā stacijas ir aptuveni salīdzināms. Protams, lielās izmaksas nevar izvairīties, bet, pirms jums ir sajukums, atceros, kā daudzus tūkstošus kilometru pagājis, ņemot maku tikai pie gāzes stacijas.