BMW. Samazinām degvielas patēriņš bmw.

 BMW Degvielas Aktivātors — tā ir ierīce, kas tiek uzstādīta uz degvielas padeves vada (bez iegriešanas) Jūsu BMW automašīnai un pārveido degvielas struktūru un tās īpašības.

Ekonomē visiem BMW modeļiem līdz 20% degvielas (tāpēc katrs 5. degvielas litrs sanāk bezmaksas).

Automašīnas BMW dzinējs sāk strādāt labāk jau pēc pirmajiem nobrauktajiem kilometriem.

AKTIVĀTORS palīdz SAMAZINĀT ar Jūsu automašīnas BMW saistītot IZDEVUMUS ne tikai ar mazāku degvielas patēriņu (DEGVIELAS EKONOMIJA — 20%) bet arī ar STABILU DZINEJA DARBĪBU un tā pastāvīgu profilaksi.

  Rekomendē visiem BMW modeļiem un visiem degvielas veidiem (GĀZE, BENZINS, DĪZEĻDEGVIELA)

1. BMW degvielas patēriņa samazināšana par 20 %
2. BMW dzinēja jaudas neliela palielināšana.
3. BMW CO un CH pazemināšana par 30-40 % (tehniskās apskates iziešanas garantija).
4. Vienmērīga un dinamiska BMW dzinēja darbība.
5. Piededžu samazināšana BMW vizuļos, cilindros, svecēs, smidzinātājos, katalizatorā un izpūtējos.
6. Vieglāka BMW dzinēja iedarbināšana aukstajā laikā.

DZINĒJS BMW sāk strādāt LABĀK.

GARANTIJA: preci var atgriezt 37 dienu laikā (lasīt sadaļā «ATGRIEŠANA»).

     Kustoties caur Aktivātora magnētiskajiem laukiem, DEGVIELAS struktūra tiek izmainīta, kas nodrošina PILNĪGĀKU un vienmērīgu SADEGŠANU BMW cilindros.

Aktivātori samazina degvielas blīvumu un biezumu:

1. Tas noved pie sīkāku degvielas daļiņu izveides, nonākot BMW cilindros.
2. Izsmidzināšanās leņķa palielināšanos nonākot BMW dīzeļa uzgaļos.
3. Novērš BMW dīzeļa uzgaļu piesārņošanos.
4. Samazina slodzi BMW degvielas padeves sistēmu darbībā.

 Kā rezultāts BMW DZINĒJS strādā daudz LABĀK (it kā jūs būtu uzpildījušies ar ļoti augstas KVALITĀTES DEGVIELU).

 Jūs taču piekritīsiet, ka saskaldīts baļķis DEG daudz LABĀK, nekā vesels… TĀPAT NOTIEK ARĪ AR DEGVIELU! Interesanti, kā parasti šie rādītāji uzrādās uz BMW pēc pirmajiem 10-20 km.

Aktivātoru uzstādīšanas piemēri dažādiem BMW modeļiem

Noklikšķiniet fotoattēlus un tie palielināsies

UZMANĪBU! Galvenā ŠO AKTIVĀTORU atšķirība ir tā, ka viņos izvietoti 20 magnēti, kas īsā laikā maina DEGVIELAS ĪPAŠĪBAS UN TĀS STRUKTŪRU. Citos līdzīgo aktivātoros atrodas tikai 2 jaudīgi magnēti, kuri nav spējīgi neko mainīt degvielas struktūrā (skatīties «LĪDZĪGI»)

Zinot, kur atrodas BMW padeves degvielas šļūtene, uzstāda 5 minūtēs (skatīties «UZSTĀDĪŠANA»)

Ekonomē visiem BMW modeļiem līdz 20% degvielas (tāpēc katrs 5. degvielas litrs sanāk bezmaksas).

Je pēkšņi nebūsiet apmierināti, garantēti preci var atgriezt 37 dienu laikā (lasīt sadaļā «ATGRIEŠANA»).  

Ražots Latvijā

Ražojam un realizējam Latvijā no 2008 gada.

Degvielas Aktivātora kalpošanas termiņš ne mazāk kā 15 gadi.

Cena:

1 Aktivatoru komplekts (2 Aktivatori)40,00 EUR

 

UZMANĪBU JAUNUMS!

Kopēja degvielas Aktivātora un autotermijas Aktivātora izmantošana uz BMW automašīnas ļauj SAMAZINĀT DEGVIELAS PATĒPIŅU LĪDZ  30-40 %!

Skatīties AUTOTERMIJAS AKTIVĀTORS

PATENTI UN DOKUMENTI 

Noklikšķiniet attēlus un tie palielināsies

 Latvijas TV raidījums «BEZ TABU» par Aktivatoriem:

Visā pasaulē jau sen ir zināma un plaši tiek pielietota naftas produktu magnētiskā apstrāde, ko veic degvielas patēriņa samazināšanas nolūkā. Lai atvērtu, klikšķiniet uz zilā raksta tektsu — «Par to neesat iedomājušies nedz Jūs, nedz Jūsu automehāniķis.»

RUS    ENG    DE    EST    RUS    LIT   LAT 

 Chevrolet          AKTIVĀTORS            Audi

Vidējais degvielas patēriņš bmw.

UZMANĪBU! Gada aukstajos gadalaikos BMW degvielas patēriņa normas paaugstinās par 10-15% (detalizētāk lasiet «Degvielas patēriņš un gaisa temperatūra»).

Modelis                                                  Jauda, kW                       l / 100 km

BMW 120d 2,0TD                             120                                   6,3  Disel
BMW 316 1,8i                                     85                                     9,2 Benzin
BMW 316i                                           75                                    8,7  Benzin
BMW 316i                                           77                                    9,5  Benzin
BMW 318                                            77                                    9,3  Benzin
BMW 318 1,7TDS                             66                                      6,5  Disel
BMW 318i                                          105                                 10,5  Benzin
BMW 318iS                                       102                                 10,5  Benzin
BMW 320D                                       100                                   8,6  Disel
BMW 320i                                          110                                11,6  Benzin
BMW 320i 2,0i                                  125                                10,6  Benzin
BMW 323i                                          110                                10,8  Benzin
BMW 324D                                          85                                    8,8  Disel
BMW 325 2,5i                                    160                                11,0  Benzin
BMW 325 TDS                                  105                                    8,1  Disel
BMW 325i                                          141                                 10,5  Benzin
BMW 328 3,0i                                   172                                  10,3  Benzin
BMW 330xi 3,0i 4WD                      190                                  10,9  Benzin
BMW 518i                                           66                                    9,3  Benzin
BMW 520d 2,0d                               100                                    6,7  Disel
BMW 520i                                           95                                    10,8  Benzin
BMW 520i                                          110                                   11,2  Benzin
BMW 520Ti                                        125                                  11,7  Benzin
BMW 523i 2,5i                                  125                                   11,3  Benzin
BMW 524D                                         85                                       8,8  Disel
BMW 524D 2,4TD                             85                                       7,4 Disel
BMW 525 TD                                       85                                      9,8  Disel
BMW 525d 2,5TD                             120                                      7,6  Disel
BMW 525d 2,5TD                             120                                      8,2  Disel
BMW 525d 2,5TDS                           130                                     8,6  Disel
BMW 525i                                          123                                    11,3  Benzin
BMW 525i                                          141                                    12,5  Benzin
BMW 525i 2,5i                                   125                                     12,8  Gas
BMW 525i 2,5i                                   141                                     13,2  Gas
BMW 525i 2,5i                                   160                                     12,8  Gas
BMW 528i                                           135                                  12,4  Benzin
BMW 530d 3,0d                                 173                                    8,6  Disel
BMW 530d 3,0TD                              160                                    9,2  Disel
BMW 530d 3,0TDi                            135                                     9,2  Disel
BMW 530d GT 3,0d                          180                                     8,6  Disel
BMW 530i                                          138                                    12,7  Benzin
BMW 530i                                           170                                    10,9  Benzin
BMW 530i 3,0i                                   160                                    11,4  Benzin
BMW 530i 3,0i                                    200                                    11,3  Benzin
BMW 530xi 3,0i 4WD                        190                                    11,2  Benzin
BMW 535i                                          173                                     11,6  Benzin
BMW 535i 3,5i                                   155                                    11,2  Benzin
BMW 540i                                           210                                    15,2  Benzin
BMW 633i                                           146                                    11,2  Benzin
BMW 645Ci 4,4i                                 245                                    13,6  Benzin
BMW 650i                                           265                                    13,8  Benzin
BMW 725 2,5TDS                             105                                       7,9  Disel
BMW 728i                                           142                                     11,6  Benzin
BMW 730d 3,0TD                              142                                        9,5  Disel
BMW 730d 3,0TD                              135                                        9,7  Disel
BMW 730d 3,0TD                              160                                      10,1  Disel
BMW 730d 3,0TDi                             170                                      10,5  Disel
BMW 730i                                           135                                     12,8  Benzin
BMW 735i                                           155                                     13,1  Benzin
BMW 735i                                           175                                     12,4  Benzin
BMW 735iA 3,6i                                 200                                     12,5  Benzin
BMW 735iL                                         155                                     13,4  Benzin
BMW 740 AL                                      210                                      16,2  Benzin
BMW 740d 4,0TD                              180                                      11,2  Disel
BMW 740d 4,0TD                              190                                      10,5  Disel
BMW 740i                                          210                                     15,5  Benzin
BMW 740i 3,0i                                   240                                     12,3  Benzin
BMW 740IL 4,4i                                 291                                     14,5  Benzin
BMW 740Li 4,0i                                 225                                    13,6  Benzin
BMW 745d 4,4TD                              220                                      10,9  Disel
BMW 745Li                                         245                                    13,8  Benzin
BMW 750i                                           220                                    16,3  Benzin
BMW 750i 4,8i                                    270                                    13,8  Benzin
BMW 750i LA                                     240                                     16,3  Benzin
BMW 750Li 4,4i                                 300                                     14,5  Benzin
BMW 760i 6,0i                                    327                                    15,7  Benzin
BMW M6 5,0i                                      373                                    17,7  Benzin
BMW X3 2,5i  4WD                            141                                    13,1  Benzin
BMW X3 3,0i                                       170                                    13,3  Benzin
BMW X3 3,0si                                     200                                    11,4  Benzin
BMW X5 3,0D                                     135                                       9,5  Disel
BMW X5 3,0D                                     160                                       9,7  Disel
BMW X5 3,0D  4WD                          173                                       9,7  Disel
BMW X5 3,0d  xDrive                         173                                       9,7  Disel
BMW X5 3,0i 4WD                              170                                     14,2  Benzin
BMW X5 3,0Si                                      200                                    12,1  Benzin
BMW X5 4,4i                                        213                                     13,8  Benzin
BMW X5 4,6is 4WD                            255                                     15,7  Benzin
BMW X5 4,8i                                        261                                     15,8  Benzin
BMW X6 3,5i                                        221                                     14,7  Benzin
BMW X6 30d  xDrive                           173                                       9,9  Disel
BMW X6 35i 3,0i  xDrive                     225                                     13,3  Benzin
BMW X6 50i 4,4i  xDrive                     300                                     16,6  Benzin

BMW. Vidējais degvielas patēriņš bmw.

BMW riepu gaisa spiediena tabula.

   Pareizi piepumpētas BMW riepas lielā mērā samazina bmw degvielas patēriņu un izdevumus automobiļa remontam! Skatities SPIEDIENS RIEPĀS UN DEGVIELAS PATERIŅŠ.

UZMANĪBU!  BMW riepas atšķiras pēc marķējuma taču kopīgais tām ir viens —  riepu izmēri.

 Riepu izmērs tiek norādīts uz riepas šādi:

riepu izmers

BMW riepu gaisa spiediena tabula.

 Modelis BMW

        riepu izmēri

          spiediens

    standarts

    slodze

 priekšējais

aizmugurējais   

aizm.

 priekš.

 aizm.

 priekš.

316i/318i

185/65R15 H

205/60R15 H/V

2,2      

2,4    

2,4   

2,7   

320i/325i

205/60R15 V/Z

225/55R15 Z

2,2

2,4

2,4

2,6

318i/320i/325iCoupe

205/60R15 V/Z

———

2,1

2,3

2,3

2,5

 M3

205/55R15 V

225/45R16 Z

2,2

2,5

2,4

3,0

235/40RR17 Z

 

2,5

2,5

2,9

3,4

518i/520i/525i

195/65R15 H/V

205/65R15 H/V

2

2,3

2,4

2,9

525ix Turing

225/55R16 Z

———

2,1

2,4

2,5

3

530i/535i/540i

225/60R15 Z

———

2,4

2,8

2,7

3,2

  M5

235/45R17 Z

255/40R17 Z

2,4

2,8

2,6

3,3

Alpina В 10

235/40R17 Z

265/35R17 Z

2,5

2,8

2,7

3,1

730i/735i/740i

205/65R15 V

225/60R15 V

2,5

2,8

2,7

3,2

750i

225/55R16 Z

235/45R17 Z

2,6

3

2,9

3,3

Z1

205/55R15 Z

225/45R16 Z

2,5

2,6

2,5

2,6

840Ci/850Ci

235/50R16 Z

235/45R17 Z

2,5

2,8

2,6

3

850Csi

235/45R17 Z

265/40R17 Z

2,5

2,6

2,8

Dzinēji BMW. Apraksts un specifikācijas modeļiem
Kad runa ir par запчастях BMW daudziem uzreiz rodas šajā sakarā pozitīvas asociācijas, un motori BMW to nav izņēmums. Taču, kā liecina daudzu gadu pieredze šajā jomā, strādājot ar šī zīmola automašīnām, tieši ar motoru, viedokļi daudziem par to, ka šie agregāti ir augsta drošības pakāpe, ko izraisa drīzāk sabiedrības viedokli, nekā patiešām ir realitāte. Tieši tāpēc ir vērts apsvērt dažas, populārākās, modeli atsevišķi, lai tomēr izprastu savu patieso izcelsmi, kvalitāti un ekspluatācijas īpašībām.

Dzinēji BMW M10, M20, M30, М40, М50

Šie motori bija pirmie modeļi, kas paredzēti slaveno koncerns. Sistēma kartera ventilācijas pilnīgi примитивна un darbojas rēķina no starpības spiedienu. ЦПГ ir minimāls nodilums, ja 300-400 tūkstoši km nobrauktā ceļa. Bet, lūk, маслосъемные vāciņi sāk zaudēt savu elastību jau pēc 200 tūkst. km nobraukuma. Tas liecina par to, ka viņiem, visticamāk, būs problēmas. Ir arī vērts atzīmēt, ka prasības pret eļļu mērenās tā vienkāršā iemesla dēļ, ka tika veidoti dzinēji ir tieši tajā laikā, kad tirgus eļļas sintētikas tikai impulsu tās attīstībai, un tas nozīmē, ka nav bijusi iespēja meklēt kaut ko labāku, bija nepieciešams ņemt to, kas ir. Tas paaudzes motoru, kas ремонтировалось bez lielām problēmām savā garāžā.

BMW M10
BMW M10 – tas одновальный карбюраторный motors, kas ir sadalītājs, aizdedzes. Pateicoties pastāvīgai atbrīvot atjaunināto versiju un modifikāciju, motoru tapis uz bavārijas auto jau gandrīz 30 gadus. Izpildīt šo motoru var daudzās automašīnās, taču Krievijā tās ir īsts retums.

BMW М40
BMW М40 – tas ir uzlabots motors iepriekšējo markas ar гидрокомпенсаторами un siksnas piedziņu. Nav izplatīta, bet diezgan droša modelis.

Motors BMW M20
Motors BMW M20 – tas pirmo sešu cilindru ar siksnas piedziņu. Šis modelis ieguva starpposma vietu starp m10 un m30. Lieta tāda, ka četru cilindru pie modeļa M10 nedeva iespēju palielināt motora tilpums ir lielāks nekā 2 l, un sasniegt pilnu jaudu, jo pieskaitīt vēl divu cilindru palīdzēja tikt galā ar šo uzdevumu. Mūsu valstī šis motors ir bijis populārs komplektācijā ar virsbūvi nr.34, starp citu, ir pierādījis, viņš sevi no pozitīvās puses.

BMW motors M30
BMW motors M30 – galvenais sešu cilindru agregāts pirmās paaudzes . Kopums, kas raksturo šo motora classic: sadalītājs, aizdedzes un viens распредвал. Modelis BMW M30 bija daudz modifikācijas, tai skaitā arī sporta automašīnu sērijas M-Sport. Kļuva par pamatu tautas sporta dzinēja S38. Mūsu valstī iedzīvojās automašīnām ar 34 tajiem un 32-tajiem iestādēm un kļuva par līderi starp sērijas Pm

Jāatzīmē, ka visiem šiem dzinējiem ir viena kopīga iezīme — viņi visi bija zema kompresijas pakāpe ir apmēram 9:1 un 8:1. Tas ļāva lietot degvielu ar jebkuru oktāna skaitli, pateicoties samazināto jutību, un atbrīvojot rūpnīcas турбированные motori bez daudz uzlabojumu.

BMW М50
Ja ticēt statistikai, tad šis motors ir kļuvis par jaunāko potenciālajiem «миллионником» pirmajā kārtā. Šis modelis ir vairākas būtiskas atšķirības, kas ļauj uzskatīt to izceļas no pārējiem motoriem, pirmā paaudze.

Šis dzinējs ir devis tik ļoti nepieciešamos 4 vārsti uz cilindru, uzsākot modi uz «sprādzienbīstamu» raksturs dzinējiem, BMW, дожившей un līdz mūsu dienām. Šajā motorā ir parādījušies daži jaunumi, bet tas ir vairāk mūsdienu sveces un aizdedzes spole. Tieši šis modelis ir noteikusi standartu, kurš pēc tam praktiski nav pārkāpuši, — «1Нм 10 kubikcentimetru tilpuma balonus», ko nebija iespējams sasniegt atmosfēras motoriem pagājušā paaudzes. Taisnība, ka pēc tam bijis nepieciešams ievērojami mainīt kompresijas pakāpe no 10 līdz 11:1, atkārtot ir izdevies tikai 2005. gadā, motoru BMW N52. Šis agregāts lieliski virzās uz 95 degvielu, un šeit ir 2 litra modifikācijas pat šāda OCH var būt par maz.

Lai kompensētu šo trūkumu, palīdz detonācijas sensori, kaut gan pielāgošana brīža aizdedzes tikai palīdz izlīdzināt sekas, izmantojot nepiemērotu degvielu: mašīna no pieejamības, diemžēl, labāk nebrauc. Motors BMW М50 — pēdējā instance, использовавший «неубиваемый» tandēma «alumīnija ГБЦ — čuguna bloks».

Agregāts, kas parādījās 1989. gadā, kopējā patēriņa un tehniskās īpašības, iespējams, ir kļuvusi par labāko vēsturē koncerna BMW.

BMW М52
Izskatot šo motoru, uzreiz gribas teikt par to, ka tās nosaukums skan mazliet nav pareizi, jo patiesībā tas ir uzlabotā sērija М50. Kad 1992. gadā agregāts saņēma atjauninājumu, viņš izgāja uz tirgiem, ņemot indekss M50TU, bet jau vēlāk, ar laiku, viņa nolēma pāriet uz nākamās paaudzes. Jo tas ir pirmais dzinēju, kas ir saņēmusi mehānismu vadības vārstu laikiestates ieplūdes vārpstas, kas pazīstams kā VANOS.

Pievienot 2-x vārstu noveda pie dubultot проходного šķērsgriezumu, kas negatīvi ietekmē наполняемости cilindru pie zemiem apgriezieniem. Arī tas izraisīja savijums моментной īpašības, kas pasliktina braukšanas kvalitāti, braucot nelielā ātrumā. Sistēma BMW ВАНОС vajadzēja izlīdzināt узьян dzinēja darba, stiepjas моментную raksturojumu. Ir uzlabota jauda, un izdarīts tas bija absolūti standartam — мотористы пририсовали 300 kubi — izrādījās 2.8 litru dzinējs. Starp citu, pēc dažiem datiem, ir kļuvis zināms, ka nestandarta motori ar tilpumu 2,8 2,3 litri tika izveidotas, jo tas atbildēja nodokļu normām Vācijas laika.

Dzinēja bloks BMW М52 kļuva alumīnija un cilindri ir ieguvuši augstas izturības никасиловое pārklājums. Ražotāji parūpējušies arī par vides aizsardzību saviem produktiem un veltīja viņai pienācīgu uzmanību. М52 kļuva par pirmo dzinēju ar ventilācijas sistēmu картерных gāzes, lai to izdarītu, izmanto vārstu, kas paveras «pēc pieprasījuma» un kuram ir atmosfēras spiediens. Arī izvirzīja temperatūru atvēršanas termostata, kas pieaugusi līdz 88-92 grādiem, bet minēto rādītāju dzinējiem pirmās paaudzes.

Resurss, šis modelis ir samazinājusies, apmēram, divi: defektiem vāciņi un ЦПГ вылазят ar 200-250 tūkst. km, ar paredzamo daļa, dzinēja 450-500 tūkstoši km. darbības veids var atņemt vai pielikt 100 tūkst. km uz šo ciparu. Eļļas patēriņš, pat daļēju zudumu kustīguma gredzenu, var vispār nebūt, vai būt ļoti maza. Var teikt, ka BMW М52 ir kļuvis par jaunāko potenciālajiem долгожителем-миллионником, ar labu aprūpi.

Funkcijas darbība, bieži vien, saistīta ar rašanos problēmas, kas vēl nav pilnībā elektrisko iekārtu un dārgi расходниками — izstaipās un zaudē elastību troses piedziņas droseli, rodas problēmas ar противозаносной sistēmu, bojājas dārgie plūsmas mērītāji, bloki, ABS un dārgie titāna sensori skābekļa līmeņa. Tomēr, ar pienācīgu rūpību, Jūs varat paļauties uz iespaidīgu dzinēja resursu. Būtībā ir modeļa E39 un E36 оснащались datiem motoru.

BMW М54, M52TU
Šie motori raksturojas ar uzlabotu elastību моментной īpašības. Lielākā un būtiskākā atšķirība starp jauno un veco agregātu ir termostata, kas ir punkts atvēršanas 97 grādi — darbības veids ir nobīdīts uz daļēju slodzi, kas ļāva nodrošināt pilnīgu kurināmā sadedzināšanu. Tas labvēlīgi ietekmēja ekspluatācijā auto pilsētas režīmā.

Tieši koncerns BMW ir atvērusi šo sistēmu un līdz pat šim brīdim paliek uzticīgi viņai, un vēl neviens līdz 2012. gada nepaspēju to pārtvert un nav paaugstina grādu eļļas tālu par 100 grādiem. Ja runājam par domes darbību, tad eļļa sāk oksidēt divas reizes ātrāk, bet tas noved pie tā, ka maksimālais nobraukums samazinās un kļūst vienāds ar 180 tūkst. km. Bez tam, tieši šis dzinējs ir ļoti привередлив, izvēloties degvielu, un, ja neņemt vērā šo brīdi, tad nākotnē var dārgi поплатиться.

Konstruktori ir arī padomāts par to, lai paceltu raksturlielumi, jauda un tieši tāpēc VANOS sāka vadīt vēl un izplūdes vārpstu, bet впуске parādās DISA vārsts. Tikai šeit ir konstrukcija, tagad ir plastmasas, un, tātad, nav ilgstoša. M54B30 motors ir plašs apgriezienu, bet spilgtu īpašības М50 tajā vairs nav. Starp citu, nevar neatzīmēt svarīgs moments, ka gāzes pedālis kļūst e un ir ļoti jutīga. Un bloks no alumīnija pēdējo reizi izmanto čuguna čaulītes, un tas ir pagrieziena punkts vēsturē koncerna. Motors, neskatoties uz visu savu nelielas nepilnības kļūst ļoti populārs mūsu valstī, un īpaši bieži sastopama automašīnas ar virsbūvi Е53, Е46 un E39.

Visiem агрегатам M sērijas piemīt izglītība izdedžu uz горловине, lai līča eļļas, kas ļauj vizuāli noteikt kvalitāti izmantoto produktu. Slānis būtu sausas un plānas, tad uzreiz var saprast, ka motors ir dzīvs.

BMW N52
Tā ir jaunās paaudzes, kas parādījās 2005. gadā. Agregāts ir konstruēts karstu un enerģisks entuziasmu, jo motora nodalījumu ir saņēmis jaunu izkārtojumu. Visas sistēmas, kuras izmantojāt iepriekš, ir uzlabota. Skābekļa sensori tērauda широкополосными, kolektors — двухстадийным augsta uzticamība ventilācijas vārstu, un daudz visa kā cita.

Bloks ir izgatavots, tāpat kā agrāk no alumīnija sakausējuma, bet, lūk, čuguna čaulas tagad netiek izmantotas, to vietā ir īpašs маслоудерживающее pārklājums. Mainījusies sistēma un gaisa padeves.

Ir vērts teikt, ka starp automašīnu īpašniekiem šī koncerna, populārs ir kļuvis teiciens «nokļuva uz вальветроник», kas nozīmē summu-1000 eiro. Taisnība ir neliels mierinājums, tagad degvielas ekonomija ir vienāda ar 12%. Arī pie visām N-motoriem ir problēma, kas saistīta ar vadības pulti.

Automašīnas, kas darbojas pilsētā, dažreiz ir problēmas ar dzinēju, kas saistīti ar залипанием gredzenu, kas ir aptuveni par 50-60 tūkst. km nobraukuma. Nedaudz vēlāk varētu sākt rasties problēma ar, lietojot nosegvāciņus, bet ja nobraukums ir 100 tūkst. km, gan problēmas būtu nepieciešams remonts. Pēc 100 tūkst. km sakrājas katalizators. Vispār, ja nobraukums ir par 180 tūkst. km, nav vērts dot priekšroku tādam apkopotā. Un, ja pēc fakta, tad problēmas var rasties daudz ātrāk, apmēram 100-120 tūkst. km. Sastopams dzinējs ir pietiekami bieži automašīnām pirmās, trešās un piektās sērijas.

Starp citu, ir vērts teikt, ka baumas par modernizāciju motora: uzstādot jaunu svārki un gredzeniem nav apstiprinājušās, resursi šo modeli, paliek nemainīgi.

Dzinēji BMW N53/N54/N55
Dzinēji N sērija ir sākusi tiekties uz videi draudzīgu. Bet daudzi fani firmas vīlušies iegūto rezultātu. Tas liecina par to, ka ne visi jauninājumi mēdz būt veiksmīgs.

Ja parādās motora N53, kļuva skaidrs, ka dīzeļdzinēji BMW drīz izdosies pelnīto vietu starp benzīna «kolēģiem». Jaunā līnija veidota ne kā ekonomiskas vienības, un tā vērsta uz vides saglabāšanu. Pircējiem bija iespēja iegādāties dzinēji ar jauniem sprauslas, ar augstu spiedienu, kā arī ar visiem trūkumiem dīzeļa motoru. Arī jaunu modeli, nav hit Valvetronic, vienkārši nav saskanētu.

Sērijā N54 Valvetronic arī nav pieteicies. Bet šis modelis ir mazliet mainījusi kustību skaits, jo atkal sāka piemērot turbīnas.

Bet, lūk, sēriju N55 Valvetronic tomēr atgriezās, un, lūk, sistēmu turbīnas izņemtas. Jā, no šīs ziņas var sākt priecāties. Un tieši šis dzinējs ir pats svarīgākais un visvairāk «dīzeļa» vidū visā sērija šajā sērijā.

Koncerns nolēma uzreiz virzīt motoru pasaules tirgū. Iespējams dēļ коксообразования pie sprauslas. Bet tas ir vērts atzīmēt, ka tajā pašā laikā коксовые sprauslas BMW ir ļoti stipri atšķiras no konkurentu ražojumiem, kas izmanto atvērtā koda caurums.

Sakarā ar atšķirīgu dizainu vārstu vāka, primārā sevi pārbaudīt tagad, nav nekāda sakara ar motoru sērijas Pm Lai saprastu, ka eļļa ir nepieciešams, lai aizstātu, var cieši palūkoties uz lapiņas vāka un apsvērt tur klātbūtne aplikuma sarkanīgi brūnā krāsā, sākumā to var dzēst, bet pēc tam tā būs maz. Otrajā posmā «mirst» eļļas, uz vāka parādīsies brūnais smiltis. Bet, lūk, trešais un ceturtais posms būs redzama pietiekami stipri, jo brūnais smiltis būs pa visu virsmu vāka, bet zem tiem var redzēt želejas netīras krāsas.

Kopumā, ja rezumējot, tad kļūst skaidrs, ka iegādāties motors sērijas N55, kas ir tiešām labs un kalpos ilgu laiku, ir gandrīz neiespējami. Bet ja auto ir vairāk par 5 gadiem, tad nav vērts pat mēģināt.

Iezīmes remonts BMW

BMW attiecas uz automašīnu markām, kas atšķiras ar augstu drošumu un ilgu laiku nav novedusi pat uz vietējiem ceļiem. Patiesību sakot, šīs mašīnas nav viennozīmīgi vājās vietas, ломающихся biežāk vai ātrāk par citiem. Tomēr, ir nepieciešams remonts, laiku pa laikam rodas. Ir vērts atzīmēt, ka BMW ir diezgan sarežģīta iekārta un pārvalda ieprogrammēto elektroniku. Tāpēc mašīna ļoti nevēlami ir pilnībā izjaukt, lai noskaidrotu iemeslu defektu. Remonts nepieciešams, lai ražotu punktveidā, un nodarboties ar to ir profesionāļi.
DZINĒJS UN VIRSBŪVE BMW
BMW ir uzstādīti visdažādākie spēkrati, tāpēc, ja nepieciešams, remontdarbu speciālistiem nākas izprast daudzās un to konstrukcijas īpatnībām. Ir vērts atzīmēt, ka biežāk nekā citi kļūst kļūdaina 1,6 litru motori ar jaudu 100 l si Lieta tāda, ka šis motors nav pietiekami spēcīgs, un autovadītāji, vēloties noteikt šo trūkumu, bieži piedod gāzes pedāli. Rezultātā motora detaļas ātri nolietojas. Siksna газораспределительного mehānismu šādās automašīnās ir ieteicams mainīt ne vēlāk nobraukuma 40 tūkst. km.
Ja runā par citiem dzinējiem, tad tie ir vairāk izturīgas. Resurss motora BMW sastāda vidēji 500 tūkst. km nobraukuma. Pēc tam var rasties nepieciešamība капремонте.
Kas attiecas uz virsbūves, tad viņš, neatkarīgi no modeļa, lieliski aizsargāts no korozijas. Bet praksē tas nozīmē, ka nesabojājot virsbūvi – parādība ir ārkārtīgi reta, tāpēc auto ar šo problēmu autovadītāji vēršas reti.
ĀTRUMKĀRBA BMW
Piemēram, mehānisko pārnesumu kārbas no BMW automobiļiem, gan automātiskie atšķiras uzticamību, un tikai retos gadījumos pieprasa detalizētu tehnisko apkopi. Tātad, remonts, transmisijas bieži ir aizvietot ainas vai blīvslēga iepakojuma kāta. Parasti viņi sāk подтекать aptuveni 80 tūkst. km nobrauktā ceļa. Vispār PPC tikai vajag laicīgi mainīt eļļu, kā arī filtri transmisijas.
Nepieciešams kapitāls remonts, pārnesumu kārbas var rasties pēc 300 tūkst. km nobraukuma. Kas attiecas uz sajūga, tad viņa resurss ir aptuveni 140 tūkst. km. starp Citu, kad sporta braukšanas stilu saķeri saprotamu iemeslu dēļ nolietojas ātrāk.
PIEKARE BMW
Daudzi eksperti piekrīt viedoklim, ka transportlīdzeklis BMW uzņemta vienkārši lieliski. Tieši pateicoties viņai šī zīme auto ir sporta драйвом un noturību mašīnas biznesa klases vienlaicīgi. Protams, lai panāktu šādu efektu, ražotāji krietni pastrādājuši pie ritošās daļa. Bet tieši tās grūtības arī rada problēmas vietējiem ceļiem. Tāpēc, lai saglabātu visu ritošo un baudīt kustību uz BMW, vajag braukt tikai pa labiem ceļiem.
Pēc biežuma, remontu tas bojājuma apturēšanu ieņem pirmo pozīciju. Tomēr, pacelšanas pietiekami izturīgs, lai kalpotu ilgu laiku, pat vietējiem apstākļiem.
KAM UZTICĒT BMW REMONTS
Ja ir radusies vajadzība pēc remonta darbos, nav vērts iegādāties rezerves daļas no izlases лиц. Liela varbūtība iegādāties un uzstādīt nekvalitatīvo preci. Mašīna būs normāli strādāt tikai ar oriģinālām detaļām.
Pagarināt pakalpojumu visiem mezgliem un mehānismiem, auto lielu lomu spēlē arī pareiza braukšanas maniere. Mīļotājiem, asu izjūtu vēršas SIMT daudz biežāk. Lai izvairītos no nopietniem bojājumiem, auto nepieciešams regulāri diagnosticēt autosalonā. Tur ir speciālas iekārtas, ko nevar teikt par privātajās garāžās.