CITROEN. Samazinam degvielas patēriņš Citroen

CITROEN Degvielas Aktivātors — tā ir ierīce, kas tiek uzstādīta uz degvielas padeves vada (bez iegriešanas) Jūsu Сitroen automašīnai un pārveido degvielas struktūru un tās īpašības.

Ekonomē visiem Citroen modeļiem līdz 20% degvielas (tāpēc katrs 5. degvielas litrs sanāk bezmaksas).

Automašīnas Citroen dzinējs sāk strādāt labāk jau pēc pirmajiem nobrauktajiem kilometriem.

AKTIVĀTORS palīdz SAMAZINĀT ar Jūsu automašīnas Сitroen saistītot IZDEVUMUS ne tikai ar mazāku degvielas patēriņu (DEGVIELAS EKONOMIJA — 20%) bet arī ar STABILU DZINEJA DARBĪBU un tā pastāvīgu profilaksi.

   Rekomendē visiem Citroen modeļiem un visiem degvielas veidiem (GĀZE, BENZINS, DĪZEĻDEGVIELA)

1. Citroen degvielas patēriņa samazināšana par 20 %.
2. Citroen dzinēja jaudas neliela palielināšana.
3. Citroen CO un CH pazemināšana par 30-40 % (tehniskās apskates iziešanas garantija).
4. Vienmērīga un dinamiska Citroen dzinēja darbība.
5. Piededžu samazināšana Citroen vizuļos, cilindros, svecēs, smidzinātājos, katalizatorā un izpūtējos.
6. Vieglāka Citroen dzinēja iedarbināšana aukstajā laikā.

DZINĒJS Citroen sāk strādāt LABĀK.

GARANTIJA: preci var atgriezt 37 dienu laikā (lasīt sadaļā «ATGRIEŠANA»).

     Kustoties caur Aktivātora magnētiskajiem laukiem, DEGVIELAS struktūra tiek izmainīta, kas nodrošina PILNĪGĀKU un vienmērīgu SADEGŠANU Citroen cilindros.

Aktivātori samazina degvielas blīvumu un biezumu:

1. Tas noved pie sīkāku degvielas daļiņu izveides, nonākot Citroen cilindros.
2. Izsmidzināšanās leņķa palielināšanos nonākot Citroen dīzeļa uzgaļos.
3. Novērš Citroen dīzeļa uzgaļu piesārņošanos.
4. Samazina slodzi Citroen degvielas padeves sistēmu darbībā.

  Kā rezultāts Citroen DZINĒJS strādā daudz LABĀK (it kā jūs būtu uzpildījušies ar ļoti augstas KVALITĀTES DEGVIELU).

  Jūs taču piekritīsiet, ka saskaldīts baļķis DEG daudz LABĀK, nekā vesels… TĀPAT NOTIEK ARĪ AR DEGVIELU!  Interesanti, kā parasti šie rādītāji uzrādās uz CITROEN  pēc pirmajiem 10-20 km.

Aktivātoru uzstādīšanas piemēri dažādiem Citroen modeļiem

Noklikšķiniet fotoattēlus un tie palielināsies

UZMANĪBU! Galvenā ŠO AKTIVĀTORU atšķirība ir tā, ka viņos izvietoti 20 magnēti, kas īsā laikā maina DEGVIELAS ĪPAŠĪBAS UN TĀS STRUKTŪRU. Citos līdzīgo aktivātoros atrodas tikai 2 jaudīgi magnēti, kuri nav spējīgi neko mainīt degvielas struktūrā (skatīties «LĪDZĪGI»)

Zinot, kur atrodas Citroen padeves degvielas šļūtene, uzstāda 5 minūtēs (skatīties «UZSTĀDĪŠANA»)

Ekonomē visiem Citroen modeļiem līdz 20% degvielas (tāpēc katrs 5. degvielas litrs sanāk bezmaksas).

Je pēkšņi nebūsiet apmierināti, garantēti preci var atgriezt 37 dienu laikā (lasīt sadaļā «ATGRIEŠANA»).  

Ražots Latvijā

Ražojam un realizējam Latvijā no 2008 gada.

Degvielas Aktivātora kalpošanas termiņš ne mazāk kā 15 gadi.

Cena:

1 Aktivatoru komplekts (2 Aktivatori)40,00 EUR

 

 UZMANĪBU JAUNUMS!

Kopēja degvielas Aktivātora un autotermijas Aktivātora izmantošana uz CITROEN automašīnas ļauj SAMAZINĀT DEGVIELAS PATĒPIŅU LĪDZ  30-40 %!

Skatīties AUTOTERMIJAS AKTIVĀTORS

PATENTI UN DOKUMENTI 

Noklikšķiniet attēlus un tie palielināsies

 Latvijas TV raidījums «BEZ TABU» par Aktivatoriem:

 Visā pasaulē jau sen ir zināma un plaši tiek pielietota naftas produktu magnētiskā apstrāde, ko veic degvielas patēriņa samazināšanas nolūkā. Lai atvērtu, klikšķiniet uz zilā raksta tektsu — «Par to neesat iedomājušies nedz Jūs, nedz Jūsu automehāniķis.»

RUS   ENG   DE   EST   RUS   LIT   LAT 

 Dodge              AKTIVĀTORS         Chrysler

Vidējais degvielas patēriņš citroen.

UZMANĪBU! Gada aukstajos gadalaikos Citroen degvielas patēriņa normas paaugstinās par 10-15% (detalizētāk lasiet «Degvielas patēriņš un gaisa temperatūra»).

Modelis                                                  Jauda, kW                       l / 100 km

Citroen AX 1,0i                                        33                                     6,2  Benzin
Citroen Berlingo 1,4i                               55                                     7,4  Benzin
Citroen Berlingo 1,6HDi                         55                                     6,0  Disel
Citroen Berlingo 1,6i                               66                                     8,4  Benzin
Citroen Berlingo 1,8i                               66                                     8,3  Benzin
Citroen Berlingo 1,9D                             51                                    7,6  Disel
Citroen Berlingo MF 1,8i                        118                                     8,6  Benzin
Citroen Berlingo Multispace 1,6i         81                                     8,5  Benzin
Citroen Berlingo SX 2,0Hdi                   66                                     6,7  Disel
Citroen BX 1,4                                         45                                     8,1  Benzin
Citroen BX 1,6                                         65                                     10,1  Benzin
Citroen BX 19 1,9D                                 51                                     6,7  Disel
Citroen BX 2,0                                         89                                     10,9  Benzin
Citroen C4 1,6HDi                                   66                                     5,4  Benzin
Citroen C4 1,6i                                         80                                     8,6  Benzin
Citroen C5 1,6HDi                                   80                                     6,2  Disel
Citroen C5 2,0HDi                                  100                                     6,8  Disel
Citroen C5 2,0HDi                                   80                                     6,7  Disel
Citroen C5 2,0HDi                                  100                                    7,9 Disel
Citroen C5 2,0i                                        100                                     9,8  Benzin
Citroen C5 2,0i                                        100                                     11,4  Gas
Citroen C5 2,2HDi                                     98                                     7,0  Disel
Citroen C5 2,2HDi                                    125                                     7,3  Disel
Citroen C5 2,7HDi                                   150                                     9,0  Disel
Citroen C5 3,0i, Exclusive                     152                                     11,2  Benzin
Citroen C6 2,7HDi                                   150                                     9,8  Disel
Citroen C6 3,0i                                          158                                   11,9  Benzin
Citroen C8 2,0HDi                                     79                                     7,9  Disel
Citroen C8 2,2HDi                                     94                                     8,3  Disel
Citroen C8 2,2i                                          116                                   11,2  Benzin
Citroen Evasion 1,8i                                 73                                     9,8  Benzin
Citroen Evasion 1,9TD                             66                                     8,1 Disel
Citroen Evasion 2,0i                                 89                                     10,3  Benzin
Citroen Evasion 2,0i Turbo                   108                                     11,6  Benzin
Citroen Evasion 2,1TDi                            80                                     7,9  Disel
Citroen Jumper 1,9TD                              66                                     9,5  Disel
Citroen Jumper 2,2HDi                            74                                     8,9  Disel
Citroen Jumper 2,5TD                              76                                     10,9  Disel
Citroen Jumper 33MH 2,8Hdi               93                                     10,3  Disel
Citroen Jumpy 2,0i                                   103                                     9,5  Benzin
Citroen Jumpy 1,6Hdi L2H1                   66,2                                 7,9  Disel
Citroen Jumpy 1,9TD                                68                                       8,6 Disel
Citroen Jumpy 2,0i 16V                           100                                   9,2  Benzin
Citroen Picassso C4 2,0i                        103                                   8,8  Benzin
Citroen Saxo Van 1,1i                                 44                                   6,4  Benzin
Citroen Viza 1,3D                                         44                                   5,7  Disel
Citroen Xantia 1,6i                                       66                                   8,1  Benzin
Citroen Xantia 1,8i                                       74                                   10,4  Benzin
Citroen Xantia 1,9TD                                   66                                   7,0  Disel
Citroen Xantia 2,0HDi                                 81                                   6,5  Disel
Citroen Xantia 2,0i                                       89                                   10,8  Benzin
Citroen XM 2,0i                                             97                                   10,5 Benzin
Citroen XM 2,1TD                                         80                                   7,3  Disel
Citroen XM 2,5TD                                        100                                   7,7  Disel
Citroen XM V6 3,0i                                       123                                  12,7  Benzin
Citroen Xsara 1,4i                                        55                                    7,4  Benzin
Citroen Xsara 1,6i SX Break                       81                                    8,3  Benzin
Citroen Xsara 1,9D                                       50                                   6,7  Disel
Citroen Xsara 1,9TD                                    66                                   6,5  Disel
Citroen Xsara 2,0HDi                                   66                                    5,6  Disel
Citroen Xsara Exclusive 1,8i                       81                                   8,0  Benzin
Citroen Xsara Kombi 2,0HDi                      80                                   6,5  Disel
Citroen Xsara Picasso 1,8i                         85                                   8,7  Benzin
Citroen Xsara Picasso 2,0HDi                   80                                   6,5  Disel
Citroen Xsara Picasso 2,0Hdi                   66                                   6,0  Disel
Citroen Xsara Picasso 2,0i                        100                                  8,8  Benzin
Citroen ZX 1,4i                                               55                                  7,9  Benzin
Citroen ZX 1,9TD                                           66                                  7,0  Disel
Citroen ZX 2,0i                                               89                                  9,7  Benzin

Citroen. Vidējais degvielas patēriņš citroen

Citroen riepu gaisa spiediena tabula.

   Pareizi piepumpētas Citroen riepas lielā mērā samazina citroen degvielas patēriņu un izdevumus automobiļa remontam! Skatities SPIEDIENS RIEPĀS UN DEGVIELAS PATERIŅŠ.

UZMANĪBU!  Citroen riepas atšķiras pēc marķējuma taču kopīgais tām ir viens —  riepu izmēri.

 Riepu izmērs tiek norādīts uz riepas šādi:

riepu izmers

Citroen riepu gaisa spiediena tabula.

 Modelis CITROEN

        riepu izmēri

          spiediens

    standarts

    slodze

 priekšējais/

aizmugurējais   

aizm.

 priekš.

 aizm.

 priekš.

  АХ

1,0i135/70R13 T145/70R13 T2          2        2      2,2      
1,1i145/70R13 T155/70R13 T2,12,32,12,3
1,4i/4×4155/70R13 T——–2222
GT/GTI165/65R14 T165/60R14 H1,91,91,92

  C 15

1,4i155R13S——–2,32,82,32,8

  ZX

1,4/1,6 Aura165/70R13 T175/65R14 T2,22,22,22,2
1,9D175/65R14 T——-2,22,12,52,5
1,9i185/60R14 H——-2,52,52,52,5
1,9i,16V Вулкан195/55R15 V——-2,22,32,22,3

   ВХ

1,4165/70R14 T——-1,81,81,81,8
1,5/1,6165/70R14 T——-2,12,12,12,1
1,9175/65R14 T/H——-22,122,1
1,6/1,9 Еважион165/70R14 T175/65R14 T2,32,52,32,5
GTI185/60R14 H——-2222,2
16V195/60R14 V——-1,91,91,92,1

Xantia

1,8i185/65R15 H205/55R15 V2,32,12,32,1
2,0i, 16V195/55R15 H—-2,42,22,42,2

   ХМ

2,0/Брик/TD195/65R15 H——-2,11,92,11,9
3,0-V6/24V205/60R15 V/Z——-2,21,92,21,9

   С2

1,4i165/70 R14 T165/70 R14 T2,12,12,82,8
175/65 R14 T175/65 R14 T2,22,22,22,2
185/55 R15 H185/55 R15 H2,12,12,32,8
1,6 16V185/55 R15 H185/55 R15 H2,12,12,32,8
195/45 R16 V195/45 R16 V2,12,12,12,1
1,6 VTR195/45 R16 V195/45 R16 V2,42,42,42,4

   С3

1,4i & Автоматик175/65 R14 T175/65 R14 T2,12,32,32,3
185/60 R15 H185/60 R15 H2,12,32,12,3
195/50 R16 V195/50 R16 V2,12,32,12,3
1,4i 16V175/65 R14 T175/65 R14 T2,12,32,32,3
185/60 R15 H185/60 R15 H2,12,32,12,3
1,6i 16V185/60 R15 H185/60 R15 H2,12,32,12,3
195/50 R16 V195/50 R16 V2,12,32,12,3

   С4

1,6 HDI 16V 2,0 16V205/55 R16 V205/55 R16 V2,42,12,42,7
205/50 R17 W205/50 R17 W2,42,12,42,7
1,6i 16V205/55 R16 V205/55 R16 V2,42,12,42,7
205/50 R17 W205/50 R17 W2,42,12,42,7

   С5

1,8i 16V195/65 R15 H195/65 R15 H2,32,32,32,7
215/55 R16 W215/55 R16 W2,52,22,52,6
2,0i 16V & Авто.195/65 R15 H195/65 R15 H2,32,32,32,7
215/55 R16 W

215/55 R16 W

2,5

2,2

2,5

2,6

Remonts Citroen par nesagatavotu auto īpašniekiem bieži kļūst par reālu testu. Citroen automašīnu burtiski piesaista acis, gludu kontūras ķermeni un izsmalcinātu dizainu padara tos viegli atpazīt. Auto īpašnieki atzinīgi novērtēja augsta līmeņa komfortu un manufacturability par Citroen automašīnām — tām nav vienāda ar to cenu kategorijā. Bet, tāpat kā jebkuram auto, viņi arī prasa savlaicīgu apkopi un nomaiņu brāķa detaļu.

Iezīmes Citroen automašīnas
Popularitāti šīm automašīnām sāka iegūt pirms aptuveni 10 gadiem — pēc tam, daudzas jaunas tehniskās iekārtas auto. Tajā laikā, oficiālais serviss Citroen nevarēja lūdzu, automašīnu īpašniekiem, plaši izplatījās filiāļu tīkla, un daudzi bija spiesti remonts automašīnām uz sava vai izmantot pakalpojumus, universālā degvielas uzpildes STACIJĀM, kas specializējas automašīnas visu marku.
Tas ir tas, ko izraisīja veidošanos daudzi mīti par neuzticamību, franču automobiļu, lai gan patiesībā problēma slēpjas nespēja mehānikas veikt kvalitatīvs remonts, automašīnas Citroen . Auto ir aprīkots ar daudziem sensoriem, un bieži vien izraisa vainas gulēja neveiksmes viens no tiem. Nezinot visas funkcijas šīs automašīnas, auto mehānika bieži veic ne atbilstošas darbības ar motoru un elektroniku, nevis diagnozi un kļūdu mazināšanai.
Uz ceļa var viegli redzēt, kā pielāgot mūsu apstākļiem, automašīnas, ko piedāvā tirgotāji, un neatkarīgi darbināmu transportlīdzekļu vadītāji modeļa no Eiropas valstīm.
Neskatoties uz pozitīvo rezultātu, Citroen nav nepiemīt raksturīga īpašība «slimība», daži satraucoši pozitīvo attēlu.

Motoru Citroen
Motors nepieciešama stingra ievērošana, tehniskās apkopes noteikumiem. Mazākās kavēšanās nomaiņa eļļa vai filtri, kas var izraisīt motora defekts. Benzīns ir pakļauti naftas patēriņš, bet ne vairāk kā 1-1.5 litri uz 1 tūkstošu kilometru — augstākas likmes norāda uz nepieciešamību nomainīt eļļu, griestu vai virzuļa gredzeni.

Rezerves jostas gāzes sadales mehānisms tiek veikta katru 100-120 tūkstoši kilometru. Iepriekš tas bija nepieciešams, lai apmeklētu pakalpojumu aizstāt josta ik pēc 60 tūkst. km, bet vēlāk ražotāja dubultojies intervālu.
Neliels defekts, eļļas kanāls motora tilpums 1.4 litri, uzstādīta Berlīnē, ir iemesls eļļas dzesētājs. Remonts Citroen Berlingo, ir nomainīt cilindra galvas starplikas,un parasti tas jādara reizi 30-40 tūkst. km.

Benzīna dzinējiem Citroen ir ļoti svarīgi, lai nomainītu sveces savlaicīgi, pretējā gadījumā, iespējams, neveiksmes aizdedzes spoles. Biežums nomaiņa sveces ir 40 tūkstoši kilometru.
Par motoriem ar jaudu 122 KW, nav gluži pareizi uzstādīta mitruma sensors-kondensāts uzkrājas zem vārstu vāka, var novest pie sensora darbību. Nav iemesla uztraukties, šajā gadījumā — jebkuru profesionālo pakalpojumu tiks atiestatīts kļūdu Borta dators 2-3 minūtes.

Citroen ātrumkārba
Mehāniskā pārnesumkārba ir ļoti uzticams. Vienīgā problēma vieta ir sajūgs vienība, kalpošanas laiks, kas ir 100-120 tūkstoši kilometru. Mainīt sajūgu automašīnu īpašniekiem, būs tikai samontēti-remonta komplekti nav paredzētas.
Bēdīgi starp daudziem faniem Citroen auto pārnesumkārba AL4 franču ražošanu. Saskaņā ar apliecinājumus autoražotājs, tas nav nepieciešams, tehniskās apkopes un eļļas maiņas visā dzīvē, bet praksē situācija ir nedaudz atšķirīga.
1. Eļļas maiņa. Neoficiāli, Citroen servisa iesaka mainīt eļļu kastē ik pēc 30-40 tūkstošiem kilometru-tas palīdzēs ievērojami palielinot to kalpošanas ilgumu.
2. Eļļas filtru Automātisko transmisiju . Tas nav noņemams, un to var aizstāt ar lodziņu. Tāpēc ir ļoti svarīgi pievērst īpašu uzmanību kvalitātei transmisijas eļļa un tās laicīgi nomainīt.
3. Vārsta automātika. Ar smago satiksmi uz nesiltināto lodziņu, solenoīda vārsti, bieži vien nespēj. Tas ir izteikts izskatu satricinājumiem, ja pārslēgšanas zobrati un dedzināšana ikonu kļūdas automātika uz paneļa.

Pērkot lietotu auto, ar pārnesumkārbu, jums ir nepieciešams pievērst uzmanību kvalitātes eļļu un biežumu nomaiņa — ja tas nav mainījies kopš atbrīvošanas no auto, tas ir labāk, lai apietu šādas mašīnas sānu. Nomainot eļļu, var panākt pretēju efektu — no apakšas pārnesumkārbas un tās sienas sāks mazgāt uzkrātajiem netīrumiem un metāla žetonu, kas nodrošinās ātru neveiksmes kastē.

Piekari un stūres Citroen
Ņemot vērā projektēšanas apturēšanu, remonts Citroen C4 vissvarīgākie. Tās pielāgošanu krievijas apstākļos bija tikai, lai palielinātu klīrensu-amortizatori nemainījās, izstrādāta, ņemot vērā Eiropas ceļiem. Šī iemesla dēļ, kalpošanas atsperes un bagāžnieki auto Citroen C4 ir tikai 20-40 tūkstoši km, un biežums nomaiņa ir atkarīgs no braukšanas stilam. Stūres stieņi kalpo 25-40 tūkst. km, un gadījumā, ja nelaikā nomaiņa radīs kļūme stūres plaukts, kas bez šīs kalpošanas laiks nepārsniedz 100 tūkstošus kilometru.
Mums vajadzētu arī pieminēt remonts Citroen C5-bez datora diagnostika veikt remontu, nav jēgas. Augstas tehniskās iekārtas auto ļauj jums, lai noskaidrotu to cēloni vainu ar maksimālu precizitāti, bet tas var radīt arī pretēju efektu — neveiksmes sensori rada nespēja vadīt auto. C5 modeli, kas ir ievērojami vairāk, tehnoloģiski un droši par savu kolēģi-hidrauliskā piekare ne tikai nodrošina augstu komforta līmeni, bet arī kalpo ilgu laiku.

Kopējo vainu visos auto-kluss, bloki aizmugures suspensija, Citroen, reibumā ceļu reaģenti un negatīvo apstākļos ātri zaudē savu slāpēšanas īpašības.
Remonts stars ir viens no grūtākajiem veidiem darbi, un daudzi kvalificēti mehāniķi konsultē ne pieskarties to visu, labā braukšanas īpašības, darbības traucējumu klusums bloki praktiski nav ietekmes.
Neuzticas remonts, piekares Citroen nekvalificēti darbinieki — katram modelim ir savas īpašības, kas nav raksturīgas citiem zīmoliem.
Tas arī attiecas ne tikai apturēt, bet arī citas sastāvdaļas, no automašīnas, kas radikāli atšķir tos no remonta automašīnas, citu marku.

Vispārējā nozīmē, Citroen-komplekss un izsmalcināts auto. Jau vairākus gadus, francijas autoražotājs ir cenšas pierādīt, ka viņš spēj izveidot vienkāršu un drošu mašīnas.

Daudz labu var teikt arī par dzinējiem. Ne tikai tie ir veiksmīgi, tiem ir arī izturīgs un nav dārga remonta. Ļoti smagu neveiksmi cieta sērijas motoru Princis – tiem, kas ir izstrādāta kopā ar BMW. Mēs runājam galvenokārt par 1,6-litru vienībām: atmosfēras turbo THP un VTi. Neskatoties uz vairākiem uzlabojumiem, problēmas ar grafiku, ķēdes spriegotājs un pārāk liels eļļas patēriņš nav pilnībā likvidēta.

Pēdējos gados, Citroen maza modeļiem (ieskaitot C4), aizstāj BMW benzīna vienība ar mehānisko savu dizainu — PureTech. Tā ir tiešā iesmidzināšana un turbokompresori, bet ir palicis bez viena cilindra (R3). Bet mēs tikai zinām par problēmām, kas saistītas ar kloķvārpstas ir viena puse, ražots Holandē. Tas bija izgatavoti no pārāk mīksta materiāla.

Benzīna dzinējs

1.6 (TU5) – vērts pievērst uzmanību

TU5 motors ir ļoti vienkāršs dizains, un jebkādi defekti, kas var novērst maz naudas. Tas ir atrodams mazajiem modeļiem.

TU sērijas mehānisko debitēja 1986. gadā, un joprojām ir ražošanā. Ieteicamā versija JP4, viņš attīsta 109 ZS jaudīgākais variants, ieguva Saxo 1.6 VTS – 118 HP un Citroen C2 VTS – 122 KW

2012. gadā, TU5 tika noteikts budžeta sedans C-Elysee. 115-spēcīga modifikācija ar šo dzinēju ar prefiksu VTi nav nekāda sakara ar kauna vienība izveidota sadarbībā ar BMW.

Galvenie ienaidnieki TU5 ir liela darbojas un nolaidīgu pakalpojumu. Ar vecumu, tur ir noplūde caur plombas, bet to novēršana nav dārgi. Sakarā ar ilgstoši ražošanas un milzīgu popularitāti rezerves daļas, kas šis dzinējs ir diezgan budžeta.

Raksturīgi trūkumi nav daudz. Salīdzinoši zema izturība ir aizdedzes spoles (no 4 000 rubļu) un jaudu (no 6 000 rubļu).

Īpašnieki apgalvo, ka TU5 nav rijīgs. Mazās modeļu, tas patērē vidēji 6.5 litri degvielas uz 100 km, turklāt motors ir uzņēmīgi pret meklēšana.

Dignities:

— augsta izturība;

— vienkāršs dizains;

— labu sniegumu (īpaši redakcijā, VTS);

— salīdzinoši zemu degvielas patēriņu.

Trūkumi:

— daudz lietoti motori ar neregulāru pakalpojumu;

— problēmas ar aizdedzes spoles.

Pielietojums:

— Citroen C3 I – 1.6/109 ZS;

— Citroen C4, I — 1.6/109 ZS (2004-2008);

— Citroen C-Elysee 1.6/115 ZS

Ne turbo, ne ar tiešo iesmidzināšanu un neviena sistēma mainīgo vārstu laikiestates. EW sērijas dzinēji ir ļoti vienkārša konstrukcija un viegli var pieļaut ieviešanu LPG.

EW sērijas motori pirmo reizi parādījās Citroen 2000. gadā, un tika piedāvāta par 10 gadiem. EW sērijas sastāv no vienību ar tilpumu no 1.8, 2.0 un 2.2 L. Pēdējais ir reti.

Labākais precizitātes ziņā ir uzskatāmas par 1.8 l/125 ZS un 2.0 l/140 ZS, izņemot 2.0 HPi. Tas arī attīsta 140 ZS, bet ir aprīkots ar tiešo degvielas iesmidzināšanu. Neveiksmīgi motors bija uzstādīti Citroen C5 pirmās paaudzes.

Dzinēju EW sērijas devās uz lielāko modeļu Citroen: kompakts C4, minivens C4 Picasso, divas paaudzes C5, liela C8, un van Kaitinošs. Top versija attīsta 177 ZS.

Dzinējs ir diezgan rijīgs, tāpēc daži instalēt HBO. Tas izmanto plastmasas kolektoru, tāpēc, tas ir nepieciešams, lai dārgi mūsdienu gāzes iekārtas.

Diemžēl, šobrīd uzticamu EW vienībām, kas vairs netiek izmantoti. Franču koncerna 2010. gadā, un aizstāj tos ar problēmu blokus, kas izveidots, kopā ar BMW.

Dignities:

— augsta izturība;

— vienkāršs dizains;

— daudz dažādu modifikāciju, dažāda tilpuma un jaudas.

Trūkumi:

— vairāk un vairāk nolietotu kopijas;

— viduvēju dinamiku lielā modeļi ar 1,8-litru dzinēju;

— augsts degvielas patēriņš.

Pielietojums:

— Citroen xsara Picasso-1.8 (sākumā ražošanu), 2.0 (līdz 2004. gadam);

— Citroen C5 I – 1.8 (115 un 125 ZS) un 2.0 (136 un 140 ZS);

— II Citroen C8 — 2.0 (136 un 140 ZS).

Dīzeļdzinēju

1.6 HDi – labāk 8-vārstu

Šis dzinējs francijas ir pierādījuši, ka ir iespējams izveidot uzticamu dīzelis maza apjoma. Labākais ieteikumus cienīgs 8-vārstu versija.

DV6 sērijas dzinēju parādījās 2002. gadā, un joprojām ir instalēta, Citroen automašīnas. Sākotnēji, līdz 2011. gadam, 16-vārstu versija tika piedāvāta. Pirmkārt, tā ir pelnījusi uzmanību 90-spēcīgi versija, kas ir aprīkots ar parasto turbokompresoru ir konstants ģeometrija. Spararats visas versijas, viena masa. 2009. gadā, slapja, makrodaļiņu filtrs tika izmantota. Jāuzmanās ar 109-spēcīgi versija (16 vārsti) – aizsērējusi sietu, eļļošanas sistēma, kas paātrina nodilumu turbīnu.

Pēc jaunināšanas, DV6 saņēma 8-vārstu galva, bloks un papildu burts «D» sadaļas (visas versijas ir aprīkotas ar cieto daļiņu filtru). Visbiežāk, dīzelis dzinēja tilpums: 92, 99., 112 vai 114 ZS un raksturojas ar ļoti labu attiecību jaudas un degvielas patēriņa.

Turbodiesel var atrast mazos automobiļus un pat otrās paaudzes C5. Turklāt tas tika izmantots modeļi citiem brendiem. Sakarā ar šo, rezerves daļas ir viegli pieejamas, un ir pieejamas cenas.

Dignities:

— laba izturība;

— lielu popularitāti;

— zemas cenas rezerves daļām.

Trūkumi:

— daudzi nolietotu kopijas;

— pagarināt ķēdi, kas savieno sadales vārpstām, 16-vārstu versija;

— problēmas ar eļļošanu 109-spēcīgi versija.

Pielietojums:

— Citroen C3 II 1.6 HDi 8V (92, 99 un 114 ZS);

— Citroen C3 Picasso — 1.6 HDi 8V (92, 109., 112 un 114 ZS);

— Citroen C4 II — 1.6 HDi 8V (92, 99, 112, 114 un 120 KW).

2.0 HDi-uzticams un izturīgs

2-litru dīzeļdzinējs – viens no labākajiem šāda veida. Viņš debitēja 1999. gadā. Sākotnēji tikai 90 ZS versija ar 8 vārstiem, kas bija pieejams. Gadu vēlāk, priekšlikumu saraksts, kas parādījās 16-vārstu modifikācijas jaudu 109 ZS, tālāko ietekmi palielināta līdz 180 ZS, un Ford-līdz 210 HP (sakarā ar double boost).

Ieteikumus cienīgs 140-spēcīgi versija, kas parādījās 2008. gadā. Labs šovs iespējas, attīstīt 150 ZS un 163 Neskatoties uz sarežģīto struktūru, kas ir tipisks dīzelis ciešanas, ir reti.

16-vārstu versija ir problēmas ar sadales ķēdi, līdzīgi pēc būtības, lai ar 1.6 HDi 16V. Visi 16-vārstu varianti ir aprīkoti ar makrodaļiņu filtru, dzīvē, kas parasti nepārsniedz 200 000 km.

Viena no priekšrocībām, 2.0 HDi ir salīdzinoši zems degvielas patēriņš. Ar vidējās klases auto, tas ir aptuveni 7,5 litri uz 100 km.

Dignities:

— daudz versijas;

— augsta izturība;

— lētas rezerves daļas un labu piekļuvi tām.

Trūkumi:

— aizsērējusi, makrodaļiņu filtrs;

— tas ir iespējams, lai stiept ķēdes, kas savieno sadales vārpstām.

Pielietojums:

— Citroen C5 II — 2.0 HDi (136, 140, 150, 163 un 180 ZS);
— Citroen C4 I Pikaso — 2.0 HDi (130, 150 un 163 ZS);
— Citroen C4 II.

Izvairīties no dzinējiem («Prince» sērija). Viņi ir labu sniegumu un zemu degvielas patēriņu, bet ir vairāki mīnusi: palielināts eļļas patēriņš un uzticami ķēdes spriegotājs gāzes sadales mehānismu. Turklāt turbo versija dažreiz dod turbīna, un atmosfēras VTI-sistēmas fāžu maiņas gāzes sadales.

2.0 HPi (2001) ir uzskatāma par neveiksmīgu. Šī ir pārstāvis EW sērijas, bet ar tiešo degvielas iesmidzināšanu. Šeit ir bieži apstrādātājs neievēro.

6-cilindru 2.7 HDI turbo dīzelis ir nopietnas kloķvārpstas problēmas. Daudz labāk nominālā pēctecis-3.0 HDi, bet tāpēc, ka ļoti dārgas iekārtas (jo īpaši, pjezoelektrisko iesmidzinātāji), ir grūti ieteikt.

1.4 VTi ir vismazāk problemātiskais motoru
1.6 VTi – trūkst turbokompresori nozīmē, nekādas problēmas.
1.6 THP-high power iegūt sasniegts sakarā ar sarežģītu dizainu, kas ir vairāki defekti.
2.0 HPi — kā pazudināt labu motoru? Ja EW sērijas, tas ir pietiekami, lai pievienotu tiešo degvielas iesmidzināšanu.
2.7 HDi-protams, šī vienība ir starp vismazāk cienīgs.
3.0 HDi tas aizstāj 2009. gadā, 2.7 HDi problēma.