ATSAUKSMES

Anatolijs Neznamovs:

— Teikšu tā: pēc šī «know how» ierīces uzstādīšanas braukāju ar to jau gadu kā ar A6 tā arī Touran 2.0 un eknonomija ir aptuveni 15-20 procenti. Patīkami ir tas ,ka auksts dzīnējs strādā klusāk, tātad sanāk ,ka visa tā video-tēma viņu veblapā nav pilnīgs sviests, līdz ar to ir patīkami gan man gan automobīļa aparatūrai

Aleksandrs, uzņēmējs:

-Vot godīgi sakot, kad liku, neticēju. Nu kā magnēti var nodrošināt ekonomiju un jaudu? skan diezgan absurdi. Cena bija 35 eiro un zinkārība ņēma virsroku par skopumu, man kādi seši pazīstami to jau bija izmēģinājuši visiem kas uzstādījuši samazīnājās degvielas patēriņš, katram jau savādāk, citam par litru citam vairāk. Drauga Bembis dīzelis trislitrīgais, ap 12 L un vairāk patērēja, tagad ne vairāk kā desmitnieku patērē. Dzinulis klusāk strādā, varbūt pašapmāns, varbūt ka tomēr ne. Bet degvielas patēriņš kļuvis mazāks- tas gan fakts. Kad degvielas cena sasneidz 1euro esi gatavs noticēt da jebkādai mistikai. Ā un vēl- CO izmeši 1,018, pēdējā TA uzrādīja 0,76

Viktor Dimura, uzņēmējs (Rīga)

— Pirmos aktivātorus savam BMW liku jau gadu atpakaļ, dzinējs 2,3 turbodīzelis. Degvielas ekonmija pilsētas robežās 12 procenti, trasē 20 procenti. Pašlaik uzstādīju aktivatoru mikroautobusam Fial Ulysse 1,91 L, arī turbodīzelis. Palielinājās jauda, samazinājies degvielas patēriņš un dūmu izmeši. Autiņš startē momentāli

Andrejs Kuvaievs, mehāniķis

Man ir divlitrīgais Rover 75, benZīns mehānika. Rija ap 15-16 pa pilsētu (tas nav uz Krievijas benzīna, tur pat 17-19 dažkārt sanāca), tas ir vāks ekonomijai. Kad mainīju kompensātorus un citus rīkus, kā arī iztīrīju dzinēju un kolektorus un nomainīju sveces. Tika nomainīts gaisa filtrs un uzstādīts Aktivātors un nomainītas Lambda zondes. Tagad ne vairāk kā 11L patērē, ja bez sastrēgumiem, tad mierīgi var arī ar 9,5 iztikt. Nezinu, vai palīdzēja Aktivātori vai viss komplekss kopumā. Pārbaudīju dažas reizes izbraukājot bāku tukšu
Aleksandrs Poļakovs, kalpotājs:
— Man ir Audi A4, Aktivatori izmantoju jau divus mēnešus. Esmu ļoti apmierināts ar dzinēja darbu, tas ir kļuvis klusāks un, galvenais, pie uzrāviena dzinējs “neaizrijas”. Dators parāda, ka degvielu ieekonomē par 20%.
Vadims Kosovs, uzņēmējs:
— Četrus mēnešus atpakaļ uzstādīju Aktivatori uz savas Honda Civic mašīnas. Esmu ļoti apmierināts, mašīna ir kļuvusi ātrāka, benzīna ekonomija ir apmēram 20 procenti. Biju izskrūvējis sveces, tās ir tīras, it kā būtu tikko no veikala.
Vladimirs Arzamascevs, elektromehāniķis:
— Vairākus mēnešus atpakaļ es uzliku Aktivatori savam vecajam Mitsubishi. Mašīna pēc sešiem-septiņiem kilometriem sāka acīmredzami braukt ātrāk. To kļuva vieglāk iedarbināt. Motors strādā klusāk.
Valerijs Jaružnijs, uzņēmējs:
— Man ir Chrysler Voyager. Pēc Aktivatora uzstādīšanas, es sajutu, ka mašīna ir kļuvusi jaudīgāka. Bet degvielas izlietojums uz simts kilometriem samazinājās par 15%.
Igors Kuzņecovs, transporta līdzekļa vadītājs:
— Man ir VW SHARAN, Aktivatori es uzstādīju pirms pusotra mēneša, uzreiz sajutu dzinēja jaudas paaugstināšanos, bez tam, dzinējs sāka strādāt klusāk. Acīmredzama ir būtiska degvielas ekonomija. Tāpēc arī tēvam es uz VW Golf uzstādīju Aktivatori.
Nikolajs Bezručko, ārsts-ķirurgs:
— Es Aktivatoru uzstādīju uz savu Hundai Elantra, tagad man pilnas bākas pietiek uz vairāk kā 130 km. Palielinājusies ir jauda un uzrāviens. Iegādājos iekārtu arī mūsu garāžas pārziņa automobilim Ford.
Igors Bojevs, apsargs:
— Uzstādīju Aktivatori savai Ford Eskort. Agrāk ar 10 uzpildes litriem nobraucu 180 kilometrus. Tagad tā paša degvielas apjoma man pietiek 230km. Dzinējs ir kļuvis jaudīgāks un klusāks.
Vladimirs Sujetins, uzņēmējs:
— Man ir divas mašīnas – Peugeot Boxer, 96.gada un jauna Mazda. Aktivatori uzstādīju uz Peugeot, paaugstinājās dzinēja jauda, tas sāka “raut” kā Mazda.
Vladimirs Škoļņikovs, uzņēmējs:
— Šī gada aprīlī uzstādīju Aktivatori uz sava minivena Mazda MPV. Biju ļoti pārsteigts, ka tas izrādījās efektīvs uz tādas lielas mašīnas. Agrāk mans automobilis patērēja 14 litrus degvielas uz 100km, tagad – 11 l. Esmu ļoti apmierināts ar dzinēja darbu.
Oļegs Bukovskis, uzņēmējs:
— Man ir mikroautobuss Ford Tranzit. Aktivatorus izmantoju apmēram piecus mēnešus. Dzinējs strādā klusāk, nav dūmošanas, izplūdes, degvielas ekonomija – 15%.
Voldemārs Kžibovskis, pensionārs:
— Es jau aprīlī uzstādīju Aktivatori uz sava VW Passat, 1994.gada. Nopriecājos, sajutu, ka mana “vecenīte” ieguva otro jaunību. Reāli sāku just benzīna ekonomiju. Tūlīt pat uzstadiju Aktivatori uz dēla BMW. Arī draugiem nopirku vairākus komplektus – uzdāvināšu Jaunajā gadā.
Konstantīns Cucko:
— Mans VW Transporter T-4 strādā ar gāzi, Aktivatori uzstādīju trīs mēnešus atpakaļ, kā man teica – līdz reduktoram. Mēnesī ekonomēju 15-20% degvielas.
Konstantīns Markovs, uzņēmējs:
— Uztādīju Aktivatori uz savas Toyota Previa, uzreiz lielā mērā pieauga dzinēja jauda. Tas sāka strādāt klusāk. Ir degvielas ekonomija.
Vladimirs Kuļikovs, autoservisa īpašnieks:
— Montēju Aktivatori uz vilcējiem, (ekonomija – no 10-15%), kvadracikliem, uz vācu traktoriem, jā, un uz visiem komercijas transporta līdzekļiem – rezultāts arī ļoti labs.
Aktivatori sašķeļ degvielas molekulu sabiezējumus – degviela sadeg pilnībā, bez kvēpiem, sodrējiem vai tehniskajām darvām. Tātad, uz virzuļiem, sadegšanas kamerā un izplūdes sistēmā nepaliek piededži. Tas reāli pagarina dzinēja motoresursu.
Jurijs Lirs, zinātnieks:
— Man ir Honda CR-V, 2006.gada. Pēc Aktivatorus uzstādīšanas pieauga dzinēja jauda. Degvielas ekonomija pa pilsētu – minimums – 10%, uz trases – daudz vairāk.
Aleksandrs Jarošs, uzņēmējs:
— Uzstādīju Aktivatori uz sava Mersedes E300. Pieauga jauda, samazinājās ātruma uzņemšanas laiks. Agrāk vidējais degvielas patēriņš bija 12 litri, tagad – 9-10 l.
Nikolajs Girko, pensionārs:
— Uzstādīju Aktivatori uz sava Audi-80 (90.-tā gada). Pieauga dzinēja jauda. Degvielas ekonomija noteikti ir. Līdz Aktivatoru uzstādīšanai CO bija 2,23%, pēc uzstādīšanas – CO – 0%. Manā autoservisā šis mērījums šokēja meistaru.
Nikolajs Kovaļenko, profesionāls transporta līdzekļa vadītājs ar 30 gadu darba stāžu:
— Uzstādīju Aktivatori uz sava VW Passat. Palielinājās jauda, ātrāks kļuva ieskrējiens. Degvielas patēriņš bija 7,1-6,9 l uz simts km. Tagad – 6,1 l, bet uz trases – 5,1 l.

 

SPIEDIENS RIEPĀS UN DEGVIELAS PATERIŅŠ.

AKTIVĀTORS

MĀJU APKURE